-
καλησπερα ανοιξα αυτο το topic για να με βοηθησετε αν γνοριζετε για το Υβριδικό honda 1.3 115ps
η βενζινη συνεχως ανεβενει και ετσι σκευτομε να αγορασω η αυτο η κανενα μεταχειρισμενο παλυ toyota ayris 1.4 τι να διαλεξω?
κανω γυρω στις 15,000χμ το χρονο τα οποια 5,000 ειναι σε εθνικη τα αλλα 5,000-7,000χμ σε δρομους που πηγενω γυρω στα 80χμ/ωρα και τα υπολοιπα 2000-3000χμ ειναι στην κινηση...
γενικα στο αμαξι που πσαχνω θελω να εχει καλες επιδοσεις καλεσ επιτανχυνσεις βασικα διοτι σπανια αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες πανω απο 140χμ/ωρα τι πιστευετε οτι μου τεριαζει καλητερα? -
καλησπερα ανοιξα αυτο το topic για να με βοηθησετε αν γνοριζετε για το Υβριδικό honda 1.3 115ps
η βενζινη συνεχως ανεβενει και ετσι σκευτομε να αγορασω η αυτο η κανενα μεταχειρισμενο παλυ toyota ayris 1.4 τι να διαλεξω?
κανω γυρω στις 15,000χμ το χρονο τα οποια 5,000 ειναι σε εθνικη τα αλλα 5,000-7,000χμ σε δρομους που πηγενω γυρω στα 80χμ/ωρα και τα υπολοιπα 2000-3000χμ ειναι στην κινηση...
γενικα στο αμαξι που πσαχνω θελω να εχει καλες επιδοσεις καλεσ επιτανχυνσεις βασικα διοτι σπανια αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες πανω απο 140χμ/ωρα τι πιστευετε οτι μου τεριαζει καλητερα? -
καλησπερα ανοιξα αυτο το topic για να με βοηθησετε αν γνοριζετε για το Υβριδικό honda 1.3 115ps
η βενζινη συνεχως ανεβενει και ετσι σκευτομε να αγορασω η αυτο η κανενα μεταχειρισμενο παλυ toyota ayris 1.4 τι να διαλεξω?
κανω γυρω στις 15,000χμ το χρονο τα οποια 5,000 ειναι σε εθνικη τα αλλα 5,000-7,000χμ σε δρομους που πηγενω γυρω στα 80χμ/ωρα και τα υπολοιπα 2000-3000χμ ειναι στην κινηση...
γενικα στο αμαξι που πσαχνω θελω να εχει καλες επιδοσεις καλεσ επιτανχυνσεις βασικα διοτι σπανια αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες πανω απο 140χμ/ωρα τι πιστευετε οτι μου τεριαζει καλητερα? -
αν σε ενδιαφέρει η οικονομία ευρωπαικο (γιατί νομίζω πως τα ιαπωνικά έχουν μια ευαισθησία) και βαλτου lpg
-
Τι ευαισθησία έχουν τα ιαπωνικά; Ευαίσθητες αμυγδαλές;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι ευαισθησία έχουν τα ιαπωνικά; Ευαίσθητες αμυγδαλές;ναι πρήζονται όπως μας πρήζουν τα π@π@ρια οι αστειατορες εδώ μέσα που ποστάρουν συνέχεια ο,τι ναναι
-
Οπότε σταμάτα τα γελοία αστεία με τα δήθεν ευαίσθητα ιαπωνικά αυτοκίνητα!
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οπότε σταμάτα τα γελοία αστεία με τα δήθεν ευαίσθητα ιαπωνικά αυτοκίνητα!Το αστείο που το είδες σε αυτά που έγραψα? να ρώταγες τί εννοώ αν είσαι άσχετος για το θέμα να εξηγήσω
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2179546#p2179546
αυτήν την άποψη την έχω ακουσει κ εγώ από 3 εγκαταστάτες, ενώ μέχρι στιγμής τα κρούσματα που έχω ακούσει με προβλημα στις βαλβίδες, είτε εδώ είτε στο συνεργειο που πάω αφορουν μόνο ιαπωνικά κ κορεατικά . Παρολαυτά εγώ είπα 'ΝΟΜΙΖΩ' στο φίλο γιατί σίγουρος δεν είμαι 100% ούτε για το δικό μου που έχω βάλει Lpg. -
Ο χρήστης Aκησς έγραψε:
καλησπερα ανοιξα αυτο το topic για να με βοηθησετε αν γνοριζετε για το Υβριδικό honda 1.3 115ps
η βενζινη συνεχως ανεβενει και ετσι σκευτομε να αγορασω η αυτο η κανενα μεταχειρισμενο παλυ toyota ayris 1.4 τι να διαλεξω?
κανω γυρω στις 15,000χμ το χρονο τα οποια 5,000 ειναι σε εθνικη τα αλλα 5,000-7,000χμ σε δρομους που πηγενω γυρω στα 80χμ/ωρα και τα υπολοιπα 2000-3000χμ ειναι στην κινηση...
γενικα στο αμαξι που πσαχνω θελω να εχει καλες επιδοσεις καλεσ επιτανχυνσεις βασικα διοτι σπανια αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες πανω απο 140χμ/ωρα τι πιστευετε οτι μου τεριαζει καλητερα?Με το υβριδικο δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας για 5 χρονια αν δεν απατωμαι.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
καλησπερα ανοιξα αυτο το topic για να με βοηθησετε αν γνοριζετε για το Υβριδικό honda 1.3 115ps
η βενζινη συνεχως ανεβενει και ετσι σκευτομε να αγορασω η αυτο η κανενα μεταχειρισμενο παλυ toyota ayris 1.4 τι να διαλεξω?
κανω γυρω στις 15,000χμ το χρονο τα οποια 5,000 ειναι σε εθνικη τα αλλα 5,000-7,000χμ σε δρομους που πηγενω γυρω στα 80χμ/ωρα και τα υπολοιπα 2000-3000χμ ειναι στην κινηση...
γενικα στο αμαξι που πσαχνω θελω να εχει καλες επιδοσεις καλεσ επιτανχυνσεις βασικα διοτι σπανια αναπτυσω μεγαλες ταχυτητες πανω απο 140χμ/ωρα τι πιστευετε οτι μου τεριαζει καλητερα?Με το υβριδικο δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας για 5 χρονια αν δεν απατωμαι.
ΔΕΝ ισχύει αυτό. πληρώνουν με βάση τους ρύπους κ αυτά (εφόσον έχουν ταξινομηθεί μετα τη 1/11/10)
-
Έχει η μητέρα μου το Civic IMA και θα σε ιντριγκάρω με μια φωτογραφία, που αποτελεί το προσωπικό μου ρεκόρ:
Όμως, το μεγάλο του πλεονέκτημα δεν είναι στην εθνική οδό. Κι αφού εκεί διανύεις τα περισσότερά σου χλμ, τότε νομίζω πως δε σου κάνει. Να μου έλεγες ότι είσαι συνεχώς κολλημένος στο μποτιλιάρισμα, να στο σύστηνα δίχως άλλο. Αλλά στην εθνική, δεν πλεονεκτεί ιδιαίτερα από ένα συμβατικό με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Σκέψου ότι με λογικές ταχύτητες (110-130) είχα πετύχει 6.3 με Golf VI TSi 122, με 4 ενήλικες και φουλ αποσκευές. Δε νομίζω το Civic να έπεφτε σημαντικά παρακάτω. Άντε το πολύ μισό λίτρο. Ε και; Το Golf είναι πιο ολοκληρωμένο με το τουρμπάκι του.
-
σε θεμα επιδοσεων αν θελω να κινηθω γρηγορα πηγενει καθολου?
-
στις συνθηκες που κινεισαι θες μικρο τουρμπακι , το οποιο θα εχει και ροπη για προσπερασεις ή αν κουβαλας φορτιο
οπως λεει ο dimsabas το υβριδικο υπερτερει σε συνθηκες πολης , αλλα αν μιλαμε για υψηλοτερες ταχυτητες θες τουρμπο και λιγα κυβικα
-
Κι όμως, το Civic προσπερνά πολύ καλά. Μόλις τερματίσεις το γκάζι, οι στροφές του κινητήρα σταθεροποιούνται στις 5.5Κ, ο ηλεκτροκινητήρας τα δίνει όλα και περνάς στη στιγμή. Έχεις και επιλογή Sport στο κιβώτιο, που κρατά τις στροφές ψηλότερα. Όμως, αυτό το αυτοκίνητο δεν οδηγιέται έτσι. Όσο κανίβαλος και να είσαι, μόλις βρεθείς στο τιμόνι του, θα θες να σπάσεις το ρεκόρ κατανάλωσης. Σε υποβάλλει... Άλλωστε, αν πας να το πιέσεις στο ελάχιστο, θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι για τέτοια. Όλες οι επιλογές (ανάρτηση, ελαστικά, αίσθηση τιμονιού) δείχνουν ότι είναι για ήρεμες βολτίτσες, όσο γίνεται πιο οικονομικές.
Πάντως, αν βρεις κάποιο μεταχειρισμένο σε καλή τιμή, κάν΄το μία βόλτα. Αλλά δώσ΄του χρόνο. -
Λόγω του μεγέθους, του στησίματος και της κατανομής βάρους αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα πρέπει να του δώσεις φόρα. Εκεί η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση και η κλασσική εμπρός Mcferson με το μπράτσο στη βάση δεν θα σε απογοητεύσουν. Το VSA μπαίνει αργά οπότε βοηθά αυτό στο να γλιστρύσεις λίγο. Λόγω των μπαταριών πάνω από τον πίσω άξονα και της σοφιστικέ πίσω ανάρτησης (διπλά ψαλίδια) η συμπεριφορά είναι ασφαλής και υποστροφική. Το μακρύ μεταξόνιο θα προσφέρει μεγάλη ασφάλεια σε κίνηση με ανοιχτές καμπές ενώ επηρεάζεται ελάχιστα ως καθόλου στον πλάγιο άνεμο. Το τιμόνι είναι ηλεκτρικό μεν αλλά επαρκώς βαρύ. Τα φρένα καλύτερα από αυτά του Prius αλλά δεν είναι match σε αυτά του 5θύρου καθώς τα ελαστικά δεν είναι σχεδιασμένα για πολλά g επιβράδυνσης. Αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα σε στροφιλίκι τότε απλά ξέχασε το. Το μέγεθος το βάρος και το μακρύ μεταξόνιο δεν κρύβονται τα ηλεκτρονικά μπλέκονται και το αμάξι απλά δεν μπορεί να κινηθεί έτσι. Αξεπεράστο σε fun παραμένει το Colt 1.3 AMT που μου είχε προσφέρει απίστευτες συγκινήσεις στην ανάβαση στο Πήλειο ένα βράδυ του Αυγούστου πριν πολλά χρόνια....
Από εκεί και πέρα αυτό που θα εκτιμήσεις είναι η δυνατότητα να κινείσαι στον επαρχιακό δρόμο με χαρακτηριστική άνεση στα 90+ km/h με στροφές λίγο κάτω από τις 2000. Εκεί θα εκτιμήσεις καταναλώσεις κάτω των 5lt/100km και φυσικά χαμηλά επίπεδα θορύβου. Αν το πιέσεις πολύ θα δεις νούμερα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες μπορείς να κατέβεις στα 7 lt/100 km μέσα στην πόλη με όλα τα glide techs και ίσως και στα 6.0~6.5 lt/100 km. Βέβαια μην περιμένουμε και θαύματα. Δεν είναι full hybrid που μπορεί μία σχετικά καλή βραδιά του Απριλίου (με 15~18 βαθμούς) να περάσει ως πλήρως EV το μποτιλιάρισμα λόγω πορείας.
Εσωτερικά το όχημα είναι τυπικά Ιαπωνικό. Σε σχέση με το δικό μου (που ήταν 05/2007) τα επόμενα βελτίωσαν κάποια μικροπροβλήματα εργονομίας (όπως ο πολυμοχλός για τα φώτα), προστέθηκε το κεντρικό κλείδωμα με κόμβιο και το κλείδωμα στο διακόπτη του πορτ-παγκάζ. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης. Εσωτερικά μετά από 4 έτη τίποτα δεν τρίζει, και τίποτα δεν έχει ξεφλουδίσει. Όχι ότι δεν υπήρχαν προβλήματα (CD που αλλάχτηκε στην εγγύηση, πίσω silent-blocks που αλλάχτηκαν με τα πίσω αμορτισέρ και φυσικά το σετ των μπαταριών NiMH που πλήρωσε εν μέρει το λάθος προγραμματισμό από τη μαμά HONDA) αλλά όλα ως σήμερα έχουν καλυφτεί από την εγγύηση.
Από χώρους καλύπτει με άνεση 4 άτομα και αποσκευές αν και η πρακτικότητα είναι οχήματος της δεκαετίας του 80 (δεν πέφτει η πλάτη καθώς εκεί είναι η συσσωρευτές). Τα πέντα άτομα θα καθήσουν αλλά θέλει λίγο προσοχή καθώς το οφέλιμο είναι 370~380 kgr καθώς τα ηλεκτρονικά και οι μπαταρίες τρώνε οφέλιμο φορτίο.
Ο κινητήρας και το CVT είναι απλά αξεπέραστα. Δεν θα καταλάβεις πότε σβήνει, πότε ανάβει και η μετάβαση από το ένα σύστημα στο άλλο δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό εκτός και αν προσέξει. Αν στήσεις αυτί όταν κλείνουν οι βαλβίδες και ο κινητήρας περιστρέφεται στο κενό θα ακούσεις το πλεονέκτημα του glide χωρίς καθόλου θόρυβο ενώ λίγο πιο πριν θα ακούσεις τα ηλεκτρικά μοτέρ του βηματικού μηχανισμού που κλείνουν τις βαλβίδες.
ΥΓ. Τα ελαστικά της Dunlop δεν είναι σχεδιασμένα για τις Ελληνικές συνθήκες. Θέλουν χρόνο και πίεση να ζεσταθούν. Προσωπικά αν θέλεις καλό κράτημα και δεν σε ενδιαφέρουν τα 0.2~0.3 lt/100km να περάσεις στα Conti PC2 ή τα αντίστοιχα της Michelin. Για τα οικολογικά τα P4 της Pirelli και το EC5 της Conti αποτελούν σίγουρα καλύτερες λύσεις.
-
ευχαριστω φιλε χριστο για τις πληροφοριες σου ¨
σε σχεση με το prius ποιο ειναι καλητερο? εχω ακουσει πως ειναι καλητερο το toyota παρκαρει και μονο του αλλα δν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα... -
όσον αφορά την υβριδική τεχνολογία το Prius που δεν έχει αντίπαλο.
-
δηλαδη το Prius ειναι καλητερο απο το civic? και αν ναι σε ποιους τομεις?
-
To prius είναι full hybrid ενώ το civic mild hybrid.
Το πρώτο μπορεί να κινηθεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό έχει έναν ηλεκτροκινητήρα με επαρκή ιπποδύναμη για να κινήσει το όχημα ενώ ο κινητήρας είναι ειδικά σχεδιασμένος για να ταιριάζει σε οχήματα αυτού του τύπου με κύκλο Attkinson. Στη κίνηση στη πόλη και με χαμηλές ταχύτητες το HSD δεν έχει αντίπαλο.
Το Civic ακολουθεί άλλη οδό. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται αντί στροφάλου και είναι συνδεδεμένος με τον κινητήρα. Αυτό που έχεις εκεί είναι ένα διπλό σύστημα πρόωσης που προσφέρει την ιπποδύναμη του στο κιβώτιο δημιουργούντας έναν κινητήρα καθόλα συμβατικό με ιδιάζοντα χαρακτηριστικά (μέγιστη ροπή πολύ χαμηλά). Είναι πολύ αποδοτικό σύστημα όταν κινείσαι σε επαρχιακούς δρόμους με σταθερή ταχύτητα 70~100 km/h.
Οι διαφορές είναι πολλές και η φιλοσοφία επίσης. Αν κινείσαι σε πόλη τότε σκέψου σοβαρά το Prius αν το βρεις σε αντίστοιχη τιμή. Αλλιώς το Civic θα σε καλύψει.
Από εκεί και πέρα για το Prius δεν έχει ακουστεί τίποτα για το σύστημα των συσσωρευτών (όχι ότι δεν πεθαίνουν και αυτοί κάποτε αλλά μετά από πολλά πολλά χιλιόμετρα).
Τώρα σε σχέση με το Prius II το IMA II έχει καλύτερο τιμόνι φρένα και οριακά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το Prius όμως είναι πολύ πιο πρακτικό.
περισσότερα για τα δύο συστήματα Πρόωσης εδώ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Synergy_Drive (toyota)
http://en.wikipedia.org/wiki/Integrated_Motor_Assist (honda)
μεταχειρισμενο honda civic Υβριδικό συμβουλες plz