-
ποιο θα αγοραζατε και γιατι?
-
ποιο θα αγοραζατε και γιατι?
-
ποιο θα αγοραζατε και γιατι?
-
κανενα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κανενα+1
-
ετσι θωμακο, να μαθαινεις σιγα σιγα....ωραιος
-
Το Clio GT να παρεις
-
Alfa Romeo 155 ... Αυτή την 155 ή την Mito?
Μito's my choice!
-
Αν είσαι μέχρι 22, διάβαζες ή διαβάζεις BURN OUT και MAX POWER, αν ακούς στρίψιμο και ο νους σου πάει στον old holborn, πάρε το corsa.
Aν είσαι trendy, (γιατί αν ήσουν αλφίστι δεν θα ρώταγες) και δεν φοβάσαι που θα σε κράξουν παππούδες και θείοι που πήρες ιταλικό, πάρε την άλφα.
Αν φοράς καρό πουκάμισα και το παντελόνι αρκετά πάνω από τη μέση, αν είσαι από τους τύπους που αναποδογυρίζουν το σαμπουάν όταν τελειώνει,αλλά και αν δεν ανήκεις στις άλλες 2 περιπτώσεις πάρε το golf . -
Εγώ ψήφισα Αλφα 155 και αν μπορεί ο φίλος να κοιτάξει και για Q4...
-
παιδια μιλαω για την mito συγνωμη τυπογραφικο με ενδιαφερει το στριψιμο και το γκαζι οποτε οποιο εχει καλυτερο συνδιασμο αυτο με ενδιαφερει
-
Το Corsa opc ειναι too much, για προσθιοκινητο hot-hatch, ειναι ενα μικρο, προσθιοκινητο muscle car, με αρκετο Old school turbo lag, σπιναρισματα, μετριο σε αισθηση τιμονι,
σημαντικη καταναλωση στο κυνηγητο, και σε λιγο καιρο, βγαινει νεο Corsa.
H mito 155, προσωπικα στo MY2008 μοντελο που οδηγησα, δεν με κερδισε. Οκ, καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα, ωραιο, δυνατο μοτερ, αλλα τιμονι με συνθετικη αισθηση, αναρτηση που δεν συμβαδιζει με το εξαιρετικο πλαισιο, και που κοπαναει πισω ξερα, μαζι με καποιες μικροατελειες σε εργονομια-φινιρισμα.
Το Golf δεν πασχει απο τα δυο τελευταια (εργονομια-φινιρισμα), ειναι και μια κατηγορια πανω (μικρομεσαιο αντι supermini)
οποτε εχει και καλυτερους χωρους ποιοτητα κυλισης. Ομως ειναι πιο μαλακο και ανετο, απ' οτι επισης θα περιμενε κανεις σε ενα μικρομεσαιο 170ιππων.
Επιπλεον, φοραει τον twincharger στις πρωτες του εκδοσεις, οι περισσοτερες (μεχρι το 2008 περιπου) των οποιων ειχαν εμφανισει προβληματα κυριως σε περιφερειακα μερη του κινητηρα, ή
χρηζονταν αναβαθμισης λογισμικου, κατι που καποιοι εκαναν, καποιοι αλλοι ομως οχι. Οσοι δεν εκαναν ή οσοι δεν φροντισαν να λυσουν τυχον προβληματα, μειωσαν δραστικα το προσδωκιμο ζωης του συγκεκριμενου κινητηρα.
Αυτο σημαινει οτι ανεξαρτητως (συνηθως) χιλιομετρων στο οδομετρο, ενας twincharger κινητηρας, (ειδικα μεχρι πριν το 2008, οπερ και οι νεες εργοστασιακες αναβαθμισεις...) εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες απο τους περισσοτερους αντιστοιχης ιπποδυναμης στην αγορα, να παραδωσει πνευμα, σε συντομοτερο χρονικο διαστημα, απ' οτι θα περιμενε κανεις.
Εν κατακλειδι, το Golf θα το προτεινα ΜΟΝΟ εαν εχεις καποιον γνωστο, εμπειρο, σοβαρο, και πληρως καταρτισμενο, ενημερωμενο μηχανικο, που να γνωριζει αρκετα πραγματα ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κινητηρα, ωστε να σε καθοδηγησει σε μια
ασφαλεστερη αγορα. Mito 155αρα επισης θα προτεινα απο MY2009 και μετα, (για λογους μετεπειτα μικρορυθμισεων, οι οποιες βελτιωσαν δραστικα την γενικοτερη συμπεριφορα της στο δρομο) και μαλιστα θα υπολογιζα και ενα κοστος της ταξης των 800ευρω περιπου, για μια τετραδα καλων αμορτισερ, ανταξιων του πλαισιου της (Koni fsd εχουν προτεινει μαλιστα καποιοι κατοχοι, μετα απο σχετικη επαφη-εμπειρια...).
Το Corsa opc γενικοτερα ΔΕΝ θα το προτεινα, για κανενα λογο...(εκτος αν πρωταρχικος στοχος, ειναι η επιδειξη ισχυος...και αυτοπεποιθησης στα φαναρια, κατι που επισης απαιτει ειτε, καλα προπονημενο δεξι ποδι, ή βελτιωσεις σε αναρτηση, και ενδεχομενη τοποθετηση μπλοκε διαφορικου, προσθετα εξοδα που ανεβαζουν αρκετα το κοστος ενος ΗΔΗ παλαιου μοντελου...)
Καλως ή κακως, τα πιο αξιολογα μικρα/μικρομεσαια γρηγορα, κατα την γνωμη μου, σε προσιτη τιμη ως μτχ, ειναι δυο, και αυτα 2λιτρα δυστυχως...
Το πολυφορεμενο, αλλα ολοκληρωμενο Golf GTI V, και το 'αγωνιαρικο' σε αισθηση Clio RS. -
muscle car το opc ?
:hmmm :
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
αν είσαι από τους τύπους που αναποδογυρίζουν το σαμπουάν όταν τελειώνεΩραίο σχόλιο. Το οδηγικό αντίστοιχο είναι να μην κατεβάζεις ακόμα και αν έχεις ξεμείνει από ροπή
και κοντεύει να σου σβήσει? -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
muscle car το opc ?:hmmm :
Μικρο, προσθιοκινητο muscle car, (τα Muscle car κατα βαση, ειναι πισωκινητα με V8 κινητηρα, ικανα σε ροπη/ισχυ, ωστε να καπνιζουν για αρκετα μετρα σε εκκινηση τα πισω λαστιχα τους), χρησιμοποιω απλα την φραση για να δωσω εμφαση με την εννοια κυριως οτι ειναι πιο brutal στο τροπο οδηγικης συμπεριφορας.
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
muscle car το opc ?
:hmmm :
Μικρο, προσθιοκινητο muscle car, (τα Muscle car κατα βαση, ειναι πισωκινητα με V8 κινητηρα, ικανα σε ροπη/ισχυ, ωστε να καπνιζουν για αρκετα μετρα σε εκκινηση τα πισω λαστιχα τους), χρησιμοποιω απλα την φραση για να δωσω εμφαση με την εννοια κυριως οτι ειναι πιο brutal στο τροπο οδηγικης συμπεριφορας.
Επίσης τα muscle car χρησιμοποιούν τεχνολογία λίγο πιο σύγχρονη από τους κινητήρες που έκαιγαν κάρβουνο. Κάτι που δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση για το opc. Δεκτόν όσον αφορά το τι ήθελες να τονίσεις, αν και νομίζω άκρως υπερβολικός ο χαρακτηρισμός. Μπορεί να μην το προτείνω σαν αγορά, αλλά για μένα είναι τίμιο αυτοκίνητο.Ίσως πιο τίμιο από το all around golf, που τελικά δεν διαπρέπει σε κανέναν τομέα.
-
για καποιο λογο λεω μιτο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για καποιο λογο λεω μιτοΠρολαβαίνω να πάρω ψωμί πριν γκρεμιστούν όλοι οι φούρνοι ;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για καποιο λογο λεω μιτοΔε φταις. Σε αναγκάζει ο ανταγωνισμός.
corsa opc vs alfa romeo (155) vs golf gt(170)