Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    corsa opc vs alfa romeo (155) vs golf gt(170)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. corsa opc vs alfa romeo (155) vs golf gt(170)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    48
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dt_210r last edited by

      ποιο θα αγοραζατε και γιατι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dt_210r last edited by

        ποιο θα αγοραζατε και γιατι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dt_210r last edited by

          ποιο θα αγοραζατε και γιατι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            κανενα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              κανενα

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                ετσι θωμακο, να μαθαινεις σιγα σιγα....ωραιος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Το Clio GT να παρεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Alfa Romeo 155 ... Αυτή την 155 ή την Mito?

                    Μito's my choice!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Αν είσαι μέχρι 22, διάβαζες ή διαβάζεις BURN OUT και MAX POWER, αν ακούς στρίψιμο και ο νους σου πάει στον old holborn, πάρε το corsa.
                      Aν είσαι trendy, (γιατί αν ήσουν αλφίστι δεν θα ρώταγες) και δεν φοβάσαι που θα σε κράξουν παππούδες και θείοι που πήρες ιταλικό, πάρε την άλφα.
                      Αν φοράς καρό πουκάμισα και το παντελόνι αρκετά πάνω από τη μέση, αν είσαι από τους τύπους που αναποδογυρίζουν το σαμπουάν όταν τελειώνει,αλλά και αν δεν ανήκεις στις άλλες 2 περιπτώσεις πάρε το golf .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Εγώ ψήφισα Αλφα 155 και αν μπορεί ο φίλος να κοιτάξει και για Q4...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dt_210r last edited by

                          παιδια μιλαω για την mito συγνωμη τυπογραφικο με ενδιαφερει το στριψιμο και το γκαζι οποτε οποιο εχει καλυτερο συνδιασμο αυτο με ενδιαφερει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Το Corsa opc ειναι too much, για προσθιοκινητο hot-hatch, ειναι ενα μικρο, προσθιοκινητο muscle car, με αρκετο Old school turbo lag, σπιναρισματα, μετριο σε αισθηση τιμονι,
                            σημαντικη καταναλωση στο κυνηγητο, και σε λιγο καιρο, βγαινει νεο Corsa.
                            H mito 155, προσωπικα στo MY2008 μοντελο που οδηγησα, δεν με κερδισε. Οκ, καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα, ωραιο, δυνατο μοτερ, αλλα τιμονι με συνθετικη αισθηση, αναρτηση που δεν συμβαδιζει με το εξαιρετικο πλαισιο, και που κοπαναει πισω ξερα, μαζι με καποιες μικροατελειες σε εργονομια-φινιρισμα.
                            Το Golf δεν πασχει απο τα δυο τελευταια (εργονομια-φινιρισμα), ειναι και μια κατηγορια πανω (μικρομεσαιο αντι supermini)
                            οποτε εχει και καλυτερους χωρους ποιοτητα κυλισης. Ομως ειναι πιο μαλακο και ανετο, απ' οτι επισης θα περιμενε κανεις σε ενα μικρομεσαιο 170ιππων.
                            Επιπλεον, φοραει τον twincharger στις πρωτες του εκδοσεις, οι περισσοτερες (μεχρι το 2008 περιπου) των οποιων ειχαν εμφανισει προβληματα κυριως σε περιφερειακα μερη του κινητηρα, ή
                            χρηζονταν αναβαθμισης λογισμικου, κατι που καποιοι εκαναν, καποιοι αλλοι ομως οχι. Οσοι δεν εκαναν ή οσοι δεν φροντισαν να λυσουν τυχον προβληματα, μειωσαν δραστικα το προσδωκιμο ζωης του συγκεκριμενου κινητηρα.
                            Αυτο σημαινει οτι ανεξαρτητως (συνηθως) χιλιομετρων στο οδομετρο, ενας twincharger κινητηρας, (ειδικα μεχρι πριν το 2008, οπερ και οι νεες εργοστασιακες αναβαθμισεις...) εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες απο τους περισσοτερους αντιστοιχης ιπποδυναμης στην αγορα, να παραδωσει πνευμα, σε συντομοτερο χρονικο διαστημα, απ' οτι θα περιμενε κανεις.
                            Εν κατακλειδι, το Golf θα το προτεινα ΜΟΝΟ εαν εχεις καποιον γνωστο, εμπειρο, σοβαρο, και πληρως καταρτισμενο, ενημερωμενο μηχανικο, που να γνωριζει αρκετα πραγματα ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κινητηρα, ωστε να σε καθοδηγησει σε μια
                            ασφαλεστερη αγορα. Mito 155αρα επισης θα προτεινα απο MY2009 και μετα, (για λογους μετεπειτα μικρορυθμισεων, οι οποιες βελτιωσαν δραστικα την γενικοτερη συμπεριφορα της στο δρομο) και μαλιστα θα υπολογιζα και ενα κοστος της ταξης των 800ευρω περιπου, για μια τετραδα καλων αμορτισερ, ανταξιων του πλαισιου της (Koni fsd εχουν προτεινει μαλιστα καποιοι κατοχοι, μετα απο σχετικη επαφη-εμπειρια...).
                            Το Corsa opc γενικοτερα ΔΕΝ θα το προτεινα, για κανενα λογο...(εκτος αν πρωταρχικος στοχος, ειναι η επιδειξη ισχυος...και αυτοπεποιθησης στα φαναρια, κατι που επισης απαιτει ειτε, καλα προπονημενο δεξι ποδι, ή βελτιωσεις σε αναρτηση, και ενδεχομενη τοποθετηση μπλοκε διαφορικου, προσθετα εξοδα που ανεβαζουν αρκετα το κοστος ενος ΗΔΗ παλαιου μοντελου...)
                            Καλως ή κακως, τα πιο αξιολογα μικρα/μικρομεσαια γρηγορα, κατα την γνωμη μου, σε προσιτη τιμη ως μτχ, ειναι δυο, και αυτα 2λιτρα δυστυχως...
                            Το πολυφορεμενο, αλλα ολοκληρωμενο Golf GTI V, και το 'αγωνιαρικο' σε αισθηση Clio RS.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blinkys last edited by

                              muscle car το opc ?

                              :hmmm :

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bihlas87 last edited by

                                Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                                αν είσαι από τους τύπους που αναποδογυρίζουν το σαμπουάν όταν τελειώνε

                                Ωραίο σχόλιο. Το οδηγικό αντίστοιχο είναι να μην κατεβάζεις ακόμα και αν έχεις ξεμείνει από ροπή
                                και κοντεύει να σου σβήσει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                                  muscle car το opc ?

                                  :hmmm :

                                  Μικρο, προσθιοκινητο muscle car, (τα Muscle car κατα βαση, ειναι πισωκινητα με V8 κινητηρα, ικανα σε ροπη/ισχυ, ωστε να καπνιζουν για αρκετα μετρα σε εκκινηση τα πισω λαστιχα τους), χρησιμοποιω απλα την φραση για να δωσω εμφαση με την εννοια κυριως οτι ειναι πιο brutal στο τροπο οδηγικης συμπεριφορας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                                    ... αν είσαι από τους τύπους που αναποδογυρίζουν το σαμπουάν όταν τελειώνει...

                                    Για πες? Για να τρέξει πιο γρήγορα το κάνω ... με Golf θα βρεθώ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blinkys last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      muscle car το opc ?

                                      :hmmm :

                                      Μικρο, προσθιοκινητο muscle car, (τα Muscle car κατα βαση, ειναι πισωκινητα με V8 κινητηρα, ικανα σε ροπη/ισχυ, ωστε να καπνιζουν για αρκετα μετρα σε εκκινηση τα πισω λαστιχα τους), χρησιμοποιω απλα την φραση για να δωσω εμφαση με την εννοια κυριως οτι ειναι πιο brutal στο τροπο οδηγικης συμπεριφορας.

                                      Επίσης τα muscle car χρησιμοποιούν τεχνολογία λίγο πιο σύγχρονη από τους κινητήρες που έκαιγαν κάρβουνο. Κάτι που δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση για το opc. Δεκτόν όσον αφορά το τι ήθελες να τονίσεις, αν και νομίζω άκρως υπερβολικός ο χαρακτηρισμός. Μπορεί να μην το προτείνω σαν αγορά, αλλά για μένα είναι τίμιο αυτοκίνητο.Ίσως πιο τίμιο από το all around golf, που τελικά δεν διαπρέπει σε κανέναν τομέα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        για καποιο λογο λεω μιτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          blinkys last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          για καποιο λογο λεω μιτο

                                          Προλαβαίνω να πάρω ψωμί πριν γκρεμιστούν όλοι οι φούρνοι ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            για καποιο λογο λεω μιτο

                                            Δε φταις. Σε αναγκάζει ο ανταγωνισμός.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr