-
INFO
Valencia
Race Date: 26 Jun 2011
Circuit Name: Valencia Street Circuit
Number of Laps: 57
Circuit Length: 5.419 km
Race Distance: 308.883 km
Lap Record: 1:38.683 - T Glock (2009)TIME TABLE LOCAL TIME (GRE)
Fri 24 June 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 25 June 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 26 June 2011
Race 15:00Past Winners
2010: Sebastian Vettel (Red Bull Racing)
2009: Rubens Barrichello (Brawn GP)
2008: Felipe Massa (Ferrari)
2007: Fernando Alonso (McLaren) - Nurburgring
2006: Michael Schumacher (Ferrari) - Nurburgring
2005: Fernando Alonso (Renault) - NurburgringOnboard Lap
Περσινα highlights
Για πολλους νομιζω ειναι αδιαφορη πιστα..Εμενα απο την αλλη μου αρεσει πολυ..Ειδικα το τελευταιο σεκτορ!!
Στον πιο πανω γυρω του Μασσα απο το 1:20 και μετα!!!
Καλο αγωνα να εχουμε!! Με αλλαγες απο την ΦΙΑ
FIA in new engine mapping clampdown
Οπως επισης θα εχουμε και ντεμπουτο απο τα medium pirelly tyres
-
INFO
Valencia
Race Date: 26 Jun 2011
Circuit Name: Valencia Street Circuit
Number of Laps: 57
Circuit Length: 5.419 km
Race Distance: 308.883 km
Lap Record: 1:38.683 - T Glock (2009)TIME TABLE LOCAL TIME (GRE)
Fri 24 June 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 25 June 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 26 June 2011
Race 15:00Past Winners
2010: Sebastian Vettel (Red Bull Racing)
2009: Rubens Barrichello (Brawn GP)
2008: Felipe Massa (Ferrari)
2007: Fernando Alonso (McLaren) - Nurburgring
2006: Michael Schumacher (Ferrari) - Nurburgring
2005: Fernando Alonso (Renault) - NurburgringOnboard Lap
Περσινα highlights
Για πολλους νομιζω ειναι αδιαφορη πιστα..Εμενα απο την αλλη μου αρεσει πολυ..Ειδικα το τελευταιο σεκτορ!!
Στον πιο πανω γυρω του Μασσα απο το 1:20 και μετα!!!
Καλο αγωνα να εχουμε!! Με αλλαγες απο την ΦΙΑ
FIA in new engine mapping clampdown
Οπως επισης θα εχουμε και ντεμπουτο απο τα medium pirelly tyres
-
INFO
Valencia
Race Date: 26 Jun 2011
Circuit Name: Valencia Street Circuit
Number of Laps: 57
Circuit Length: 5.419 km
Race Distance: 308.883 km
Lap Record: 1:38.683 - T Glock (2009)TIME TABLE LOCAL TIME (GRE)
Fri 24 June 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 25 June 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 26 June 2011
Race 15:00Past Winners
2010: Sebastian Vettel (Red Bull Racing)
2009: Rubens Barrichello (Brawn GP)
2008: Felipe Massa (Ferrari)
2007: Fernando Alonso (McLaren) - Nurburgring
2006: Michael Schumacher (Ferrari) - Nurburgring
2005: Fernando Alonso (Renault) - NurburgringOnboard Lap
Περσινα highlights
Για πολλους νομιζω ειναι αδιαφορη πιστα..Εμενα απο την αλλη μου αρεσει πολυ..Ειδικα το τελευταιο σεκτορ!!
Στον πιο πανω γυρω του Μασσα απο το 1:20 και μετα!!!
Καλο αγωνα να εχουμε!! Με αλλαγες απο την ΦΙΑ
FIA in new engine mapping clampdown
Οπως επισης θα εχουμε και ντεμπουτο απο τα medium pirelly tyres
-
Η ακροβατική πτήση στους αιθέρες 'a la air-racing' του Webber και
το μοναδικό όλων των εποχών προσπέρασμα του Hamilton έδωσαν μια διαφορετική γεύση στο περσινό GP.Έχω αγωνία να δω τι θα γίνει με την απαγόρευση της αλλαγής στη χαρτογράφηση μεταξύ κατατακτήριων και αγώνα.
Θα πέσει άραγε το κάστρο των Red Bull στις κατατακτήριες;
Θα ρισκάρει κανείς να τρέξει στο πρώτο stint με χαρτογράφηση κατατακτηρίων και να την αλλάξει στο 1ο πιτ στοπ;
Θα τρέξει κανείς με χαρτογράφηση κατατακτηρίων σε όλο τον αγώνα και αν ναι θα τον φτάσουν τα καύσιμα;
Θα αξίζει τον κόπο να φέρει μονοθέσιο με μεγαλύτερο ντεπόζιτο ή δε μπορεί να γίνει μια τέτοια αλλαγή στο σασί;
Είδομεν...Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι δε μας φτάνουν οι αλλαγές από χρονιά σε χρονιά, αλλά έχουμε επιπλέον και μέσα στη χρονιά. Αντί να παγιωθούν κάποια στάνταρ, η FIA έχει βαλθεί να μας κάνει να μην ξέρουμε τι μας γίνεται, πόσο μάλλον κάποιος που δεν πολυασχολείται.
Αυτό το κακό νομίζω άρχισε να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό από την εποχή των αντιΣουμαχερικών μέτρων. Πλέον βαδίζουμε την εποχή των αντιΡεντΜπουλικών μέτρων.
Και στην πορεία πόσα άλλα καταργήθηκαν: F-duct, πολυόροφοι διαχύτες κτλ
Γιατί κάθε φορά που γίνονται αλλαγές μου φαίνεται ότι πάμε ένα βήμα πίσω;
Άντε με το καλό να δεχθούμε και τους τουρμπάτους κινητήρες
Ξέφυγα λίγοΚαλό αγώνα να έχουμε!
Υ.Γ. Α ξέχασα. Θα έχουμε λέει και διπλή ζώνη DRS. Πιστεύω ότι
είτε θα έπρεπε να υπήρχαν 2 ζώνες ανίχνευσης σε διαφορετικά σημεία της πίστας με αποτέλεσμα 2 ανεξάρτητα σημεία ενεργοποίησης DRS
είτε αν στην παρούσα μορφή γίνεται προσπέρασμα στην πρώτη ζώνη DRS τότε να μην γίνεται ενεργοποίηση του DRS και στη δεύτερη ζώνη. -
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι δε μας φτάνουν οι αλλαγές από χρονιά σε χρονιά, αλλά έχουμε επιπλέον και μέσα στη χρονιά. Αντί να παγιωθούν κάποια στάνταρ, η FIA έχει βαλθεί να μας κάνει να μην ξέρουμε τι μας γίνεται, πόσο μάλλον κάποιος που δεν πολυασχολείται.
Αυτό το κακό νομίζω άρχισε να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό από την εποχή των αντιΣουμαχερικών μέτρων. Πλέον βαδίζουμε την εποχή των αντιΡεντΜπουλικών μέτρων.
Και στην πορεία πόσα άλλα καταργήθηκαν: F-duct, πολυόροφοι διαχύτες κτλ
Γιατί κάθε φορά που γίνονται αλλαγές μου φαίνεται ότι πάμε ένα βήμα πίσω;
Άντε με το καλό να δεχθούμε και τους τουρμπάτους κινητήρεςΑν και όλα αυτά γίνονται για να κλείσει η ψαλίδα (και ευνοεί την Ferrari) ομολογώ ότι και μένα με ξενερώνει λίγο. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι μάλλον όλα αυτά γίνονται πολύ αργά αφού Red Bull/Vettel το έχουν ήδη σηκώσει και μεις κάνουμε ότι δεν το πιστεύουμε...
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
......
ο ιδανικός τρόπος:
για να αποφευχθούν τα περσινά δράματα
-
Webber sets pace in first practice
FP1
Pos Driver Team Time Laps 1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m40.403s 22 2. Vitaly Petrov Renault 1m41.227s + 0.824 20 3. Fernando Alonso Ferrari 1m41.239s + 0.836 22 4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m41.510s + 1.107 23 5. Nick Heidfeld Renault 1m41.580s + 1.177 24 6. Felipe Massa Ferrari 1m41.758s + 1.355 23 7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m41.926s + 1.523 14 8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m41.955s + 1.552 20 9. Nico Rosberg Mercedes 1m42.043s + 1.640 22 10. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m42.216s + 1.813 29 11. Michael Schumacher Mercedes 1m42.270s + 1.867 26 12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m42.412s + 2.009 27 13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m42.704s + 2.301 23 14. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m42.738s + 2.335 20 15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m42.841s + 2.438 28 16. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m42.941s + 2.538 21 17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m43.201s + 2.798 18 18. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m43.769s + 3.366 7 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m44.136s + 3.733 17 20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m45.026s + 4.623 17 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m45.221s + 4.818 19 22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.494s + 5.091 24 23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.926s + 6.523 27 24. Karun Chandhok Lotus-Renault 2
-
Alonso quickest in second practice
Pos Driver Team Time Laps 1. Fernando Alonso Ferrari 1m37.968s 35 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m38.195s + 0.227 26 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m38.265s + 0.297 31 4. Michael Schumacher Mercedes 1m38.315s + 0.347 30 5. Felipe Massa Ferrari 1m38.443s + 0.475 32 6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m38.483s + 0.515 30 7. Mark Webber Red Bull-Renault 1m38.531s + 0.563 26 8. Nico Rosberg Mercedes 1m38.981s + 1.013 33 9. Nick Heidfeld Renault 1m39.040s + 1.072 35 10. Vitaly Petrov Renault 1m39.586s + 1.618 27 11. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m39.626s + 1.658 31 12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m40.020s + 2.052 34 13. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m40.301s + 2.333 34 14. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m40.363s + 2.395 7 15. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m40.454s + 2.486 32 16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m40.531s + 2.563 37 17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m42.083s + 4.115 34 18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m42.156s + 4.188 39 19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m42.239s + 4.271 25 20. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m42.273s + 4.305 21 21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.809s + 4.841 36 22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m44.460s + 6.492 29 23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.906s + 8.938 16
-
Η Παράδοση θέλει Βεττελάκο
-
Παλι καλα ο αλονσο κερδιζει κ κανενα fp γιατι αλλιως...
-
FP3
-
Μία ακόμα πίστα πόλης που τα πάμε καλά μάλλον...
Οψόμεθα γιατί η θέση του ΦΜ με προδιαθέτει θετικά...
-
Τι ελεεινή πίστα είναι αυτή γαμώτο! Το μόνο που μ' αρέσει είναι το τελευταίο κομμάτι που είναι πολύ γρήγορο.
-
Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι κοιταγε ο Vettel στο μονοθεσιο του Alonso.....
-
Τι ξενέρωμα έχουν καταντήσει τα δοκιμαστικά.....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι κοιταγε ο Vettel στο μονοθεσιο του Alonso.....θελει να εξοικειωθει;
κατα τα αλλα ουτε καν ολοκληρωνουν πλεον τους γυρους....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τι ξενέρωμα έχουν καταντήσει τα δοκιμαστικά.....ΕΝΤΕΛΩΣ.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
κατα τα αλλα ουτε καν ολοκληρωνουν πλεον τους γυρους....Οντως, ελεος!
-
Εξαιρετικές οι δοκιμές ...... Επιστρέψαμε στο 1 γύρος τη φορά...
-
Πάλι ο Φέτελ πρώτος,
Μαλλον θα ξαναλλάξουν τους κανονισμούς!
Ισως έπρεπε να βάλουν ότι όποιου το όνομά αρχίζει από 'V' αλλά προφέρεται 'Φ', θα χάνει κάποιες θέσεις.
European Grand Prix 2011-Valencia