Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Webber ή Dellorto?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Webber ή Dellorto?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrism40 last edited by

      Χαιρετώ την παρεούλα!

      Είμαι ο Δημήτρης απο Αθήνα και έχω μια 'γιαγιά' Bmw E34 518i του 1991!
      Εδώ και μερικές μέρες μετά απο πολύ ψάξιμο περί αξιοπιστίας κλπ καταστάλαξα να κάνω μια μετατροπή ....ολίγον τρελλή θα έλεγα

      Λοιπόν, αρχικά θα καταργήσω οτι ηλεκτρονικό υπάρχει στο engine bay και θα προχωρήσω σε 2 2πλά!
      Κιτ ανάφλεξης υπάρχει ήδη (handmade) καθότι το μοτέρ μου έχει και αισθητήρα στροφάλου για τις στροφές (σύγχρονες πλατίνες) και διανομέα και πολλάπλασιαστή.

      Ο λόγος που με κάνει να μην κοιμάμαι τα βράδια πλέον είναι στο τι μάρκας 2πλά να βάλω. Όλοι λένε Webber αλλά δεν λένε σε τί υπερέχουν απο τα Dellorto.
      Ήμουν κάτοχος Alfa Romeo Alfetta 2.0lt με 2 2πλά Dellorto 45άρια (αν θυμάμαι καλά την διάμετρο γιατί περάσανε χρόνια) και ΔΕΝ μπορώ να ξεχάσω αυτό το 'κροτάλισμα' που φτάσαμε σε σημείο να καταργήσουμε το ηχοσύστημα με τον αδερφό μου

      Ο κινητήρας είναι 1800cc με κωδικό '18 4Ε 1' 4 κύλινδρος και πριν μπούνε τα 2πλά πάνω θα ανοιχτεί για συμπίεση (φλάτζα), καθάρισμα, άγριο εκκεντροφόρο και τα συνναφή.

      Τι γνώμη προτείνετε εσείς σαν πιο έμπειροι?

      Υ.γ. Ξέχασα να πω οτι τον σεπτέμβρη γράφομαι σε νυχτερινό ΕΠΑΛ για μηχανικός αυτοκινήτων οπότε κατέχω αρκετά (ναι το πήρα απόφαση στα 25 μετά απο ήδη ένα πτυχίο Τεχνικού PC/Δικτύων, ποτέ δεν είναι αργά.)

      Καλή σας μέρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitrism40 last edited by

        Χαιρετώ την παρεούλα!

        Είμαι ο Δημήτρης απο Αθήνα και έχω μια 'γιαγιά' Bmw E34 518i του 1991!
        Εδώ και μερικές μέρες μετά απο πολύ ψάξιμο περί αξιοπιστίας κλπ καταστάλαξα να κάνω μια μετατροπή ....ολίγον τρελλή θα έλεγα

        Λοιπόν, αρχικά θα καταργήσω οτι ηλεκτρονικό υπάρχει στο engine bay και θα προχωρήσω σε 2 2πλά!
        Κιτ ανάφλεξης υπάρχει ήδη (handmade) καθότι το μοτέρ μου έχει και αισθητήρα στροφάλου για τις στροφές (σύγχρονες πλατίνες) και διανομέα και πολλάπλασιαστή.

        Ο λόγος που με κάνει να μην κοιμάμαι τα βράδια πλέον είναι στο τι μάρκας 2πλά να βάλω. Όλοι λένε Webber αλλά δεν λένε σε τί υπερέχουν απο τα Dellorto.
        Ήμουν κάτοχος Alfa Romeo Alfetta 2.0lt με 2 2πλά Dellorto 45άρια (αν θυμάμαι καλά την διάμετρο γιατί περάσανε χρόνια) και ΔΕΝ μπορώ να ξεχάσω αυτό το 'κροτάλισμα' που φτάσαμε σε σημείο να καταργήσουμε το ηχοσύστημα με τον αδερφό μου

        Ο κινητήρας είναι 1800cc με κωδικό '18 4Ε 1' 4 κύλινδρος και πριν μπούνε τα 2πλά πάνω θα ανοιχτεί για συμπίεση (φλάτζα), καθάρισμα, άγριο εκκεντροφόρο και τα συνναφή.

        Τι γνώμη προτείνετε εσείς σαν πιο έμπειροι?

        Υ.γ. Ξέχασα να πω οτι τον σεπτέμβρη γράφομαι σε νυχτερινό ΕΠΑΛ για μηχανικός αυτοκινήτων οπότε κατέχω αρκετά (ναι το πήρα απόφαση στα 25 μετά απο ήδη ένα πτυχίο Τεχνικού PC/Δικτύων, ποτέ δεν είναι αργά.)

        Καλή σας μέρα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrism40 last edited by

          Χαιρετώ την παρεούλα!

          Είμαι ο Δημήτρης απο Αθήνα και έχω μια 'γιαγιά' Bmw E34 518i του 1991!
          Εδώ και μερικές μέρες μετά απο πολύ ψάξιμο περί αξιοπιστίας κλπ καταστάλαξα να κάνω μια μετατροπή ....ολίγον τρελλή θα έλεγα

          Λοιπόν, αρχικά θα καταργήσω οτι ηλεκτρονικό υπάρχει στο engine bay και θα προχωρήσω σε 2 2πλά!
          Κιτ ανάφλεξης υπάρχει ήδη (handmade) καθότι το μοτέρ μου έχει και αισθητήρα στροφάλου για τις στροφές (σύγχρονες πλατίνες) και διανομέα και πολλάπλασιαστή.

          Ο λόγος που με κάνει να μην κοιμάμαι τα βράδια πλέον είναι στο τι μάρκας 2πλά να βάλω. Όλοι λένε Webber αλλά δεν λένε σε τί υπερέχουν απο τα Dellorto.
          Ήμουν κάτοχος Alfa Romeo Alfetta 2.0lt με 2 2πλά Dellorto 45άρια (αν θυμάμαι καλά την διάμετρο γιατί περάσανε χρόνια) και ΔΕΝ μπορώ να ξεχάσω αυτό το 'κροτάλισμα' που φτάσαμε σε σημείο να καταργήσουμε το ηχοσύστημα με τον αδερφό μου

          Ο κινητήρας είναι 1800cc με κωδικό '18 4Ε 1' 4 κύλινδρος και πριν μπούνε τα 2πλά πάνω θα ανοιχτεί για συμπίεση (φλάτζα), καθάρισμα, άγριο εκκεντροφόρο και τα συνναφή.

          Τι γνώμη προτείνετε εσείς σαν πιο έμπειροι?

          Υ.γ. Ξέχασα να πω οτι τον σεπτέμβρη γράφομαι σε νυχτερινό ΕΠΑΛ για μηχανικός αυτοκινήτων οπότε κατέχω αρκετά (ναι το πήρα απόφαση στα 25 μετά απο ήδη ένα πτυχίο Τεχνικού PC/Δικτύων, ποτέ δεν είναι αργά.)

          Καλή σας μέρα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Νομίζω ότι ανάλογα με τα κυβικά και την αγριότητα των εκκεντροφόρων επιλέγεις και νούμερο καρμπυρατέρ αλλά για μάρκα.... Θυμάμαι ότι στους Αλφίστι υπήρχε η μόνιμη διαμάχη ανάμεσα στις 2 αυτές μάρκες.
            Εμένα πάντως η Spider μου είχε δύο διπλά Webber 40 νομίζω DCOE και μια χαρά θόρυβο έκανε.... όταν μάλιστα έβγαζα τελείως το φίλτρο και τη θήκη του τότε να δεις κροτάλισμα ιδιαίτερα στις στροφές της μέγιστης ροπής.... Πάντως φίλος μου στη Veloce του είχε Dellorto αλλά δε θυμάμαι τι μου έλεγε, ίσως ότι τα Webber είναι καλύτερα.... Δυστυχώς δε θυμάμαι τις διαφορές τους, αν ήταν θέμα γκαζιού ή διατήρησης της ρύθμισης ή τι άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Δεν θα περνάει εύκολα ΚΤΕΟ (ρύποι) και είναι πολύ πιθανό να σου καίει συχνά τον καταλύτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aris last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                ...είναι πολύ πιθανό να σου καίει συχνά τον καταλύτη.

                Σίγουρο δεν είναι αυτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrism40 last edited by

                  Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

                  ΚΤΕΟ γιατί να μην περάσει λόγο ρύπων? Αλλά και πάλι το ΚΤΕΟ είναι το τελευταίο που με απασχολεί όπως και ο καταλύτης (έχει να πέσει τροχός που θα πάει σύννεφο! ) γιατί μην ξεχνάμε πως τα καυσαέρια εξαρτώνται περισσότερο απο την ποιότητα του καυσίμου παρά απο άλλους παράγοντες.... Με τέτοιες βενζίνες που μας πουλάνε απορώ πως δεν αλλάζουμε καταλύτη κάθε μήνα!

                  Το μοναδικό που ξέρω είναι πως τα webber είναι πιο 'νευρικά' απο τα dellorto, εντάξει δεν έχω κόλλημα με τον θόρυβο, γιατί και οι 2 μάρκες είναι κινητή ηχορύπανση, το θέμα είναι ως προς την απόδοση.
                  Να το πω πιο απλά με ενδιαφέρει πιο πολύ στις μεσσαιουψηλές στροφές να αποδίδει τα μέγιστα χωρίς να 'κρεμάει'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο καταλύτης κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στα καυσαέρια όποια βενζίνη και να του βάλεις (αν λειτουργεί φυσικά).
                    Τα καρμπυρατέρ από μόνα τους ούτε ρυπαίνουν ούτε ηχορυπαίνουν. Έχει σημασία η ρύθμισή τους και βέβαια τι υπάρχει πριν από αυτά (φίλτρο αέρα, χοάνες, παπάς κλπ) και μετά (εξάτμιση, καταλύτες).
                    Συγκεκριμένα έχω μάλλον περισσότερο θόρυβο αλλά μόνο όταν γκαζώνω από το κάπως ελεύθερο καταλύτη μου τώρα (5άρα BMW με μόνο βελτιωμένο καταλύτη) παρά από τα βέμπερ με τα μαμά φίλτρα και εξάτμιση (σε πισωκίνητη Spider χωρίς καταλύτη, ήταν μοντέλο χωρίς).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Λοιπον , τα Weber ανοίγουν λίγο πιο απότομα την 'δυναμή ' τους αλλά απόρυθμιζονται πιο εύκολα και θέλουν συχνά συγρονισμό. Τα Dellorto από την άλλη δε δίνουν τόσο απότομα ξεσπάσματα αλλά δίνουν καλύτερο ρελαντί , δεν ξερυθμίζονται τόσο εύκολα και δίνουν ίσως καλύτερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

                      ( Αν θυμάμαι καλά , στην ουσία την Dellorto την έκαναν μηχανικοί που έφυγαν από την Weber και έφτιαξαν στην ουσία τα ίδια συστήματα αλλα με εξαλειμένες τις αδυναμίες τους.)

                      Οσον αφορά το θόρυβο και τα 2 ειναι εξίσου θορυβόδη , με τα Weber να 'βαράνε' πιο μπάσα στις χαμηλότερες στροφές....

                      Για το κρέμασμα ή όχι πιο πολύ έχει να κάνει με τον συνδιασμό διαμέτρου βεντούρι και βελόνων που θα βάλεις στα διπλά καθώς και με την ρυθμιση του αβανσ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsargy last edited by

                        Ο χρήστης DimitrisM40 έγραψε:
                        Χαιρετώ την παρεούλα.........

                        Στην ηλικία σου, έκανα τα ίδια. Ας ξεκινήσω λοιπόν να πω: Εις υγείαν!!!
                        Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την γευση της αμόλυβδης, αλλά μετά απο αρκετές βενζινοποσίες η γεύση της παλαιάς σούπερ μου είναι γνώριμη και κατά συνέπεια μου αρέσει κιόλας. Πάντως μην ανησυχείς, δεν είναι εθιστική, μένει μόνο σαν μία ωραία ανάμνηση...
                        Δεν είναι σίγουρο ότι ακόμα και αν έχεις βγάλει την σχολή, θα μπορείς με ακρίβεια να υπολογίσεις τι καρμπυρατέρ θα χρειαστείς, τι μέγεθος ζιγκλέρ αέρος, τι μέγεθος ζιγκλέρ βενζίνης και τι καλάμια είναι αυτά που θα σου δίνουν την δύναμη (και την σωστή καύση) που θέλεις και εκεί που την θέλεις...ώστε να τα βάλεις επάνω και να κάνεις μικρορυθμίσεις (όχι ότι και αυτό είναι εύκολο χωρίς όργανα).
                        Θα σου πρότεινα να βρεις έναν παλιό μάστορα της bmw, που να είχε ασχοληθεί με βελτιώσεις αγωνιστικών, ώστε να ξεκινήσεις με όσο πιο κοντινά νουμερα γίνεται. Αν τους εκκεντροφόρους τους φτιάξεις εδώ, θα είναι πολύ χρήσιμη και η γνώμη του μάστορα...
                        Αλήθεια, πως θα έρχεται η βενζίνη στα καρμπυρατέρ? Γιατί δεν νομίζω ότι οι βελονίτσες υπερπλήρωσης τους θα μπορούν να αντέξουν τα μπαρ της τρόμπας του ιντζέξιον...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Για την χαmηλότερη πίεση θέλει ρυθμιστή πίεσης και , ανάλογα με το σχεδιασμό , επιστροφή καυσίμου. Εκτός και αν αlλαχτεί η τρομπα με άλλη που να έχει μικρότερη πίεση ή αν παιζει και η μόντα με τρόμπα από παλιό μοτέρ με καρμπυρατερ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tsargy last edited by

                            Ο χρήστης Greek έγραψε:
                            Για την χαηλότερη πίεση θέλει ρυθμιστή πίεσης και , ανάλογα με το σχεδιασμό , επιστροφή καυσίμου. Εκτός και αν αλαχτεί η τρομπα με άλλη που να έχει μικρότερη πίεση ή αν παιζει και η μόντα με τρόμπα από παλιό μοτέρ με καρμπυρατερ.

                            Το είχα αντιμετωπίσει όταν στο Ούνο έκανα την μετατροπή σε τούρμπο. Δεν υπήρχε όμως το ιντζέξιον και έβαλα το καρμπυρατέρ του Υ10 τούρμπο...έτσι αναγκαστήκαμε να μειώσουμε την πίεση της τρόμπας βενζίνης απο 4, κάτι μπαρ σε 1,1 που ήθελε το Υ10.
                            Πρόλαβα όμως να δώ το καρμπυρατέρ να ξεχειλίζει απο την πίεση (ευτυχώς δεν πήραμε φωτιά)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tragos last edited by

                              κατι για κτεο και για καταλυτες ακουσα!
                              τι καταλυτη ρε παιδια, θα τον παρει στο χερι μεσα σε μια βδομαδα! με τετοια μετατροπη ουτε απ εξω δεν θα περνας απο τα κτεο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Ο καταλύτης θα βγεί off.
                                Υπάρχουν πολλαπλοί εξαερωτήρες καταλυτικοί.....

                                Κατασκευαστές

                                Μερικοί κατασκευαστές των εξαερωτήρων είναι :
                                Amal Ltd, εξαερωτήρες βρετανικών κυρίως μοτοσικλετών.
                                Argelite, παραγωγός Holleyκαι εξαερωτήρες Magneti Marelli για την αγορά της Αργεντινής
                                Autolite, ένα τμήμα της Ford Motor Companyαπό το 1967 ως το 1973
                                Βendix Strombergκαι Βendix Technico εξαερωτήρες, που χρησιμοποιούνται στα οχήματα που κατασκευάζονται από Chrysler, IHC, Ford, GM, AMC, και Studebake
                                Εξαερωτήρας Bing (που χρησιμοποιείται στις μοτοσικλέτες, τα μοτοποδήλατα, τα αεροσκάφη, τις βάρκες)
                                Briggs & Stratton, μικρές μηχανές
                                Εξαερωτήρας Carter, (που χρησιμοποιείται σε πολυάριθμες κατασκευές οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που κατασκευάζονται από τις Chrysler, IHC, τη Ford, τη GM, AMC, και Studebaker, καθώς επίσης και στο βιομηχανικό και γεωργικό εξοπλισμό και στους μικρούς κινητήρες
                                Εξαερωτήρες Dell'Orto από την Ιταλία, που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες
                                Εξαερωτήρες Edelbrock AVS
                                Εξαερωτήρες Hitachi, ΕΠΕ Hitachi, που βρίσκονται στα ιαπωνικά αυτοκίνητα
                                Εξαερωτήρες Holley, με χρήση τόσο ευρεία όσο οι Carter και Weber
                                Εξαερωτήρες Keihin, επίσης κοινοί στα ιαπωνικά μοντέλα και άλλες μοτοσικλέτες
                                Εξαερωτήρες Lectron
                                Εξαερωτήρες Mikuni, κοινοί στις ιαπωνικές μοτοσικλέτες, ειδικά στη δεκαετία του '80
                                Εξαερωτήρες Pierburg, με χρήση στη VW, Audi
                                Εξαερωτήρες ProForm
                                Εξαερωτήρες Rochester, ΗΠΑ (υποκατάστημα της General Motors)
                                Εξαερωτήρας Solex
                                Εξαερωτήρας SU που χρησιμοποιείται ευρέως στη βρετανική Κοινοπολιτεία και στα ευρωπαϊκού σχεδιασμού οχήματα, που κατασκευάζονται προς το παρόν από τη Burlen Fuel Systems
                                Tecumseh Products Company, μικροί κινητήρες (π.χ. θεριστές χορτοταπήτων, ανεμιστήρες χιονιού)
                                Βρετανικές μοτοσικλέτες Villiers και μικροί κινητήρες
                                Εξαερωτήρες Walbro και Tillotson για τους μικρούς κινητήρες
                                Ιταλικός Εξαερωτήρες Weber, , κυριότητας Magneti Marelli. Διανέμεται στις ΗΠΑ από την Weber Βόρειας Αμερικής
                                Η Zenith UK παρήγαγε επίσης τους εξαερωτήρες Zenith – Stromberg

                                Ψάξου γιατί δεν σε συμφέρει αλλά ουτε ειναι και τοσο εύκολο να βαλεις κατι απο τα δύο.Θυμάμαι ο πατερας μου καθε βδομαδα έκανε ρύθμιση.Ιστορία αμαρτωλή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr