-
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες τα βραβεία International Engine of the Year Award 2011.
Βλέπω στο http://www.ukipme.com/engineoftheyear/about.html, στο 'Judges', ότι ο Ν. Κουνίτης αναφέρεται ως ένας κριτής. Ψηφίζουν 76 δημοσιογράφοι από 36 χώρες.
Σε σχέση με την 'φιλοσοφία' του διαγωνισμού, αναφέρει: 'judges apply their impressions from driving today's latest cars to help them find the powerplants that offer the best driveability, performance, economy, and refinement, and reward manufacturers for the successful application of advanced engine technology'.
Ο μικροσκοπικός TwinAir της Φίατ τα πήγε τέλεια (πήρε, εκτός των άλλων, και τον τίτλο 'International Engine of the Year'), o 1.4 TSI της VW επίσης, η BMW πολλές πρωτιές, περισσότερα στον παραπάνω σύνδεσμο.
Jacob
-
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες τα βραβεία International Engine of the Year Award 2011.
Βλέπω στο http://www.ukipme.com/engineoftheyear/about.html, στο 'Judges', ότι ο Ν. Κουνίτης αναφέρεται ως ένας κριτής. Ψηφίζουν 76 δημοσιογράφοι από 36 χώρες.
Σε σχέση με την 'φιλοσοφία' του διαγωνισμού, αναφέρει: 'judges apply their impressions from driving today's latest cars to help them find the powerplants that offer the best driveability, performance, economy, and refinement, and reward manufacturers for the successful application of advanced engine technology'.
Ο μικροσκοπικός TwinAir της Φίατ τα πήγε τέλεια (πήρε, εκτός των άλλων, και τον τίτλο 'International Engine of the Year'), o 1.4 TSI της VW επίσης, η BMW πολλές πρωτιές, περισσότερα στον παραπάνω σύνδεσμο.
Jacob
-
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες τα βραβεία International Engine of the Year Award 2011.
Βλέπω στο http://www.ukipme.com/engineoftheyear/about.html, στο 'Judges', ότι ο Ν. Κουνίτης αναφέρεται ως ένας κριτής. Ψηφίζουν 76 δημοσιογράφοι από 36 χώρες.
Σε σχέση με την 'φιλοσοφία' του διαγωνισμού, αναφέρει: 'judges apply their impressions from driving today's latest cars to help them find the powerplants that offer the best driveability, performance, economy, and refinement, and reward manufacturers for the successful application of advanced engine technology'.
Ο μικροσκοπικός TwinAir της Φίατ τα πήγε τέλεια (πήρε, εκτός των άλλων, και τον τίτλο 'International Engine of the Year'), o 1.4 TSI της VW επίσης, η BMW πολλές πρωτιές, περισσότερα στον παραπάνω σύνδεσμο.
Jacob
-
Ο διαγωνισμός θα έπρεπε να λέγεται ΕUROPEAN engine of the year award.
Τα τζαπόνια στο πηγάδι κατούρησαν δηλαδή ή ξέχασαν ξαφνικά να φτιάχνουν κινητήρες? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο διαγωνισμός θα έπρεπε να λέγεται ΕUROPEAN engine of the year award.
Τα τζαπόνια στο πηγάδι κατούρησαν δηλαδή ή ξέχασαν ξαφνικά να φτιάχνουν κινητήρες?Φωσφοριζουν , οποτε βγηκαν εκτος γιατι θεωρηθηκε οτι ειναι ντοπαρισμενοι
-
Ενώ οι Γερμανικοί που άλλα δηλώνουν κι άλλα είναι (προς τα πάνω) τηρούν το fair play.
εντιτ: βέβαια αυτή η περίπτωση ειναι 'ευχάριστη έκπληξη', ενώ αν γίνει κάτι αντίστοιχο σε ιταλικό, μιλάμε για 'σκάνδαλο'.
Και όποιος θυμάται και κατάλαβε, κατάλαβε. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ενώ οι Γερμανικοί που άλλα δηλώνουν κι άλλα είναι (προς τα πάνω) τηρούν το fair play.εντιτ: βέβαια αυτή η περίπτωση ειναι 'ευχάριστη έκπληξη', ενώ αν γίνει κάτι αντίστοιχο σε ιταλικό, μιλάμε για 'σκάνδαλο'.
Και όποιος θυμάται και κατάλαβε, κατάλαβε.Δωσε μερικες ινφο, ειμαι μικρος και δεν γνωριζω
-
Αuto-Paraskevi.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αuto-Paraskevi.Δεν πεταω 1,50€ ουτε για το Auto-Triti kai 13 ουτε για το αλλο το Auto agapaoVW αν και θελω να παρω το AutoAgapaoVW Classic Που βγηκε
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο διαγωνισμός θα έπρεπε να λέγεται ΕUROPEAN engine of the year award.
Τα τζαπόνια στο πηγάδι κατούρησαν δηλαδή ή ξέχασαν ξαφνικά να φτιάχνουν κινητήρες?θα πανε στο διαγωνισμο της ΔΕΗ
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο διαγωνισμός θα έπρεπε να λέγεται ΕUROPEAN engine of the year award.
Τα τζαπόνια στο πηγάδι κατούρησαν δηλαδή ή ξέχασαν ξαφνικά να φτιάχνουν κινητήρες?Θεωρεις οτι εχουν καποιο μοτερ το 2011 που θα επρεπε να βραβευθει εναντι καποιου αλλου?????
-
Κάποια υβριδικά, κάποια ντίζελ... ναι, πιστευω οτι έχουν αξιόμαχους κινητήρες.
Α! Και επιδόσεων βεβαίως (πχ GTR), αλλά αυτοί δεν είναι οικολογικοί. Της Φερράρι είναι. -
Παιδιά, τα τζαπόνια αντιπροσωπεύονται στο 'διαγωνισμό', δείτε σε κάθε κατηγορία τα 'results', όπου αναφέρει πόσους βαθμούς συγκέντρωσαν.
Έχουν κερδίσει τα προγούμενα χρόνια. Για παράδειγμα, στην κατηγορία ' κινητήρας κάτω του 1 λίτρου', είναι η πρώτη φορά που δεν κερδίζει Ιάπωνας κατασκευαστής. Αντιγράφω από το σάιτ: 'Since the start of the International Engine of the Year Awards in 1999, the Sub 1-litre category has only ever been won by two Japanese OEMs: Honda (seven times) and Toyota (five times)'.
Για τον κινητήρα BMW 2-litre twin-turbo diesel, έχει και σχόλια του Ν. Κουνίτη.
Jacob
-
Το GTR δεν φέρνει τίποτα καινούριο, ακολουθεί απλά τη συνταγή της Porsche Turbo και μάλιστα με χαμηλότερη ειδική απόδοση σε σχέση με το γερμανικό μοτέρ (η Turbo S αποδίδει 530 άλογα από 3600 κυβικά, ενώ το GTR έχει 3800 κυβικά για την ίδια απόδοση). Τα μοτέρ της Ferrari είναι τα καλύτερα υψηλών επιδόσεων του πλανήτη (κρίνοντας βάσει ειδικής απόδοσης, ορίου στροφών, απόκρισης και γραμμικότητας, ισχύος στις υψηλές Σ.Α.Λ). Ο κινητήρας της 458 δεν βραβεύτηκε για οικολογικούς λόγους αλλά για το ρεκόρ των 127 ατμοσφαιρικών ίππων στο λίτρο και των 9000+ Σ.Α.Λ.
Γενικά όμως μη δίνετε και μεγάλη σημασία σε τέτοια βραβεία (αυτοκίνητο της χρονιάς, κινητήρας της χρονιάς κλπ). Πανηγυράκια είναι για να καμώνονται οι βιομηχανίες... Τα πραγματικά παράσημα κερδίζονται στους αγώνες και στις συγκριτικές δοκιμές.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
...αν και θελω να παρω το AutoAgapaoVW Classic Που βγηκεΒγηκε Ελληνικο auto bild classic ;
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κάποια υβριδικά, κάποια ντίζελ... ναι, πιστευω οτι έχουν αξιόμαχους κινητήρες.
Α! Και επιδόσεων βεβαίως (πχ GTR), αλλά αυτοί δεν είναι οικολογικοί. Της Φερράρι είναι.μπορει καποιος ιαπωνικος κινητηρας να συγκριθει με tsi, tfsi, multiair, thp, bmw 2,0 turbodiesel, bmw 335; σε τι;;;;;
παιρνουν μερος στο διαγωνισμο και ιαπωνικοι κινητηρες, αν ειδες τις πληρεις λιστες και παιρνουν αυτο που τους αξιζει
παλιοτερα, αν θυμασαι αν οχι μπορεις να δεις, στα 1,8-2,0 κυριαρχουσε του honda s2000 για πολλα χρονια, περασμενα μεγαλεια. τοτε δεν συμμετειχαν ιαπωνικοι κινητηρες;
του rx8 δεν ειχε παρει βραβεια;
αν φταιει η διαιτησια ενταξει
-
σε τι;
Υπάρχει μία βενζινοκίνητη άτμο ΚΕΚ παγκοσμίως που έχει θερμοδυναμική απόδοδη 38%, και αυτή είναι Τζαπάν. Και το επόμενο μοντέλο έχει προδιαγραφεί για 41%. Οι προαναφερθείσες π.χ. δεν πρέπει να ξεπερνάνε το 30-34%.
Ποιά είναι? -
Kατ' αρχάς στην Ιαπωνία υπάρχουν μοτέρ που τα βλέπουμε εμείς οι ευρωπαίοι μόνο στον ύπνο μας, τα κρατάνε για τον εαυτό τους (και αν θες τη γνώμη μου καλά κάνουν). Από τη στιγμή που ο διαγωνισμός είναι 'international' και όχι 'κινητήρες που εισάγονται στην Ευρώπη', ας τους συμπεριλάβουν κι αυτούς.
Κάνατε μεγάλο θέμα -για παράδειγμα- τον μικρό του 500 (χωρίς να σημαίνει οτι είναι κακός κατ' ανάγκη) και αγνοείτε παντελώς την ύπαρξη μερικών διαμαντιών στα τοπικά kei cars. -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
...αν και θελω να παρω το AutoAgapaoVW Classic Που βγηκε
Βγηκε Ελληνικο auto bild classic ;
Ναι , πηγα στο περιπτερο χθες αλλα δεν το ειχαν παραλαβει . Μπες στην ιστοσελιδα τους
-
Υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για να συμπεριληφθεί ένα μοτέρ στον διαγωνισμό. Πρέπει να πωλείται σε έναν αριθμό χωρών και πάνω για παράδειγμα, οπότε αυτομάτως τα Κ βγαίνουν εκτός.
International Engine of the Year Award 2011