Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χτυπημα ζαντας - συνεπειες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χτυπημα ζαντας - συνεπειες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    24
    1517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis-d last edited by

      Τις προαλλες καθως γυρνουσα βραδινη ωρα σπιτι μου, ενας μακακας αργησε να σταματησει σε stop, η δε σταματησε ποτε (δε ξερω) και για να τον αποφυγω γιατι εστριβα γυρω του απο την εξωτερικη, αλλαξα την πορεια μου, και οταν πηγα να το ξαναστριψω το αμαξι δεν ακουσε (βρεγμενα κατω), και εφυγα ευθεια στο πεζοδρομιο με καμια 30αρα χλμ...

      Για καλη μου τυχη ο τροχος ηταν στριμμενος ακριβως παραλληλα με το πεζοδρομιο και δε χτυπησε καθολου το λαστιχο (ουτε γρατζουνια) και με πεταξε παλι μεσα στο δρομο και δε το καβαλησα.
      Σταματησα 5 μετρα παρακατω (ο μακακας αφαντος εννοειται) ειδα τον τροχο οτι ειχε χτυπησει η ζαντα και ειχε στραβωσει αλλα το αμαξι τσουλαγε. Τσουκου τσουκου το γυρισα σπιτι, και την επομενη μερα το πηγα σ ενα βουλκανιζατερ.

      Η ζαντα ειχε γινει Γ και την αλλαξε με μια μεταχειρισμενη. Εβαλε την μεταχειρισμενη πισω, και μια απο τις πισω μου, μπροστα. Μου ειπε οτι μια χαρα ειναι, και δε θελει κατι αλλο.
      Απο τοτε μια χαρα πηγαινει το αμαξι αλλα παρατηρω εναν απειροελαχιστο θορυβο κυλισης αμα το προσεξω πολυ. Το τιμονι εχει χασει την αισθηση που ειχε, δε μου δινει τοση ασφαλεια, αλλα διαβαζει καλυτερα το δρομο (κουλο).

      Πειτε μου αν μπορειτε, αν χρειαζεται ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση και αν υπαρχει περιπτωση με τοσα χλμ να εχει στραβωσει η σπασει κατι στην μπροστα γεωμετρια.
      Το αυτοκινητο ειναι μια Alfa 146 του 2001.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestis-d last edited by

        Τις προαλλες καθως γυρνουσα βραδινη ωρα σπιτι μου, ενας μακακας αργησε να σταματησει σε stop, η δε σταματησε ποτε (δε ξερω) και για να τον αποφυγω γιατι εστριβα γυρω του απο την εξωτερικη, αλλαξα την πορεια μου, και οταν πηγα να το ξαναστριψω το αμαξι δεν ακουσε (βρεγμενα κατω), και εφυγα ευθεια στο πεζοδρομιο με καμια 30αρα χλμ...

        Για καλη μου τυχη ο τροχος ηταν στριμμενος ακριβως παραλληλα με το πεζοδρομιο και δε χτυπησε καθολου το λαστιχο (ουτε γρατζουνια) και με πεταξε παλι μεσα στο δρομο και δε το καβαλησα.
        Σταματησα 5 μετρα παρακατω (ο μακακας αφαντος εννοειται) ειδα τον τροχο οτι ειχε χτυπησει η ζαντα και ειχε στραβωσει αλλα το αμαξι τσουλαγε. Τσουκου τσουκου το γυρισα σπιτι, και την επομενη μερα το πηγα σ ενα βουλκανιζατερ.

        Η ζαντα ειχε γινει Γ και την αλλαξε με μια μεταχειρισμενη. Εβαλε την μεταχειρισμενη πισω, και μια απο τις πισω μου, μπροστα. Μου ειπε οτι μια χαρα ειναι, και δε θελει κατι αλλο.
        Απο τοτε μια χαρα πηγαινει το αμαξι αλλα παρατηρω εναν απειροελαχιστο θορυβο κυλισης αμα το προσεξω πολυ. Το τιμονι εχει χασει την αισθηση που ειχε, δε μου δινει τοση ασφαλεια, αλλα διαβαζει καλυτερα το δρομο (κουλο).

        Πειτε μου αν μπορειτε, αν χρειαζεται ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση και αν υπαρχει περιπτωση με τοσα χλμ να εχει στραβωσει η σπασει κατι στην μπροστα γεωμετρια.
        Το αυτοκινητο ειναι μια Alfa 146 του 2001.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis-d last edited by

          Τις προαλλες καθως γυρνουσα βραδινη ωρα σπιτι μου, ενας μακακας αργησε να σταματησει σε stop, η δε σταματησε ποτε (δε ξερω) και για να τον αποφυγω γιατι εστριβα γυρω του απο την εξωτερικη, αλλαξα την πορεια μου, και οταν πηγα να το ξαναστριψω το αμαξι δεν ακουσε (βρεγμενα κατω), και εφυγα ευθεια στο πεζοδρομιο με καμια 30αρα χλμ...

          Για καλη μου τυχη ο τροχος ηταν στριμμενος ακριβως παραλληλα με το πεζοδρομιο και δε χτυπησε καθολου το λαστιχο (ουτε γρατζουνια) και με πεταξε παλι μεσα στο δρομο και δε το καβαλησα.
          Σταματησα 5 μετρα παρακατω (ο μακακας αφαντος εννοειται) ειδα τον τροχο οτι ειχε χτυπησει η ζαντα και ειχε στραβωσει αλλα το αμαξι τσουλαγε. Τσουκου τσουκου το γυρισα σπιτι, και την επομενη μερα το πηγα σ ενα βουλκανιζατερ.

          Η ζαντα ειχε γινει Γ και την αλλαξε με μια μεταχειρισμενη. Εβαλε την μεταχειρισμενη πισω, και μια απο τις πισω μου, μπροστα. Μου ειπε οτι μια χαρα ειναι, και δε θελει κατι αλλο.
          Απο τοτε μια χαρα πηγαινει το αμαξι αλλα παρατηρω εναν απειροελαχιστο θορυβο κυλισης αμα το προσεξω πολυ. Το τιμονι εχει χασει την αισθηση που ειχε, δε μου δινει τοση ασφαλεια, αλλα διαβαζει καλυτερα το δρομο (κουλο).

          Πειτε μου αν μπορειτε, αν χρειαζεται ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση και αν υπαρχει περιπτωση με τοσα χλμ να εχει στραβωσει η σπασει κατι στην μπροστα γεωμετρια.
          Το αυτοκινητο ειναι μια Alfa 146 του 2001.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
            Τις προαλλες καθως γυρνουσα βραδινη ωρα σπιτι μου, ενας μακακας αργησε να σταματησει σε stop, η δε σταματησε ποτε (δε ξερω) και για να τον αποφυγω γιατι εστριβα γυρω του απο την εξωτερικη, αλλαξα την πορεια μου, και οταν πηγα να το ξαναστριψω το αμαξι δεν ακουσε (βρεγμενα κατω), και εφυγα ευθεια στο πεζοδρομιο με καμια 30αρα χλμ...

            Για καλη μου τυχη ο τροχος ηταν στριμμενος ακριβως παραλληλα με το πεζοδρομιο και δε χτυπησε καθολου το λαστιχο (ουτε γρατζουνια) και με πεταξε παλι μεσα στο δρομο και δε το καβαλησα.
            Σταματησα 5 μετρα παρακατω (ο μακακας αφαντος εννοειται) ειδα τον τροχο οτι ειχε χτυπησει η ζαντα και ειχε στραβωσει αλλα το αμαξι τσουλαγε. Τσουκου τσουκου το γυρισα σπιτι, και την επομενη μερα το πηγα σ ενα βουλκανιζατερ.

            Η ζαντα ειχε γινει Γ και την αλλαξε με μια μεταχειρισμενη. Εβαλε την μεταχειρισμενη πισω, και μια απο τις πισω μου, μπροστα. Μου ειπε οτι μια χαρα ειναι, και δε θελει κατι αλλο.
            Απο τοτε μια χαρα πηγαινει το αμαξι αλλα παρατηρω εναν απειροελαχιστο θορυβο κυλισης αμα το προσεξω πολυ. Το τιμονι εχει χασει την αισθηση που ειχε, δε μου δινει τοση ασφαλεια, αλλα διαβαζει καλυτερα το δρομο (κουλο).

            Πειτε μου αν μπορειτε, αν χρειαζεται ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση και αν υπαρχει περιπτωση με τοσα χλμ να εχει στραβωσει η σπασει κατι στην μπροστα γεωμετρια.
            Το αυτοκινητο ειναι μια Alfa 146 του 2001.

            το οτι χρειάζεσαι ευθυγράμμιση είναι το μόνο σίγουρο...
            αν δεν έχει στραβώσει κάτι από το μπροστινό σου να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Η αισθηση στο τιμονι δηλαδη ειναι επειδη θελει ευθυγραμμιση? Καμια ιδεα γιατι εβαλε την καινουργια πισω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kingstonian last edited by

                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                Η αισθηση στο τιμονι δηλαδη ειναι επειδη θελει ευθυγραμμιση? Καμια ιδεα γιατι εβαλε την καινουργια πισω?

                μηπως σχετιζεται και με το ελαστικο;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestis-d last edited by

                  To ελαστικο ουτε γρατζουνια δεν ειχε, ασπρισμενο ηταν στο πλαι μονο οπως οταν καβαλας πεζοδρομιο στο παρκαρισμα. Το ελαστικο πηγε κι αυτο πισω μαζι με την καινουργια ζαντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Σιγουρέψου για τη ζυγοστάθμιση της μτχ.
                    Είναι πολύ πιθανό να έχει γίνει καμιά ζημιούλα.... έτσι κι αλλιώς θα πας για ευθυγράμμιση κι εκεί θα φανεί.
                    Εγώ σε 2 παρόμοιες περιπτώσεις έχω φάει στη μία 2 ζάντες, 1 αμορτισέρ (αλλάζονται 2), 1 ψαλίδι και στην άλλη εμπρόσθιο σύστημα (πήγαινε όλο μαζί φτηνό σε παλιό σκαθάρι). Οπότε αν τελικά είναι μόνο ζάντα να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό.... μπορεί να γινόντουσαν αρκετές παραπάνω ζημιές. Ζόρια μπορεί να έχουν φάει οι ζάντες και τα λάστιχα, ρουλεμάν, ακραξόνια, ημίμπαρα, αμορτισέρ και στηρίγματα αυτών, άλλα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestis-d last edited by

                      Το αμαξι απλα εχει χασει την σιγουρια που ειχε στο τιμονι... Η ευθυγραμμιση σιγουρα παιζει ρολο αλλα θα φανει... Ο ελαχιστος θορυβος κυλισης λεει κατι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        Με το χτύπημα παίζει να έχει αλλάξει η ευθυγράμιση μπροστά και ανάλογα με τις πόσες μοίρες είναι και η αίσθηση που έχεις στο τιμόνι . Παίζει μεγάλο ρόλο βασικα οπότε να το κάνεις άμεσα.

                        Όσο για το θόρυβο , ζυγοστάθμισε την πίσω ζάντα πρίν την βάλει πάνω? Αν οχι , τοτε παίζει να κάνει θόρυβο εκτός και αν την έχει ακούσει κάνα ρουλεμάν τροχού μπροστά από το χτύπημα και έχει τζόγο προκαλώντας βόμβο από κάποιο σημείο και πάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astrag1-6jtg last edited by

                          Οπως ανεφεραν και τα παιδια, πολλα μπορει να εχουν γινει. Αν δεν το κοπανησες πολυ και δεν εχει ''παρει'' ο εμπροσθιος αξονας, μπορει να την ακουσε το λαστιχο(να κοπηκε κανενα σιρματακι...) ή και η περιπτωση ο θορυβος να ειναι και απο το ρουλεμαν του τροχου που βρηκε στο πεζοδρομιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            orestis-d last edited by

                            Ο χρήστης Greek έγραψε:
                            Με το χτύπημα παίζει να έχει αλλάξει η ευθυγράμιση μπροστά και ανάλογα με τις πόσες μοίρες είναι και η αίσθηση που έχεις στο τιμόνι . Παίζει μεγάλο ρόλο βασικα οπότε να το κάνεις άμεσα.

                            Το αμαξι απο την μανα του εδω και 10 χρονια τραβαει αριστερα χωρις να εχει βρεθει ποτε καποια λυση, οποτε δε μπορω να ξερω αν εχει αλλαξει κατι σ αυτο το θεμα... Κατι σημαντικο τουλαχιστον δεν εχει αλλαξει.
                            Απλα νιωθω οτι οταν αλλαζω κατευθυνση ενω παταω γκαζι, πχ στην στροφη απο ενα στενο, μου δινει λαθος αισθηση και δε παταει σωστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Κανε ευθυγράμμιση πρώτα και μετά βλέπουμε.Ισως υπάρχει καπου στρέβλωση ελάχιστη και στην ουσία αυτή η πιο καλή αντιδραση που παρατηρείς στο τιμόνι στην ουσία ειναι πρόβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Εγινε ευθυγραμμιση/ζυγοσταθμιση ολα οκ μου ειπε ο μηχανικος, δε βρηκε τιποτα παραξενο ακομα και στην ευθυγραμμιση. Την φυσιολογικη φθορα με τον χρονο!!!

                                Θηριο αποδειχτικε η 146!!! Τωρα η αισθηση στο τιμονι νομιζω οτι παραμενει..........

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Eύχομαι να μην έπαθαν τιποτα τα μπαλάκια της κρεμαγιέρας.Με την ευκαιρία σου ριξε μια ματιά στο μηχανικό σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                    Eύχομαι να μην έπαθαν τιποτα τα μπαλάκια της κρεμαγιέρας.Με την ευκαιρία σου ριξε μια ματιά στο μηχανικό σου.

                                    Τι να επαθε ο μηχανικος του;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestis-d last edited by

                                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                      Eύχομαι να μην έπαθαν τιποτα τα μπαλάκια της κρεμαγιέρας.Με την ευκαιρία σου ριξε μια ματιά στο μηχανικό σου.

                                      Στον τροχο που χτυπισε το camber πηγε απο 1.20 σε 0.60. Το διορθωσε και ολα οκ!
                                      Δεν ειδε κατι παραξενο κατα τα αλλα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        greek last edited by

                                        Ορέστη boxer είναι η 146?

                                        Αν ναι , από το εργοστάσιο οι 33 και 145/146 τραβάνε αριστερα ενώ οι Sprint , που έχω και εγώ , δεξιά . Αν στο κάνει αυτό το αμάξι ειναι στην πένα με εργοστασιακές ρυθμίσεις μην ανυσηχεις....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billopoulos last edited by

                                          Δεν ειναι boxer, ειναι twin spark.
                                          Τραβαγαν αριστερα για καποιο λογο ή απο χουι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Twin spark ειναι μοντελο 2000/2001. Εχει αλλαξει ψαλιδια γενικως και αναρτησεις και ολα, αλλα το τραβηγμα ειναι το ιδιο απο την μανα του μεχρι σημερα...

                                            Γνωστος μου μηχανικος μου ειπε οτι ειναι κατι στον πισω αξονα οχι μπροστα εφοσον δεν εχει διορθωθει ποτε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr