-
Καλημερα.
Αισθανομαι την υποχρεωση, απεναντι σε οσους συμμετεχουν στο σπορ, οδηγους, μηχανικους, οργανωτες κλπ, να παραθεσω οσο μπορω, με περισσοτερη ακριβεια και αντικειμενικοτητα, τα γεγονοτα που ελαβαν χωρα μπροστα στα ματια μου.
Λοιπον λιγο πριν τον ενδιαμεσο 13 σε μια 3Α κλειστηκα νωρις χωρις να υπολογισω σωστα το αναχωμα-λακκουβα, το αυτοκινητο σηκωθηκε λιγο στους δεξιους τροχους και πηγε ευθεια. Ευτυχως ακινητοποιηθηκε χωρις να βγουμε απο το δρομο.
Οπισθεν και παμε αλλα ηταν προφανες οτι το ακρομπαρο ειχε λαβωθει. Ετσι με δευτερα θα προσπαθουσαμε να τερματισουμε.
Ακολουθουσε μια 6Α διαρκειας που εκλεινε σε 3 και αμεσως 3Δ. Στριβοντας την αριστερη ειδαμε το πληρωμα με τον αριθμο 19 να μας προειδοποιει και βεβαια τριγωνο και roadbook OK. Εκοψα πολυ αλλα και παλι το τιμονι, που ειχε επιδεινωθει εστειλε το αυτοκινητο ευθεια και σταματησε στο χωμα 3-4 μετρα πριν το Celica. Ηταν προφανες οτι δεν μπορουσαμε να συνεχισουμε, αλλα δισταζα να λυθω και να βγω αφου ηξερα οτι πισω ερχοταν το σουμπαρου με τον αριθμο 36 και δεν ημουν καθολου σιγουρος οτι ο κριτης θα το σταματουσε αφου ηταν απων σε οτι ειχε γινει μεχρι τωρα. Εδω να σημειωσω οτι το πινακιδακι του ενδιαμεσου εγραφε 12 αλλα στην πραγματικοτητα ηταν το 13, 1,7 χιλιομετρα πριν τον τερματισμο. Δηλαδη σε περιπτωση ατυχηματος θα λεγαμε οτι ειμασταν στο 12 ή στο 13 ?
Μολις καταλαβα οτι εφθασε και το σουμπαρου και το πληρωμα βγηκε απο το αυτοκινητο , βγηκαμε και εμεις, και ολοι μαζι (τρια πληρωματα) σπρωξαμε το αυτοκινητο μας στην ακρη σε μια εσοχη του δρομου ,ωστε να μην εμποδιζει και ειδοποιησαμε τον αλυταρχη για την κατασταση. Πρωτα μιλησε μαζι του ο οδηγος του 19 και μετα απο λιγο και εγω. Ολα αυτα εχουν καταγραφει απο την καμερα του αυτοκινητου.
Η κατασταση ηταν σαφης: το νο 19 ηταν πανω στην αγωνιστικη γραμμη και καθιστουσε την διελευση των υπολοιπων επικινδυνη!
Μας εγραψε στα παλια του τα παπουτσια, ενω ηταν πολυ απλο με τη βοηθεια ενος 4Χ4 να μετακινηθει και η celica σε ασφαλες σημειο μολις 5 μετρα μακρια και εκτος αγωνιστικης γραμμης. Αντ'αυτου μας ζητησε και να μην προσπαθουμε να προειδοποιησουμε τα υπολοιπα πληρωματα, θεωρωντας πως το τριγωνο και το OK στο roadbook ηταν αρκετα.
Υπηρχε ομως σαφεστατο θεμα γιατι τα ερχομενα αγωνιστικα εβλεπαν το τριγωνο και λιγο μετα το BMW μου στην ακρη και θεωρουσαν πως η προειδοποιηση αφορουσε αυτο, χωρις βεβαια να μπορουν να γνωριζουν, οτι υπαρχει λιγο πιο κατω και σε επικινδυνο σημειο και αλλο αυτοκινητο.
Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!
Αφου περασαν και τα υπολοιπα αυτοκινητα και τελειωσε το δευτερο σκελος περιμεναμε, σιγουροι πως θα ερθει καποιος να μετακινησει το αυτοκινητο.
Τοτε εμφανιστηκε ο πλοηγος με το 0 στις πορτες που περασε χωρις να ασχοληθει περαιτερω!
Προφανως ηταν εκει για μια γρηγορη βολτα και οχι για την ασφαλεια.
Τοτε ο κριτης μας ειδοποιησε οτι το τριτο σκελος ειχε ξεκινησει!
Εξαλλοι ολοι μας μιλησαμε ξανα με τον αλυταρχη, ο οποιος μας ειπε οτι οι αναφορες που ειχε, ηταν οτι δεν υπηρχε προβλημα.
Φυσικα καταλαβαινετε πως εχω τραβηξει πολλες φωτογραφιες για του λογου το αληθες.
Προσπαθωντας να προστατεψουμε ολους οσους θα περνουσαν, πηραμε μια κορδελα που ειχε ο κριτης και τη δεσαμε στο αυτοκινητο και σε ενα πασαλακι με τον (λαθος) αριθμο του ενδιαμεσου.
Καταλαβαινετε οτι καποια αυτοκινητα πουλησαν τελειως το περασμα, καποια περασαν στον ποντο, καποια πηγαν στο χωμα!
Εντυπωσιακοτερος ολων ο Χεκιμιαν που πηγαινοντας με τις πορτες πανω στη σελικα , το εσωσε τελευταια στιγμη, και μπορεσε και εστριψε τη δεξια που ακολουθουσε.
Δυστυχως το νο 36 δεν τα καταφερε. Ο ανθρωπος επαιζε για την πρωτη θεση στη γενικη και αν δειτε χρονους θα καταλαβετε γιατι :
α) στο πρωτο περασμα ηταν πισω απο τον Σπανο 0,44 sec και μπροστα απο τον Κλουβατο 0,08!!!
β) το προηγουμενο αυτοκινητο απο αυτον ηταν το ιστορικο κατηγοριας 1 BMW μας. Καναμε το πρωτο περασμα σε 14.02 και το σουμπαρου που ακολουθουσε σε 12,11!
Ο ανθρωπος ζητησε τριλεπτο για το επομενο περασμα και φυσικα οι ανευθυνοι τον αγνοησαν!
Και οχι μονο αυτο αλλα του ειπαν στο κοντρολ οτι ο δρομος ειναι ελευθερος και τα αυτοκινητα ειχαν μετακινηθει!
Να σημειωσω εδω οτι ο κυριος Μιλτος Ανδριοπουλος οδηγος της σελικα παρα την ηλικια του εμεινε μαζι μας προσπαθωντας κατω απο τον ηλιο και τη σκονη να αποφευχθει το πιθανο ατυχημα.
Απογοητευμενος που καμια βοηθεια δεν ερχοταν και με τις εποχιακες αλλεργιες στο μαξιμουμ εκατσα στο απεναντι δεντρο ωσπου το σουμπαρου ηρθε και μπροστα μου επεσε πανω στη σελικα.
Τοτε και μονο τοτε διακοπηκε ο αγωνας και ηρθαν τα δυο 4Χ4 της οργανωσης.
Η εξυπναδα και η ειρωνια συνεχιστηκαν απο τον οδηγο του land rover που προσπαθουσε να μας πεισει οτι η οργανωση καλως εως τωρα ειχε αφησει το αυτοκινητο στο δρομο, καλως ο πλοηγος δεν ασχοληθηκε με μας κλπ ,με ακαταληπτα επιχειρηματα
λες και ειμαστε αγραμματοι.
Μαζι του και ο αλυταρχης που βεβαια με την ουρα στα σκελια προσπαθουσε να μπαλωσει τα πραγματα αλλα ηταν αργα.
Το αποτελεσμα του αγωνα ειχε αλλοιωθει αφου καποιοι θα περνουσαν με καθαρο δρομο και καποιοι αλλοι ειχαν ηδη περασει κοβοντας ταχυτητα.
Ο ιδιος ζητησε απο τους εμπλεκομενους νο 19 και νο 36 να μην συμπληρωσουν το εντυπο αναφορας ως οφειλαν, αλλα μαζι να προσπαθησουν να το κουκουλωσουν και αυτος θα φροντιζε να αποζημιωθουν για τις ζημιες στα αυτοκινητα τους.
Αδιανοητα πραγματα!!
Τελος ο γερανος μας εβγαλε απο την ειδικη οπου στην ακρη του δρομου επισκευασαμε το αυτοκινητο και το land rover δεν παρελειψε να περασει απο διπλα μας με πολλα και βεβαια χωρις λογο, σε δρομο ανοιχτο στην κυκλοφορια και κοσμο να περπαταει διπλα. Υψιστη ανοησια.
Υπαρχει αφθονο φωτογραφικο υλικο που αποδεικνυει την εγκληματικη αδιαφορια των υπευθυνων, που αδιαφορησαν παντελως για τους αγωνιζομενους.
Δεν εγραψα αυτο το κειμενο χθες γιατι ηθελα πρωτα να ηρεμησω και οι σκεψεις μου να ωριμασουν στο μυαλο μου πριν τις παραθεσω.
Θα πρεπει ολοι μας να επιλεγουμε που θα τρεχουμε αλλα και η ομοσπονδια σε ποιον δινει αγωνες.Χρηστος Δαρας
-
Καλημερα.
Αισθανομαι την υποχρεωση, απεναντι σε οσους συμμετεχουν στο σπορ, οδηγους, μηχανικους, οργανωτες κλπ, να παραθεσω οσο μπορω, με περισσοτερη ακριβεια και αντικειμενικοτητα, τα γεγονοτα που ελαβαν χωρα μπροστα στα ματια μου.
Λοιπον λιγο πριν τον ενδιαμεσο 13 σε μια 3Α κλειστηκα νωρις χωρις να υπολογισω σωστα το αναχωμα-λακκουβα, το αυτοκινητο σηκωθηκε λιγο στους δεξιους τροχους και πηγε ευθεια. Ευτυχως ακινητοποιηθηκε χωρις να βγουμε απο το δρομο.
Οπισθεν και παμε αλλα ηταν προφανες οτι το ακρομπαρο ειχε λαβωθει. Ετσι με δευτερα θα προσπαθουσαμε να τερματισουμε.
Ακολουθουσε μια 6Α διαρκειας που εκλεινε σε 3 και αμεσως 3Δ. Στριβοντας την αριστερη ειδαμε το πληρωμα με τον αριθμο 19 να μας προειδοποιει και βεβαια τριγωνο και roadbook OK. Εκοψα πολυ αλλα και παλι το τιμονι, που ειχε επιδεινωθει εστειλε το αυτοκινητο ευθεια και σταματησε στο χωμα 3-4 μετρα πριν το Celica. Ηταν προφανες οτι δεν μπορουσαμε να συνεχισουμε, αλλα δισταζα να λυθω και να βγω αφου ηξερα οτι πισω ερχοταν το σουμπαρου με τον αριθμο 36 και δεν ημουν καθολου σιγουρος οτι ο κριτης θα το σταματουσε αφου ηταν απων σε οτι ειχε γινει μεχρι τωρα. Εδω να σημειωσω οτι το πινακιδακι του ενδιαμεσου εγραφε 12 αλλα στην πραγματικοτητα ηταν το 13, 1,7 χιλιομετρα πριν τον τερματισμο. Δηλαδη σε περιπτωση ατυχηματος θα λεγαμε οτι ειμασταν στο 12 ή στο 13 ?
Μολις καταλαβα οτι εφθασε και το σουμπαρου και το πληρωμα βγηκε απο το αυτοκινητο , βγηκαμε και εμεις, και ολοι μαζι (τρια πληρωματα) σπρωξαμε το αυτοκινητο μας στην ακρη σε μια εσοχη του δρομου ,ωστε να μην εμποδιζει και ειδοποιησαμε τον αλυταρχη για την κατασταση. Πρωτα μιλησε μαζι του ο οδηγος του 19 και μετα απο λιγο και εγω. Ολα αυτα εχουν καταγραφει απο την καμερα του αυτοκινητου.
Η κατασταση ηταν σαφης: το νο 19 ηταν πανω στην αγωνιστικη γραμμη και καθιστουσε την διελευση των υπολοιπων επικινδυνη!
Μας εγραψε στα παλια του τα παπουτσια, ενω ηταν πολυ απλο με τη βοηθεια ενος 4Χ4 να μετακινηθει και η celica σε ασφαλες σημειο μολις 5 μετρα μακρια και εκτος αγωνιστικης γραμμης. Αντ'αυτου μας ζητησε και να μην προσπαθουμε να προειδοποιησουμε τα υπολοιπα πληρωματα, θεωρωντας πως το τριγωνο και το OK στο roadbook ηταν αρκετα.
Υπηρχε ομως σαφεστατο θεμα γιατι τα ερχομενα αγωνιστικα εβλεπαν το τριγωνο και λιγο μετα το BMW μου στην ακρη και θεωρουσαν πως η προειδοποιηση αφορουσε αυτο, χωρις βεβαια να μπορουν να γνωριζουν, οτι υπαρχει λιγο πιο κατω και σε επικινδυνο σημειο και αλλο αυτοκινητο.
Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!
Αφου περασαν και τα υπολοιπα αυτοκινητα και τελειωσε το δευτερο σκελος περιμεναμε, σιγουροι πως θα ερθει καποιος να μετακινησει το αυτοκινητο.
Τοτε εμφανιστηκε ο πλοηγος με το 0 στις πορτες που περασε χωρις να ασχοληθει περαιτερω!
Προφανως ηταν εκει για μια γρηγορη βολτα και οχι για την ασφαλεια.
Τοτε ο κριτης μας ειδοποιησε οτι το τριτο σκελος ειχε ξεκινησει!
Εξαλλοι ολοι μας μιλησαμε ξανα με τον αλυταρχη, ο οποιος μας ειπε οτι οι αναφορες που ειχε, ηταν οτι δεν υπηρχε προβλημα.
Φυσικα καταλαβαινετε πως εχω τραβηξει πολλες φωτογραφιες για του λογου το αληθες.
Προσπαθωντας να προστατεψουμε ολους οσους θα περνουσαν, πηραμε μια κορδελα που ειχε ο κριτης και τη δεσαμε στο αυτοκινητο και σε ενα πασαλακι με τον (λαθος) αριθμο του ενδιαμεσου.
Καταλαβαινετε οτι καποια αυτοκινητα πουλησαν τελειως το περασμα, καποια περασαν στον ποντο, καποια πηγαν στο χωμα!
Εντυπωσιακοτερος ολων ο Χεκιμιαν που πηγαινοντας με τις πορτες πανω στη σελικα , το εσωσε τελευταια στιγμη, και μπορεσε και εστριψε τη δεξια που ακολουθουσε.
Δυστυχως το νο 36 δεν τα καταφερε. Ο ανθρωπος επαιζε για την πρωτη θεση στη γενικη και αν δειτε χρονους θα καταλαβετε γιατι :
α) στο πρωτο περασμα ηταν πισω απο τον Σπανο 0,44 sec και μπροστα απο τον Κλουβατο 0,08!!!
β) το προηγουμενο αυτοκινητο απο αυτον ηταν το ιστορικο κατηγοριας 1 BMW μας. Καναμε το πρωτο περασμα σε 14.02 και το σουμπαρου που ακολουθουσε σε 12,11!
Ο ανθρωπος ζητησε τριλεπτο για το επομενο περασμα και φυσικα οι ανευθυνοι τον αγνοησαν!
Και οχι μονο αυτο αλλα του ειπαν στο κοντρολ οτι ο δρομος ειναι ελευθερος και τα αυτοκινητα ειχαν μετακινηθει!
Να σημειωσω εδω οτι ο κυριος Μιλτος Ανδριοπουλος οδηγος της σελικα παρα την ηλικια του εμεινε μαζι μας προσπαθωντας κατω απο τον ηλιο και τη σκονη να αποφευχθει το πιθανο ατυχημα.
Απογοητευμενος που καμια βοηθεια δεν ερχοταν και με τις εποχιακες αλλεργιες στο μαξιμουμ εκατσα στο απεναντι δεντρο ωσπου το σουμπαρου ηρθε και μπροστα μου επεσε πανω στη σελικα.
Τοτε και μονο τοτε διακοπηκε ο αγωνας και ηρθαν τα δυο 4Χ4 της οργανωσης.
Η εξυπναδα και η ειρωνια συνεχιστηκαν απο τον οδηγο του land rover που προσπαθουσε να μας πεισει οτι η οργανωση καλως εως τωρα ειχε αφησει το αυτοκινητο στο δρομο, καλως ο πλοηγος δεν ασχοληθηκε με μας κλπ ,με ακαταληπτα επιχειρηματα
λες και ειμαστε αγραμματοι.
Μαζι του και ο αλυταρχης που βεβαια με την ουρα στα σκελια προσπαθουσε να μπαλωσει τα πραγματα αλλα ηταν αργα.
Το αποτελεσμα του αγωνα ειχε αλλοιωθει αφου καποιοι θα περνουσαν με καθαρο δρομο και καποιοι αλλοι ειχαν ηδη περασει κοβοντας ταχυτητα.
Ο ιδιος ζητησε απο τους εμπλεκομενους νο 19 και νο 36 να μην συμπληρωσουν το εντυπο αναφορας ως οφειλαν, αλλα μαζι να προσπαθησουν να το κουκουλωσουν και αυτος θα φροντιζε να αποζημιωθουν για τις ζημιες στα αυτοκινητα τους.
Αδιανοητα πραγματα!!
Τελος ο γερανος μας εβγαλε απο την ειδικη οπου στην ακρη του δρομου επισκευασαμε το αυτοκινητο και το land rover δεν παρελειψε να περασει απο διπλα μας με πολλα και βεβαια χωρις λογο, σε δρομο ανοιχτο στην κυκλοφορια και κοσμο να περπαταει διπλα. Υψιστη ανοησια.
Υπαρχει αφθονο φωτογραφικο υλικο που αποδεικνυει την εγκληματικη αδιαφορια των υπευθυνων, που αδιαφορησαν παντελως για τους αγωνιζομενους.
Δεν εγραψα αυτο το κειμενο χθες γιατι ηθελα πρωτα να ηρεμησω και οι σκεψεις μου να ωριμασουν στο μυαλο μου πριν τις παραθεσω.
Θα πρεπει ολοι μας να επιλεγουμε που θα τρεχουμε αλλα και η ομοσπονδια σε ποιον δινει αγωνες.Χρηστος Δαρας
-
Καλημερα.
Αισθανομαι την υποχρεωση, απεναντι σε οσους συμμετεχουν στο σπορ, οδηγους, μηχανικους, οργανωτες κλπ, να παραθεσω οσο μπορω, με περισσοτερη ακριβεια και αντικειμενικοτητα, τα γεγονοτα που ελαβαν χωρα μπροστα στα ματια μου.
Λοιπον λιγο πριν τον ενδιαμεσο 13 σε μια 3Α κλειστηκα νωρις χωρις να υπολογισω σωστα το αναχωμα-λακκουβα, το αυτοκινητο σηκωθηκε λιγο στους δεξιους τροχους και πηγε ευθεια. Ευτυχως ακινητοποιηθηκε χωρις να βγουμε απο το δρομο.
Οπισθεν και παμε αλλα ηταν προφανες οτι το ακρομπαρο ειχε λαβωθει. Ετσι με δευτερα θα προσπαθουσαμε να τερματισουμε.
Ακολουθουσε μια 6Α διαρκειας που εκλεινε σε 3 και αμεσως 3Δ. Στριβοντας την αριστερη ειδαμε το πληρωμα με τον αριθμο 19 να μας προειδοποιει και βεβαια τριγωνο και roadbook OK. Εκοψα πολυ αλλα και παλι το τιμονι, που ειχε επιδεινωθει εστειλε το αυτοκινητο ευθεια και σταματησε στο χωμα 3-4 μετρα πριν το Celica. Ηταν προφανες οτι δεν μπορουσαμε να συνεχισουμε, αλλα δισταζα να λυθω και να βγω αφου ηξερα οτι πισω ερχοταν το σουμπαρου με τον αριθμο 36 και δεν ημουν καθολου σιγουρος οτι ο κριτης θα το σταματουσε αφου ηταν απων σε οτι ειχε γινει μεχρι τωρα. Εδω να σημειωσω οτι το πινακιδακι του ενδιαμεσου εγραφε 12 αλλα στην πραγματικοτητα ηταν το 13, 1,7 χιλιομετρα πριν τον τερματισμο. Δηλαδη σε περιπτωση ατυχηματος θα λεγαμε οτι ειμασταν στο 12 ή στο 13 ?
Μολις καταλαβα οτι εφθασε και το σουμπαρου και το πληρωμα βγηκε απο το αυτοκινητο , βγηκαμε και εμεις, και ολοι μαζι (τρια πληρωματα) σπρωξαμε το αυτοκινητο μας στην ακρη σε μια εσοχη του δρομου ,ωστε να μην εμποδιζει και ειδοποιησαμε τον αλυταρχη για την κατασταση. Πρωτα μιλησε μαζι του ο οδηγος του 19 και μετα απο λιγο και εγω. Ολα αυτα εχουν καταγραφει απο την καμερα του αυτοκινητου.
Η κατασταση ηταν σαφης: το νο 19 ηταν πανω στην αγωνιστικη γραμμη και καθιστουσε την διελευση των υπολοιπων επικινδυνη!
Μας εγραψε στα παλια του τα παπουτσια, ενω ηταν πολυ απλο με τη βοηθεια ενος 4Χ4 να μετακινηθει και η celica σε ασφαλες σημειο μολις 5 μετρα μακρια και εκτος αγωνιστικης γραμμης. Αντ'αυτου μας ζητησε και να μην προσπαθουμε να προειδοποιησουμε τα υπολοιπα πληρωματα, θεωρωντας πως το τριγωνο και το OK στο roadbook ηταν αρκετα.
Υπηρχε ομως σαφεστατο θεμα γιατι τα ερχομενα αγωνιστικα εβλεπαν το τριγωνο και λιγο μετα το BMW μου στην ακρη και θεωρουσαν πως η προειδοποιηση αφορουσε αυτο, χωρις βεβαια να μπορουν να γνωριζουν, οτι υπαρχει λιγο πιο κατω και σε επικινδυνο σημειο και αλλο αυτοκινητο.
Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!
Αφου περασαν και τα υπολοιπα αυτοκινητα και τελειωσε το δευτερο σκελος περιμεναμε, σιγουροι πως θα ερθει καποιος να μετακινησει το αυτοκινητο.
Τοτε εμφανιστηκε ο πλοηγος με το 0 στις πορτες που περασε χωρις να ασχοληθει περαιτερω!
Προφανως ηταν εκει για μια γρηγορη βολτα και οχι για την ασφαλεια.
Τοτε ο κριτης μας ειδοποιησε οτι το τριτο σκελος ειχε ξεκινησει!
Εξαλλοι ολοι μας μιλησαμε ξανα με τον αλυταρχη, ο οποιος μας ειπε οτι οι αναφορες που ειχε, ηταν οτι δεν υπηρχε προβλημα.
Φυσικα καταλαβαινετε πως εχω τραβηξει πολλες φωτογραφιες για του λογου το αληθες.
Προσπαθωντας να προστατεψουμε ολους οσους θα περνουσαν, πηραμε μια κορδελα που ειχε ο κριτης και τη δεσαμε στο αυτοκινητο και σε ενα πασαλακι με τον (λαθος) αριθμο του ενδιαμεσου.
Καταλαβαινετε οτι καποια αυτοκινητα πουλησαν τελειως το περασμα, καποια περασαν στον ποντο, καποια πηγαν στο χωμα!
Εντυπωσιακοτερος ολων ο Χεκιμιαν που πηγαινοντας με τις πορτες πανω στη σελικα , το εσωσε τελευταια στιγμη, και μπορεσε και εστριψε τη δεξια που ακολουθουσε.
Δυστυχως το νο 36 δεν τα καταφερε. Ο ανθρωπος επαιζε για την πρωτη θεση στη γενικη και αν δειτε χρονους θα καταλαβετε γιατι :
α) στο πρωτο περασμα ηταν πισω απο τον Σπανο 0,44 sec και μπροστα απο τον Κλουβατο 0,08!!!
β) το προηγουμενο αυτοκινητο απο αυτον ηταν το ιστορικο κατηγοριας 1 BMW μας. Καναμε το πρωτο περασμα σε 14.02 και το σουμπαρου που ακολουθουσε σε 12,11!
Ο ανθρωπος ζητησε τριλεπτο για το επομενο περασμα και φυσικα οι ανευθυνοι τον αγνοησαν!
Και οχι μονο αυτο αλλα του ειπαν στο κοντρολ οτι ο δρομος ειναι ελευθερος και τα αυτοκινητα ειχαν μετακινηθει!
Να σημειωσω εδω οτι ο κυριος Μιλτος Ανδριοπουλος οδηγος της σελικα παρα την ηλικια του εμεινε μαζι μας προσπαθωντας κατω απο τον ηλιο και τη σκονη να αποφευχθει το πιθανο ατυχημα.
Απογοητευμενος που καμια βοηθεια δεν ερχοταν και με τις εποχιακες αλλεργιες στο μαξιμουμ εκατσα στο απεναντι δεντρο ωσπου το σουμπαρου ηρθε και μπροστα μου επεσε πανω στη σελικα.
Τοτε και μονο τοτε διακοπηκε ο αγωνας και ηρθαν τα δυο 4Χ4 της οργανωσης.
Η εξυπναδα και η ειρωνια συνεχιστηκαν απο τον οδηγο του land rover που προσπαθουσε να μας πεισει οτι η οργανωση καλως εως τωρα ειχε αφησει το αυτοκινητο στο δρομο, καλως ο πλοηγος δεν ασχοληθηκε με μας κλπ ,με ακαταληπτα επιχειρηματα
λες και ειμαστε αγραμματοι.
Μαζι του και ο αλυταρχης που βεβαια με την ουρα στα σκελια προσπαθουσε να μπαλωσει τα πραγματα αλλα ηταν αργα.
Το αποτελεσμα του αγωνα ειχε αλλοιωθει αφου καποιοι θα περνουσαν με καθαρο δρομο και καποιοι αλλοι ειχαν ηδη περασει κοβοντας ταχυτητα.
Ο ιδιος ζητησε απο τους εμπλεκομενους νο 19 και νο 36 να μην συμπληρωσουν το εντυπο αναφορας ως οφειλαν, αλλα μαζι να προσπαθησουν να το κουκουλωσουν και αυτος θα φροντιζε να αποζημιωθουν για τις ζημιες στα αυτοκινητα τους.
Αδιανοητα πραγματα!!
Τελος ο γερανος μας εβγαλε απο την ειδικη οπου στην ακρη του δρομου επισκευασαμε το αυτοκινητο και το land rover δεν παρελειψε να περασει απο διπλα μας με πολλα και βεβαια χωρις λογο, σε δρομο ανοιχτο στην κυκλοφορια και κοσμο να περπαταει διπλα. Υψιστη ανοησια.
Υπαρχει αφθονο φωτογραφικο υλικο που αποδεικνυει την εγκληματικη αδιαφορια των υπευθυνων, που αδιαφορησαν παντελως για τους αγωνιζομενους.
Δεν εγραψα αυτο το κειμενο χθες γιατι ηθελα πρωτα να ηρεμησω και οι σκεψεις μου να ωριμασουν στο μυαλο μου πριν τις παραθεσω.
Θα πρεπει ολοι μας να επιλεγουμε που θα τρεχουμε αλλα και η ομοσπονδια σε ποιον δινει αγωνες.Χρηστος Δαρας
-
-
τελικά έντυπο αναφοράς συμπλήρωσε κανείς?
-
Επειδη εζησα τηλεφωνικα ΟΛΗ την εμπειρια και αγωνια του Χρηστου, υπο μορφη σχεδον ποδοσφαιρικης μεταδοσης, μεταφερω αν μη τι αλλο την αγωνια του ανθρωπου να μην συμβει ατυχημα και την απογοητευση του για την αντιμετωπιση της οργανωσης.
Σε τετοια θεματα, οφειλω να μην μ ενδιαφερει αν ο οργανωτης ειναι φιλος η γνωστος, αλλά μονο η ασφαλεια. Γι αυτο θα προτεινω τα εξης:- Να κατατεθει λεπτομερεστατη αναφορα, στηριγμενη και σε οσα φωτογραφικα, κινηματογραφικα η ηχητικα στοιχεια υπαρχουν στην ΟΜΑΕ, ΕΠΑ, ΣΟΑΑ, ΣΟΑΒΕ και ΣΟΑΙΣΤΑ (ανεξαρτητα αν πιστευω οτι τα 3 τελευταια επρεπε να ειναι ΕΝΑ)
- Να κατατεθει αγωγη αποζημιωσης για υλικη και ΗΘΙΚΗ βλαβη κατα των οργανωτ6ων και οποιουδηποτε υπευθυνου, αφου κατα την διεξαγωγη του αγωνα, δεν συνετρεχαν οι συνθηκες ασφαλειας που διεπονται απο τους κανονισμους.
- Να ζητηθει απο τους συνδεσμους να δεσμευθουν οτι αν το 2012 παραχωρηθει αγωνας στην συγκεκριμενη λεσχη θα κηρυξουν αποχη, δεσμευση απο τωρα και έγγραφη.
Τωρα. Αν αυτο ξανασυμβει. Θα πρεπει οι αγωνιζομενοι που τελικα φαινεται πως ειναι οι μονοι που ξερουν... να χρησιμοποιουν τον κοκκινο σταυρο του Road Book, διακοπτοντας τον αγωνα, ανεξαρτητα απο τις οποιες αντιδρασεις μπορει να προκυψουν. Δεν χρειαζεται ναχεις τον νεκρο μπροστα σου, αν κρινεις οτι υπαρχει κινδυνος να συμβει το ατυχημα η δυστυχημα, ε τοτε φιλε αγωνιζομενε, παρε την ευθυνη πανω σου.
Αυτα τα λιγα, περιμενοντας επιτελους να λειτουργησει η αξιοκρατια κι οχι οι κουμπαριες.
Με την 'ευκαιρια', ολοι στη Ριτσωνα, να τους δειξουμε πως θελουμε και πως γινονται οι αγωνες.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Τωρα. Αν αυτο ξανασυμβει. Θα πρεπει οι αγωνιζομενοι που τελικα φαινεται πως ειναι οι μονοι που ξερουν... να χρησιμοποιουν τον κοκκινο σταυρο του Road Book, διακοπτοντας τον αγωνα, ανεξαρτητα απο τις οποιες αντιδρασεις μπορει να προκυψουν. Δεν χρειαζεται ναχεις τον νεκρο μπροστα σου, αν κρινεις οτι υπαρχει κινδυνος να συμβει το ατυχημα η δυστυχημα, ε τοτε φιλε αγωνιζομενε, παρε την ευθυνη πανω σου.Τελείως λάθος πρόταση: αντί να διορθώσουμε τους λάθος οργανωτές και κριτές (να πάνε σπίτια τους όσοι δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν, συμφωνώ!), να μετατρέψουμε τους αγωνιζόμενους σε 'παιδιά που φώναζαν λύκος' ...ώστε την επόμενη φορά που θα βγει κάποιος σε μια διαφυγή και φοβάται μην πέσει πάνω του κάποιος άλλος και του χαλάσει τον προφυλακτήρα (= ατύχημα), ας βγάλει ένα 'SOS' (δεν είναι πια κόκκινος σταυρός), να σταματήσει ο αγώνας (αν δεν κάνω λάθος, σε περίπτωση ράλι σπριντ όσοι είναι εκείνη τη στιγμή μέσα 'καταστρέφονται', δεν είναι ανάβαση να ξαναξεκινήσει).
-
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
. Αντ'αυτου μας ζητησε και να μην προσπαθουμε να προειδοποιησουμε τα υπολοιπα πληρωματα, θεωρωντας πως το τριγωνο και το OK στο roadbook ηταν αρκετα.
Υπηρχε ομως σαφεστατο θεμα γιατι τα ερχομενα αγωνιστικα εβλεπαν το τριγωνο και λιγο μετα το BMW μου στην ακρη και θεωρουσαν πως η προειδοποιηση αφορουσε αυτο, χωρις βεβαια να μπορουν να γνωριζουν, οτι υπαρχει λιγο πιο κατω και σε επικινδυνο σημειο και αλλο αυτοκινητο.
Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!Ευτυχως που εισαστε εσεις αρκετα πριν στο χασιμο και κοψαμε, για τα αλλα τι να πω
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τωρα. Αν αυτο ξανασυμβει. Θα πρεπει οι αγωνιζομενοι που τελικα φαινεται πως ειναι οι μονοι που ξερουν... να χρησιμοποιουν τον κοκκινο σταυρο του Road Book, διακοπτοντας τον αγωνα, ανεξαρτητα απο τις οποιες αντιδρασεις μπορει να προκυψουν. Δεν χρειαζεται ναχεις τον νεκρο μπροστα σου, αν κρινεις οτι υπαρχει κινδυνος να συμβει το ατυχημα η δυστυχημα, ε τοτε φιλε αγωνιζομενε, παρε την ευθυνη πανω σου.
Τελείως λάθος πρόταση: αντί να διορθώσουμε τους λάθος οργανωτές και κριτές (να πάνε σπίτια τους όσοι δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν, συμφωνώ!), να μετατρέψουμε τους αγωνιζόμενους σε 'παιδιά που φώναζαν λύκος' ...ώστε την επόμενη φορά που θα βγει κάποιος σε μια διαφυγή και φοβάται μην πέσει πάνω του κάποιος άλλος και του χαλάσει τον προφυλακτήρα (= ατύχημα), ας βγάλει ένα 'SOS' (δεν είναι πια κόκκινος σταυρός), να σταματήσει ο αγώνας (αν δεν κάνω λάθος, σε περίπτωση ράλι σπριντ όσοι είναι εκείνη τη στιγμή μέσα 'καταστρέφονται', δεν είναι ανάβαση να ξαναξεκινήσει).
Αντε παλι τα ιδια.Βρε Νασο. Να διορθωσουμε τι? Τα αδιορθωτα? Επαναστατικη κινηση ειναι,αν καταλαβες. Φαρμακο προ του επερχομενου θανατου. Παρηγορητικη θεραπεια το λενε, μπας και γλυτωσεις. Τοχεις νοιωσει ποτέ, ναρχεται και να μην μπορεις να κανεις τιποτα? Αν το κανεις για πλακα, τιμωρεισαι Νασο μου. Αν ομως το βλεπεις, τι αλλο κανεις, αφου κανενας δεν ακουει? Για να μην καταστραφει η 'απολαυση' των δυο πληρωματων που ειναι μεσα στην ειδικη, να σκοτωθει κανείς?
-
Επαναστατική πράξη είναι (όσο και να φαίνεται απίστευτο, ισχύει στην Ελλάδα της ανύπαρκτης καταναλωτικής συνείδησης) να μην πατάει κανείς στους αγώνες όσων οργανωτών είναι ανάξιοι να κάνουν σωστούς αγώνες και όχι να τους επιβραβεύει με ρεκορ συμμετοχών Αυτό που προτείνεις δεν είναι επαναστατική πράξη, είναι απλά λάθος, όπως και να το δει κανείς. Και, αν, για να το γράφεις, πιστεύεις στη δύναμη της τιμωρίας, αντί να τιμωρηθεί ο αγωνιζόμενος που θα βγάλει το SOS, προτείνω να τιμωρηθεί ο αλυτάρχης και ο κριτής που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Για κάτι τέτοια (έπρεπε να) είναι ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ μέλη της ΕΘΕΠΑ άλλωστε.
-
Παρακαλω να μην ξεφυγουμε...
Η ιδεα να βγει SOS συζητηθηκε αλλα εγω και ο συνοδηγος μου επιμειναμε οτι αφου δεν υπαρχει τραυματισμος τοτε βγαζουμε ΟΚ.
Απο ΄κει και περα υπηρχε και κριτης να ενημερωσει και κινητα τηλεφωνα που ειχαν σημα και μιλησαμε ολοι με τον αλυταρχη.
Ολα εγιναν με τον κανονισμο, απλως ακολουθησε η ανεπαρκεια της οργανωσης.
Φιλε Nass η περιπτωση της τιμωριας καταλαβαινεις πως εκεινη την ωρα (αλλα και καμια αλλη ωρα) δεν θα μπορουσε να επηρεασει την κριση μας.
Ο πλατης θετει κατι για σκεψη και προβληματισμο και ας μεινουμε εδω.
Θεωρω πως το θεμα ειναι σοβαρο για να συζητησουμε τωρα γί'αυτο. -
Ο Πλατης θετει κατι για ΥΣΤΑΤΗ εφαρμογη, οταν ΠΡΕΠΕΙ να διακοπει ενας αγωνας για ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, και κανεις ξεροκεφαλος, αχρηστος η δύσπιστος δεν ακουει. Προτιμω να βαλω το αυτοκινητο μου καθετα κι ας τιμωρηθω, αντι να χτυπησει καποιος.
Ωραια τωρα. Τι αλλη προταση υπαρχει, εκτος απο το να επικρεμαται ο πελεκυς της ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ (το μονο που τσουζει τελικα) όποτε οι κανονισμοι δεν εχουν εφαρμοστει? Πειτε μου γμτ! Μονο οι αγωνιζομενοι θα πληρωνουν προστιμα?
Τι θελετε παλι? Να μπλεξουμε στο ο Γιαννης ειναι κολητος του Βασιλη, που ειναι κολητος του Μανωλη, αλλά τσακωμενος με τον Γιωργο, που ειναι φιλος του Στρατου αλλά πελατης του Χρηστου (τυχαια τα ονοματα ε? ) οποτε το παιδι πεθανε αλλά εφταιγε η στροφη? Παλι τα ιδια? Μετρα δεν παιρνονται, βαρατε μηνυσεις να φοβουνται, τι αλλο?
Εδω δεν ειμαστε ικανοι να φτιαξουμε ΕΝΑΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ που να γαμει και να δερνει (ετσι το λενε ρε MOD) , και θελουμε προκοπη?
Αντε γεια παλι. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επαναστατική πράξη είναι (όσο και να φαίνεται απίστευτο, ισχύει στην Ελλάδα της ανύπαρκτης καταναλωτικής συνείδησης) να μην πατάει κανείς στους αγώνες όσων οργανωτών είναι ανάξιοι να κάνουν σωστούς αγώνες και όχι να τους επιβραβεύει με ρεκορ συμμετοχών Αυτό που προτείνεις δεν είναι επαναστατική πράξη, είναι απλά λάθος, όπως και να το δει κανείς. Και, αν, για να το γράφεις, πιστεύεις στη δύναμη της τιμωρίας, αντί να τιμωρηθεί ο αγωνιζόμενος που θα βγάλει το SOS, προτείνω να τιμωρηθεί ο αλυτάρχης και ο κριτής που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Για κάτι τέτοια (έπρεπε να) είναι ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ μέλη της ΕΘΕΠΑ άλλωστε.ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΙΣΤΟ,
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ nass.
ΤΟ S.O.S. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠ'ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ, ΑΠΛΑ 'ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ'. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ !!!
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Επαναστατική πράξη είναι (όσο και να φαίνεται απίστευτο, ισχύει στην Ελλάδα της ανύπαρκτης καταναλωτικής συνείδησης) να μην πατάει κανείς στους αγώνες όσων οργανωτών είναι ανάξιοι να κάνουν σωστούς αγώνες και όχι να τους επιβραβεύει με ρεκορ συμμετοχών Αυτό που προτείνεις δεν είναι επαναστατική πράξη, είναι απλά λάθος, όπως και να το δει κανείς. Και, αν, για να το γράφεις, πιστεύεις στη δύναμη της τιμωρίας, αντί να τιμωρηθεί ο αγωνιζόμενος που θα βγάλει το SOS, προτείνω να τιμωρηθεί ο αλυτάρχης και ο κριτής που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Για κάτι τέτοια (έπρεπε να) είναι ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ μέλη της ΕΘΕΠΑ άλλωστε.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΙΣΤΟ,
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ nass.
ΤΟ S.O.S. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠ'ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ, ΑΠΛΑ 'ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ'. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ !!!
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ενταξει, δεν καταλαβαινομαστε. Οταν εσυ θα δεις ενα τρακτερ να πηγαινει αναποδα στην ειδικη, παρε την Αννιτα, να παρει τον Γιαννη, να στειλει το ελικοπτερο να επιβεβαιωσει για να ειδοποιηθει η αφετηρια. Εγω θα βγαλω κοκκινο κι ας με κρεμασουν. Εκτος αν μαζι με το κοκκινο, βγαλουν κι ενα ροζ που να σημαινει οτι εγω ειμαι καλα, αλλά λογω εμποδιου ο επόμενος δεν θαναι... Ανοιξτε μωρε τα μυαλα σας! Ως ποτε ο Θεος θα μας φυλαει?
Δεν διαβαζεις τι γραφει ο ανθρωπος? Ολοι οι αγωνιζομενοι εβλεπαν την BMW πριν τη στροφη και νομιζαν οτι αυτο ειναι ολο. Ομως υπηρχε η Τσελικα πιο κει και δεν φαινοταν. Πως θα σταματησεις αλλιως τον κοσμο?
Εδω, στη Σπαρτη, εγω βγηκα σχεδον ΠΑΝΩ στον ενδιαμεσο, εφτασα διπλα του, και χρειαστηκε το παλληκαρι αιτηση μετα χαρτοσημου για να ειδοποιησει οτι ειμαι ζωντανος! Αφου ετσι ειμαστε, δεν πρεπει κατι καινουργιο να θεσπιστει ωστε να γλυτωσουμε 'λαμαρινες' που λες κι εσυ. (Αν το 'περασμα ' του Χεκιμιαν θα κοστιζε μονο λαμαρινες-δεν τον ρωτας?) -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Επαναστατική πράξη είναι (όσο και να φαίνεται απίστευτο, ισχύει στην Ελλάδα της ανύπαρκτης καταναλωτικής συνείδησης) να μην πατάει κανείς στους αγώνες όσων οργανωτών είναι ανάξιοι να κάνουν σωστούς αγώνες και όχι να τους επιβραβεύει με ρεκορ συμμετοχών Αυτό που προτείνεις δεν είναι επαναστατική πράξη, είναι απλά λάθος, όπως και να το δει κανείς. Και, αν, για να το γράφεις, πιστεύεις στη δύναμη της τιμωρίας, αντί να τιμωρηθεί ο αγωνιζόμενος που θα βγάλει το SOS, προτείνω να τιμωρηθεί ο αλυτάρχης και ο κριτής που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Για κάτι τέτοια (έπρεπε να) είναι ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ μέλη της ΕΘΕΠΑ άλλωστε.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΙΣΤΟ,
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ nass.
ΤΟ S.O.S. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠ'ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ, ΑΠΛΑ 'ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ'. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ !!!
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ενταξει, δεν καταλαβαινομαστε. Οταν εσυ θα δεις ενα τρακτερ να πηγαινει αναποδα στην ειδικη, παρε την Αννιτα, να παρει τον Γιαννη, να στειλει το ελικοπτερο να επιβεβαιωσει για να ειδοποιηθει η αφετηρια. Εγω θα βγαλω κοκκινο κι ας με κρεμασουν. Εκτος αν μαζι με το κοκκινο, βγαλουν κι ενα ροζ που να σημαινει οτι εγω ειμαι καλα, αλλά λογω εμποδιου ο επόμενος δεν θαναι... Ανοιξτε μωρε τα μυαλα σας! Ως ποτε ο Θεος θα μας φυλαει?
Δεν διαβαζεις τι γραφει ο ανθρωπος? Ολοι οι αγωνιζομενοι εβλεπαν την BMW πριν τη στροφη και νομιζαν οτι αυτο ειναι ολο. Ομως υπηρχε η Τσελικα πιο κει και δεν φαινοταν. Πως θα σταματησεις αλλιως τον κοσμο?
Εδω, στη Σπαρτη, εγω βγηκα σχεδον ΠΑΝΩ στον ενδιαμεσο, εφτασα διπλα του, και χρειαστηκε το παλληκαρι αιτηση μετα χαρτοσημου για να ειδοποιησει οτι ειμαι ζωντανος! Αφου ετσι ειμαστε, δεν πρεπει κατι καινουργιο να θεσπιστει ωστε να γλυτωσουμε 'λαμαρινες' που λες κι εσυ. (Αν το 'περασμα ' του Χεκιμιαν θα κοστιζε μονο λαμαρινες...δεν τον ρωτας?) -
-
Μάλιστα...
Βασικά από τις φωτο μοιάζει ότι η οργάνωση έπρεπε μεταξύ των σκελών να απομακρύνει (έστω και 100 m παρακάτω) το Celica (και δευτερευόντως το BMW, ούτε αυτό είναι σε καλό σημείο αλλά τουλάχιστον είναι εκτός δρόμου / αγωνιστικής γραμμής)
Ωστόσο:
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
- Επίσης το τρίγωνο νομίζω καλύτερα να έμπαινε ακόμα πιο πίσω (πρώτη φωτο), πριν πάρει γραμμή κανείς για τη στροφή.
- Το Celica του κ. Ανδριόπουλου δεν πήγαινε παρακάτω ?
- Το δικό σας αφού έφτασε ως εκεί παρά το ακρόμπαρο, δεν πήγαινε παρακάτω (με καμιά κλωτσιά στη ρόδα), ώστε να μην προκαλείται σύγχυση ?
-
Αυτο ειναι το θεμα? Τι καναμε και τι δεν καναμε?
Σοβαρευτειτε γιατι διαβαζουν αρκετοι. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Επαναστατική πράξη είναι (όσο και να φαίνεται απίστευτο, ισχύει στην Ελλάδα της ανύπαρκτης καταναλωτικής συνείδησης) να μην πατάει κανείς στους αγώνες όσων οργανωτών είναι ανάξιοι να κάνουν σωστούς αγώνες και όχι να τους επιβραβεύει με ρεκορ συμμετοχών Αυτό που προτείνεις δεν είναι επαναστατική πράξη, είναι απλά λάθος, όπως και να το δει κανείς. Και, αν, για να το γράφεις, πιστεύεις στη δύναμη της τιμωρίας, αντί να τιμωρηθεί ο αγωνιζόμενος που θα βγάλει το SOS, προτείνω να τιμωρηθεί ο αλυτάρχης και ο κριτής που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Για κάτι τέτοια (έπρεπε να) είναι ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ μέλη της ΕΘΕΠΑ άλλωστε.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΙΣΤΟ,
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ nass.
ΤΟ S.O.S. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠ'ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ, ΑΠΛΑ 'ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ'. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ !!!
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ενταξει, δεν καταλαβαινομαστε. Οταν εσυ θα δεις ενα τρακτερ να πηγαινει αναποδα στην ειδικη, παρε την Αννιτα, να παρει τον Γιαννη, να στειλει το ελικοπτερο να επιβεβαιωσει για να ειδοποιηθει η αφετηρια. Εγω θα βγαλω κοκκινο κι ας με κρεμασουν. Εκτος αν μαζι με το κοκκινο, βγαλουν κι ενα ροζ που να σημαινει οτι εγω ειμαι καλα, αλλά λογω εμποδιου ο επόμενος δεν θαναι... Ανοιξτε μωρε τα μυαλα σας! Ως ποτε ο Θεος θα μας φυλαει?
Δεν διαβαζεις τι γραφει ο ανθρωπος? Ολοι οι αγωνιζομενοι εβλεπαν την BMW πριν τη στροφη και νομιζαν οτι αυτο ειναι ολο. Ομως υπηρχε η Τσελικα πιο κει και δεν φαινοταν. Πως θα σταματησεις αλλιως τον κοσμο?
Εδω, στη Σπαρτη, εγω βγηκα σχεδον ΠΑΝΩ στον ενδιαμεσο, εφτασα διπλα του, και χρειαστηκε το παλληκαρι αιτηση μετα χαρτοσημου για να ειδοποιησει οτι ειμαι ζωντανος! Αφου ετσι ειμαστε, δεν πρεπει κατι καινουργιο να θεσπιστει ωστε να γλυτωσουμε 'λαμαρινες' που λες κι εσυ. (Αν το 'περασμα ' του Χεκιμιαν θα κοστιζε μονο λαμαρινες-δεν τον ρωτας?)ΓΙΑΤΡΕ, ΜΗΝ ΑΡΠΑΖΕΣΑΙ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ ΜΟΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
ΑΝ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΝΤΟΥΣΑΝ (ΣΩΣΤΑ) ΠΡΙΝ ΤΟ B.M.W. ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ B.M.W. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΔΕΙΧΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ, Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΛΑΞ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΕΚΟΠΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΘΑ ΒΑΖΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
Αυτο ειναι το θεμα? Τι καναμε και τι δεν καναμε?
Σοβαρευτειτε γιατι διαβαζουν αρκετοι.Δεν αντιλαμβάνομαι ούτε τον τόνο ούτε την ουσία της απάντησης αυτής Aπαγορεύονται τα σχόλια που δεν είναι σε κάποια 'γραμμή' ?
Το τι θα έπρεπε να είχε κάνει η οργάνωση το γράψατε εσείς, έγραψα και γω κάτι αντίστοιχο, δε διαφωνούμε ότι δεν έκαναν αυτά που έπρεπε.
Το τι θα έπρεπε να είχατε κάνει και εσείς (διότι δεν είναι μόνο καθήκον της οργάνωσης η ασφάλεια, αλλά όλων των εμπλεκόμενων) θεωρείτε ότι είναι άσχετο ?
Θεωρείτε λοιπόν ότι κάνατε όλα όσα θα μπορούσατε ? Νομίζω ότι, ακόμα και αν τα #3 και #4 που πρότεινα ήταν υπερβολικά (ανάλογα με τη μηχανική κατάσταση των αυτοκινήτων), αν μη τι άλλο ένα δεύτερο τρίγωνο και τοποθετημένα σε σωστότερο σημείο θα βοηθούσε. Εχω άδικο ? Αν όχι, τότε γιατί να μην το γράψω ? Αν ναι, θα ήθελα να διαβάσω τον αντίλογο.
Ραλλυ σπριντ Λουτρακιου