-
εχω το toyota corolla 1.3 xli του 1994. απο την μερα που το πειρα απο τον πατερα μου ειπα να το σπασω λιγακι μιας και ποτε δεν ειχε σπασει το αυτοκινητο .. μην φανταστειτε πολυ πραγμα μια δυο φορες το εχω ανοιξει πανω απο 4,5 χιλιαδες στροφες.. το περιεργο ειναι οτι δεν μπορω να κουμποσω την δευτερα γρηγορα .. κοντραρει πολυ και καμια φορα μου φευγει και το χερι απο το σασμαν, το περιεργο ειναι οτι δοκιμασα και με ενα αλλο ιδιο αυτοκινητο και παλι τα ιδια. σημερα το πηγα για service γενικο και τους ειπα να αλαξουν και τις βαλβολινες μιας και εχει να αλαξει καμια 80αρια χιλιαδες χιλιομετρα. λετε να σταματησει αυτο το φαινομενο ? γιατι ουτε να κατευασω γρηγορα απο τριτη σε δευτερα με αφηνει.
-
εχω το toyota corolla 1.3 xli του 1994. απο την μερα που το πειρα απο τον πατερα μου ειπα να το σπασω λιγακι μιας και ποτε δεν ειχε σπασει το αυτοκινητο .. μην φανταστειτε πολυ πραγμα μια δυο φορες το εχω ανοιξει πανω απο 4,5 χιλιαδες στροφες.. το περιεργο ειναι οτι δεν μπορω να κουμποσω την δευτερα γρηγορα .. κοντραρει πολυ και καμια φορα μου φευγει και το χερι απο το σασμαν, το περιεργο ειναι οτι δοκιμασα και με ενα αλλο ιδιο αυτοκινητο και παλι τα ιδια. σημερα το πηγα για service γενικο και τους ειπα να αλαξουν και τις βαλβολινες μιας και εχει να αλαξει καμια 80αρια χιλιαδες χιλιομετρα. λετε να σταματησει αυτο το φαινομενο ? γιατι ουτε να κατευασω γρηγορα απο τριτη σε δευτερα με αφηνει.
-
εχω το toyota corolla 1.3 xli του 1994. απο την μερα που το πειρα απο τον πατερα μου ειπα να το σπασω λιγακι μιας και ποτε δεν ειχε σπασει το αυτοκινητο .. μην φανταστειτε πολυ πραγμα μια δυο φορες το εχω ανοιξει πανω απο 4,5 χιλιαδες στροφες.. το περιεργο ειναι οτι δεν μπορω να κουμποσω την δευτερα γρηγορα .. κοντραρει πολυ και καμια φορα μου φευγει και το χερι απο το σασμαν, το περιεργο ειναι οτι δοκιμασα και με ενα αλλο ιδιο αυτοκινητο και παλι τα ιδια. σημερα το πηγα για service γενικο και τους ειπα να αλαξουν και τις βαλβολινες μιας και εχει να αλαξει καμια 80αρια χιλιαδες χιλιομετρα. λετε να σταματησει αυτο το φαινομενο ? γιατι ουτε να κατευασω γρηγορα απο τριτη σε δευτερα με αφηνει.
-
Κακόμοιρο αυτοκινητάκι....
-
Ίσως αλλά κατα πάσα πιθανότητα έχει φθαρεί το σινχρονιζέ που κουμπώνει πάνω στα γρανάζια ,έχουν φαγωθεί και οι κορυφές των δοντιών οπότε δεν σε βλέπω καλά.Οι βιαστικές αλλαγές αυτά κάνουν φίλε μου.Οι βαλβολίνες έπρεπε να είχαν αλλαχτεί γρηγορότερα.Το μονο που θα γινει σιγουρα ειναι να μειωθεί η συχνότητα του φαινομένου.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Κακόμοιρο αυτοκινητάκι....Γιατι το λες αυτο;Επειδη θελει να το σπασει;
Μαλλον για κλάματα ειναι και οχι για γελια .
-
δυπλοσυμπλεκταρισμα θελει
-
Βάλε Castrol Syntrax SAE 75W-90 πχ ή ότι αλλο καλύτερο βρείς.
-
παιδια το θεμα ειναι οτι το εχω δει σε ιδιο αυτοκινητο παλι .. βεβαια ουτε εκεινος οπως ουτε και ο πατερας μου δεν αλαζουν βαλβολινες τοσο συχνα γιατι οδηγουν στις 1500 σαλ. χεχε οποτε δεν εχουν καποιο προβλημα. λοιπον το πειρα τωρα και δοκιμασα να αλαξω ταχυτητες ( δεν καρφωνω παιδια απλα τις αλαζω σε ψηλες στροφες . το φαινομενο μειωθηκε δραματικα αλλα μια μικρη αντιστασουλα την φερνει ακομα .. μηδαμηνη βεβαια αλλα .. εντομεταξυ η ολη δουλεια πηγε πιστευω σε πολυ καλη τιμη :
βαλβολινες
λαδια
ολα τα φιλτρα
μπουζι
μια φουσκα στιν μπροστινη ροδα ( δεν ξερω τι ειναι αυτο )
ρυθμιση στα φρενα ( κατι μου ειχαν βρει στο κτεο και μια ροδα φρεναρε πιο πολυ απο την αλλη )
συμπληρωμα υγρων
δεσιμο χειροφρενου
σφιξιμο ντιζας για να ανοιγει το καπο ( ειχε λυθει και ηθελε τραβηγμα το σιρματοσκινο με το χερι περισσοτερο απο οτι με το διακοπτακι)
και λιγο λυπαντικο στην ντιζα του συμπλεκτη γιατι ετριζε οταν τον πατουσα. ολα αυτα μαζι με την εργασια 190 € . -
Είχε βαλβολίνη μέσα το κιβώτιο?...που δεν το νομίζω.
-
Να σε βαλω εγω σε psa κιβωτιο 15ετιας να μαθεις να αλλαζεις.. 190 δε μου φαινονται και λιγα.. Η φουσκα μαλλον του ημιαξονιου ειναι και στην αλλαξε γιατι ηταν κομμενη.
-
Ελπιζω η τογιοτα να φτιαχνει πιο γερα κιβωτα απο τους γαλλους γιατι ηδη προβλεπω να γινεται κιμας και να χυνονται οι βαλβολινες στο δρομο..
Η ιστορια επαναλαμβανεται.. νεος οδηγος με ορεξεις και παλιο αμαξι...
Η απολυτη συνταγη επιτυχιας
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ελπιζω η τογιοτα να φτιαχνει πιο γερα κιβωτα απο τους γαλλους γιατι ηδη προβλεπω να γινεται κιμας και να χυνονται οι βαλβολινες στο δρομο..Η ιστορια επαναλαμβανεται.. νεος οδηγος με ορεξεις και παλιο αμαξι...
Η απολυτη συνταγη επιτυχιας
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
+MMG
-
παιδια μην το γελατε γιατι το εδωσε και σε ενα φιλο να το δοκιμασει αυτο με τις ταχυτητες και ο ιδιος αυτο μου ειπε οτι δεν φταιω εγω που αλαζουν ετσι οι ταχυτητες. με εναν μηχανικο της toyota Που ειχα μιλησει παλια μου ειχε πει οτι σε καποια παλια μοντελα τις toyota ειχαν βαλει ασφαλεια στην δευτερα να μην μπορει να αλαξει γρηγορα για να μην σπανε τα σασμαν στις υψηλες στροφες ( δεν ξερω ομως κατα ποσο ισχυει ) . οσο για τις βαλβολινες απο οτι μου ειπε ο μηχανηκος οσο και ο πατερας μου ηταν πισα .
-
Παλια κορολα εχει φιλος μου και απο ενα σημειο και μετα οι ταχυτητες δεν εμπαιναν ουτε με νορμαλ ταχυτητα, οποτε αν θες τη συμβουλη μου ξεχνα τις γρηγορες αλλαγες (οχι μονο σε αυτο το αυτοκινητο, αλλα γενικως) κανε τη συντηρηση που πρεπει να κανεις και γενικα αλλαζε αργα και παντα με τερμα συμπλεκτη γιατι πιστεψε με δε θελει και πολλη προσπαθεια να γινει αλοιφη και να τρεχεις ολη την ωρα στα συνεργεια, ειδικα αν μιλαμε για αυτοκινητο με τοσα χλμ στη πλατη του
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης stelios_aN έγραψε:
** με εναν μηχανικο της toyota Που ειχα μιλησει παλια μου ειχε πει οτι σε καποια παλια μοντελα τις toyota ειχαν βαλει ασφαλεια στην δευτερα να μην μπορει να αλαξει γρηγορα για να μην σπανε τα σασμαν στις υψηλες στρoφές.....**Δεν είναι ασφάλειες αλλά μικροί γιαπωνέζοι σταζίερ , που τους εκμεταλλεύεται η εταιρεία και τους βάζει να κάνουν όλες τις βρωμοδουλειές.
Άλλους τους έχει να παριστάνουν τους υαλοκαθαριστήρες, αλλούς τους προβολείς και άλλους τους αισθητήρες προσέγγισης.
Συνήθως κάνουν καλά τη δουλειά τους για χρόνια αλλά στο δικό σου κιβώτιο, μάλλον θα έβαλαν κανέναν αριστερό ταραξία και πειράζει τα συγχρονιζέ
Αι αποδείξεις για τους μικρούς γιαπωνέζους, εδώ
Youtube Video -
δεν ξερω παντως το μονο σιγουρο ειναι πως το αμαξι εχει φτιαχτει στην ιαπωνια ( πλεον κανενα γιαπωνεζικο δεν φτιαχνετε εκει ) και εχει κρατιθει σαν καινουργιο .. οσο για το σασμαν, δεν ξερω τι γινεται παντως σας λεω ακριβως το ιδιο στην δευτερα ειχα δει και σε ενα ιδιο αυτοκινητο . για οσους δεν εχουν καταλαβει το αυτοκινητο ειναι αυτο : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... a_1991.jpg . βεβαια οι ζαντες του μου φαινονται σιδερενιες ( δεν εχουν τασια ειναι φιξ αλλα αλουμινιου δεν ειναι . τωρα δεν ξερω απο τι μπορει να ειναι φτιαγμενες
-
Δε θυμάμαι ποτέ η Corolla μας να είχε τέτοιο θέμα παρ'όλο που όταν τη δώσαμε είχε 310.000χλμ.
-
δεν ξερω ισως τωρα με τις βαλβολινες στρωσει .. απο οτι ειχα διαβασει λεει οταν αλαξεις να μην το ζορισεις τις πρωτες 1-2 μερες οποτε θα σας πω αν διορθωθηκε σε 2-3 μερουλες
περιεργη συμπεριφορα σασμαν