-
Γεια σας, είμαι νέο μέλος στο forum
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο (5πορτο). Το αυτοκίνητο θα κινείται περισσότερο στη πόλη αλλά και για ταξίδια, εκδρομές. Έχω καταλήξει μάλλον σε αυτά τα δύο τα έχω δει και από κοντά. Το Astra είναι το 1.4T Sport (140Hp) και Golf to 1.4TSI Highline (122Hp). Γύρω στα 22.500 και στα δύο το κόστος αλλά το Astra έχει και Xenon + GPS με 7' οθόνη που είναι τρέχουσα προσφορά της Opel.
Για να πω την αλήθεια το εσωτερικό του Astra μου αρέσει περισσότερο είναι μοντέρνο, ευχάριστο και πρακτικό. Πρακτικό είναι και το εσωτερικό του golf αλλά από εκεί και πέρα αν και έχει ένα κλικ καλύτερη ποιότητα στα πλαστικά μου φάνηκε κάπως μονότονο και βαρετό.
Για μένα το Golf υπερτερεί κάπως στην πόλη λόγο τον πιο μικρών διαστάσεων (σε χώρους μόνο το πορτμπαγκάζ είναι λίγο μικρότερο). Όσων αφορά το Astra με φόβισαν λίγο κάποιες απόψεις οτι είναι πιο αργό σε σχέση με άλλα τουρμποηδή. Βλέποντας όμως αναλυτικές μετρήσεις (π.χ. http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm) βλέπω ότι είναι στα ίδια με το Golf σε επιδώσεις από στάση και 5' πιο γρήγορο στο 0-180. Εκεί που μένει κάπως πίσω είναι σε ρεπρίζ με 4η-5η. Κάπου διάβασα ότι στο Astra σε ανηφορική διαδρομή με στροφές πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητα ενώ στο Golf όχι κάτι δεν μου φαίνεται και τόσο τραγικό. Test drive δεν έχω κάνει ακόμα (σήμερα θα κάνω το Astra και το Golf τη Δευτέρα).
Θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. Για να μην πω για τα περιοδικά που π.χ. στο τελευταίο 4Τ προτιμούν το Golf και για το Astra λένε οτι δεν έχει νόημα το Flexride (standart στη σπορ έκδοση) και to sport πρόγραμμα. Αντίθετα στο τελευταίο Drive λέει ότι το Astra στο sport πρόγραμμα είναι σαφώς πιο σπορ απο το Golf. Ότι και να πάρω δεν πρόκειται το βάλω στη πίστα απλά με ενδιαφέρει να κινούμαι σβέλτα και να προσπερνάω με ασφάλεια.
-
Γεια σας, είμαι νέο μέλος στο forum
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο (5πορτο). Το αυτοκίνητο θα κινείται περισσότερο στη πόλη αλλά και για ταξίδια, εκδρομές. Έχω καταλήξει μάλλον σε αυτά τα δύο τα έχω δει και από κοντά. Το Astra είναι το 1.4T Sport (140Hp) και Golf to 1.4TSI Highline (122Hp). Γύρω στα 22.500 και στα δύο το κόστος αλλά το Astra έχει και Xenon + GPS με 7' οθόνη που είναι τρέχουσα προσφορά της Opel.
Για να πω την αλήθεια το εσωτερικό του Astra μου αρέσει περισσότερο είναι μοντέρνο, ευχάριστο και πρακτικό. Πρακτικό είναι και το εσωτερικό του golf αλλά από εκεί και πέρα αν και έχει ένα κλικ καλύτερη ποιότητα στα πλαστικά μου φάνηκε κάπως μονότονο και βαρετό.
Για μένα το Golf υπερτερεί κάπως στην πόλη λόγο τον πιο μικρών διαστάσεων (σε χώρους μόνο το πορτμπαγκάζ είναι λίγο μικρότερο). Όσων αφορά το Astra με φόβισαν λίγο κάποιες απόψεις οτι είναι πιο αργό σε σχέση με άλλα τουρμποηδή. Βλέποντας όμως αναλυτικές μετρήσεις (π.χ. http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm) βλέπω ότι είναι στα ίδια με το Golf σε επιδώσεις από στάση και 5' πιο γρήγορο στο 0-180. Εκεί που μένει κάπως πίσω είναι σε ρεπρίζ με 4η-5η. Κάπου διάβασα ότι στο Astra σε ανηφορική διαδρομή με στροφές πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητα ενώ στο Golf όχι κάτι δεν μου φαίνεται και τόσο τραγικό. Test drive δεν έχω κάνει ακόμα (σήμερα θα κάνω το Astra και το Golf τη Δευτέρα).
Θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. Για να μην πω για τα περιοδικά που π.χ. στο τελευταίο 4Τ προτιμούν το Golf και για το Astra λένε οτι δεν έχει νόημα το Flexride (standart στη σπορ έκδοση) και to sport πρόγραμμα. Αντίθετα στο τελευταίο Drive λέει ότι το Astra στο sport πρόγραμμα είναι σαφώς πιο σπορ απο το Golf. Ότι και να πάρω δεν πρόκειται το βάλω στη πίστα απλά με ενδιαφέρει να κινούμαι σβέλτα και να προσπερνάω με ασφάλεια.
-
Γεια σας, είμαι νέο μέλος στο forum
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο (5πορτο). Το αυτοκίνητο θα κινείται περισσότερο στη πόλη αλλά και για ταξίδια, εκδρομές. Έχω καταλήξει μάλλον σε αυτά τα δύο τα έχω δει και από κοντά. Το Astra είναι το 1.4T Sport (140Hp) και Golf to 1.4TSI Highline (122Hp). Γύρω στα 22.500 και στα δύο το κόστος αλλά το Astra έχει και Xenon + GPS με 7' οθόνη που είναι τρέχουσα προσφορά της Opel.
Για να πω την αλήθεια το εσωτερικό του Astra μου αρέσει περισσότερο είναι μοντέρνο, ευχάριστο και πρακτικό. Πρακτικό είναι και το εσωτερικό του golf αλλά από εκεί και πέρα αν και έχει ένα κλικ καλύτερη ποιότητα στα πλαστικά μου φάνηκε κάπως μονότονο και βαρετό.
Για μένα το Golf υπερτερεί κάπως στην πόλη λόγο τον πιο μικρών διαστάσεων (σε χώρους μόνο το πορτμπαγκάζ είναι λίγο μικρότερο). Όσων αφορά το Astra με φόβισαν λίγο κάποιες απόψεις οτι είναι πιο αργό σε σχέση με άλλα τουρμποηδή. Βλέποντας όμως αναλυτικές μετρήσεις (π.χ. http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm) βλέπω ότι είναι στα ίδια με το Golf σε επιδώσεις από στάση και 5' πιο γρήγορο στο 0-180. Εκεί που μένει κάπως πίσω είναι σε ρεπρίζ με 4η-5η. Κάπου διάβασα ότι στο Astra σε ανηφορική διαδρομή με στροφές πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητα ενώ στο Golf όχι κάτι δεν μου φαίνεται και τόσο τραγικό. Test drive δεν έχω κάνει ακόμα (σήμερα θα κάνω το Astra και το Golf τη Δευτέρα).
Θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. Για να μην πω για τα περιοδικά που π.χ. στο τελευταίο 4Τ προτιμούν το Golf και για το Astra λένε οτι δεν έχει νόημα το Flexride (standart στη σπορ έκδοση) και to sport πρόγραμμα. Αντίθετα στο τελευταίο Drive λέει ότι το Astra στο sport πρόγραμμα είναι σαφώς πιο σπορ απο το Golf. Ότι και να πάρω δεν πρόκειται το βάλω στη πίστα απλά με ενδιαφέρει να κινούμαι σβέλτα και να προσπερνάω με ασφάλεια.
-
golf 1.4 tsi highline dsg και τελειωνουμε εδω
-
Ο χρήστης dimpap77 έγραψε:
Test drive δεν έχω κάνει ακόμα (σήμερα θα κάνω το Astra και το Golf τη Δευτέρα).
Θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. Για να μην πω για τα περιοδικά που π.χ. στο τελευταίο 4Τ προτιμούν το Golf και για το Astra λένε οτι δεν έχει νόημα το Flexride (standart στη σπορ έκδοση) και to sport πρόγραμμα. Αντίθετα στο τελευταίο Drive λέει ότι το Astra στο sport πρόγραμμα είναι σαφώς πιο σπορ απο το Golf. Ότι και να πάρω δεν πρόκειται το βάλω στη πίστα απλά με ενδιαφέρει να κινούμαι σβέλτα και να προσπερνάω με ασφάλεια.
δεν νομίζω! σπορτ και αστρα??? ασυμβίβαστες έννοιες! μονο ευθεία πάνε αυτά!!! αν θες στροφες και κρατήματα παρε με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω!
-
Νομιζω το καινουριο Astra εχει.Παντος πηγαινε και ριξε μια ματια και σε focus.Ενα 1.6 ecoboost με πολλα καλουδια φτανει καπου εκει σε τιμη.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
δεν νομίζω! σπορτ και αστρα??? ασυμβίβαστες έννοιες! μονο ευθεία πάνε αυτά!!! αν θες στροφες και κρατήματα παρε με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω!Τόσα στερεότυπα, τόσος λίγος χώρος
+
+
Νομιζω το καινουριο Astra εχει.Παντος πηγαινε και ριξε μια ματια και σε focus.Ενα 1.6 ecoboost με πολλα καλουδια φτανει καπου εκει σε τιμη.
Nope, ημιάκαμπτο έχει το άστρα πίσω, με σύνδεσμο watt.
-
εμπάρκο στους δανειστές μας (Γερμανούς)!!!
-
από popol@ros » 26/05/11 14:27
golf 1.4 tsi highline dsg και τελειωνουμε εδωΗ αλήθεια είναι ότι το DSG το σκεφτόμουν και εγώ βλέπω όμως στα forum παράπονα σχετικά με την αξιοπιστία του και το ακριβό κόστος επισκευής και με προβληματίζει...
-
αυτος δεν ειναι λογος για να μην το προτιμησεις...
-
Mad_Max_Geo » 26/05/11 14:48
Νομιζω το καινουριο Astra εχει.Παντος πηγαινε και ριξε μια ματια και σε focus.Ενα 1.6 ecoboost με πολλα καλουδια φτανει καπου εκει σε τιμη.Ναι, μια εναλλακτική λύση ίσως να είναι και το Focus αν και δεν πήγα να το δω κυρίως γιατί άκουσα για μικρό πορτμπαγκάζ. Κάπου όμως είδα ότι αν βάλεις κίτ επισκευής τότε είναι λίγο πιο πάνω από 350 λίτρα. Μάλλον καλύτερα να πάω να το δω και αυτό αν και στις φωτογραφίες δεν μου αρέσουν τα πίσω κορεάτικα φώτα... Από κοντά ίσως να είναι καλύτερο…
-
επειδη πίεζα ενα άστρα σε στροφές γιαυτο το λεω!...το φοκους διχνει καλο! θα το πετιχουμε και αυτο στο δρομο που θα παει!
-
σιγα εσυ, τιμωρε....
-
Έλα να σου σπείρω μερικές ράγες
-
Να προτείνω το ξαδερφάκι του Golf, το Leon ή είμαι off topic?
-
Το γκόλφ πάντα ήταν και είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το άστρα Υπερτερεί στην κατανάλωση,στις καλύτερες ρεπρίζ(το αστρα είναι 150 κιλά βαρύτερο),στην ποιότητα κατασκευής,στην εργονομία των διακοπτών,στις μαζεμένες διαστάσεις,ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,φθηνότερα ανταλλακτικά(και όμως),πιο αθόρυβο και με καλύτερη ηχομόνωση,πιο φτηνά λάστιχα από τα ακριβά 17άρια και 18άρια του άστρα(θέλει 600-700€ για λάστιχα).Στα μόνα που μειονεκτεί είναι η πιο συντηρητική εμφάνιση(αν το επιλέξεις λευκό με το σπορ πακέτο αλλάζουν τα πράγματα προς το καλύτερο) και η εγγύηση των 2 ετών που γίνεται πάντως 4 με 400€.Οπότε μεταξύ των 2 χαλαρά γκόλφ.Διαφορετικά ενδιαφέρουσες προτάσεις το leon 1.8 tsi sport και το focus 1.6 ecoboost sport.Kαλύτερες αγορές από το astra.
Opel Astra 1.4T ή Golf 1.4TSI ή...