Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    η VAG σταματαει την παραγωγη TSI;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. η VAG σταματαει την παραγωγη TSI;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98533.asp

      Η VW καταργεί τον κινητήρα TSI;

      ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

      Έντονη είναι η φημολογία που θέλει την VW να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο κατάργησης των TSI κινητήρων της!
      Μπορεί να ακούγεται ως απίθανο, όμως η παύση παραγωγής των υπερσύγχρονων κινητήρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο που η Volkswagen ονομάζει TSI είναι ένα ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται. Ο λόγος για τις εν λόγω φήμες, προκύπτει από την πολυπλοκότητα και το υψηλό τους κόστος!

      Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν ότι η Volkswagen είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατάργηση των ιδιαίτερα επιτυχημένων διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI, που χρησιμοποιεί από το 2005. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Volkswagen μέρα με τη μέρα διαπιστώνει ότι η πολυπλοκότητα του κινητήρα που περιλαμβάνει μηχανικό υπερσυμπιεστή αλλά και το κλασικό τούρμπο που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης (για μείωση του lag, και κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών), οδηγεί σε αντίστοιχα υψηλό κόστος κατασκευής. Το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των κινητήρων με ένα τούρμπο (μερικοί εκ των οποίων επίσης χρησιμοποιούν το λογότυπο TSI), με σκοπό να πλησιάσει τις τιμές των εκπομπών ρύπων, αλλά και καταναλώσεων των TSI. Εάν αυτό συμβεί, η κατάργηση των τελευταίων αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ενδεχόμενο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98533.asp

        Η VW καταργεί τον κινητήρα TSI;

        ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

        Έντονη είναι η φημολογία που θέλει την VW να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο κατάργησης των TSI κινητήρων της!
        Μπορεί να ακούγεται ως απίθανο, όμως η παύση παραγωγής των υπερσύγχρονων κινητήρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο που η Volkswagen ονομάζει TSI είναι ένα ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται. Ο λόγος για τις εν λόγω φήμες, προκύπτει από την πολυπλοκότητα και το υψηλό τους κόστος!

        Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν ότι η Volkswagen είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατάργηση των ιδιαίτερα επιτυχημένων διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI, που χρησιμοποιεί από το 2005. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Volkswagen μέρα με τη μέρα διαπιστώνει ότι η πολυπλοκότητα του κινητήρα που περιλαμβάνει μηχανικό υπερσυμπιεστή αλλά και το κλασικό τούρμπο που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης (για μείωση του lag, και κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών), οδηγεί σε αντίστοιχα υψηλό κόστος κατασκευής. Το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των κινητήρων με ένα τούρμπο (μερικοί εκ των οποίων επίσης χρησιμοποιούν το λογότυπο TSI), με σκοπό να πλησιάσει τις τιμές των εκπομπών ρύπων, αλλά και καταναλώσεων των TSI. Εάν αυτό συμβεί, η κατάργηση των τελευταίων αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ενδεχόμενο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98533.asp

          Η VW καταργεί τον κινητήρα TSI;

          ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

          Έντονη είναι η φημολογία που θέλει την VW να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο κατάργησης των TSI κινητήρων της!
          Μπορεί να ακούγεται ως απίθανο, όμως η παύση παραγωγής των υπερσύγχρονων κινητήρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο που η Volkswagen ονομάζει TSI είναι ένα ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται. Ο λόγος για τις εν λόγω φήμες, προκύπτει από την πολυπλοκότητα και το υψηλό τους κόστος!

          Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν ότι η Volkswagen είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατάργηση των ιδιαίτερα επιτυχημένων διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI, που χρησιμοποιεί από το 2005. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Volkswagen μέρα με τη μέρα διαπιστώνει ότι η πολυπλοκότητα του κινητήρα που περιλαμβάνει μηχανικό υπερσυμπιεστή αλλά και το κλασικό τούρμπο που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης (για μείωση του lag, και κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών), οδηγεί σε αντίστοιχα υψηλό κόστος κατασκευής. Το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των κινητήρων με ένα τούρμπο (μερικοί εκ των οποίων επίσης χρησιμοποιούν το λογότυπο TSI), με σκοπό να πλησιάσει τις τιμές των εκπομπών ρύπων, αλλά και καταναλώσεων των TSI. Εάν αυτό συμβεί, η κατάργηση των τελευταίων αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ενδεχόμενο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
            http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/98533.asp

            Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν κλπ, κλπ...

            Οι οποίες πηγές, ποιές να είναι άραγε ...;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Τρελό άρθρο, εγώ από πληροφορίες που έχω από την καμαριέρα του Δρ. Πιχ άκουσα πως οι φημολογούμενοι κινητήρες που λέει το άρθρο πως θα εξελίξει η VW πωλούνται ήδη εδώ και χρόνια σε άπειρα μοντέλα, από Polo, Octavia, Golf, A3, A4, A4, A6, Fabia, Leon, Altea κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Εχει ηδη συζητηθει παλιοτερα στο VAG FORUM.[mod]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr