Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνητα (εργοστασιακά) Fiat
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υγραεριοκίνητα (εργοστασιακά) Fiat
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    11
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Αντιγράφω την είδηση
      Με υγραεριοκίνηση τα Panda και Punto Evo στην Ελλάδα

      Την διάθεση στην αγορά δύο από τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, που εφοδιάζονται με διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου (bi-fuel) δηλαδή εκτός από βενζίνη λειτουργούν και με υγραέριο (LPG) ανακοίνωσε η Fiat.

      Συγκεκριμένα, τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται στην ελληνική αγορά με τη νέα σειρά κινητήρων διπλού καυσίμου, οι οποίοι εξασφαλίζουν πιο “καθαρό” καύσιμο σε τιμές πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες των παραδοσιακών μορφών ενέργειας. Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Panda είναι ο 1.2 λίτρων 69 ίππων και για το Punto Evo ο 1,4 λίτρων 77 ίππων. Και οι δύο κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro5.

      Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των υγραεριοκίνητων Fiat, εκτός από τη μεγαλύτερη οικονομία που εξασφαλίζουν εξαιτίας της σημαντικά χαμηλότερης τιμής του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη, και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (όλων των ρύπων και όχι μόνο του CO2) που προσφέρουν σε σχέση με την καύση βενζίνης, είναι και η αυξημένη αυτονομία λόγω της ύπαρξης δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (βενζίνη – υγραέριο). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάλογα με τις ανάγκες του και το δίκτυο τροφοδότησης που υπάρχει σε κάθε περιοχή της χώρας στην οποία βρίσκεται.

      Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας και έχει χωρητικότητα 31 λίτρα για το Panda και 38 λίτρα για το Punto Evo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίησή του ακόμα και εν κινήσει.

      Προϊόν συνεργασίας της FTP και της Landi Renzo οι νέοι κινητήρες
      Οι νέοι κινητήρες αποτελούν προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει την χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών σε περισσότερα από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Από τις αρχές του 2000 έχουν πουληθεί πανευρωπαϊκά περίπου 400.000 μονάδες (επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα) ενώ η εφαρμογή με υγραέριο είχε προηγηθεί στα μοντέλα Fiat.

      Σημειώνεται, τέλος, ότι τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται μέσω του επίσημου δικτύου της Fiat Hellas και καλύπτονται από την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση (24 μήνες) που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητά της. Η εγγύηση αυτή καλύπτει και το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου.

      Το θέμα είναι, ποιές άλλες εταιρίες φέρνουν υγραεριοκίνητα εργοστασιακά μοντέλα. Κάτι είχα ακούσει για ένα Zafira πριν κανα δύο χρόνια αλλά δεν εισήχθη ποτέ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Αντιγράφω την είδηση
        Με υγραεριοκίνηση τα Panda και Punto Evo στην Ελλάδα

        Την διάθεση στην αγορά δύο από τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, που εφοδιάζονται με διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου (bi-fuel) δηλαδή εκτός από βενζίνη λειτουργούν και με υγραέριο (LPG) ανακοίνωσε η Fiat.

        Συγκεκριμένα, τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται στην ελληνική αγορά με τη νέα σειρά κινητήρων διπλού καυσίμου, οι οποίοι εξασφαλίζουν πιο “καθαρό” καύσιμο σε τιμές πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες των παραδοσιακών μορφών ενέργειας. Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Panda είναι ο 1.2 λίτρων 69 ίππων και για το Punto Evo ο 1,4 λίτρων 77 ίππων. Και οι δύο κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro5.

        Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των υγραεριοκίνητων Fiat, εκτός από τη μεγαλύτερη οικονομία που εξασφαλίζουν εξαιτίας της σημαντικά χαμηλότερης τιμής του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη, και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (όλων των ρύπων και όχι μόνο του CO2) που προσφέρουν σε σχέση με την καύση βενζίνης, είναι και η αυξημένη αυτονομία λόγω της ύπαρξης δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (βενζίνη – υγραέριο). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάλογα με τις ανάγκες του και το δίκτυο τροφοδότησης που υπάρχει σε κάθε περιοχή της χώρας στην οποία βρίσκεται.

        Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας και έχει χωρητικότητα 31 λίτρα για το Panda και 38 λίτρα για το Punto Evo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίησή του ακόμα και εν κινήσει.

        Προϊόν συνεργασίας της FTP και της Landi Renzo οι νέοι κινητήρες
        Οι νέοι κινητήρες αποτελούν προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει την χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών σε περισσότερα από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Από τις αρχές του 2000 έχουν πουληθεί πανευρωπαϊκά περίπου 400.000 μονάδες (επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα) ενώ η εφαρμογή με υγραέριο είχε προηγηθεί στα μοντέλα Fiat.

        Σημειώνεται, τέλος, ότι τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται μέσω του επίσημου δικτύου της Fiat Hellas και καλύπτονται από την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση (24 μήνες) που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητά της. Η εγγύηση αυτή καλύπτει και το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου.

        Το θέμα είναι, ποιές άλλες εταιρίες φέρνουν υγραεριοκίνητα εργοστασιακά μοντέλα. Κάτι είχα ακούσει για ένα Zafira πριν κανα δύο χρόνια αλλά δεν εισήχθη ποτέ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kalmik last edited by

          Αντιγράφω την είδηση
          Με υγραεριοκίνηση τα Panda και Punto Evo στην Ελλάδα

          Την διάθεση στην αγορά δύο από τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, που εφοδιάζονται με διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου (bi-fuel) δηλαδή εκτός από βενζίνη λειτουργούν και με υγραέριο (LPG) ανακοίνωσε η Fiat.

          Συγκεκριμένα, τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται στην ελληνική αγορά με τη νέα σειρά κινητήρων διπλού καυσίμου, οι οποίοι εξασφαλίζουν πιο “καθαρό” καύσιμο σε τιμές πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες των παραδοσιακών μορφών ενέργειας. Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Panda είναι ο 1.2 λίτρων 69 ίππων και για το Punto Evo ο 1,4 λίτρων 77 ίππων. Και οι δύο κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro5.

          Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των υγραεριοκίνητων Fiat, εκτός από τη μεγαλύτερη οικονομία που εξασφαλίζουν εξαιτίας της σημαντικά χαμηλότερης τιμής του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη, και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (όλων των ρύπων και όχι μόνο του CO2) που προσφέρουν σε σχέση με την καύση βενζίνης, είναι και η αυξημένη αυτονομία λόγω της ύπαρξης δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (βενζίνη – υγραέριο). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάλογα με τις ανάγκες του και το δίκτυο τροφοδότησης που υπάρχει σε κάθε περιοχή της χώρας στην οποία βρίσκεται.

          Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας και έχει χωρητικότητα 31 λίτρα για το Panda και 38 λίτρα για το Punto Evo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίησή του ακόμα και εν κινήσει.

          Προϊόν συνεργασίας της FTP και της Landi Renzo οι νέοι κινητήρες
          Οι νέοι κινητήρες αποτελούν προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει την χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών σε περισσότερα από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Από τις αρχές του 2000 έχουν πουληθεί πανευρωπαϊκά περίπου 400.000 μονάδες (επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα) ενώ η εφαρμογή με υγραέριο είχε προηγηθεί στα μοντέλα Fiat.

          Σημειώνεται, τέλος, ότι τα μοντέλα Panda και Punto Evo διατίθενται μέσω του επίσημου δικτύου της Fiat Hellas και καλύπτονται από την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση (24 μήνες) που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητά της. Η εγγύηση αυτή καλύπτει και το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου.

          Το θέμα είναι, ποιές άλλες εταιρίες φέρνουν υγραεριοκίνητα εργοστασιακά μοντέλα. Κάτι είχα ακούσει για ένα Zafira πριν κανα δύο χρόνια αλλά δεν εισήχθη ποτέ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            toxotis last edited by

            αυτα ειναι τα πρωτα μοντελα εργοστασιακα της fiat, παλιότερα είχε φέρει η lada ξέρω. Καλη η ιδεα του υγραεριου. Στα μειον του ειναι οτι δεν ειναι ευρεως διαδεδομενο και δεν υπαρχει ιστορικο ζημιών και βλαβών αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι σταθμοί στην Αττική νομίζω 5 για ανεφοδιασμό. Πάντως αυξάνονται σιγά σιγά οι εταιρείες που αναλμαβάνουν να τροποοιήσουν ένα βενζινοκίνητο όχημα σε υγραεριοκίνητο. Αυτό που διερωτάμαι είναι γτ μόνο η φιατ εισάγει τέτοια οχήματα η lada έφερνε ταξί με υγραέριο τα οποία είχαν το ντεπόζιτο στο πορτπαγκάζ και έτρωγε πολύ ωφέλιμο χωρο. Βέβαια εξαφανίστηκαν γρήγορα γτ αραγέ???
            Αρκεί να δούμε αν θα ακολουθήσουν και έλλες εταιρείες τα χνάρια της fiat. Ξέρουμε τιμές?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • vespas
              vespas last edited by

              Τα ταξι Lada Aquarius ηταν με υγραεριο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                toxotis last edited by

                ναι ρε φιλε αυτό είναι, ειχα κολησει.
                Ιδού........

                Uploaded with ImageShack.us

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Τα υγραεριοκίνητα Fiat κυκλοφορούν εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και πολύ περισσότερο στη Βραζιλία, οπότε είναι αρκετά δοκιμασμένα πλέον. Προφανώς η τοπική αντιπροσωπεία αντελήφθη το χαμό που γίνεται στη χώρα μας με το υγραέριο και θέλησε να εισάγει τα εργοστασιακά Fiat και να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Πολύ έξυπνη κίνηση κατ' εμέ και ειδικά στα πολύ εμπορικά επαγγελματικά Fiat.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ο χρήστης kalmik έγραψε:

                    Το θέμα είναι, ποιές άλλες εταιρίες φέρνουν υγραεριοκίνητα εργοστασιακά μοντέλα. Κάτι είχα ακούσει για ένα Zafira πριν κανα δύο χρόνια αλλά δεν εισήχθη ποτέ...

                    Η seat φέρνει το leon με υγραέριο στα 1600 κ.ε με τιμή 17000e και ιπποδύναμη 102 άλογα.
                    Στην Ιταλία κυκλοφορούν εργοστασιακές lancia delta και mito οπότε σύντομα θα έλθουν και σε μας.
                    Η hyundai μόλις παρουσίασε πανευρωπαϊκά τον αντικαταστάτη του μικρού diesel i10 με κινητήρα υγραερίου και τιμή 12000e αφού ο diesel δεν είχε την επιτυχία που ανέμεναν στις πωλήσεις .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                      αυτα ειναι τα πρωτα μοντελα εργοστασιακα της fiat, παλιότερα είχε φέρει η lada ξέρω. Καλη η ιδεα του υγραεριου. Στα μειον του ειναι οτι δεν ειναι ευρεως διαδεδομενο και δεν υπαρχει ιστορικο ζημιών και βλαβών αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι σταθμοί στην Αττική νομίζω 5 για ανεφοδιασμό. Πάντως αυξάνονται σιγά σιγά οι εταιρείες που αναλμαβάνουν να τροποοιήσουν ένα βενζινοκίνητο όχημα σε υγραεριοκίνητο. Αυτό που διερωτάμαι είναι γτ μόνο η φιατ εισάγει τέτοια οχήματα η lada έφερνε ταξί με υγραέριο τα οποία είχαν το ντεπόζιτο στο πορτπαγκάζ και έτρωγε πολύ ωφέλιμο χωρο. Βέβαια εξαφανίστηκαν γρήγορα γτ αραγέ???
                      Αρκεί να δούμε αν θα ακολουθήσουν και έλλες εταιρείες τα χνάρια της fiat. Ξέρουμε τιμές?

                      Πως δεν υπαρχουν πρατηρια με υγραεριο. Ειδικα στα ΝΠ εχει μπολικα. Γενικα εχει μεγαλωσει ο αριθμος των πρατηριων στην Ελλαδα και συνεχεια προστιθενται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        toxotis last edited by

                        Α οκ δεν το ηξερα αυτο ειναι καλο. Εγω παντως που μενω κεντρο και στην ψιλοευρυτερη περιοχη δεν εχει κανενα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                          Α οκ δεν το ηξερα αυτο ειναι καλο. Εγω παντως που μενω κεντρο και στην ψιλοευρυτερη περιοχη δεν εχει κανενα

                          Κοιτα θα αναφερω μερικες περιοχες (απο οσες θυμαμαι και εχω διαβασει στο υγραεριοτοπικο ), Ελληνικο/Αλιμος, Μοσχατο, Χαλανδρι, Ν. Ηρακλειο, κλπ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johncharles last edited by

                            αφού δεν επιτρέπουν την πετρελαιοκίνηση...

                            Διαθέσιμες υγραεριοκίνητες εκδόσεις Fiat Panda και Punto Evo

                            http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=312018&cid=12

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr