-
Info
Race Date: 22 May 2011
Circuit Name: Circuit de Catalunya
Number of Laps: 66
Circuit Length: 4.655 km
Race Distance: 307.104 km
Lap Record: 1:21.670 - K Raikkonen (2008)Time Table local time (Gre)
Fri 20 May 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 21 May 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 22 May 2011
Race 15:00Past Winners
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Past Pole sitters
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Onboard laps
Αντε πιστευω στον εντος εδρας αγωνα να την κανει την αντεπιθεση το καμαρι!!!
-
Info
Race Date: 22 May 2011
Circuit Name: Circuit de Catalunya
Number of Laps: 66
Circuit Length: 4.655 km
Race Distance: 307.104 km
Lap Record: 1:21.670 - K Raikkonen (2008)Time Table local time (Gre)
Fri 20 May 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 21 May 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 22 May 2011
Race 15:00Past Winners
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Past Pole sitters
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Onboard laps
Αντε πιστευω στον εντος εδρας αγωνα να την κανει την αντεπιθεση το καμαρι!!!
-
Info
Race Date: 22 May 2011
Circuit Name: Circuit de Catalunya
Number of Laps: 66
Circuit Length: 4.655 km
Race Distance: 307.104 km
Lap Record: 1:21.670 - K Raikkonen (2008)Time Table local time (Gre)
Fri 20 May 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 21 May 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 22 May 2011
Race 15:00Past Winners
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Past Pole sitters
2010 - M. Webber (Red Bull)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)Onboard laps
Αντε πιστευω στον εντος εδρας αγωνα να την κανει την αντεπιθεση το καμαρι!!!
-
Τι ωραιο Gp... Φαινεται αλλωστε απο το πινακακι με τους νικητες και τους polemen. Μεγαλες διαφοροποιησεις.
Να δουμε αν φετος με τα ελαστικα θα εχει ενδιαφερον. -
Μέχρι να αρχίσουν τα όργανα
.... μερικές μεγάλες Ισπανίες
( η περιγραφή τα σπάει )
.
.
.
.
..
..
.Αλλά βέβαια .... 10/10
-
http://en.espnf1.com/spain/motorsport/story/48695.html
Νέα δεδομένα στα λάστιχα... Για να δούμε ποιός θα κερδίσει στο πάρταολα.
Για μένα άσσος... -
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τι ωραιο Gp... Φαινεται αλλωστε απο το πινακακι με τους νικητες και τους polemen. Μεγαλες διαφοροποιησεις.
...Θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρον αν ο poleman δεν έβγαινε και νικητής κάθε φορά. Ποτέ δεν είναι αργά βεβαίως
Ντροπη να μην βαλει καποιος αυτο οταν μιλαει για Ισπανια...
κάθε φορά που το βλέπω το χαζεύω. Απίστευτα αντανακλαστικά, αντίληψη και οδηγικές ικανότητες.
-
Παιδάκια, το θέμα δεν είναι 'Τουρισμός στην Ισπανία', οπότε σταματήστε τα videakia.
-
Όχι πάλι...
-
Ποση επιδειξη βλακειας χρειαζεται για να πεσει το οριστικο ban?
-
Μέχρι να πάρουνε ξανα φωτιά τα μοτέρια
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
murray walker: >...οοοh this could be absolutely fantastic....
Η παράδοση θέλει Webber....!
-
Φοβερές!!
Φώτο από τα πιτ των ομάδων: http://www.flickr.com/photos/slitz/sets ... 634696963/
-
fp1
Webber tops first Spanish GP practice
Pos Driver Team Time Laps 1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.142s 27 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m26.149s + 1.007 20 3. Nico Rosberg Mercedes 1m26.379s + 1.237 29 4. Fernando Alonso Ferrari 1m26.480s + 1.338 27 5. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m26.738s + 1.596 26 6. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m26.988s + 1.846 19 7. Michael Schumacher Mercedes 1m27.016s + 1.874 32 8. Nick Heidfeld Renault 1m27.132s + 1.990 21 9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m27.138s + 1.996 22 10. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m27.212s + 2.070 20 11. Vitaly Petrov Renault 1m27.241s + 2.099 22 12. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m27.471s + 2.329 23 13. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m28.005s + 2.863 11 14. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m28.027s + 2.885 26 15. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m28.163s + 3.021 22 16. Felipe Massa Ferrari 1m28.654s + 3.512 28 17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.819s + 3.677 23 18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m28.995s + 3.853 9 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m29.231s + 4.089 21 20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m30.896s + 5.754 18 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m31.235s + 6.093 24 22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m31.268s + 6.126 23 23. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m31.418s + 6.276 12 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m32.106s + 6.964 25
-
FP2
http://en.espnf1.com/spain/motorsport/story/48991.html
1' πίσω οι Ferrari και Mercedes από McLaren και RB.
1ος Webberedit: τα soft έχουν τεράστια διαφορά στην απόδοση από τα hard και αν κατάλαβα καλά οι Ferrari δεν δοκίμασαν καθόλου με μαλακά;
-
-
Στη Mclaren ειπανε θα φερουν καμια δεκαρια αναβαθμισεις αλλα το θεμα ειναι αν τελικα θα ενσωματωσουν καποιες απο αυτες γιατι και στην τουρκια ειχανε φερει αλλα δεν τις εβαλαν με την αιτιολογια οτι δεν ηταν σιγουροι για την αξιοπιστια.Για να δουμε.
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/91529
Τα αυριανά quali τα κόβω για τελείως τσόντα προκειμένου να εξασφαλίσουν οι ομάδες ένα παραπάνω set μαλακών για την Κυριακή. Με drs, kers και 2' πλεονέκτημα σε κάθε γύρο, ακόμα και 11ος να ξεκινήσει κάποιος εύκολα ανεβαίνει αν οι άλλοι μπροστά έχουν τα σκληρά.
Είπαμε να φύγουμε από την περσυνή μαλακία με τα άφθαρτα Bridgestone αλλά τώρα περάσαμε στο άλλο άκρο της μαλακίας.
Ο Μπαρικέλος λέει τουλάχιστον 4 pit stops λόγω αυξημένης θερμοκρασίας της πίστας... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
FP2http://en.espnf1.com/spain/motorsport/story/48991.html
1' πίσω οι Ferrari και Mercedes από McLaren και RB.
1ος Webberedit: τα soft έχουν τεράστια διαφορά στην απόδοση από τα hard και αν κατάλαβα καλά οι Ferrari δεν δοκίμασαν καθόλου με μαλακά;
Δεν πρέπει να είναι αυτή η διαφορά. Ο γρήγορος γύρος του Alonso με τα option δεν ήταν καθαρός.
-
Ferrari rear wing in Spain might be illegal
May 20 (GMM) The FIA late on Friday pondered the legality of a new rear wing debuted by Ferrari on the firstday of practice for the Spanish Grand Prix in Barcelona.
Strictly speaking, the wing is too high, but it technically adheres to the regulations due to a loophole about additional gurney flaps.
But Auto Motor und Sport said rivals are concerned about the arguable 3cm discrepancy, while the FIA is rushing to quickly close the loophole in its rules.
“We will talk with them (Ferrari) about it this evening,” the FIA’s technical delegate Charlie Whiting is quoted as saying.
http://www.yallaf1.com/2011/05/20/ferra ... e-illegal/
New hard tyres 'a disaster' - Hamilton
Pirelli's latest hard compound tyre has been labelled a 'disaster' by Lewis Hamilton ahead of its race debut at this weekend's Spanish Grand Prix.
Pirelli was hoping the new 'super hard' tyre would add five laps to the life of its original hard compound, but on Friday some drivers struggled for grip and experienced degradation as a result. Hamilton was among the most critical and said the tyre was slower without the benefit of any extra life.
'The car was OK once we got to the better tyre,' he said. 'I think everyone was much, much happier with the [soft] tyre. The super hard is a disaster, that wasn't nice to drive. A two second difference, and they don't last longer.
'It was feeling pretty poor this morning with the new super hard tyre, I don't know why they've brought that tyre, because the previous tyre was pretty good. It looks pretty difficult to switch on, and then to last, it's just sliding. I think we were about 2.5 seconds off the pace just with that tyre. Then we switched to the normal soft, and it was fantastic. I think you'll see most people driving with that tyre for the weekend.'
Αν ειναι τοσο χαλια οπως λενε και τοσο αργα τι θα γινει.
Gran Premio de Espana Santander 2011