Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    38
    101
    184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mijalis last edited by

      Επιτέλους έχω βαρεθεί τις ατέλειωτες διασταυρώσεις που υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και έχουν φοβερά μειονεκτήματα.
      Είναι απίστευτα επικίνδυνες, αργές και αν συνδυαστούν και με φανάρια, ακόμη χειρότερα...
      Αντίθετα τα roundabouts (αγγλική εφεύρεση) έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
      [list:2snew76t][:2snew76t]Είναι πολύ πιο ασφαλή, γιατί αποφεύγονται οι πλαγιομετωπικές[/Ⓜ2snew76t]
      [:2snew76t]Η κυκλοφορία ρέει πιο απροβλημάτιστα[/Ⓜ2snew76t]
      [:2snew76t]στο 90% δεν χρειάζεται φανάρια, με ότι συνεπάγεται αυτό, στο κόστος, ταχύτητα, προβλήματα (καμμένα φανάρια κλπ)[/Ⓜ2snew76t][/list:u:2snew76t]
      Το σημαντικότερο όμως είναι η ασφάλεια...απορώ γιατί τόσες επιτροπές που έχουν γίνει δεν το έχουν κάνει υποχρεωτικό ακόμη, δηλαδή όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται έτσι (εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος, που εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερος)
      Τέλος, για τους παραπάνω λόγους πολλές χώρες έχουν αντιληφθεί την ανωτερότητα των roundabouts και τα έχουν αντιγράψει και έτσι όλοι οι νέοι κόμβοι είναι σε αυτό το στυλ πια. Ακόμη και όπου υπάρχει το περιθώριο αλλάζουν τους παλιούς.
      Σε Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία είναι μερικές μόνο από τις χώρες που έχουν γεμίσει με roundabout. Δεν φτιάχνουν πια απλές διασταυρώσεις. Μπορείτε να δείτε και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mijalis last edited by

        Επιτέλους έχω βαρεθεί τις ατέλειωτες διασταυρώσεις που υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και έχουν φοβερά μειονεκτήματα.
        Είναι απίστευτα επικίνδυνες, αργές και αν συνδυαστούν και με φανάρια, ακόμη χειρότερα...
        Αντίθετα τα roundabouts (αγγλική εφεύρεση) έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
        [list:2snew76t][:2snew76t]Είναι πολύ πιο ασφαλή, γιατί αποφεύγονται οι πλαγιομετωπικές[/Ⓜ2snew76t]
        [:2snew76t]Η κυκλοφορία ρέει πιο απροβλημάτιστα[/Ⓜ2snew76t]
        [:2snew76t]στο 90% δεν χρειάζεται φανάρια, με ότι συνεπάγεται αυτό, στο κόστος, ταχύτητα, προβλήματα (καμμένα φανάρια κλπ)[/Ⓜ2snew76t][/list:u:2snew76t]
        Το σημαντικότερο όμως είναι η ασφάλεια...απορώ γιατί τόσες επιτροπές που έχουν γίνει δεν το έχουν κάνει υποχρεωτικό ακόμη, δηλαδή όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται έτσι (εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος, που εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερος)
        Τέλος, για τους παραπάνω λόγους πολλές χώρες έχουν αντιληφθεί την ανωτερότητα των roundabouts και τα έχουν αντιγράψει και έτσι όλοι οι νέοι κόμβοι είναι σε αυτό το στυλ πια. Ακόμη και όπου υπάρχει το περιθώριο αλλάζουν τους παλιούς.
        Σε Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία είναι μερικές μόνο από τις χώρες που έχουν γεμίσει με roundabout. Δεν φτιάχνουν πια απλές διασταυρώσεις. Μπορείτε να δείτε και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mijalis last edited by

          Επιτέλους έχω βαρεθεί τις ατέλειωτες διασταυρώσεις που υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και έχουν φοβερά μειονεκτήματα.
          Είναι απίστευτα επικίνδυνες, αργές και αν συνδυαστούν και με φανάρια, ακόμη χειρότερα...
          Αντίθετα τα roundabouts (αγγλική εφεύρεση) έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
          [list:2snew76t][:2snew76t]Είναι πολύ πιο ασφαλή, γιατί αποφεύγονται οι πλαγιομετωπικές[/Ⓜ2snew76t]
          [:2snew76t]Η κυκλοφορία ρέει πιο απροβλημάτιστα[/Ⓜ2snew76t]
          [:2snew76t]στο 90% δεν χρειάζεται φανάρια, με ότι συνεπάγεται αυτό, στο κόστος, ταχύτητα, προβλήματα (καμμένα φανάρια κλπ)[/Ⓜ2snew76t][/list:u:2snew76t]
          Το σημαντικότερο όμως είναι η ασφάλεια...απορώ γιατί τόσες επιτροπές που έχουν γίνει δεν το έχουν κάνει υποχρεωτικό ακόμη, δηλαδή όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται έτσι (εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος, που εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερος)
          Τέλος, για τους παραπάνω λόγους πολλές χώρες έχουν αντιληφθεί την ανωτερότητα των roundabouts και τα έχουν αντιγράψει και έτσι όλοι οι νέοι κόμβοι είναι σε αυτό το στυλ πια. Ακόμη και όπου υπάρχει το περιθώριο αλλάζουν τους παλιούς.
          Σε Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία είναι μερικές μόνο από τις χώρες που έχουν γεμίσει με roundabout. Δεν φτιάχνουν πια απλές διασταυρώσεις. Μπορείτε να δείτε και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            umaga last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim-a3 last edited by

              Η αληθεια ειναι οτι στην Ηλιουπολη πριν μπεις στην ανηφορα της Κατεχακη,ή αντιστοιχα στην εξοδο της Κατεχακη (απο καρεα προς αλιμο) η πρωτη πλατεια που συναντας ειναι διαμορφωμενη κατ'αυτο το τροπο και πηγαινεις αεροπορια...Φανταστειτε να υπηρχαν φαναρια εκει τι θα συνεβαινε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostaskg last edited by

                Συμφωνώ και εγώ. Είναι κάτι που πρέπει να γίνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harskouf last edited by

                  Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
                  Η αληθεια ειναι οτι στην Ηλιουπολη πριν μπεις στην ανηφορα της Κατεχακη,ή αντιστοιχα στην εξοδο της Κατεχακη (απο καρεα προς αλιμο) η πρωτη πλατεια που συναντας ειναι διαμορφωμενη κατ'αυτο το τροπο και πηγαινεις αεροπορια...Φανταστειτε να υπηρχαν φαναρια εκει τι θα συνεβαινε...

                  Πηγαίνεις γρήγορα αν είσαι στην Κατεχάκη. Αν είσαι στους άλλους δρόμους που καταλήγουν στην πλατεία...περιμένεις αρκετά μέχρι να βρεθεί ένα κενό από τα αυτοκίνητα που κατεβαίνουν απο την Κατεχάκη για να περάσεις.
                  Αν υπήρχαν φανάρια ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα και για τους άλλους δρόμους (που έχουν κίνηση) και να έπηζε λίγο παραπάνω η Κατεχάκη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    junior-gt last edited by

                    Καλά τα roundabouts αρκεί να έχει stop όταν μπαίνεις, να γυρνάς μέσα έχοντας προτεραιότητα και το κυριότερο να χρησιμοποιείς φλάς όταν βγαίνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      δυστυχως, οταν στην γειτωνια μου εβαλαν το πρωτο, για μερικές μερες δεν φυτρωναν λουλουδια αλλα... αυτοκινητα....

                      επεισεις ιδιαιτερα χρησιμα στο να επιβραδυνουν τους πυρκαυλους....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tonimer last edited by

                        +1
                        Στη Λάρισα, 2 μεγάλες διασταυρώσεις αντικαταστάθηκαν με κυκλικούς κόμβους με stop σε όλες τις εισόδους. Στον ένα η κατάσταση απλώς βελτιώθηκε, στον άλλο η βελτίωση ήταν εντυπωσιακή αν λάβει κανείς υπόψη ότι πριν ο κόμβος που κατέληγαν 5 δρόμοι ελέγχονταν με φανάρια και πάντα έπηζε.
                        Και σε τρίτο ήδη υπαρκτό κυκλικό κόμβο άλλαξε η προτεραιότητα και δόθηκε σε αυτούς που κινούνται εντός του κόμβου με επίσης καλά αποτελέσματα.

                        Μέχρι να βρεθεί ένας #$%@#$^@ να κοντέψει να σε εμβολίσει και να σου πει με υφάκι την κλασική ατάκα 'ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ, ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ'....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          travelman last edited by

                          Έχουν κάποια καλά, έχουν κάποια κακά. Έχουν κάποια φάουλ όπως ότι θέλουν πολύ χώρο, έχουν θέματα με την ασφάλεια των ποδηλατών και την κίνηση των πεζών ενώ επιπλέον στην Ελλάδα έχουν μεγάλο θέμα με την ισχύουσα νομοθεσία. Επίσης, είναι και θέμα σχεδιασμού/κατασκευής βέβαια.

                          Γενικά έξω ζηλεύω πολύ περισσότερο τα ΜΜΜ τους, τους ποδηλατόδρομους, την πολεοδομία τους ή τον πολιτισμό στους αυτοκινητοδρόμους λόγου χάρη όσον αφορά τις συγκοινωνίες τους. Δεν θα με κάνει να ξερογλείφομαι όπως κάνω για τα προηγούμενα ένα ράουνταμπάουτ, αλλά θα πω 'δεν είναι κακό'. Ένα καλά σχεδιασμένο και αιτιολογημένο ράουνταμπούτ μπορεί να βελτιώσει τη ζωή μας, σίγουρα όμως δεν είναι το μαγικό ραβδί που θα λύσει όλα τα προβλήματα. Προσωπικά δεν τα πολυσυμπαθώ στις πόλεις, γιατί πιστεύω πως απωθούν τους πεζούς από το να βγουν να περπατήσουν αντί να πάρουν το ΙΧ τους. Αντίθετα στις εκτός πόλεων περιοχές που υπάρχει χώρος για την πλατεία, αλλά και για την απαραίτητη ορατότητα, με κάνουν να τα βλέπω πιο θετικά.

                          Ραουνταμπαντάκηδες πορωθείτε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elvet
                            elvet last edited by

                            Συμφωνώ απολύτως με τη λογική των κόμβων, αλλά έχουμε και εδώ τραγικό έλλειμα γνώσης και συμπεριφοράς στο δρόμο, ειδικά σε περιοχές που δεν έχει τέτοιους κόμβους. Το παρακάτω το είχα δημοδιεύσει και στα 'Ζώα' αλλά κολλάει και εδώ
                            'Δεν ξέρω που να το γράψω, αλλά… Λόγω έργων (Ναι για τον Ε65) έχει περίπου 3 μήνες όπου έκλεισε ο δρόμος προς Καρδίτσα (τόσο από Λάρισα όσο και από Λαμία), στο ύψος του Δελτα για όσους γνωρίζουν. Η κίνηση γίνεται από παρακαμπτήριο και στις 2 μεγάλες διασταυρώσεις βάλανε 2 κυκλικούς κόμβους «πλατείες», πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου για να γλιτώσουμε φανάρια και κάθετες διασταυρώσεις. Μάλιστα είναι με την ευρωπαϊκή σήμανση καθώς υπάρχουν STOP σε κάθε είσοδο του κυκλικού κόμβου και έχουν προτεραιότητα οι κινούμενοι μέσα στον κόμβο.
                            Ε θα πρέπει να είναι κάτι τόσο εξωτικό που δεν ξέρει κανένας πως να κινηθεί! πότε να σταματήσει, πότε ανάβουμε φλας, σε ποια θέση στον κόμβο κινούμαστε για να βγούμε (έχει και δύο λουρίδες η κυκλική πορεία). Κινούμε πολύ τακτικά εκεί και τα έχω δει όλα εκτός από τα σωστά. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν το φλας ή το χρησιμοποιούν ανάποδα, ενώ 2 φορές κινούνταν και αντίθετα (αριστερόστροφα!!!). Επιπλέον λόγω της παράκαμψης ο δρόμος σχηματίζει ένα «Π» 700 μέτρα όλο-όλο, οπότε πολλοί ντόπιοι περνούν από το ένα σκέλος του Π στο άλλο μέσω χωραφιών και χωματόδρομου, και κόβουν 2 ρεύματα κάθετα για να «κόψουν δρόμο». Απορώ πως δεν έχει γίνει ακόμα κάτι σοβαρό εκεί με την κίνηση που έχει.'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsardas last edited by

                              Ψιτ αγορια μηπως εχετε δει τι μαρκα ειναι οι σηματοδοτες; ΜΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΖΕΕΕΕννς

                              Κατα τα αλλα συμφωνω οτι υπαρχουν απειρες περιπτωσεις που μπορει να γινει ραουνταμπαουτ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                phaethon last edited by

                                Έχει γίνει μια προσπάθεια να εισαχθούν περισσότερο στην ελληνική πρακτική τα roundabouts. Ήμουν κι εγώ μέρος αυτής της προσπάθειας, αλλά τίποτα δεν είναι ακόμα σίγουρο. Προσεχώς ελπίζω να έχουμε τα πρώτα πρακτικά αποτελέσματα.

                                Πάντως, δεν είναι σωστό να βγαίνουν αυθαίρετα και γενικά συμπεράσματα. Η κατασκευή ή όχι ενός roundabout πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Καλυτερα διασταυρωση παρα roundabout...Εκοτς και αν υπαρχει σηματοδοτης που ρυθμιζει τη κυκλοφορια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                    δυστυχως, οταν στην γειτωνια μου εβαλαν το πρωτο, για μερικές μερες δεν φυτρωναν λουλουδια αλλα... αυτοκινητα....

                                    επεισεις ιδιαιτερα χρησιμα στο να επιβραδυνουν τους πυρκαυλους....

                                    Γέρακα μένεις;!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tallyho last edited by

                                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                      Καλυτερα διασταυρωση παρα roundabout...Εκοτς και αν υπαρχει σηματοδοτης που ρυθμιζει τη κυκλοφορια.

                                      ωχ θεουλη μου....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                        Καλυτερα διασταυρωση παρα roundabout...Εκοτς και αν υπαρχει σηματοδοτης που ρυθμιζει τη κυκλοφορια.

                                        H πολυετής εμπειρία σου σε δρόμους είναι καταλυτική πιστεύω Αμάν ρε Γιώργη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Ο χρήστης tallyho έγραψε:

                                          Καλυτερα διασταυρωση παρα roundabout...Εκοτς και αν υπαρχει σηματοδοτης που ρυθμιζει τη κυκλοφορια.

                                          ωχ θεουλη μου....

                                          Καλα δεν εχεις δει τι γινεται σε αλλα μεροι γιαυτο τα λες αυτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ναι, ειδικά ο tallyho που δεν έχει πάει ούτε μια φορά στο εξωτερικό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr