Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με το Ηχοσύστημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με το Ηχοσύστημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babis_89 last edited by

      Καλησπέρα σας. Είμαι καινούριος στο Φόρουμ αυτό και έχω μια ερώτηση. Αν βέβαια μπορείτε να βοηθήσετε. Αγόρασα της PIONEER το DEH 2300 UB ηχοσυστημα για το αυτοκίνητο μου. Το ρυθμίζω συνέχεια αλλά με το που βγάζω το κλειδί από το αυτοκίνητο μου ξερυθμιζονται όλα. Χάνονται δηλαδή σταθμοί, το
      equalizer (me bass,treble..) γυρίζει στης αρχικές ρυθμίσεις.. Και πρέπει συνέχεια κάθε μέρα να ξανά κάνω της ίδιες ρυθμίσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babis_89 last edited by

        Καλησπέρα σας. Είμαι καινούριος στο Φόρουμ αυτό και έχω μια ερώτηση. Αν βέβαια μπορείτε να βοηθήσετε. Αγόρασα της PIONEER το DEH 2300 UB ηχοσυστημα για το αυτοκίνητο μου. Το ρυθμίζω συνέχεια αλλά με το που βγάζω το κλειδί από το αυτοκίνητο μου ξερυθμιζονται όλα. Χάνονται δηλαδή σταθμοί, το
        equalizer (me bass,treble..) γυρίζει στης αρχικές ρυθμίσεις.. Και πρέπει συνέχεια κάθε μέρα να ξανά κάνω της ίδιες ρυθμίσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babis_89 last edited by

          Καλησπέρα σας. Είμαι καινούριος στο Φόρουμ αυτό και έχω μια ερώτηση. Αν βέβαια μπορείτε να βοηθήσετε. Αγόρασα της PIONEER το DEH 2300 UB ηχοσυστημα για το αυτοκίνητο μου. Το ρυθμίζω συνέχεια αλλά με το που βγάζω το κλειδί από το αυτοκίνητο μου ξερυθμιζονται όλα. Χάνονται δηλαδή σταθμοί, το
          equalizer (me bass,treble..) γυρίζει στης αρχικές ρυθμίσεις.. Και πρέπει συνέχεια κάθε μέρα να ξανά κάνω της ίδιες ρυθμίσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kotetsi last edited by

            Δοκίμασε να συνδέσεις το κίτρινο καλώδιο (ACC) της πηγής σου με το κόκκινο της φίσας του αυτοκινήτου (PWR) και το κόκκινο με το κίτρινο αντίστοιχα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Το συνδέεις με ρεύμα από τον διακόπτη (ACC) για να αναβοσβήνει με το κλειδί και ρεύμα συνέχεια για να μη χάνει τις ρυθμίσεις.
              Αν δεν έχει συνέχεια ρεύμα φυσικά θα χάνονται όλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kacey last edited by

                Οπως σου ειπαν κ οι απο πανω, δεν εχεις δωσει συνεχομενο (που δεν εξαρταται απο τον διακοπτη της μιζας) ρευμα στην πηγη ωστε να κραταει τις ρυθμισεις. Αν διαβασεις προσεκτικα το βιβλιαρακι, θα σου λεει ποιο καλωδιο πρεπει να δυνδεθει με τον διακοπτη ωστε να αναβει μονο οταν ειναι γυρισμενο το κλειδι στο ACC (πρωτη σκαλα της μιζας), κ ποιο καλωδιο της πηγης πρεπει να παρει μονιμο ρευμα.

                Ετσι οπως τα λες φαινεται μαλιστα οτι γενικα η πηγη παιρνει το ρευμα της (αυτο που χρησιμοποιει για να παιζει κ να ενισχυει τα ηχεια) απο το καλωδιο της καλωδιωσης του αυτοκινητου που εχει προορισμο να δινει σημα on/off, που σιγουρα δεν θα ειναι ικανης παροχης.

                Φυσα ή ανταπτορα iso, δεν εχεις βαλει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr