Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μοντέλα που ΔΕΝ φέρνουν οι αντιπροσωπείες
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μοντέλα που ΔΕΝ φέρνουν οι αντιπροσωπείες
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    16
    168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Παιδιά μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Γιατί βλέπουμε τις αντιπροσωπείες πολλές φορές να μη φέρνουν κάποια μοντέλα ή συνηθέστερα εκδόσεις μοντέλων που είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά; Προφανώς έχει να κάνει με το κόστος και την ελληνική αγορά, π.χ. μπορεί να μην έχει νόημα να φέρεις μια πετρελαιοκίνητη έκδοση κάποιου μοντέλου ή μια έκδοση μεγάλου κυβισμού δεδομένης της ελληνικής νομοθεσίας ή αν κρίνει ο αντιπρόσωπος ότι δε θα πουλήσει.

      Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί να μην το φέρνεις κατόπιν παραγγελίας του πελάτη. Ας πούμε ότι στην εταιρία χ έρχεται το ψ μοντέλο σε εκδόσεις των 1600 και 2000 κυβικών. Έλα όμως που κυκλοφορεί και σε έκδοση 2.5 λίτρων (και δεν εννοώ στην αμερικάνικη αγορά, αλλά στη Γερμανία π.χ.). Πολύ λογικά μπορεί ο αντιπρόσωπος να κρίνει ότι το 2.5λιτρο δε θα το πάρει σχεδόν κανείς, άρα γιατί να εισάγει κάποιο στοκ; Σύμφωνοι ως εδώ. Όταν όμως πάει κάποιος πελάτης και πει 'εγώ θέλω να το παραγγείλω στη 2.5λιτρη έκδοση' η απορία μου είναι γιατί ο αντιπρόσωπος αποκλείει μια τέτοια επιλογή (υπάρχουν κι εξαιρέσεις αλλά οι περισσότεροι σου λένε δε γίνεται); Δηλαδή τι πρόβλημα έχει να το φέρει; Κέρδος δε θα βγάλει; Αντίστοιχα περιστατικά μπορεί να συμβούν με εκδόσεις εξοπλισμού που δεν εισάγονται, δηλ. στα 1600 κυβικά να εισάγεται το αυτοκίνητο μέχρι την έκδοση α αλλά όταν ζητάς ειδικά την (καλύτερη) έκδοση β να μη στη φέρνει. Ή να το παραγγείλεις με δερμάτινα καθίσματα και να σου πει 'σύμφωνοι, αλλά μόνο αν τα τοποθετήσεις εδώ, μαμίσια δεν γίνεται να φέρουμε'.

      Προφανώς υπάρχει κάποιος λόγος που αγνοώ γι' αυτό και είμαι περίεργος να το μάθω. Προσωπικά θα μπορούσα να υποθέσω τα εξής:

      • Υπάρχει μια σχετική γραφειοκρατία για να εισάγεις ένα καινούριο μοντέλο/έκδοση μοντέλου που ο αντιπρόσωπος βαριέται να υποστεί για μία μόνο παραγγελία.
      • Η μαμά εταιρία (για κάποιο λόγο) συμφωνεί με τον εδώ αντιπρόσωπο να εισαγάγει μόνο συγκεκριμένα μοντέλα.
      • Υπάρχει κάποιο κόστος για μια τέτοια εισαγωγή, κάτι σαν εφάπαξ για κάθε καινούριο μοντέλο.

      Πιο πιθανό μου φαίνεται το τελευταίο αλλά στην περίπτωση αυτή ποιος χρεώνει το extra κόστος; Η μαμά εταιρία/το κράτος/κάποιος άλλος; Ή δεν παίζει καμιά απ' τις επιλογές και είναι κάτι άλλο;

      Από 'κει και πέρα σκέφτομαι ότι δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολη πια η εισαγωγή ενός 'ειδικού' μοντέλου, εφόσον βλέπουμε καμιά φορά ότι μέσω παραεισαγωγής πολλές φορές έρχονται τέτοιες εκδόσεις.

      Τι ακριβώς συμβαίνει, γνωρίζετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fsword last edited by

        Παιδιά μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Γιατί βλέπουμε τις αντιπροσωπείες πολλές φορές να μη φέρνουν κάποια μοντέλα ή συνηθέστερα εκδόσεις μοντέλων που είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά; Προφανώς έχει να κάνει με το κόστος και την ελληνική αγορά, π.χ. μπορεί να μην έχει νόημα να φέρεις μια πετρελαιοκίνητη έκδοση κάποιου μοντέλου ή μια έκδοση μεγάλου κυβισμού δεδομένης της ελληνικής νομοθεσίας ή αν κρίνει ο αντιπρόσωπος ότι δε θα πουλήσει.

        Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί να μην το φέρνεις κατόπιν παραγγελίας του πελάτη. Ας πούμε ότι στην εταιρία χ έρχεται το ψ μοντέλο σε εκδόσεις των 1600 και 2000 κυβικών. Έλα όμως που κυκλοφορεί και σε έκδοση 2.5 λίτρων (και δεν εννοώ στην αμερικάνικη αγορά, αλλά στη Γερμανία π.χ.). Πολύ λογικά μπορεί ο αντιπρόσωπος να κρίνει ότι το 2.5λιτρο δε θα το πάρει σχεδόν κανείς, άρα γιατί να εισάγει κάποιο στοκ; Σύμφωνοι ως εδώ. Όταν όμως πάει κάποιος πελάτης και πει 'εγώ θέλω να το παραγγείλω στη 2.5λιτρη έκδοση' η απορία μου είναι γιατί ο αντιπρόσωπος αποκλείει μια τέτοια επιλογή (υπάρχουν κι εξαιρέσεις αλλά οι περισσότεροι σου λένε δε γίνεται); Δηλαδή τι πρόβλημα έχει να το φέρει; Κέρδος δε θα βγάλει; Αντίστοιχα περιστατικά μπορεί να συμβούν με εκδόσεις εξοπλισμού που δεν εισάγονται, δηλ. στα 1600 κυβικά να εισάγεται το αυτοκίνητο μέχρι την έκδοση α αλλά όταν ζητάς ειδικά την (καλύτερη) έκδοση β να μη στη φέρνει. Ή να το παραγγείλεις με δερμάτινα καθίσματα και να σου πει 'σύμφωνοι, αλλά μόνο αν τα τοποθετήσεις εδώ, μαμίσια δεν γίνεται να φέρουμε'.

        Προφανώς υπάρχει κάποιος λόγος που αγνοώ γι' αυτό και είμαι περίεργος να το μάθω. Προσωπικά θα μπορούσα να υποθέσω τα εξής:

        • Υπάρχει μια σχετική γραφειοκρατία για να εισάγεις ένα καινούριο μοντέλο/έκδοση μοντέλου που ο αντιπρόσωπος βαριέται να υποστεί για μία μόνο παραγγελία.
        • Η μαμά εταιρία (για κάποιο λόγο) συμφωνεί με τον εδώ αντιπρόσωπο να εισαγάγει μόνο συγκεκριμένα μοντέλα.
        • Υπάρχει κάποιο κόστος για μια τέτοια εισαγωγή, κάτι σαν εφάπαξ για κάθε καινούριο μοντέλο.

        Πιο πιθανό μου φαίνεται το τελευταίο αλλά στην περίπτωση αυτή ποιος χρεώνει το extra κόστος; Η μαμά εταιρία/το κράτος/κάποιος άλλος; Ή δεν παίζει καμιά απ' τις επιλογές και είναι κάτι άλλο;

        Από 'κει και πέρα σκέφτομαι ότι δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολη πια η εισαγωγή ενός 'ειδικού' μοντέλου, εφόσον βλέπουμε καμιά φορά ότι μέσω παραεισαγωγής πολλές φορές έρχονται τέτοιες εκδόσεις.

        Τι ακριβώς συμβαίνει, γνωρίζετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Παιδιά μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Γιατί βλέπουμε τις αντιπροσωπείες πολλές φορές να μη φέρνουν κάποια μοντέλα ή συνηθέστερα εκδόσεις μοντέλων που είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά; Προφανώς έχει να κάνει με το κόστος και την ελληνική αγορά, π.χ. μπορεί να μην έχει νόημα να φέρεις μια πετρελαιοκίνητη έκδοση κάποιου μοντέλου ή μια έκδοση μεγάλου κυβισμού δεδομένης της ελληνικής νομοθεσίας ή αν κρίνει ο αντιπρόσωπος ότι δε θα πουλήσει.

          Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί να μην το φέρνεις κατόπιν παραγγελίας του πελάτη. Ας πούμε ότι στην εταιρία χ έρχεται το ψ μοντέλο σε εκδόσεις των 1600 και 2000 κυβικών. Έλα όμως που κυκλοφορεί και σε έκδοση 2.5 λίτρων (και δεν εννοώ στην αμερικάνικη αγορά, αλλά στη Γερμανία π.χ.). Πολύ λογικά μπορεί ο αντιπρόσωπος να κρίνει ότι το 2.5λιτρο δε θα το πάρει σχεδόν κανείς, άρα γιατί να εισάγει κάποιο στοκ; Σύμφωνοι ως εδώ. Όταν όμως πάει κάποιος πελάτης και πει 'εγώ θέλω να το παραγγείλω στη 2.5λιτρη έκδοση' η απορία μου είναι γιατί ο αντιπρόσωπος αποκλείει μια τέτοια επιλογή (υπάρχουν κι εξαιρέσεις αλλά οι περισσότεροι σου λένε δε γίνεται); Δηλαδή τι πρόβλημα έχει να το φέρει; Κέρδος δε θα βγάλει; Αντίστοιχα περιστατικά μπορεί να συμβούν με εκδόσεις εξοπλισμού που δεν εισάγονται, δηλ. στα 1600 κυβικά να εισάγεται το αυτοκίνητο μέχρι την έκδοση α αλλά όταν ζητάς ειδικά την (καλύτερη) έκδοση β να μη στη φέρνει. Ή να το παραγγείλεις με δερμάτινα καθίσματα και να σου πει 'σύμφωνοι, αλλά μόνο αν τα τοποθετήσεις εδώ, μαμίσια δεν γίνεται να φέρουμε'.

          Προφανώς υπάρχει κάποιος λόγος που αγνοώ γι' αυτό και είμαι περίεργος να το μάθω. Προσωπικά θα μπορούσα να υποθέσω τα εξής:

          • Υπάρχει μια σχετική γραφειοκρατία για να εισάγεις ένα καινούριο μοντέλο/έκδοση μοντέλου που ο αντιπρόσωπος βαριέται να υποστεί για μία μόνο παραγγελία.
          • Η μαμά εταιρία (για κάποιο λόγο) συμφωνεί με τον εδώ αντιπρόσωπο να εισαγάγει μόνο συγκεκριμένα μοντέλα.
          • Υπάρχει κάποιο κόστος για μια τέτοια εισαγωγή, κάτι σαν εφάπαξ για κάθε καινούριο μοντέλο.

          Πιο πιθανό μου φαίνεται το τελευταίο αλλά στην περίπτωση αυτή ποιος χρεώνει το extra κόστος; Η μαμά εταιρία/το κράτος/κάποιος άλλος; Ή δεν παίζει καμιά απ' τις επιλογές και είναι κάτι άλλο;

          Από 'κει και πέρα σκέφτομαι ότι δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολη πια η εισαγωγή ενός 'ειδικού' μοντέλου, εφόσον βλέπουμε καμιά φορά ότι μέσω παραεισαγωγής πολλές φορές έρχονται τέτοιες εκδόσεις.

          Τι ακριβώς συμβαίνει, γνωρίζετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akollias last edited by

            Για να το φερει θα πρεπει να εχει και καποιον αριθμο ανταλλακτικων για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτο εχει κοστος και μαλλον δεν τους συμφερει....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kinq1 last edited by

              Το κάθε μοντέλο που εισάγεται, χρειάζεται ξεχωριστή 'έγκριση τύπου'. Αρα, για να φέρουν ένα μόνο αυτοκίνητο με διαφορετικό κινητήρα από αυτά που συνήθως εισάγουν, θα έχουν επιπλέον τρεχάματα και έξοδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 9
                993cc last edited by

                Δεν παίζει αυτό. Από τη στιγμή που κυκλοφορεί στην ΕΕ κυκλοφορεί και εδώ. Η έγκριση τύπου είναι κοινή. Τώρα αν δεν τους 'επιτρέπει' το εργοστάσιο να το παραγγείλουν είναι άλλο θέμα...(βλ. Renault Wind πχ)

                υγ. το θέμα είναι ενδιαφέρον αλλά ίσως να μετονομαστεί σε 'Μοντέλα που (δεν ) φέρνουν οι αντιπροσωπείες'

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thanos last edited by

                  Ακόμα και εξοπλισμό.
                  Πχ οταν είχα πάρει το 207 που ήταν ειδική παραγγελία, ΔΕΝ μου έβαζαν τα εργοστασιακά Xenon...
                  Στην αρχή μου έλεγαν οτι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, όταν όμως τους απέδειξα οτι υπάρχει (απο το manual του ίδιου του αυτοκινήτου) τότε απλά μου είπαν οτι... δεν το φέρνουμε.
                  Το ίδιο και με το μπεζ εσωτερικό, που έρχονταν μόνο στο 5θυρο, ενώ στην Γαλλά υπάρχει και στο 3θυρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elvet
                    elvet last edited by

                    Ενδιαφέρον ερώτημα.
                    Μάλλον υπάρχουν πολλές απαντήσεις ανάλογα με την περίπτωση. Aλλο είναι να επιλέγει η αντιπροσωπία τη μή εισαγωγή ενός μοντέλου τελείως (π.χ. Toyota Urban Cruiser, Fiat Croma), άλλο να μην εισάγει συγκεκριμένες μόνο εκδόσεις (diesel) και άλλο η άρνηση ενός εμπόρου από το δίκτυο να βάλει κάποιο στοιχείο εξοπλισμού.
                    Το τελευταίο είναι και το πιο ενοχλητικό, καθώς για το ίδιο αυτοκίνητο παίρνεις τελείως διαφορετικές απαντήσεις από dealer σε dealer.
                    Δύο προσωπικά παραδείγματα: όταν έψαχνα να αγοράσω 106 rallye οι μισοί έμποροι στη Θεσσαλονίκη ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ αν βάλουν ABS (απαντήσεις από το δεν το βάζει το εργοστάσιο έως …δεν πουλάω σε άσχετους). Τελικά το παρήγγειλα σε κάποιον επίσημο dealer και περίμενα 5,5 μήνες για να έρθει.
                    Ψάχνοντας μεταξύ SX4 και Sedici σε diesel, κανένας έμπορος Suzuki δεν το διέθετε με ESP, λέγοντας ότι δεν βγαίνει, οπότε το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε από τη Fiat (6,5 μήνες για παράδοση)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί να μην το φέρνεις κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.

                      Για να μην βαρύνονται με υποχρέωση σέρβις, τεχνικής κάλυψης, εγγυήσεων και αποθέματος ανταλλακτικών βάσει των σχετικών νόμων που υπάρχουν ,αλλά και των δεσμεύσεων που έχουν με το εργοστάσιο από το συμβόλαιό τους.
                      Αν το φέρεις μόνος σου (ένα κομμάτι κέικ δηλαδής), θα πας παρακαλώντας για τα ανωτέρω, και ΑΝ μπορούν θα σε εξυπηρετήσουν. Ειδάλλως θα το αλλείψεις βαζελίνη και θα το χώσεις, χωρίς να τους καίγεται καρφάκι. Πίριοντ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fsword last edited by

                        Ωραία το να μη φέρνουν λοιπόν συγκεκριμένα μοντέλα ή εκδόσεις κινητήρων νομίζω απαντήθηκε (ευχαριστώ by the way - μου λύθηκε μια απορία). Βέβαια και πάλι υπάρχουν... υποπεριπτώσεις, π.χ. αντιπροσωπεία που κάποια στιγμή έφερνε αυτοκίνητο με συγκεκριμένο κινητήρα αλλά από ένα σημείο και ύστερα σταμάτησε (ενώ συνεχίζει και κυκλοφορεί κανονικά στην Ευρώπη). Αλλά υποθέτω πως η απάντηση είναι ανάλογη - είδε ότι δεν πουλάει άρα σου λέει δε με συμφέρει να το υποστηρίζω. Βέβαια παραμένουν οι ελάχιστοι πελάτες που το έχουν ήδη αγοράσει όταν το έφερνε η αντιπροσωπεία αλλά υποθέτω αυτοί απλά θα εξυπηρετηθούν πιο δύσκολα σε περίπτωση προβλήματος.

                        Άλλη περίπτωση που έχω δει και μου έκανε εντύπωση είναι σε μοντέλο συγκεκριμένου (υψηλού σχετικά) κυβισμού να φέρνουν μόνο τη full αυτόματη έκδοση. Όταν τους ρώτησα για την αντίστοιχη με manual κιβώτιο μου είπαν ότι... δεν μπορούν να τη φέρουν. Τώρα εκεί τι ανταλλακτικά/service επιπλέον θα χρειάζονταν να υποστηρίζουν για το manual που δεν το έκαναν ήδη για το αυτόματα, αυτό παραμένει μυστήριο.

                        Παραμένει επίσης το ερώτημα γιατί να μη βάζουν ορισμένα στοιχεία εξοπλισμού σε μοντέλο που έρχεται κανονικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          octavia699 last edited by

                          Ας δούμε το θέμα απλά. Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από οχήματα που δεν εισάγονται στην Ελλάδα ή και στην Ευρώπη για να καταλάβουμε πως αν εισάγονταν δεν θα πούλαγαν
                          HONDA PILOT Μεγάλο τετρακίνητο για Αμερική και λίγες αγορές στην Ευρώπη. Με γιγαντιαίο κυβισμό θα ήταν άσκοπη η εισαγωγή του

                          HONDA ODYSSEY Τα μεγάλα πολυμορφικά δεν πουλάνε εδώ καθόλου άρα γιατί να εισαχθεί αυτό;

                          CADILLAC DTS Μεγαλύτερο και από S-Class δεν θα είχε καμία τύχη στην Ευρώπη

                          RENAULT WIND Δεν εισάγεται λόγω της εδώ αντιπροσωπείας άλλα έτσι και άλλιως είναι εμετός εμφανισιακά...

                          RENAULT SAFRANE Σταμάτησε η παραγωγή του και προοριζόταν μόνο για Ασία. Απέτηχε εμπορικά και αντικαταστιέται από το LATITUDE που στις εκεί αγορές θα διατηρήσει την ονομασία SAFRANE

                          LEXUS ES Για Αμερική σε στυλ CLS άλλα χωρίς νόημα τυχόν εισαγωγή του

                          LEXUS HS Υβριδικό AVENSIS στην ουσία άλλα στην Ευρώπη δεν έρχεται και δεν ξέρω το γιατί.

                          MAZDA CX-9 Άλλο ένα γιγάντιο 4Χ4 με τρελλά κυβικά για την Ευρώπη...

                          TOYOTA CAMRY Πολύ μεγάλο και με πολλά κυβικά πάει σε Ασία κυρίως και Αμερική

                          TOYOTA 4RUNNER No comment

                          TOYOTA FJ CRUISER Έπρεπε να εισαχθεί κάτι θα πούλαγε

                          TOYOTA BLADE Κάτι σαν Auris για άλλους κόσμους

                          DAIHATSU MATERIA Μικρό που δεν εισάγεται μόνο στην Ελλάδα λόγω εμπορικότητας ή φορολογίας

                          CHEVROLET MALIBU Θα εισαχθεί στο μέλλον με τούρμπο κινητήρες μάλλον

                          CHEVROLET TAHOE Για τους ίδιους λόγους που δεν εισάγονται όλα τα γιγανταία 4χ4 της CHEVROLET και γενικά της GM. Άσχετα από αυτό είναι ολόιδιο με τ CADILLAC ESCALADE, GMC YUKON

                          CHEVROLET IMPALA Πόλυ αμερικάνικο για την Ευρώπη

                          SUBARU EXIGA Λόγω μεγέθους υποθέτω

                          HYUNDAI GRANDEUR Ασιατικό και μόνο

                          HYUNDAI GENESIS For America

                          HYUNDAI VERACRUZ

                          VW BORA Κινέζικοκατασκευή

                          NISSAN MAXIMA Τεράστιο και είναι για την Αμερική

                          Αυτά και εκατοντάδες άλλα τα όποια βαριέμαι να βάλω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Nαι μονο που αυτα δεν ερχονται καν Ευρωπη.Το θεμα που σηζηταμε ειναι γιατι ενω καποια μοντελα κυκλοφορουν στην Ευρωπη δεν ερχονται Ελλαδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kinq1 last edited by

                              Από αυτά που δεν εισάγονται στην Ευρώπη, μου αρέσουν πολύ τα honda element και acura mdx. Πιστεύω ότι θα πουλούσανε καλά στην Ευρώπη, ειδικά το element με άλλο κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                Fj cruiser έχω δει αρκετά παραεισαγογής προφανός , όπως και tahoe μερικά χρόνια πρίν εισάγονταν κανονικά .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  efthymis last edited by

                                  Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                                  Αυτά και εκατοντάδες άλλα τα όποια βαριέμαι να βάλω

                                  Παλι καλα που βαρεθηκες νωρις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 9
                                    993cc last edited by

                                    Ναι ξέρω γιατί...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pk33 last edited by

                                      μιλαμε για πιο απλα πράγματα. ΠΧ εισάγεται το Golf 1.4TSI με 160 ίππους, αλλά δεν μπορείς καν να παραγγείλεις το touran (που εισάγεται στην Ελλάδα) με τον κινητήρα των 160 ίππων, που είναι το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό που εισάγεται, με μόνη διαφορά τη χαρτογράφηση του κινητήρα, που όμως ώς κινητήρας υποστηρίζεται από το εγχώριο servise γιατί εισάγεται ώς Golf!
                                      Το άλλο πιο κουφό ήταν ότι, εισάγεται με παραγγελία το Grand Espace, αλλά δεν προβλέπεται η εισαγωγή του απλού ESPACE ούτε κατόπιν παραγγελίας. Η απάντηση που είχα πάρει από την αντιπροσωπία (PGA) ήταν ότι δεν υπάρχει κωδικός προϊόντος στο μηχανογραφικο τους συστήμα!!!!!!!
                                      Για να μην πάμε σε άλλες διαφορές, πχ η έκδοση priviledge του grand scenic που κυκλοφορεί στην Γαλλία έχει ενσωματωμένο το GPS TOM TOM αλλά στην Ελλάδα εισάγεται χωρίς το GPS παρόλο που η TOMTOM πλέον υποστηρίζει και την Ελλάδα. Μάλιστα δεν υπάρχει ούτε ώς extra, παρόλο που το αυτοκίνητο αυτό είναι αυτοκίνητο της γραμμής παραγωγής στην Γαλλία και όχι αυτοκίνητο ειδικής παραγγελίας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr