-
καλημερα σας
θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου-
καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω -
καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )
-
μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;
το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;ευχαριστω εκ των προτερων
φιλικα Προδρομος
-
-
καλημερα σας
θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου-
καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω -
καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )
-
μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;
το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;ευχαριστω εκ των προτερων
φιλικα Προδρομος
-
-
καλημερα σας
θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου-
καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω -
καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )
-
μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;
το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;ευχαριστω εκ των προτερων
φιλικα Προδρομος
-
-
τι εγινε ορε παλικαρια κανενας μηχανικος δεν γερει απο μηχανες Diesel να μας πει
-
Το 1.8 με περιστροφική και τούρμπο δεν είναι; Αν ναι η αντλία ρουφάει καύσιμο οπότε βάζεις ό,τι θες. Όσο για το πόσο κρατάει δες το βιβλιαράκι του κατασκευαστή σου.
Εμένα το δίνει για 60000χλμ . Όταν το άλλαξα στα 30000χλμ ήταν πεντακάθαρο και δεν είχε ίχνος νερού. Αν είχε θα άναβε και το λαμπάκι άλλωστε. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το 1.8 με περιστροφική και τούρμπο δεν είναι; Δεν ξερω αν ειναι με πεrιστrοφικη εχει παντος δικο της εγκεφαλο η αντλια.Ναι ειναι tourdo, Αν ναι η αντλία ρουφάει καύσιμο οπότε βάζεις ό,τι θες. Όσο για το πόσο κρατάει δες το βιβλιαράκι του κατασκευαστή σου. Δεν πειρα βιβλιαρακι (μεταχιρισμενο) Εμένα το δίνει για 60000χλμ . Όταν το άλλαξα στα 30000χλμ ήταν πεντακάθαρο και δεν είχε ίχνος νερού. Αν είχε θα άναβε και το λαμπάκι άλλωστε. -
Μάλλον φοράς περιστροφική. Για να πάρεις μια ιδέα, αυτή είναι απλά μια ΣΑΒΟΥΡΟΑΝΤΛΙΑ που έχει μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη. ΠΧ όταν πατάς γκάζι δίνει εντολή σε σερβομοτέρ μέσα στην αντλία και δίνει παραπάνω καύσιμο στα μπεκ και ανεβαίνουν οι στροφές σου. Αυτό μπορεί να χαλάσει και δεν σχετίζεται με την ποιοτητα του πετρελαίου. Γι αυτό κάποιοι ΑΓΙΟΙ και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ άνθρωποι της FIAT εφηύραν το COMMON RAIL. Όπως καταλαβαίνεις το CR με το οτιδήποτε παλιό έχει τόση σχέση όση το καρμπυρατέρ με το JTS ή GDI ή FSI...
-
θα δω αν μπορω να βρω καποια στοιχεια τυπομενα πανω στην αντλια και θα σου πω.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Μάλλον φοράς περιστροφική. Για να πάρεις μια ιδέα, αυτή είναι απλά μια ΣΑΒΟΥΡΟΑΝΤΛΙΑ που έχει μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη. ΠΧ όταν πατάς γκάζι δίνει εντολή σε σερβομοτέρ μέσα στην αντλία και δίνει παραπάνω καύσιμο στα μπεκ και ανεβαίνουν οι στροφές σου. Αυτό μπορεί να χαλάσει και δεν σχετίζεται με την ποιοτητα του πετρελαίου. Γι αυτό κάποιοι ΑΓΙΟΙ και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ άνθρωποι της FIAT εφηύραν το COMMON RAIL. Όπως καταλαβαίνεις το CR με το οτιδήποτε παλιό έχει τόση σχέση όση το καρμπυρατέρ με το JTS ή GDI ή FSI...
εξηγησες με λιγα και απλα λόγια πως δουλευει μαι παλιου τυπου αντλία.
Για πες με λιγα λόγια πως δουλευει και το CR. Εδω φανταζομαι οι βλάβες θα εχουν σχέση με τη ποιοτητα του πετρελαίου...
φιλτρο πετρελαιου