Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φιλτρο πετρελαιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. φιλτρο πετρελαιου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    8
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lioyfka last edited by

      καλημερα σας
      θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου

      1. καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
        α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
        β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω

      2. καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )

      3. μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;

      το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
      εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;

      ευχαριστω εκ των προτερων

      φιλικα Προδρομος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lioyfka last edited by

        καλημερα σας
        θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου

        1. καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
          α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
          β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω

        2. καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )

        3. μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;

        το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
        εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;

        ευχαριστω εκ των προτερων

        φιλικα Προδρομος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lioyfka last edited by

          καλημερα σας
          θελω να κανω καποιες ερωτησεις στους φιλους μας του μηχανικους οπου απο τις γνωσεις και την εμπειρια τους πιστευω πως θα μπορεσουν να δωσουν καποιες απαντησεις σε ενα θεμα πολυ συμαντικο οπως το φιλτρο πετρελαιου

          1. καθε ποσα χλμ αλλαζουμε το φ.πετρελαιου ;; (κλειστο οχι στοιχειο )
            α) οταν ειναι κλειστο απο κατω
            β) οταν εχει βαλβηδα αφερεσης νερου απο κατω

          2. καθε ποτε ελενχουμε και ανοιγουμε την βαλβηδα αφερεσης νερου ;;(οταν εχει το φιλτρο μας )

          3. μπορει να μπει μια νεροπαγιδα -διαχωριστης πριν το φ. πετρελαιου;

          το δικο μου αμαξι Ford Courier 1.8 Di φοραει το MAN-hummel WK853/7 και ολες τις αντιστοιχιες αυτου , ειναι χωρις βαλβηδα αφερεσης νερου
          εαν το αντικαταστισω με ενα με βαλβηδα αφερεσης νερου αλλα με διαφορετικα τεχνικα στοιχεια π.χ υψος-διαμετρο στα σωληνακια οπως το MAN -Hummel WK853/3x θα εχει προβλημα ο κινητηρας;;;

          ευχαριστω εκ των προτερων

          φιλικα Προδρομος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lioyfka last edited by

            τι εγινε ορε παλικαρια κανενας μηχανικος δεν γερει απο μηχανες Diesel να μας πει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntofato last edited by

              Το 1.8 με περιστροφική και τούρμπο δεν είναι; Αν ναι η αντλία ρουφάει καύσιμο οπότε βάζεις ό,τι θες. Όσο για το πόσο κρατάει δες το βιβλιαράκι του κατασκευαστή σου.
              Εμένα το δίνει για 60000χλμ . Όταν το άλλαξα στα 30000χλμ ήταν πεντακάθαρο και δεν είχε ίχνος νερού. Αν είχε θα άναβε και το λαμπάκι άλλωστε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lioyfka last edited by

                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                Το 1.8 με περιστροφική και τούρμπο δεν είναι; Δεν ξερω αν ειναι με πεrιστrοφικη εχει παντος δικο της εγκεφαλο η αντλια.Ναι ειναι tourdo, Αν ναι η αντλία ρουφάει καύσιμο οπότε βάζεις ό,τι θες. Όσο για το πόσο κρατάει δες το βιβλιαράκι του κατασκευαστή σου. Δεν πειρα βιβλιαρακι (μεταχιρισμενο) Εμένα το δίνει για 60000χλμ . Όταν το άλλαξα στα 30000χλμ ήταν πεντακάθαρο και δεν είχε ίχνος νερού. Αν είχε θα άναβε και το λαμπάκι άλλωστε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  puntofato last edited by

                  Μάλλον φοράς περιστροφική. Για να πάρεις μια ιδέα, αυτή είναι απλά μια ΣΑΒΟΥΡΟΑΝΤΛΙΑ που έχει μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη. ΠΧ όταν πατάς γκάζι δίνει εντολή σε σερβομοτέρ μέσα στην αντλία και δίνει παραπάνω καύσιμο στα μπεκ και ανεβαίνουν οι στροφές σου. Αυτό μπορεί να χαλάσει και δεν σχετίζεται με την ποιοτητα του πετρελαίου. Γι αυτό κάποιοι ΑΓΙΟΙ και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ άνθρωποι της FIAT εφηύραν το COMMON RAIL. Όπως καταλαβαίνεις το CR με το οτιδήποτε παλιό έχει τόση σχέση όση το καρμπυρατέρ με το JTS ή GDI ή FSI...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lioyfka last edited by

                    θα δω αν μπορω να βρω καποια στοιχεια τυπομενα πανω στην αντλια και θα σου πω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                      Μάλλον φοράς περιστροφική. Για να πάρεις μια ιδέα, αυτή είναι απλά μια ΣΑΒΟΥΡΟΑΝΤΛΙΑ που έχει μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη. ΠΧ όταν πατάς γκάζι δίνει εντολή σε σερβομοτέρ μέσα στην αντλία και δίνει παραπάνω καύσιμο στα μπεκ και ανεβαίνουν οι στροφές σου. Αυτό μπορεί να χαλάσει και δεν σχετίζεται με την ποιοτητα του πετρελαίου. Γι αυτό κάποιοι ΑΓΙΟΙ και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ άνθρωποι της FIAT εφηύραν το COMMON RAIL. Όπως καταλαβαίνεις το CR με το οτιδήποτε παλιό έχει τόση σχέση όση το καρμπυρατέρ με το JTS ή GDI ή FSI...

                      εξηγησες με λιγα και απλα λόγια πως δουλευει μαι παλιου τυπου αντλία.
                      Για πες με λιγα λόγια πως δουλευει και το CR. Εδω φανταζομαι οι βλάβες θα εχουν σχέση με τη ποιοτητα του πετρελαίου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr