-
Την Κυριακή 27/02 διάβασα στην real news διαφημιστική σας καταχώρηση όπου ενημερώνατε σχετικά με την απόσυρση .
Επικοινώνησα με το τηλ 2102808222 και εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου να αποσύρω ένα ΙΧ αυτοκίνητο που έχω , χωρίς να αγοράσω καινούργιο , όπου η κοπέλα με παρέπεμψε στον κοντινότερο έμπορο TOYOTA στον Σταυρό.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Κύριο Κ....... (14/03)όπου αφού τον ενημέρωσα ότι στο αυτοκίνητο μου έχει γίνει προσωρινή ακινησία στην εφορία , μου είπε ότι θα χρειαστεί να πάρω ΜΟΝΟ!!!! Κάτι υπεύθυνες δηλώσεις από εκείνον , μια προσωρινή άδεια κυκλοφορίας για απόσυρση και μια βεβαίωση τελών κυκλοφορίας.
Την Παρασκευή 18/03 πήγα στην εφορία , όπου δυστυχώς με ενημέρωσαν ότι Παρασκευή δεν κάνουν συναλλαγές με το κοινό , οπότε θέλοντας να κερδίσω χρόνο πήγα στην ΠΟΛΙΣ στον Σταυρό για να πάρω της υπεύθυνες δηλώσεις και να μου ξανα-εξηγήσει ο κος Κ........την διαδικασία .Περίμενα 2 ωρες!!!!!για να με εξυπηρετήσει και εντελει με εξυπηρέτησε μια συνεργάτης του , όπου αφού επικοινώνησε πρώτα με εκείνον επειδή δεν γνώριζε για την προσωρινή ακινησία , μου έδωσε 3 υπεύθυνες δηλώσεις και ένα χαρτάκι όπου μου έγραφε ότι χρειάζομαι προσωρινή άδεια και βεβαίωση τελών (ότι δηλαδή μου είχαν πει και από το τηλέφωνο)και τους ενημέρωσα ότι την Δευτέρα θα τους φέρω το αυτοκίνητο και όλα τα έγραφα
Την Δευτέρα 21/03 αφού πήγα στην εφορία για να συλλέξω τα απαραίτητα έγραφα , νοίκιασα έναν γερανό οδικής βοηθείας με κόστος 60ευρω , για να μεταφέρω το αυτοκίνητο μου στην αντιπροσωπεία σας. Γύρω στις 1230 έφτασα εκεί , ξεφόρτωσε ο γερανός το αυτοκίνητο (το όποιο κινείται κανονικά αλλά δεν είχε πινακίδες και ασφάλεια) και πήγα και πάλι να βρω τον Κυριο Κ....... .Μετά από 1 ώρα αναμονή , ήρθε ένας συνεργάτης του και μου είπε ότι ΔΕΝ θα πάρουν το αυτοκίνητο μου διότι πρέπει να γίνει μεταβίβαση πρώτα στο όνομα της εταιρίας , που αυτό βεβαία σημαίνει κόστος 220 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας , 50 ευρώ το ΚΤΕΟ και αλλά 200 ευρώ η μεταβίβαση (που υποθέτω ότι θα την πλήρωνα εγώ).Αφού έφερα αντιρρήσεις σχετικά με την ΜΗ ενημέρωση ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΟΥ μου ο Κος Κ....... μου είπε ότι ενημερώθηκε εκείνη την ημέρα για την διαδικασία!!!!!!!!!!
Αναρωτιέμαι αν μπορεί ο κάθε Κος Κ....... να τρώει 2 μέρες από την ζωή μου , να με επιβαρύνει με 60+60 ευρώ για την οδική βοήθεια (μαζί με την επιστροφή στο σπίτι μου)και βεβαία να ντροπιάζει ολόκληρη αντιπροσωπεία –φίρμα, εκτός βεβαία αν είναι γραμμή της Toyota η αντιμετώπιση αυτή.
Πήγα και στην αντιπροσωπεία του Κου Φλαμιατου , όπου με ενημέρωσαν ότι έχουν πολλά αυτοκίνητα και για αυτό τα 680 ευρώ που μου είχατε πει στο τηλέφωνο έχουν γίνει πια γύρω στα 400 ,εντελει πια είναι η αλήθεια για την απόσυρση σας?
Επικοινώνησα την ίδια μέρα με το τηλ 210 2808222 με την Κα Λ....... , όπου αφού επικοινώνησε με τον Κο Κ..... , μου είπε ότι θα με πάρει τηλέφωνο για να μου δώσει εξηγήσεις . Μετά από 9 μέρες !!!!!!!!!!!ο Κος Κ...... με πήρε τηλ και μου είπε πάλι ότι δεν φταίει αυτός , αλλά η ενημέρωση που είχε το πρωί εκείνης της ημέρας και του ζήτησα να επικοινωνήσω με τον προϊστάμενο του (και αποστολέα του σχετικού έγγραφου)όπου μέχρι σήμερα δεν έχει βρει μάλλον τον χρόνο να με πάρει!!!!
Στη Ελλάδα που μαστίζετε από την κρίση , μήπως είναι καιρός για όλους να γίνουμε πιο επαγγελματίες, και ναι σήμερα πουλάτε 10 αυτοκίνητα την ημέρα αύριο όμως έχετε σκεφτεί τι θα γίνει?
Κύριοι εχω ένα aygo και ένα rav4 (στο όνομα το δικό μου και της συζύγου μου)όπου τα πήγαινα μέχρι σήμερα τον Σταυρο ,δεν θα σας πω βεβαία ότι με χάσατε σαν πελάτη (όπου αυτό θα γίνει σίγουρα) αλλά με χάσατε και σαν πελάτη του δικτυού σας
Σας ευχαριστώ
Το λιγότερο επαγγελματικό , θα ήταν να αναλάβετε την ευθύνη του αντιπρόσωπου σας δίνοντας μου τα 120 ευρω που επιβαρύνθηκα από την αγνοία του !!!!και που όταν του τα ζήτησα μου είπε ότι έπρεπε να φέρω το ανασφάλιστο αυτοκίνητο μου χωρίς πινακίδες εν κίνηση!!!!!!!!!
Να σημειώσω επίσης ότι αν η Toyota μου έπαιρνε το αυτοκίνητο , δεν θα είχα καμιά απαίτηση βέβαια να μου πληρώσει και την οδική βοήθεια
-
Την Κυριακή 27/02 διάβασα στην real news διαφημιστική σας καταχώρηση όπου ενημερώνατε σχετικά με την απόσυρση .
Επικοινώνησα με το τηλ 2102808222 και εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου να αποσύρω ένα ΙΧ αυτοκίνητο που έχω , χωρίς να αγοράσω καινούργιο , όπου η κοπέλα με παρέπεμψε στον κοντινότερο έμπορο TOYOTA στον Σταυρό.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Κύριο Κ....... (14/03)όπου αφού τον ενημέρωσα ότι στο αυτοκίνητο μου έχει γίνει προσωρινή ακινησία στην εφορία , μου είπε ότι θα χρειαστεί να πάρω ΜΟΝΟ!!!! Κάτι υπεύθυνες δηλώσεις από εκείνον , μια προσωρινή άδεια κυκλοφορίας για απόσυρση και μια βεβαίωση τελών κυκλοφορίας.
Την Παρασκευή 18/03 πήγα στην εφορία , όπου δυστυχώς με ενημέρωσαν ότι Παρασκευή δεν κάνουν συναλλαγές με το κοινό , οπότε θέλοντας να κερδίσω χρόνο πήγα στην ΠΟΛΙΣ στον Σταυρό για να πάρω της υπεύθυνες δηλώσεις και να μου ξανα-εξηγήσει ο κος Κ........την διαδικασία .Περίμενα 2 ωρες!!!!!για να με εξυπηρετήσει και εντελει με εξυπηρέτησε μια συνεργάτης του , όπου αφού επικοινώνησε πρώτα με εκείνον επειδή δεν γνώριζε για την προσωρινή ακινησία , μου έδωσε 3 υπεύθυνες δηλώσεις και ένα χαρτάκι όπου μου έγραφε ότι χρειάζομαι προσωρινή άδεια και βεβαίωση τελών (ότι δηλαδή μου είχαν πει και από το τηλέφωνο)και τους ενημέρωσα ότι την Δευτέρα θα τους φέρω το αυτοκίνητο και όλα τα έγραφα
Την Δευτέρα 21/03 αφού πήγα στην εφορία για να συλλέξω τα απαραίτητα έγραφα , νοίκιασα έναν γερανό οδικής βοηθείας με κόστος 60ευρω , για να μεταφέρω το αυτοκίνητο μου στην αντιπροσωπεία σας. Γύρω στις 1230 έφτασα εκεί , ξεφόρτωσε ο γερανός το αυτοκίνητο (το όποιο κινείται κανονικά αλλά δεν είχε πινακίδες και ασφάλεια) και πήγα και πάλι να βρω τον Κυριο Κ....... .Μετά από 1 ώρα αναμονή , ήρθε ένας συνεργάτης του και μου είπε ότι ΔΕΝ θα πάρουν το αυτοκίνητο μου διότι πρέπει να γίνει μεταβίβαση πρώτα στο όνομα της εταιρίας , που αυτό βεβαία σημαίνει κόστος 220 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας , 50 ευρώ το ΚΤΕΟ και αλλά 200 ευρώ η μεταβίβαση (που υποθέτω ότι θα την πλήρωνα εγώ).Αφού έφερα αντιρρήσεις σχετικά με την ΜΗ ενημέρωση ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΟΥ μου ο Κος Κ....... μου είπε ότι ενημερώθηκε εκείνη την ημέρα για την διαδικασία!!!!!!!!!!
Αναρωτιέμαι αν μπορεί ο κάθε Κος Κ....... να τρώει 2 μέρες από την ζωή μου , να με επιβαρύνει με 60+60 ευρώ για την οδική βοήθεια (μαζί με την επιστροφή στο σπίτι μου)και βεβαία να ντροπιάζει ολόκληρη αντιπροσωπεία –φίρμα, εκτός βεβαία αν είναι γραμμή της Toyota η αντιμετώπιση αυτή.
Πήγα και στην αντιπροσωπεία του Κου Φλαμιατου , όπου με ενημέρωσαν ότι έχουν πολλά αυτοκίνητα και για αυτό τα 680 ευρώ που μου είχατε πει στο τηλέφωνο έχουν γίνει πια γύρω στα 400 ,εντελει πια είναι η αλήθεια για την απόσυρση σας?
Επικοινώνησα την ίδια μέρα με το τηλ 210 2808222 με την Κα Λ....... , όπου αφού επικοινώνησε με τον Κο Κ..... , μου είπε ότι θα με πάρει τηλέφωνο για να μου δώσει εξηγήσεις . Μετά από 9 μέρες !!!!!!!!!!!ο Κος Κ...... με πήρε τηλ και μου είπε πάλι ότι δεν φταίει αυτός , αλλά η ενημέρωση που είχε το πρωί εκείνης της ημέρας και του ζήτησα να επικοινωνήσω με τον προϊστάμενο του (και αποστολέα του σχετικού έγγραφου)όπου μέχρι σήμερα δεν έχει βρει μάλλον τον χρόνο να με πάρει!!!!
Στη Ελλάδα που μαστίζετε από την κρίση , μήπως είναι καιρός για όλους να γίνουμε πιο επαγγελματίες, και ναι σήμερα πουλάτε 10 αυτοκίνητα την ημέρα αύριο όμως έχετε σκεφτεί τι θα γίνει?
Κύριοι εχω ένα aygo και ένα rav4 (στο όνομα το δικό μου και της συζύγου μου)όπου τα πήγαινα μέχρι σήμερα τον Σταυρο ,δεν θα σας πω βεβαία ότι με χάσατε σαν πελάτη (όπου αυτό θα γίνει σίγουρα) αλλά με χάσατε και σαν πελάτη του δικτυού σας
Σας ευχαριστώ
Το λιγότερο επαγγελματικό , θα ήταν να αναλάβετε την ευθύνη του αντιπρόσωπου σας δίνοντας μου τα 120 ευρω που επιβαρύνθηκα από την αγνοία του !!!!και που όταν του τα ζήτησα μου είπε ότι έπρεπε να φέρω το ανασφάλιστο αυτοκίνητο μου χωρίς πινακίδες εν κίνηση!!!!!!!!!
Να σημειώσω επίσης ότι αν η Toyota μου έπαιρνε το αυτοκίνητο , δεν θα είχα καμιά απαίτηση βέβαια να μου πληρώσει και την οδική βοήθεια
-
Την Κυριακή 27/02 διάβασα στην real news διαφημιστική σας καταχώρηση όπου ενημερώνατε σχετικά με την απόσυρση .
Επικοινώνησα με το τηλ 2102808222 και εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου να αποσύρω ένα ΙΧ αυτοκίνητο που έχω , χωρίς να αγοράσω καινούργιο , όπου η κοπέλα με παρέπεμψε στον κοντινότερο έμπορο TOYOTA στον Σταυρό.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Κύριο Κ....... (14/03)όπου αφού τον ενημέρωσα ότι στο αυτοκίνητο μου έχει γίνει προσωρινή ακινησία στην εφορία , μου είπε ότι θα χρειαστεί να πάρω ΜΟΝΟ!!!! Κάτι υπεύθυνες δηλώσεις από εκείνον , μια προσωρινή άδεια κυκλοφορίας για απόσυρση και μια βεβαίωση τελών κυκλοφορίας.
Την Παρασκευή 18/03 πήγα στην εφορία , όπου δυστυχώς με ενημέρωσαν ότι Παρασκευή δεν κάνουν συναλλαγές με το κοινό , οπότε θέλοντας να κερδίσω χρόνο πήγα στην ΠΟΛΙΣ στον Σταυρό για να πάρω της υπεύθυνες δηλώσεις και να μου ξανα-εξηγήσει ο κος Κ........την διαδικασία .Περίμενα 2 ωρες!!!!!για να με εξυπηρετήσει και εντελει με εξυπηρέτησε μια συνεργάτης του , όπου αφού επικοινώνησε πρώτα με εκείνον επειδή δεν γνώριζε για την προσωρινή ακινησία , μου έδωσε 3 υπεύθυνες δηλώσεις και ένα χαρτάκι όπου μου έγραφε ότι χρειάζομαι προσωρινή άδεια και βεβαίωση τελών (ότι δηλαδή μου είχαν πει και από το τηλέφωνο)και τους ενημέρωσα ότι την Δευτέρα θα τους φέρω το αυτοκίνητο και όλα τα έγραφα
Την Δευτέρα 21/03 αφού πήγα στην εφορία για να συλλέξω τα απαραίτητα έγραφα , νοίκιασα έναν γερανό οδικής βοηθείας με κόστος 60ευρω , για να μεταφέρω το αυτοκίνητο μου στην αντιπροσωπεία σας. Γύρω στις 1230 έφτασα εκεί , ξεφόρτωσε ο γερανός το αυτοκίνητο (το όποιο κινείται κανονικά αλλά δεν είχε πινακίδες και ασφάλεια) και πήγα και πάλι να βρω τον Κυριο Κ....... .Μετά από 1 ώρα αναμονή , ήρθε ένας συνεργάτης του και μου είπε ότι ΔΕΝ θα πάρουν το αυτοκίνητο μου διότι πρέπει να γίνει μεταβίβαση πρώτα στο όνομα της εταιρίας , που αυτό βεβαία σημαίνει κόστος 220 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας , 50 ευρώ το ΚΤΕΟ και αλλά 200 ευρώ η μεταβίβαση (που υποθέτω ότι θα την πλήρωνα εγώ).Αφού έφερα αντιρρήσεις σχετικά με την ΜΗ ενημέρωση ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΟΥ μου ο Κος Κ....... μου είπε ότι ενημερώθηκε εκείνη την ημέρα για την διαδικασία!!!!!!!!!!
Αναρωτιέμαι αν μπορεί ο κάθε Κος Κ....... να τρώει 2 μέρες από την ζωή μου , να με επιβαρύνει με 60+60 ευρώ για την οδική βοήθεια (μαζί με την επιστροφή στο σπίτι μου)και βεβαία να ντροπιάζει ολόκληρη αντιπροσωπεία –φίρμα, εκτός βεβαία αν είναι γραμμή της Toyota η αντιμετώπιση αυτή.
Πήγα και στην αντιπροσωπεία του Κου Φλαμιατου , όπου με ενημέρωσαν ότι έχουν πολλά αυτοκίνητα και για αυτό τα 680 ευρώ που μου είχατε πει στο τηλέφωνο έχουν γίνει πια γύρω στα 400 ,εντελει πια είναι η αλήθεια για την απόσυρση σας?
Επικοινώνησα την ίδια μέρα με το τηλ 210 2808222 με την Κα Λ....... , όπου αφού επικοινώνησε με τον Κο Κ..... , μου είπε ότι θα με πάρει τηλέφωνο για να μου δώσει εξηγήσεις . Μετά από 9 μέρες !!!!!!!!!!!ο Κος Κ...... με πήρε τηλ και μου είπε πάλι ότι δεν φταίει αυτός , αλλά η ενημέρωση που είχε το πρωί εκείνης της ημέρας και του ζήτησα να επικοινωνήσω με τον προϊστάμενο του (και αποστολέα του σχετικού έγγραφου)όπου μέχρι σήμερα δεν έχει βρει μάλλον τον χρόνο να με πάρει!!!!
Στη Ελλάδα που μαστίζετε από την κρίση , μήπως είναι καιρός για όλους να γίνουμε πιο επαγγελματίες, και ναι σήμερα πουλάτε 10 αυτοκίνητα την ημέρα αύριο όμως έχετε σκεφτεί τι θα γίνει?
Κύριοι εχω ένα aygo και ένα rav4 (στο όνομα το δικό μου και της συζύγου μου)όπου τα πήγαινα μέχρι σήμερα τον Σταυρο ,δεν θα σας πω βεβαία ότι με χάσατε σαν πελάτη (όπου αυτό θα γίνει σίγουρα) αλλά με χάσατε και σαν πελάτη του δικτυού σας
Σας ευχαριστώ
Το λιγότερο επαγγελματικό , θα ήταν να αναλάβετε την ευθύνη του αντιπρόσωπου σας δίνοντας μου τα 120 ευρω που επιβαρύνθηκα από την αγνοία του !!!!και που όταν του τα ζήτησα μου είπε ότι έπρεπε να φέρω το ανασφάλιστο αυτοκίνητο μου χωρίς πινακίδες εν κίνηση!!!!!!!!!
Να σημειώσω επίσης ότι αν η Toyota μου έπαιρνε το αυτοκίνητο , δεν θα είχα καμιά απαίτηση βέβαια να μου πληρώσει και την οδική βοήθεια
-
Αυτο το εστειλα στην toyota hellas στην polis και στην toyota europe.Τωρα τι θα γινει ............δεν νομιζω οτι θα γινει κατι για το δικο μου συμφερον αλλα ελπιζω μεσα απο δω να ξυπνησουμε ορισμενοι απο εμας
-
μην εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν θα γινει τιποτα.
μιλησες με κανεναν 'προισταμενο'?
-
Ο Κ....... ειναι προισταμενος ,για αυτο νομιζω οτι δεν θα γινει τιποτα ,και για αυτο νομιζω οτι ηταν στο χερι του να κανει κατι αλλα ......
-
Έχοντας μια εικόνα από την Toyota (για άλλο θέμα) η εισαγωγική εταιρία είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα συμπεριφοράς και επικοινωνίας. Λογικά θα λάβει κάποια μέτρα απέναντι σε 'γιάπηδες' που δεν έχουν επίγνωση την τωρινής κατάστασης.
-
Εμένα στο παελθόν μου έχουν φερθεί άψογα στην Toyota.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Έχοντας μια εικόνα από την Toyota (για άλλο θέμα) η εισαγωγική εταιρία είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα συμπεριφοράς και επικοινωνίας. Λογικά θα λάβει κάποια μέτρα απέναντι σε 'γιάπηδες' που δεν έχουν επίγνωση την τωρινής κατάστασης.Το ευχομαι .
Πραγματικα αν μου ελεγαν απο την αρχη οτι δεν ενδιαφερονται δεν θα ειχα κανενα προβλημα,αν μου ελεγαν λιγοτερα λεφτα παλι θα ηταν στην δικια μου κριση αν θα το δωσω αλλα με εξοργιζει το γεγονος οτι εχω επιβαρυνθει και 120 ωευρω επειδη ο υπαλληλος δεν ηθελε να ασχοληθει -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Εμένα στο παελθόν μου έχουν φερθεί άψογα στην Toyota.octavia και μενα εκτος απο ενα προβληματακι που ειχα το οποιο και παλι οφειλοταν σε υπαλληλο τους δεν εχω καποιο αλλο παραπονο
Σκεψου ομως οτι συναναστροφες εχουμε κανει ειναι για να τους δωσουμε λεφτα ενω στην δικια μου περιπτωση ειναι για να παρω .Επισης αλλο ενα προβλημα ειναι φανταζομαι , οτι μαλλον η toyota hellas τους αναγκασε να κανουν αποσυρση χωρις αγορα για να παρουν καποια αυτοκινητα τα οποια θα τα ταξινομησουν πριν το νεο ετος με το μετρο της αποσυρσης,αλλα ακουγεται οτι η αγορα με την αποσυρση δεν παει ετσι οπως περιμεναν ,επισης που θα βαλουν ολα αυτα τα σαραβαλακια που τους ερχονται κυριως σε περιοχες οπως το συνεργειου του φλαμιατου -
Προς τιμη της η polis καταλαβε πιστευω το λαθος και αφου απεσυρα το αυτοκινητο μου εδωσαν τα λεφτα
Αν και με ταλαιπωρησαν μπραβο σε τετοιες ενεργειες που φανερωνουν τον επαγγελματισμο ορισμενων ανθρωπων και δικαιολογουν την θεση τους
Aposyrsh toyota polis stavros???