-
Το αυτοκίνητο είναι ένα polo 6n2 1.4 16v 75hp αγορασμένο δεύτερο χέρι πριν από 1,5 χρόνο από μάντρα με 75.000 (ελπίζω) χλμ. Λίγο καιρό αφού το αγόρασα άρχισε να άναβει το CEL, και στο διαγνωστικό έδινε κωδικό σφάλματος p0171 (φτωχό μίγμα). Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο είxε ψίλοάρρυθμο ρελαντί (έπαιζε από 900 - 950 rpm με συχνότητα 2hz περίπου).
Για αρχή είπα να μη το πάω στην αντιπροσωπεία, καθώς θεώρησα ότι θα έβγαινα από εκεί μέσα έχοντας πληρώσει δεύτερη φορά την αξία του οχήματος.
Επισκέφθηκα λοιπόν το συνοικιακό μάστορα που υποτίθεται ειδικεύεται στα vw ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ που είπε ότι οι αισθητήρες είναι πολύ ευαίσθητοι, ότι μπορεί να φταίει οτιδήποτε, ότι αν πούμε να το φτιάξουμε πρέπει να αλλάξουμε διαδοχικά τον λ , τον maf, τον map, την πεταλούδα, μέχρι να το πετύχουμε, και ότι στην τελική μπορεί να φταίει και το καύσιμο.
Μιας και η ανωτέρω διαγνωστική μεθοδολογία δε μου φάνηκε και πολύ σόι, σβήσαμε απλά την ένδειξη. Από τότε και στο εξής το αυτοκίνητο εμφάνιζε σποραδικά το ίδιο σφάλμα P0171 ενώ πότε πότε παρατηρούσα και απώλεια ισχύος η οποία διορθώνονταν αν το έσβηνα και το έβαζα πάλι μπροστά ( γλυτώσαμε από τα restart στα windows και τα βρήκαμε στα αυτοκίνητα).
Επειδή αυτή η κατάσταση μου προκαλούσε τουλάχιστον εκνευρισμό αποφάσισα να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία. Εκεί η διάγνωση ήταν πρόβλημα στην βαλβίδα φρένων. Αν και μου ακούγονταν κουφό την αλλάξαμε γιατί ήταν σίγουροι ότι φταίει αυτό.
Το πρόβλημα παρέμεινε οπότε αλλάξαμε και τον αισθητήρα g40 (θέσης εκκεντροφόρου) και map. O g40 πάλι μου φάνηκε κουφό να φταίει αλλά από τη στιγμή που υπήρχε γνώση ειδικού δεν είπα τίποτε.
Για ακόμα μία φορά το πρόβλημα παραμένει και τώρα μου λένε πρέπει να αλλαχθεί η πεταλούδα.
Επειδή όπως πάμε θα άλλαζα σιγά σιγά κομμάτι κομμάτι όλο το μοτέρ είπα να το ψάξω στο νέτ και διαπίστωσα ότι μία από τις συχνότερες αιτίες p0171 και άτσαλου ρελαντί είναι οι διαρροές από την εισαγωγή (vacuum leak).
Έριξα μία ματιά κάτω από καπό και είδα το σωλήνα που έχω με κόκκινο χαλαρωμένο σε σημείο που ήταν έτοιμος να βγεί.
Αυτός αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει από την πολλαπλή εξαγωγής σωστά; Εκεί που καταλήγει τί είναι; Γενικά τι συνδέει;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργεί vacuum leak;
Άν όχι υπάρχει κάποιος φθηνός αξιόπιστος και ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσω μόνος μου αν υπάρχει vaccum leak και πού; (Είδα κάποια βίντεο στο youtube που το βρίσκουν με προπάνιο αλλά δε νιώθω και πολύ άνετα με την ιδέα...)
Τέλος υπάρχει περίπτωση χαλασμένη πεταλούδα να δίνει p0171;
(Να σημειώσω ότι έσφιξα μόνος μου το σημείο αυτό, έσβησα το σφάλμα με το torque για android και ένα φθηνό obd adapter και χθές και σήμερα δεν έχω δεί ακόμα cel)
Μηχανικοί του φόρουμ δώστε τα φώτα σας, γιατί έτοιμος είμαι να βάλω πωλητήριο... -
Το αυτοκίνητο είναι ένα polo 6n2 1.4 16v 75hp αγορασμένο δεύτερο χέρι πριν από 1,5 χρόνο από μάντρα με 75.000 (ελπίζω) χλμ. Λίγο καιρό αφού το αγόρασα άρχισε να άναβει το CEL, και στο διαγνωστικό έδινε κωδικό σφάλματος p0171 (φτωχό μίγμα). Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο είxε ψίλοάρρυθμο ρελαντί (έπαιζε από 900 - 950 rpm με συχνότητα 2hz περίπου).
Για αρχή είπα να μη το πάω στην αντιπροσωπεία, καθώς θεώρησα ότι θα έβγαινα από εκεί μέσα έχοντας πληρώσει δεύτερη φορά την αξία του οχήματος.
Επισκέφθηκα λοιπόν το συνοικιακό μάστορα που υποτίθεται ειδικεύεται στα vw ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ που είπε ότι οι αισθητήρες είναι πολύ ευαίσθητοι, ότι μπορεί να φταίει οτιδήποτε, ότι αν πούμε να το φτιάξουμε πρέπει να αλλάξουμε διαδοχικά τον λ , τον maf, τον map, την πεταλούδα, μέχρι να το πετύχουμε, και ότι στην τελική μπορεί να φταίει και το καύσιμο.
Μιας και η ανωτέρω διαγνωστική μεθοδολογία δε μου φάνηκε και πολύ σόι, σβήσαμε απλά την ένδειξη. Από τότε και στο εξής το αυτοκίνητο εμφάνιζε σποραδικά το ίδιο σφάλμα P0171 ενώ πότε πότε παρατηρούσα και απώλεια ισχύος η οποία διορθώνονταν αν το έσβηνα και το έβαζα πάλι μπροστά ( γλυτώσαμε από τα restart στα windows και τα βρήκαμε στα αυτοκίνητα).
Επειδή αυτή η κατάσταση μου προκαλούσε τουλάχιστον εκνευρισμό αποφάσισα να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία. Εκεί η διάγνωση ήταν πρόβλημα στην βαλβίδα φρένων. Αν και μου ακούγονταν κουφό την αλλάξαμε γιατί ήταν σίγουροι ότι φταίει αυτό.
Το πρόβλημα παρέμεινε οπότε αλλάξαμε και τον αισθητήρα g40 (θέσης εκκεντροφόρου) και map. O g40 πάλι μου φάνηκε κουφό να φταίει αλλά από τη στιγμή που υπήρχε γνώση ειδικού δεν είπα τίποτε.
Για ακόμα μία φορά το πρόβλημα παραμένει και τώρα μου λένε πρέπει να αλλαχθεί η πεταλούδα.
Επειδή όπως πάμε θα άλλαζα σιγά σιγά κομμάτι κομμάτι όλο το μοτέρ είπα να το ψάξω στο νέτ και διαπίστωσα ότι μία από τις συχνότερες αιτίες p0171 και άτσαλου ρελαντί είναι οι διαρροές από την εισαγωγή (vacuum leak).
Έριξα μία ματιά κάτω από καπό και είδα το σωλήνα που έχω με κόκκινο χαλαρωμένο σε σημείο που ήταν έτοιμος να βγεί.
Αυτός αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει από την πολλαπλή εξαγωγής σωστά; Εκεί που καταλήγει τί είναι; Γενικά τι συνδέει;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργεί vacuum leak;
Άν όχι υπάρχει κάποιος φθηνός αξιόπιστος και ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσω μόνος μου αν υπάρχει vaccum leak και πού; (Είδα κάποια βίντεο στο youtube που το βρίσκουν με προπάνιο αλλά δε νιώθω και πολύ άνετα με την ιδέα...)
Τέλος υπάρχει περίπτωση χαλασμένη πεταλούδα να δίνει p0171;
(Να σημειώσω ότι έσφιξα μόνος μου το σημείο αυτό, έσβησα το σφάλμα με το torque για android και ένα φθηνό obd adapter και χθές και σήμερα δεν έχω δεί ακόμα cel)
Μηχανικοί του φόρουμ δώστε τα φώτα σας, γιατί έτοιμος είμαι να βάλω πωλητήριο... -
Το αυτοκίνητο είναι ένα polo 6n2 1.4 16v 75hp αγορασμένο δεύτερο χέρι πριν από 1,5 χρόνο από μάντρα με 75.000 (ελπίζω) χλμ. Λίγο καιρό αφού το αγόρασα άρχισε να άναβει το CEL, και στο διαγνωστικό έδινε κωδικό σφάλματος p0171 (φτωχό μίγμα). Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο είxε ψίλοάρρυθμο ρελαντί (έπαιζε από 900 - 950 rpm με συχνότητα 2hz περίπου).
Για αρχή είπα να μη το πάω στην αντιπροσωπεία, καθώς θεώρησα ότι θα έβγαινα από εκεί μέσα έχοντας πληρώσει δεύτερη φορά την αξία του οχήματος.
Επισκέφθηκα λοιπόν το συνοικιακό μάστορα που υποτίθεται ειδικεύεται στα vw ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ που είπε ότι οι αισθητήρες είναι πολύ ευαίσθητοι, ότι μπορεί να φταίει οτιδήποτε, ότι αν πούμε να το φτιάξουμε πρέπει να αλλάξουμε διαδοχικά τον λ , τον maf, τον map, την πεταλούδα, μέχρι να το πετύχουμε, και ότι στην τελική μπορεί να φταίει και το καύσιμο.
Μιας και η ανωτέρω διαγνωστική μεθοδολογία δε μου φάνηκε και πολύ σόι, σβήσαμε απλά την ένδειξη. Από τότε και στο εξής το αυτοκίνητο εμφάνιζε σποραδικά το ίδιο σφάλμα P0171 ενώ πότε πότε παρατηρούσα και απώλεια ισχύος η οποία διορθώνονταν αν το έσβηνα και το έβαζα πάλι μπροστά ( γλυτώσαμε από τα restart στα windows και τα βρήκαμε στα αυτοκίνητα).
Επειδή αυτή η κατάσταση μου προκαλούσε τουλάχιστον εκνευρισμό αποφάσισα να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία. Εκεί η διάγνωση ήταν πρόβλημα στην βαλβίδα φρένων. Αν και μου ακούγονταν κουφό την αλλάξαμε γιατί ήταν σίγουροι ότι φταίει αυτό.
Το πρόβλημα παρέμεινε οπότε αλλάξαμε και τον αισθητήρα g40 (θέσης εκκεντροφόρου) και map. O g40 πάλι μου φάνηκε κουφό να φταίει αλλά από τη στιγμή που υπήρχε γνώση ειδικού δεν είπα τίποτε.
Για ακόμα μία φορά το πρόβλημα παραμένει και τώρα μου λένε πρέπει να αλλαχθεί η πεταλούδα.
Επειδή όπως πάμε θα άλλαζα σιγά σιγά κομμάτι κομμάτι όλο το μοτέρ είπα να το ψάξω στο νέτ και διαπίστωσα ότι μία από τις συχνότερες αιτίες p0171 και άτσαλου ρελαντί είναι οι διαρροές από την εισαγωγή (vacuum leak).
Έριξα μία ματιά κάτω από καπό και είδα το σωλήνα που έχω με κόκκινο χαλαρωμένο σε σημείο που ήταν έτοιμος να βγεί.
Αυτός αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει από την πολλαπλή εξαγωγής σωστά; Εκεί που καταλήγει τί είναι; Γενικά τι συνδέει;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργεί vacuum leak;
Άν όχι υπάρχει κάποιος φθηνός αξιόπιστος και ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσω μόνος μου αν υπάρχει vaccum leak και πού; (Είδα κάποια βίντεο στο youtube που το βρίσκουν με προπάνιο αλλά δε νιώθω και πολύ άνετα με την ιδέα...)
Τέλος υπάρχει περίπτωση χαλασμένη πεταλούδα να δίνει p0171;
(Να σημειώσω ότι έσφιξα μόνος μου το σημείο αυτό, έσβησα το σφάλμα με το torque για android και ένα φθηνό obd adapter και χθές και σήμερα δεν έχω δεί ακόμα cel)
Μηχανικοί του φόρουμ δώστε τα φώτα σας, γιατί έτοιμος είμαι να βάλω πωλητήριο... -
Μακάρι να είναι αυτό.
Γενικά πλέον οι συνεργειάδες έχουν πάθει τέτοια ανασφάλεια με τα ηλεκτρονικά διαγνωστικά κλπ (αυτός ήταν ο ευγενικός τρόπος) ή να το πω καλύτερα τεμπελιά που τους βολεύει και οικονομικά που δεν κάνουν κανέναν έλεγχο με τα χεράκια τους και τα ματάκια τους.
Πολύ πιθανόν στις οδηγίες του διαγνωστικού να λέει ελέγξτε αυτό αυτό και αυτό και μετάαααα αν όλα αυτά είναι καλά αλλάξτε το τάδε. Βέβαια βολεύει να παρακάμπτουμε το κουραστικό και πάμε κατευθείαν στο προσοδοφόρο. -
Ποτε δε καταλαβα - φιλοσοφική περισσοτερο ερωτηση - γιατι πρεπει να πληρωνουμε αυτα που βαζουν και δεν διορθωνουν το προβλημα.
Ας ξαναβαλουν τα δικα μας... -
Δεν το ξέρω το αμάξι σου αλλά από όσο μπορώ να δω στη φωτογραφεία το χαλαρό σημείο είναι τμήμα της εισαγωγής αέρα. Υπάρχει τμήμα της εισαγωγής αέρα κοντά από την πολλαπλή εξαγωγής για τροφοδοσία με ζεστότερο αέρα τις κρύες μέρες. Κανονικά η εναλλαγή από την 'κρύα' εισαγωγή στην 'ζεστή' γίνεται αυτόματα. Μια χαλαρή σύνδεση στο σημείο αυτό μπορεί ίσως να δικαιολογήσει το πρόβλημά σου καθώς έχεις παροχή κρύου αέρα όταν ζητάς το αντίθετο και φυσικά δυσκολία στην γρήγορη επίτευξη κανονικής θερμοκρασίας λειτουργίας με επακόλουθο αυξημένο ρελαντί.
-
Μηχανικός δεν είμαι δεν μπορώ να βοηθήσω.Αν είσαι από θεσ/νικη ή από γύρω περιοχες μπορώ να σου συστήσω συνεργειο εξιδεικευμένο σε vw-audi-skoda-seat.Εκει πήγαινα το εταιρικο polo που είχα για 3 χρόνια.Αν φυσικα δεν βρεις λύση με το forum.
υ.γ.FAN των pink floyd? -
Απ το σημείο που δείχνεις δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις φτωχό μείγμα,δες αν μένει το κλαπέτο κλειστο στην παροχή αέρα απ την εξάτμιση μόνιμα ακόμα και με ζεστό κινητήρα,αν ναι αυτό δημιουργεί υπερθέρμανση του θαλάμου καύσης μειωμένη απόδοση απο φτωχό μείγμα.Αν είναι οκ ένας εμπειρικός τρόπος να δεις διαροές υποπίεσης ειναι να ψεκασεις με κάποιο σπρέι πχ αντισκωριακό στα σημέια ενώσεων εισαγωγης με τον κινητήρα εν λειτουργία κι αφου έχεις αφαιρέσει καπάκια και φίλτρο αέρος για εύκολη πρόσβαση,η ακριβέστερη μέτρηση βέβαια γίνετε με ένα υποπιεσόμετρο αλλα θα πρέπει κάποιος να ξέρει να διαβάζει τις ενδείξεις.Αν είναι οκ μετρήστε πίεση καυσίμου κι αν παλι ειναι οκ βγαλτε τα μπεκ εξω για καθαρισμο
-
Έχεις Π.Μ.
-
Ο ιδιος κωδικος βλαβης σε polo φιλου.
Απο τι μπορει να ειναι? -
Το σιβίκ μου είχε κακό ρελαντί μόλις έβαζα μπρος (κρύο). Είχε λερωθεί η βαλβίδα PCV και μάγκωνε.
Κοίταξε όλα τα σωληνάκια υποπίεσης αν είναι ραγισμένα από την πολυκαιρία, πάρε 1-2 μέτρα σωλήνα και άλλαξέ τα.
Μετά πάρε ένα σπρέι και κάνε αυτά που λέει ο G60. -
Δε μου το φέρνεις και μένα να το ρίξω μια ματιά κατα το Σάββατο;
-
Καμία σχέση η συγκεκριμένη συνδεσμολογία με το πρόβλημα που σου παρουσιάζει το αυτοκίνητο. Το συγκεκριμένο σημείο φέρνει την κατάληξη μιας σωλήνας από την πολλαπλή εξαγωγής προς την εισαγωγή και κλείνει/ανοίγει το κλαπέτο όταν αυτό απαιτήται.
Καλό είναι να κοιτάξεις την συμπεριφορά της EGR ή ERG (δεν θυμάμαι ακριβώς) μήπως κολάει ανοιχτή ή κλειστή σε κάποια φάση του κύκλου λειτουργείας, διαφορετικά κοίταξε επίσης αν είναι καθαρή η πεταλούδα και επίσης να έχει σωστά η ευθυγράμιση της - πτώση στροφών στο ρελαντί κλπ κλπ -(απαραίτητα έπειτα απο καθαρισμό στο διαγνωστικό μηχάνημα). Ακόμα πιο ακραίο είναι να έχει κάποιο 'ρήγμα' η πολλαπλή εισαγωγής του κινητήρα ιδιαίτερα ευπαθές τμήμα, ακόμα σε καινούρια αυτοκίνητα έχει την τάση να 'λαδώνει' το σώμα της εξωτερικά (ύστερα από σκισήματα κλπ κλπ.)
Τελευταίο αν και το πιο ακραίο μου έτυχε στο Leon MK1 σκισμένο σωληνάκι τροφοδοσίας καυσίμου.Υ.Γ. Αν τελικά χρειαστείς πεταλούδα όπως σου λέει ο μηχανικός σου και έχεις το Polo με τα 75 ψάξε να βρεις αυτήν του Polo με τα 101 καθώς και την πολλαπλή του διαφορά θα δεις σίγουρα και καλύτερες επιδόσεις. Οι τιμές σε αυτά τα ανταλλακτικά δεν είναι πια απαγορευτικές πάντα μεταχειρισμένα.
Καλή τύχη
-
Παρομοιο προβλημα ειχα και εγω αλλα ηταν οντως vacuum leak!
viewtopic.php?f=6&t=47932
Δες αν σε βοηθησει.
Ο σωληνας εισαγωγης ειχε μια τρυπουλα και απο κει τρελανε τον αισθητηρα λ, ο οποιος τελικα αντικατασταθηκε. Ιδια συμπτωματα, καμια φορα απωλεια δυναμης (αμελητεα αν δε το προσεχες πολυ), καθυστερηση στην αποκριση (δεν εχει ηλεκτρονικο γκαζι) και τα συμπτωματα ηταν χειροτερα οταν το εσβηνες και το ξανα-εβαζες μπρος ζεστο.
Μεχρι που τρελαθηκε τελειως και αρχισε να ρεταρει εντελως και να πεταει ακαφτες.Προσωπικα πιστευω οτι μοιαζουν οι 2 περιπτωσεις, ελπιζω να βοηθησα!
Vacuum Leak?