-
Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;
Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;
-
Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;
Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;
-
Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;
Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;
-
Όχι! Ο δείκτης ταχύτητας επηρεάζει τον σκελετό και όχι την γόμα του ελαστικού. Τα V, σε σχέση με τα Η, έχουν πιο ανθεκτική κατασκευή (σκελετό) που αντέχει στις δυνάμεις και την θερμότητα που παράγει η ταχύτερη περιστροφή (240 έναντι 210 χλμ/ω).
-
παιζει να ερχεται πιο αργα σε σωστη θερμοκρασια λειτουργειας απο το απεναντι του??
-
Από τη στιγμή που η γόμα είναι ίδια, όχι.
-
Υπάρχει τύπος ελαστικού που να φθείρεται λιγότερο (στην απότομη ανηφόρα άγριου μπετού όπου σχεδόν σπινιάρει);
-
Σε γενικές γραμμές όσο πιο σκληρή γόμα έχει ένα ελαστικό (που εκφράζεται από τον δείκτη φθοράς - treadwear) τόσο πιο ανθεκτικό είναι στη φθορά αλλά στην Ελλάδα με τον χαμηλού συντελεστή τριβής οδόστρωμα έχει προβλήματα πρόσφυσης. Στο σαγρέ τσιμέντο πάντως δύσκολα θα σπινάρει, για αυτό άλλωστε ρίχνουν τέτοιο αντί για άσφαλτο σε δρόμους με μεγάλη κλίση που πιάνει πάγο/χιόνι.
-
Τι γίνεται με τη φθορά στα πεζοδρόμια δεν είπαμε. Με σκληρότερο σκελετό τύπου V, δεν είναι λιγότερη η φθορά εκεί που ξύνει το πεζοδρόμιο;
-
Αυτό είναι θέμα πλαϊνών και άρα σκελετού (δε μιλάμε για επιφανειακή φθορά αλλά για βαθύ σκίσιμο). Σε νορμάλ χρήση πάντως δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν σόνι και καλά θέλεις 'θωρακισμένα' λάσχιχα βάλε Turanza. Βέβαια σαν λάστιχο δεν κάνει για την Ελλάδα αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Προσωπικά απλά θα πρόσεχα περισσότερο τα πεζοδρόμια και θα έβαζα λάστιχα που προσφέρουν καλή πρόσφυση...
-
Και δεν ξεχνάμε να φουσκώνουμε καλά τα λάστιχα. Ο αέρας υπό πίεση είναι η καλύτερη υποστήριξη για τον σκελετό του ελαστικού. Δηλαδή στη μάχη με τις τρύπες και τα πεζοδρόμια μάλλον είναι καλύτερα πχ conti φουσκωμένα καλά παρά turanza με κάμποσα psi κάτω...
Θεωρητικά η ίδια γόμα σε πιο σκληρό σκελετό θα υπόκειται σε λιγότερες παραμορφώσεις και θα ζεσταίνεται λιγότερο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και δεν ξεχνάμε να φουσκώνουμε καλά τα λάστιχα. Ο αέρας υπό πίεση είναι η καλύτερη υποστήριξη για τον σκελετό του ελαστικού. Δηλαδή στη μάχη με τις τρύπες και τα πεζοδρόμια μάλλον είναι καλύτερα πχ conti φουσκωμένα καλά παρά turanza με κάμποσα psi κάτω...Θεωρητικά η ίδια γόμα σε πιο σκληρό σκελετό θα υπόκειται σε λιγότερες παραμορφώσεις και θα ζεσταίνεται λιγότερο.
Πολύ σωστά για τον αέρα!
Τώρα για τον σκελετό... η διαφορά μεταξύ V και Η είναι αμελητέα θαρρώ.
-
Αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλα έχω την εντύπωση ότι τα λάστιχα κατασκευάζονται για να κινούνται στον δρόμο και όχι να ανεβαινοκατεβαίνουν πεζοδρόμια.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλα έχω την εντύπωση ότι τα λάστιχα κατασκευάζονται για να κινούνται στον δρόμο και όχι να ανεβαινοκατεβαίνουν πεζοδρόμια.Νομίζω ότι δεν κάνεις λάθος. Όπως επίσης ότι τα πεζοδρόμια προορίζονται για τους πεζούς και όχι για τ' αυτοκίνητα.
-
Έχουν οι ελληνικοί δρόμοι κάτι πηγάδια μεγαλύτερα από τα πεζοδρόμια.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Έχουν οι ελληνικοί δρόμοι κάτι πηγάδια μεγαλύτερα από τα πεζοδρόμια.Δικαιώνεις όσους αγοράζουν SUVs...
-
Τα eagle ποτ εχουμε εμεις σε V ειναι μεν πολυ γερα ειδικα στα πεζοδρομια που κοπαναει η μανα μου (αν και το v δεν εχει να κανει ) , κατα τα αλλα ειναι για το πεος , απαισιο λαστιχο το οποιο δε ζεσταινεται με τιποτα και κανει παραπανω θορυβο
Ειναι βεβαια ανω του μεσου ορου, αλλα καμια επαφη με exalto
Πιο πολυ τα βαλε ο πατερας μου γιατι ειναι γερα και η μητερα μου εβγαζε ολοκληρα κομματια απο τα μισελεν
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Από τα μισελέν τύπου Η που είχε από το εργοστάσιο, κατέληξαν να προεξέχουν κομματάκια 1-2 πόντους σχισμένα στα πλαϊνά, και αυτό συνέβη δυο φορές.
Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;Μερικά λάστιχα έχουν 'νύχι' στο πλάι που τα προστατεύει από γδαρσίματα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;
Μερικά λάστιχα έχουν 'νύχι' στο πλάι που τα προστατεύει από γδαρσίματα.
Και συνήθως τα ξεχωρίζεις στους κωδικούς τους και επειδή έχουν το επιπλέον γράμμα P (protection).
Τα λάστιχα τύπου V φθείρονται λιγότερο;