Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα λάστιχα τύπου V φθείρονται λιγότερο;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τα λάστιχα τύπου V φθείρονται λιγότερο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    58
    180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mihalis_ last edited by

      Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;

      Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mihalis_ last edited by

        Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;

        Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mihalis_ last edited by

          Σε Octavia5 την τελευταία φορά που έπαθε σοβαρή ζημιά στο λάστιχο τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο προδιαγραφής V επειδή μόνο αυτό βρήκα. Δεν τρέχει ποτέ με πάνω από 140 χλμ/ώρα, άρα δεν κερδίζω τίποτα με τα V, σωστά;

          Τώρα που θέλουν όλα τα λάστιχα άλλαγμα σκέφτομαι να βάλω παντού V. Διότι έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι πιο σκληρά φθείρονται λιγότερο, πχ στο ξύσιμο κολλητά με το πεζοδρόμιο ή σε μία πολύ απότομη ανηφόρα με άγριο μπετό όπου περνώ συχνά και μερικές φορές σπινιάρει. Φθείρονται λιγότερο τα V;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Όχι! Ο δείκτης ταχύτητας επηρεάζει τον σκελετό και όχι την γόμα του ελαστικού. Τα V, σε σχέση με τα Η, έχουν πιο ανθεκτική κατασκευή (σκελετό) που αντέχει στις δυνάμεις και την θερμότητα που παράγει η ταχύτερη περιστροφή (240 έναντι 210 χλμ/ω).

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              fokion_sportage last edited by

              παιζει να ερχεται πιο αργα σε σωστη θερμοκρασια λειτουργειας απο το απεναντι του??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Από τη στιγμή που η γόμα είναι ίδια, όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mihalis_ last edited by

                  Υπάρχει τύπος ελαστικού που να φθείρεται λιγότερο (στην απότομη ανηφόρα άγριου μπετού όπου σχεδόν σπινιάρει);

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Σε γενικές γραμμές όσο πιο σκληρή γόμα έχει ένα ελαστικό (που εκφράζεται από τον δείκτη φθοράς - treadwear) τόσο πιο ανθεκτικό είναι στη φθορά αλλά στην Ελλάδα με τον χαμηλού συντελεστή τριβής οδόστρωμα έχει προβλήματα πρόσφυσης. Στο σαγρέ τσιμέντο πάντως δύσκολα θα σπινάρει, για αυτό άλλωστε ρίχνουν τέτοιο αντί για άσφαλτο σε δρόμους με μεγάλη κλίση που πιάνει πάγο/χιόνι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mihalis_ last edited by

                      Τι γίνεται με τη φθορά στα πεζοδρόμια δεν είπαμε. Με σκληρότερο σκελετό τύπου V, δεν είναι λιγότερη η φθορά εκεί που ξύνει το πεζοδρόμιο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Αυτό είναι θέμα πλαϊνών και άρα σκελετού (δε μιλάμε για επιφανειακή φθορά αλλά για βαθύ σκίσιμο). Σε νορμάλ χρήση πάντως δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν σόνι και καλά θέλεις 'θωρακισμένα' λάσχιχα βάλε Turanza. Βέβαια σαν λάστιχο δεν κάνει για την Ελλάδα αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Προσωπικά απλά θα πρόσεχα περισσότερο τα πεζοδρόμια και θα έβαζα λάστιχα που προσφέρουν καλή πρόσφυση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Και δεν ξεχνάμε να φουσκώνουμε καλά τα λάστιχα. Ο αέρας υπό πίεση είναι η καλύτερη υποστήριξη για τον σκελετό του ελαστικού. Δηλαδή στη μάχη με τις τρύπες και τα πεζοδρόμια μάλλον είναι καλύτερα πχ conti φουσκωμένα καλά παρά turanza με κάμποσα psi κάτω...

                          Θεωρητικά η ίδια γόμα σε πιο σκληρό σκελετό θα υπόκειται σε λιγότερες παραμορφώσεις και θα ζεσταίνεται λιγότερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Και δεν ξεχνάμε να φουσκώνουμε καλά τα λάστιχα. Ο αέρας υπό πίεση είναι η καλύτερη υποστήριξη για τον σκελετό του ελαστικού. Δηλαδή στη μάχη με τις τρύπες και τα πεζοδρόμια μάλλον είναι καλύτερα πχ conti φουσκωμένα καλά παρά turanza με κάμποσα psi κάτω...

                            Θεωρητικά η ίδια γόμα σε πιο σκληρό σκελετό θα υπόκειται σε λιγότερες παραμορφώσεις και θα ζεσταίνεται λιγότερο.

                            Πολύ σωστά για τον αέρα!

                            Τώρα για τον σκελετό... η διαφορά μεταξύ V και Η είναι αμελητέα θαρρώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • limited_one
                              limited_one moderator last edited by

                              Αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλα έχω την εντύπωση ότι τα λάστιχα κατασκευάζονται για να κινούνται στον δρόμο και όχι να ανεβαινοκατεβαίνουν πεζοδρόμια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                                Αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλα έχω την εντύπωση ότι τα λάστιχα κατασκευάζονται για να κινούνται στον δρόμο και όχι να ανεβαινοκατεβαίνουν πεζοδρόμια.

                                Νομίζω ότι δεν κάνεις λάθος. Όπως επίσης ότι τα πεζοδρόμια προορίζονται για τους πεζούς και όχι για τ' αυτοκίνητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Έχουν οι ελληνικοί δρόμοι κάτι πηγάδια μεγαλύτερα από τα πεζοδρόμια.

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                    Έχουν οι ελληνικοί δρόμοι κάτι πηγάδια μεγαλύτερα από τα πεζοδρόμια.

                                    Δικαιώνεις όσους αγοράζουν SUVs...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Τα eagle ποτ εχουμε εμεις σε V ειναι μεν πολυ γερα ειδικα στα πεζοδρομια που κοπαναει η μανα μου (αν και το v δεν εχει να κανει ) , κατα τα αλλα ειναι για το πεος , απαισιο λαστιχο το οποιο δε ζεσταινεται με τιποτα και κανει παραπανω θορυβο

                                      Ειναι βεβαια ανω του μεσου ορου, αλλα καμια επαφη με exalto

                                      Πιο πολυ τα βαλε ο πατερας μου γιατι ειναι γερα και η μητερα μου εβγαζε ολοκληρα κομματια απο τα μισελεν

                                      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mihalis_ last edited by

                                        Από τα μισελέν τύπου Η που είχε από το εργοστάσιο, κατέληξαν να προεξέχουν κομματάκια 1-2 πόντους σχισμένα στα πλαϊνά, και αυτό συνέβη δυο φορές.

                                        Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
                                          Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;

                                          Μερικά λάστιχα έχουν 'νύχι' στο πλάι που τα προστατεύει από γδαρσίματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Υπάρχει κάποιος δείκτης αντοχής της γόμας και των πλαϊνών;

                                            Μερικά λάστιχα έχουν 'νύχι' στο πλάι που τα προστατεύει από γδαρσίματα.

                                            Και συνήθως τα ξεχωρίζεις στους κωδικούς τους και επειδή έχουν το επιπλέον γράμμα P (protection).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr