-
Μιας κ τελευταία βλέπω τη μοδα να επικρατεί αντι για πραγματικη βελόνα για την ενδειξη ταχύτητας κλπ να βάζουν οθόνες στο καντραν, ειπα να ξεχωρίσουμε τα πραγματικά ωραία:
Βαζω μερικα που προσωπικά με αρέσουν:
crz
is250
m3 (ένδειξη αλλαγής τα σπάει)
η νεα μοδα σε xj
-
Μιας κ τελευταία βλέπω τη μοδα να επικρατεί αντι για πραγματικη βελόνα για την ενδειξη ταχύτητας κλπ να βάζουν οθόνες στο καντραν, ειπα να ξεχωρίσουμε τα πραγματικά ωραία:
Βαζω μερικα που προσωπικά με αρέσουν:
crz
is250
m3 (ένδειξη αλλαγής τα σπάει)
η νεα μοδα σε xj
-
Μιας κ τελευταία βλέπω τη μοδα να επικρατεί αντι για πραγματικη βελόνα για την ενδειξη ταχύτητας κλπ να βάζουν οθόνες στο καντραν, ειπα να ξεχωρίσουμε τα πραγματικά ωραία:
Βαζω μερικα που προσωπικά με αρέσουν:
crz
is250
m3 (ένδειξη αλλαγής τα σπάει)
η νεα μοδα σε xj
-
Αφού βάζουν που βάζουν οθόνες, ας βάλουν αφής, να διαλέγεις μεταξύ διαφόρων οργάνων, χρωμάτων, να αυξομειώνεις
το μεγεθός τους, να τα τοποθετείς όπως θέλεις στην οθόνη κλπ. -
Εμενα μου αρεσει ενα τετοιο ταμπλο.
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Αφού βάζουν που βάζουν οθόνες, ας βάλουν αφής, να διαλέγεις μεταξύ διαφόρων οργάνων, χρωμάτων, να αυξομειώνεις
το μεγεθός τους, να τα τοποθετείς όπως θέλεις στην οθόνη κλπ.To θεωρείς λειτουργικό να μπαίνει το χέρι αναμεσα στο ταμπλό και στο τιμόνι για αλλαγές σε οθόνες?
Μόνο στην κονσόλα είναι άνετο και όμορφο θα έλεγα όπως το σύστημα που έχει το Juke με 3 ρυθμίσεις (klima και άλλες 2 που δεν θυμαμαι).Το ωραιότερο πινακα οργάνων τον έχω δει στην προηγούμενη E class (πρέπει να υπάρχει και σε άλλα μοντέλα τους) με στρογγυλα αναλογικά με ψηφιακά κυκλάκια στην μέση τους.
Γενικά πάντως τρέφω μια συμπάθεια στα λευκά όργανα.
Ο χειρότερος φωτισμός για μένα ο γαλάζιος που είχε η VW. Κρύος και ... με ενοχλούσε μετά από κάποιες ώρες σε ταξίδια και το καλύτερο σύστημα φωτισμού το έχω δει σε Saab που μπορούσαν να σβήνουν όλα και να ανάβουν μόνο αυτά που χρειαζεται αν παραστεί ανάγκη. -
αν κ κανονικα θα το εβαζα στους αυστραλους, καλα ελεγα οτι συντομα θα ξεκινήσουν οι καγκουριες με τα οργανα-οθονη, την αρχη την κανανε τα εργοστασιακά:
5αρα
7αρα FL: (εδω βαλανε και περιγραμμα τουλαχιστον)
τωρα κ στη Cadillac XTS:
φανταστείτε τη θα γινει αν μπει σε πιο φθηνά μοντέλα απο Αυστραλούς
-
Και τα αγωνιστικά και η F1 ακόμα, κάγκουρες είναι; Από πότε είναι καγκουριά να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες και πιο άμεσες πληροφορίες; Γιατί να περιοριζόμαστε σε 3-4 αναλογικά όργανα (κατάλοιπα του περασμένου αιώνα) όταν μπορούμε να εναλλάσσουμε όσες πληροφορίες θέλουμε, ταξινόμώντας τες κατά πως εμείς θέλουμε;
ΥΓ: Να μη μιλήσω για τους αρχικάγκουρες τους πιλότους μαχητικών... οθόνες, HUD... της πόρνης!!!
-
κατσε, ας βγούνε σε λιγο καιρώ σε κανένα golf και παλιώσει λιγο θα αλλάξεις γνώμη!
Σορρυ real αλλα τα παραδείγματα ειναι τελειως μπέρδεμα π.. με βουρτσας συγκρίνοντας πιλοτους κλπ με εναν απλο οδηγό! Περαν ομως τον κλασσικών οργανον το HUD ειναι τελειως διαφορετικο, εδω και εγω το βαζω τακτικα με πατεντα βράδια:
https://play.google.com/store/apps/deta ... XJodWQiXQ..
Συν μου θυμησες τη συζήτηση εδω μεσα ποσες πληροφορίες μπορει να επεξεργαστή ενας μεσος οδηγός! Τα τιγκερνουν οι καγκουρες με 50 οργανάκια και στο τελος μονο αυτα βλεπουν και φευγουν απ το δρομο!
-
Αυτό ακριβώς αποφεύγεις με αυτά τα όργανα, δεν έχεις υπερπληροφόρηση γιατί βλέπεις μόνο αυτά που σε νοιάζουν. Υπάρχουν δε αρκετοί που ξέρουν να τα πάνε τα εργαλεία. Δεν είναι τυχαία τα shift lights σε διάφορες σπορ κατασκευές. Αυτά τα όργανα απλά το πάνε ένα βήμα παραπέρα. Θέλεις να ξεσαλώσεις στο βουνό ή στην πίστα; Κεντρικό μεγάλο στροφόμετρο που αλλάζει φωτισμό για να σε βοηθάει στις αλλαγές ταχυτήτων, ευκρινές ταχύμετρο, θερμοκρασίες και πιέσεις ψυκτικού, λαδιών, διαφορικού κλπ για να μην κάψεις τίποτα και έφυγες! Θέλεις οικονομία; Οικονομόμετρα, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας κλπ. Ανάλογα με τα κέφια έχεις και τα σωστά όργανα μπροστά σου!
-
Αλλα λες εσυ εσυ και αλλα εγω απ οσο καταλαβα!
Δε λω για τις συγκεκριμένες πληροφορίες που θελει κάποιος αλλα για το οτι αυτη η μοδα θα οδηγήσει σε φοβερές καγκουριες! Στροφόμετρα που αλλάζουν χρωμα ειχε και η προηγούμενη Μ3 π.χ αν θυμαμαι καλα χωρις οθόνες αλλα με leds απλα, τωρα θα δεις συντομα βιντεοκλιπ Dr. Dre πισω απο την ταχύτητα και μη μου πεις το χρειάζεσαι κ αυτο γιατι θα πηδηχτώ απ το μπαλκόνι!
-
Σας έχασα.
-
@GeorgT: Τα εργοστασιακά δεν έχουν τέτοια καγκουριλίκια που λες. Μια χαρά είναι τα όργανα μιας XJ σε σχέση με την προγιαγιά της και σαφώς καλύτερα τα όργανα μιας 458 σε σχέση με μια 328 από άποψη πληροφόρησης. Ο κάγκουρας θα βάλει μια 17άρα TFT στη θέση του συνοδηγού και θα την κάνει την μαλακία του ότι και να γίνει!
-
Σαφώς και το παραμετροποιήσημο καντράν είναι ανώτερο ενός αναλογικού. Το φέρνεις στα μέτρα σου ή επιλέγεις τι θες να δείς ανάλογα με τις συνθήκες.
Καγκουριά δεν είναι σε καμία περίπτωση, απλά ο κάγκουρας θα πάει και αυτός σε αντίστοιχες πατέντες. Θα αντικαταστίσει τα αναλογικά μπαρόμετρα σε ηλεκτρονικά αλά GT-R. -
Παραμετροποίηση-παραμετροποίηση ΟΚ δεν χρειάζεται ομως να βλέπεις εικονικές βελόνες! Αλλη φινέτσα εχει η γνήσια!
Βαζεις π.χ 1-2 κεντρικά όργανα αναλογικά που αλλάζουν και χρωμα κ απο εκει μετα κοτσαρε ενδιάμεσα, πλαϊνά πάνω κάτω, παντου γενικα οσες οθόνες θες που μπορείς να παραμετροποίησης όπως και όσο θες!
Για να μηλησω κ στη γλωσσά του real, παρε μια υλοποίηση, κακη μεν, αλλα στο σωστό πνεύμα κατ εμε !
-
Από τις καλύτερες υλοποιήσεις είναι αυτές των Aventador (φουλ ηλεκτρονικό) και 458 (μόνο το στροφόμετρο αναλογικό). Τι κακό βλέπεις στην California όμως εκτός από το ταχύμετρο που οι αριθμοί περιστρέφονται;
-
Skoda style!!!
Κοίταξε Αve το βρίσκω κατι παραπάνω απο κακό οπως κ ολα το 100% digi αλλα 458 εχει τουλάχιστον μια βελονα να σπαρταράει!
Βεβαια εδω φαίνεται πολυ καλα η διαφορα original μουφα-screen:
θελει τουλάχιστον να βάλεις κατι σαν samoled ωστε να στρώσει το μαυρο και το ξανασυζητάμε!
-
Γούστα είναι αυτά. Δέχομαι ότι είσαι πιο παραδοσιακός/βελονάτος τύπος. Μάλλον για Bentley είσαι, όχι για hi-tech supercars.
Πάντως κακώς έχει επιλέξει το αναλογικό ταχύμετρο ο τύπος στην 458... το ψηφιακό με τα μεγάλα νούμερα είναι πιο εντυπωσιακό.
-
Δε θα το λεγα οτι ειμαι και παραδοσιακός (γκατζετακιας φουλ, ακομα κ το ρολόι με οθόνη αφής το έχω apple nano 6g+lunatik λουρί +motorola d670 adapter+ samsung sbh650+sennheiser cx300 κυκλοφορώ τελευταία ) απλα προσπαθούν να πασάρουν κατι που ακομα δεν ειναι 100% έτοιμο!
Οταν στρώσουν οι lcd, φτάσουν στο σημειο να λειτουργούν 3d χωρις γυαλιά κ μαλακίες δεν θα καταλαβαίνεις διαφορά με τα γνήσια αναλογικά! Τοτε μαλιστα (
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τις καλύτερες υλοποιήσεις είναι αυτές των AventadorΦοβερό καντράν.
Γνώμες και απόψεις για όργανα αυτοκινήτων (καντράν)