-
Αγαπητοί φίλοι,
υπο κανονικες συνθηκες δεν θα ανοιγα θεμα για ιστορικο αγωνα στην ενοτητα ¨Ελληνικοι Αγωνες¨ αλλα επειδη προκειται για τον 1ο αγωνα Sporting Regularity Hillclimb που διοργανωνεται στην Ελλαδα απο τον ΣΙΣΑ με την αδεια της ΕΛΠΑ θεωρω οτι πρεπει να δημοσιευθει εδω. Παρακαλω αν κανω λαθος ο αρμοδιος moderator να μεταφερει το θεμα αλλου.
Με εκτιμηση,
Μιχαλης Μουζουκης
Αντιπροεδρος ΣΙΣΑ**6η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΒΑΣΗ ΝΙΚΑΙΑΣ
**
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ*Ο ΣΙΣΑ διοργανώνει την Κυριακή 10 Απριλίου 2011, υπό την αιγίδα του Δήμου Νίκαιας, την 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας, έναν χωμάτινο αγώνα ακριβείας για ιστορικά αυτοκίνητα.
Η ιδιαιτερότητα της 6ης Ανάβασης Νίκαιας είναι ότι πρόκειται για έναν αγώνα τύπου Sporting - Regularity Hill Climb που διοργανώνεται πιλοτικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και οι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν θα τρέχουν με συγκεκριμένη ΜΩΤ που θα τους δοθεί από τον οργανωτή, ενώ κατά μήκος της διαδρομής ενδέχεται να υπάρχουν ενδιάμεσοι χρονομέτρες που θα τους χρονομετρούν.
Η εκδήλωση θα γίνει στο λόφο ΔΑΚΑΝ Νεάπολη Νίκαιας όπου τις πέντε προηγούμενες χρονιές έχουν διασκεδάσει οι συμμετέχοντες και έχουν θαυμάσει οι θεατές αυτοκίνητα θρύλους περασμένων δεκαετιών να διαγωνίζονται σε φυσικό περιβάλλον μιας και ο αγώνας έχει καθιερωθεί σε ένα μικρό RALLY LEGEND SHOW εντός Αθηνών.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι 1985 που είναι εφοδιασμένα με κλωβό ή τοξύλιο ασφαλείας και διαθέτουν πιστοποιητικό καταχώρησης FIA ή FIVA. Το παράβολο ορίζεται στα 50 € για ταμειακώς ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ & 60 € για τους λοιπούς.
Υποστηρικτές του αγώνα είναι οι COSMOTE, SP TABLEWARE, WORK KARLIS.*
Δελτίο Τύπου:
http://www.sisa.gr/uploads/files/PRESS_ ... A_2011.pdfΚανονισμός:
http://www.sisa.gr/uploads/files/KANONI ... A_2011.pdf -
Αγαπητοί φίλοι,
υπο κανονικες συνθηκες δεν θα ανοιγα θεμα για ιστορικο αγωνα στην ενοτητα ¨Ελληνικοι Αγωνες¨ αλλα επειδη προκειται για τον 1ο αγωνα Sporting Regularity Hillclimb που διοργανωνεται στην Ελλαδα απο τον ΣΙΣΑ με την αδεια της ΕΛΠΑ θεωρω οτι πρεπει να δημοσιευθει εδω. Παρακαλω αν κανω λαθος ο αρμοδιος moderator να μεταφερει το θεμα αλλου.
Με εκτιμηση,
Μιχαλης Μουζουκης
Αντιπροεδρος ΣΙΣΑ**6η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΒΑΣΗ ΝΙΚΑΙΑΣ
**
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ*Ο ΣΙΣΑ διοργανώνει την Κυριακή 10 Απριλίου 2011, υπό την αιγίδα του Δήμου Νίκαιας, την 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας, έναν χωμάτινο αγώνα ακριβείας για ιστορικά αυτοκίνητα.
Η ιδιαιτερότητα της 6ης Ανάβασης Νίκαιας είναι ότι πρόκειται για έναν αγώνα τύπου Sporting - Regularity Hill Climb που διοργανώνεται πιλοτικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και οι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν θα τρέχουν με συγκεκριμένη ΜΩΤ που θα τους δοθεί από τον οργανωτή, ενώ κατά μήκος της διαδρομής ενδέχεται να υπάρχουν ενδιάμεσοι χρονομέτρες που θα τους χρονομετρούν.
Η εκδήλωση θα γίνει στο λόφο ΔΑΚΑΝ Νεάπολη Νίκαιας όπου τις πέντε προηγούμενες χρονιές έχουν διασκεδάσει οι συμμετέχοντες και έχουν θαυμάσει οι θεατές αυτοκίνητα θρύλους περασμένων δεκαετιών να διαγωνίζονται σε φυσικό περιβάλλον μιας και ο αγώνας έχει καθιερωθεί σε ένα μικρό RALLY LEGEND SHOW εντός Αθηνών.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι 1985 που είναι εφοδιασμένα με κλωβό ή τοξύλιο ασφαλείας και διαθέτουν πιστοποιητικό καταχώρησης FIA ή FIVA. Το παράβολο ορίζεται στα 50 € για ταμειακώς ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ & 60 € για τους λοιπούς.
Υποστηρικτές του αγώνα είναι οι COSMOTE, SP TABLEWARE, WORK KARLIS.*
Δελτίο Τύπου:
http://www.sisa.gr/uploads/files/PRESS_ ... A_2011.pdfΚανονισμός:
http://www.sisa.gr/uploads/files/KANONI ... A_2011.pdf -
Αγαπητοί φίλοι,
υπο κανονικες συνθηκες δεν θα ανοιγα θεμα για ιστορικο αγωνα στην ενοτητα ¨Ελληνικοι Αγωνες¨ αλλα επειδη προκειται για τον 1ο αγωνα Sporting Regularity Hillclimb που διοργανωνεται στην Ελλαδα απο τον ΣΙΣΑ με την αδεια της ΕΛΠΑ θεωρω οτι πρεπει να δημοσιευθει εδω. Παρακαλω αν κανω λαθος ο αρμοδιος moderator να μεταφερει το θεμα αλλου.
Με εκτιμηση,
Μιχαλης Μουζουκης
Αντιπροεδρος ΣΙΣΑ**6η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΒΑΣΗ ΝΙΚΑΙΑΣ
**
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ*Ο ΣΙΣΑ διοργανώνει την Κυριακή 10 Απριλίου 2011, υπό την αιγίδα του Δήμου Νίκαιας, την 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας, έναν χωμάτινο αγώνα ακριβείας για ιστορικά αυτοκίνητα.
Η ιδιαιτερότητα της 6ης Ανάβασης Νίκαιας είναι ότι πρόκειται για έναν αγώνα τύπου Sporting - Regularity Hill Climb που διοργανώνεται πιλοτικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και οι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν θα τρέχουν με συγκεκριμένη ΜΩΤ που θα τους δοθεί από τον οργανωτή, ενώ κατά μήκος της διαδρομής ενδέχεται να υπάρχουν ενδιάμεσοι χρονομέτρες που θα τους χρονομετρούν.
Η εκδήλωση θα γίνει στο λόφο ΔΑΚΑΝ Νεάπολη Νίκαιας όπου τις πέντε προηγούμενες χρονιές έχουν διασκεδάσει οι συμμετέχοντες και έχουν θαυμάσει οι θεατές αυτοκίνητα θρύλους περασμένων δεκαετιών να διαγωνίζονται σε φυσικό περιβάλλον μιας και ο αγώνας έχει καθιερωθεί σε ένα μικρό RALLY LEGEND SHOW εντός Αθηνών.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι 1985 που είναι εφοδιασμένα με κλωβό ή τοξύλιο ασφαλείας και διαθέτουν πιστοποιητικό καταχώρησης FIA ή FIVA. Το παράβολο ορίζεται στα 50 € για ταμειακώς ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ & 60 € για τους λοιπούς.
Υποστηρικτές του αγώνα είναι οι COSMOTE, SP TABLEWARE, WORK KARLIS.*
Δελτίο Τύπου:
http://www.sisa.gr/uploads/files/PRESS_ ... A_2011.pdfΚανονισμός:
http://www.sisa.gr/uploads/files/KANONI ... A_2011.pdf -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
.....Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι 1985 ..........
Γιατί δεν δέχεστε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δικαίωμα εκδοσης ιστορικου πιστοποιητικου από την FIA οπως κάνουν οι περισσότερες λέσχες του εξωτερικού όταν διοργανώνουν ανάλογα legend βοηθώντας έτσι και το ταμείο σας και το θέαμα ;
-
Απο περιεργεια και χωρις ειρωνικο υφος!!
Γιατι μπορει σε ενα τετοιας φυσεως αγωνα να ειναι απαραιτητος ο κλωβος 'η τοξυλιο...????
-
Eπειδή η φύση του αγώνα, αν και regularity τυπικα το κρίνει απραίτητο για λόγους ασφαλείας...
Οπως λέει και ο Μιχάλης ''Sporting Regularity''.Aν και off topic, μη νομίζετε οτι τα regularity έιναι τόσο 'βόλτα' όσο νομίζουν οι περισσότεροι....
Οποιος έχει κάνει αγώνα του ΣΙΣΑ με πιάνει...;) -
Τζουνιορ
Γιατι στους αγωνες ΣΙΣΑ, μπαινει μια μεση ωριαια τετοια που δυσκολα 'πανεται' απο παληα αυτοκινητα και οδηγους που δεν ειναι εξοικιωμενοι με τα ραλλυ. Καλα κανουν. -
Ο χρήστης El Nak Jr έγραψε:
...Γιατι μπορει σε ενα τετοιας φυσεως αγωνα να ειναι απαραιτητος ο κλωβος 'η τοξυλιο...????Με καλυψαν οι προηγουμενοι.
Συμπληρωνω οτι απαιτειται και κρανος.
Φυσικα μπορει να τρεξει ομολογκαρισμενο αυτοκινητο και οδηγος με πληρη περιβολη αγωνα αλλα τα μινιμουμ ζητουμενα ειναι roll cage/bar & κρανος.
Η διαφορα με εναν αγωνα σπορτινγκ ειναι οτι τα μετρα αυτα δεν χρειαζεται να ειναι Fia approved. Αρκει να περασουν απο τον τεχνικο ελεγχο οτι δεν ειναι νεροσωληνας και κρανος 'Βεγγου' -
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Γιατί δεν δέχεστε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δικαίωμα εκδοσης ιστορικου πιστοποιητικου από την FIA οπως κάνουν οι περισσότερες λέσχες του εξωτερικού όταν διοργανώνουν ανάλογα legend βοηθώντας έτσι και το ταμείο σας και το θέαμα ;Ευχαριστω για την ενδιαφερουσα ερωτηση.
Ο ΣΙΣΑ ειναι συλλογος που ασχολειται μονο με ιστορικα αυτοκινητα. Δεν εχουμε ακομα την εμπειρια να εμπλακουμε σε αγωνες με συγχρονα.
(off the record στο παρελθον γιναν προσπαθειες με επιλεγμενα συγχρονα αυτοκινητα που τα ενταξαμε σαν κατηγορια GT αλλα και το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενομενο και μας ασκηθηκε κριτικη γι αυτο).Βασει κανονισμου δεχομαστε αυτοκινητα με καρτα FIVA, οπου μεχρι τελος του 2009 βγαζανε κατασκευης μεχρι 31/12/84 και μετα αλλαξε σε τριακονταετια, ενω οσα εχουν καρτα FIA ειναι δεκτα μεχρι 31/12/81 συν την κατηγορια J που ειναι μεχρι 31/12/85 αλλα δεν μετραει στην γενικη.
-
Το roll bar είναι για να προστατέψουμε το κεφαλάκι μας πάνω από όλα….
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ευχαριστω για την ενδιαφερουσα ερωτηση.
Ο ΣΙΣΑ ειναι συλλογος που ασχολειται μονο με ιστορικα αυτοκινητα. Δεν εχουμε ακομα την εμπειρια να εμπλακουμε σε αγωνες με συγχρονα.
(off the record στο παρελθον γιναν προσπαθειες με επιλεγμενα συγχρονα αυτοκινητα που τα ενταξαμε σαν κατηγορια GT αλλα και το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενομενο και μας ασκηθηκε κριτικη γι αυτο).Βασει κανονισμου δεχομαστε αυτοκινητα με καρτα FIVA, οπου μεχρι τελος του 2009 βγαζανε κατασκευης μεχρι 31/12/84 και μετα αλλαξε σε τριακονταετια, ενω οσα εχουν καρτα FIA ειναι δεκτα μεχρι 31/12/81 συν την κατηγορια J που ειναι μεχρι 31/12/85 αλλα δεν μετραει στην γενικη.
Η FIA εχει ξεκαθαρίσει πια θεωρεί ιστορικά και εχει δημοσιεύσει ανάλογο κατάλογο χωρισμένο σε κατηγορίες.
Για τα δικά της πρωταθλήματα υπολογίζει , και για φέτος , εως το 1981 . Δέν απαγορεύει όμως πουθενά σε μικρές χώρες άρα με μικρό στόλο αγωνιστικών να χρησιμοποιούν όλο τον κατάλογο . Ιδανικά , δίκαια χωρισμένο σέ πρωτάθλημα για τα μέχρι το 81 και κύπελο - έπαθλο για τα άλλα.Το λέω γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια..Για την FIVA δεν γνωρίζω.
Ελπίζω να τα πούμε στό 24ωρο για το οποίο ακούω καλά λόγια.
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Η FIA εχει ξεκαθαρίσει πια θεωρεί ιστορικά και εχει δημοσιεύσει ανάλογο κατάλογο χωρισμένο σε κατηγορίες.
Για τα δικά της πρωταθλήματα υπολογίζει , και για φέτος , εως το 1981 . Δέν απαγορεύει όμως πουθενά σε μικρές χώρες άρα με μικρό στόλο αγωνιστικών να χρησιμοποιούν όλο τον κατάλογο . Ιδανικά , δίκαια χωρισμένο σέ πρωτάθλημα για τα μέχρι το 81 και κύπελο - έπαθλο για τα άλλα.Το λέω γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια..Για τον αγωνα του 2011 που γινεται σε ενα μηνα καταλαβαινεις οτι δεν ειναι δυνατον να αλλαξουμε κατι.
Επειδη τα μυαλα ειναι ανοιχτα, θες να μου εξηγησεις τι εννοεις με ολον τον καταλογο (ολα, ολα.. και 2011?)? Το συζηταμε και για το 12 βλεπουμε.Επισης μην ξεχναμε οτι ο αγωνας γινεται σε 2 σκελη με περιπου 80-90 αυτοκινητα. Το καθε αμαξι θελει περιπου 2 λεπτα (στησιμο, τρεξιμο, ξεστησιμο). Αρα μιλαμε για 3 ωρες το σκελος. 2 σκελη = 6 ωρες. Αν ξεκινησουμε 10.30 + 6 ωρες χωρις κανενα απροοπτο πηγαμε 16:30. Και μιση ωρα για αποτελεσματα (να μεν θα εχουμε φωτοκυταρο αλλα εμεις ακομα τα βγαζουμε με καρβουνακι... εεε excellακι). Και μιση ωρα ενστασεις φτασαμε 17:30 για να γινει απονομη (στην καλυτερη περιπτωση). Αμα μπαιναν και τα συγχρονα και φταναμε πχ τα 120 θα μας επιανε η νυχτα. Ετσι δεν ειναι?
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Η FIA εχει ξεκαθαρίσει πια θεωρεί ιστορικά και εχει δημοσιεύσει ανάλογο κατάλογο χωρισμένο σε κατηγορίες.
Για τα δικά της πρωταθλήματα υπολογίζει , και για φέτος , εως το 1981 . Δέν απαγορεύει όμως πουθενά σε μικρές χώρες άρα με μικρό στόλο αγωνιστικών να χρησιμοποιούν όλο τον κατάλογο . Ιδανικά , δίκαια χωρισμένο σέ πρωτάθλημα για τα μέχρι το 81 και κύπελο - έπαθλο για τα άλλα.Το λέω γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια..Για τον αγωνα του 2011 που γινεται σε ενα μηνα καταλαβαινεις οτι δεν ειναι δυνατον να αλλαξουμε κατι.
Επειδη τα μυαλα ειναι ανοιχτα, θες να μου εξηγησεις τι εννοεις με ολον τον καταλογο (ολα, ολα.. και 2011?)? Το συζηταμε και για το 12 βλεπουμε.Επισης μην ξεχναμε οτι ο αγωνας γινεται σε 2 σκελη με περιπου 80-90 αυτοκινητα. Το καθε αμαξι θελει περιπου 2 λεπτα (στησιμο, τρεξιμο, ξεστησιμο). Αρα μιλαμε για 3 ωρες το σκελος. 2 σκελη = 6 ωρες. Αν ξεκινησουμε 10.30 + 6 ωρες χωρις κανενα απροοπτο πηγαμε 16:30. Και μιση ωρα για αποτελεσματα (να μεν θα εχουμε φωτοκυταρο αλλα εμεις ακομα τα βγαζουμε με καρβουνακι... εεε excellακι). Και μιση ωρα ενστασεις φτασαμε 17:30 για να γινει απονομη (στην καλυτερη περιπτωση). Αμα μπαιναν και τα συγχρονα και φταναμε πχ τα 120 θα μας επιανε η νυχτα. Ετσι δεν ειναι?
Mia kalh idea einai na balete ta sygxrona na kanoyn nyxterinh me probolieres....
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Επειδη τα μυαλα ειναι ανοιχτα, θες να μου εξηγησεις τι εννοεις με ολον τον καταλογο (ολα, ολα.. και 2011?)? Το συζηταμε και για το 12 βλεπουμε.
Καλημέρα όχι και του '11 !!! Στο site της fia υπάρχει χωριστός κατάλογος μέ τα αυτοκίνητα που αναγνωρίζει ως ιστορικα , κάπου στο fia historic είναι, δέν ξέρω να βάλω το link
Εννοείται ότι είναι κουβέντες για το μέλλον αυτές. -
κριμα που πεφτει μαζι με αλλους 2 προσιτους αγωνες (Ελατεια, Αλμυρος)....
-
Ληξη δηλωσεων συμμετοχης τη Δευτερα 4/4 στις 21:30 στα γραφεια του ΣΙΣΑ.
Πληροφοριες μεσω www.sisa.gr και ερωτησεις στο sisa@info.gr
-
Η αφισα του αγωνα
Σχεδιαγραμμα της διαδρομης
Οδηγιες αφιξης
-
Για οσους φιλους ενδιαφερθουν, μια αλλη απόψη της ....διαδρομής αλλά και το πως θα φθασετε σε αρχείο Google Earth...
Τι έγινε πέρυσι? Το φωτογραφικό οδοιπορικό του 2010 εδώ.
-
Λιστα συμμετεχοντων.
http://www.sisa.gr/uploads/files/NIKAIA ... T_LIST.pdf
Το 0 ειναι πλοηγος και το 00 ουραγος και τρεχουν εκτος συναγωνισμου.
No ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΤΟΣ ΚΑΤ CC GRP
0 ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΛΟΗΓΟΣ FIAT RITMO ABARTH 1984 J 2000 4
1 ΣΤΡΙΓΓΑΡΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΤΡΙΓΓΑΡΗΣ Κ. VW 1200 1958 F 1300 2
2 ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ ΦΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ ΒΙΚΥ SKODA OCTAVIA 1960 F 1200 2
3 ΤΟΜΑΖΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΟΜΑΖΟΥ ΕΛΕΝΗ OPEL KADETT 1968 G 1100 2
4 ΜΠΕΝΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΚΩΣΤΗΣ FORD ESCORT 1969 G 1300 2
5 ΡΩΜΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ PEUGEOT 504 1969 G 1800 4
6 ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ ΘΑΛΙΑ BMW 2002 TI 1969 G 2000 4
7 ΔΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΣΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ BMW 2002 TI 1969 G 2000 4
8 ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΒΥΡΩΝ PEUGEOT 404 1969 G 2000 4
9 ΠΟΛΙΤΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΦΑΚΗ ΑΣΙΑ DATSUN 510 1970 G 1600 3
10 ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΛΛΙΤΣΗ ΜΑΙΡΑ PORSCHE 911T 1970 G 2200 5
11 ΛΑΓΓΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΓΓΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ VW 1302 S 1971 G 1600 3
12 ΚΟΝΤΑΞΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΝΣΟΣ Π. VW 1302 1971 G 1600 3
14 ΛΥΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΑΒΡΙΕΛΑ FORD ESCORT RS 1971 G 2000 4
15 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΦΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ LANCIA FULVIA COUPE 1972 H 1300 2
16 ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΝΑΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT GT 1972 H 1300 2
17 ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΘΕΑ TOYOTA STARLET 1972 H 1300 2
18 'ΟΛΥΜΠΙΟΣ' ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΩΤΣΑΔΑΜ ΚΩΣΤΑΣ FORD ESCORT RS 1973 H 2000 4
19 ΣΑΛΙΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΚΩΣΤΗΣ DAIHATSU CHARMANT 1974 H 1160 2
20 ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ FIAT 124 1974 H 1800 4
21 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΘΑΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ LANCIA BETA COUPE 1975 H 1600 3
22 ALBERTO DI MAGGIO JULIA DI MAGGICO ALFA ROMEO GIULIA NUOVA 1975 H 1600 3
23 ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΘΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ BMW 2002 1975 H 1991 4
24 ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT MK II 1975 H 2000 4
25 ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΖΑΡΙΑΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ DATSUN 120 Y 1976 H 1200 2
26 ΚΑΡΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT MK II 1976 H 1599 3
27 ΝΑΣΣΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT MK II 1976 H 1599 3
28 ΚΑΜΠΡΙΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΣΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ FORD ESCORT 1977 I 2000 4
29 ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΑΡΗΣ FIAT 131 ABARTH 1977 I 2000 4
30 ΨΑΡΑΚΟΥ ΦΩΦΗ ΨΑΡΑΚΟΥ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ FIAT 131 ABARTH 1977 I 2000 4
31 ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΤΑΚΗΣ PORSCHE 911 CARRERA 1977 I 3000 5
32 ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΑΤΑΡΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ AUTOBIANCHI A112 1978 I 900 2
33 ΑΝΤΩΝΟΒΑΡΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΟΒΑΡΔΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CHRYSLER 1600 TI 1978 I 1600 3
34 ΚΑΡΥΔΑΣ ΘΑΝΟΣ ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΣΥ PEUGEOT 504 COUPE 1979 I 3000 5
35 ΠΕΔΟΥΛΙΑΣ ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA STARLET 1980 I 1600 3
36 ΔΕΝΑΤΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΧΛΗΣ ΗΛΙΑΣ TOYOTA STARLET 1981 I 1300 2
37 ΝΕΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΙΠΛΑΝΤΩΝΗΣ Β. PORSCHE 924 1981 I 2500 5
38 ΤΣΙΠΛΑΝΤΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΠΛΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΣ PORSCHE 924 1981 I 2500 5
39 ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ PEUGEOT 205 GT 1984 J 1600 3
40 ΣΤΕΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ Μ. PEUGEOT 205 GT 1984 J 1600 3
41 ΜΟΣΧΟΥΣ ΠΑΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ NISSAN 240 RS 1984 J 2340 5
OO ΚΑΝΣΟΣ ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ ΟΥΡΑΓΟΣ BMW 325i 1985 J 3500 5 -
Τα αποτελεσματα του αγωνα:
http://www.sisa.gr/uploads/files/RESULT ... _20111.pdfΓενικη Καταταξη:
http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERA ... _20111.pdfΚαταταξη Γκρουπ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/GROUP_ ... _20111.pdf
ΣΙΣΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΝΙΚΑΙΑΣ 2011