-
.... Καλό μηνα ...
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
...πιάστηκα από ένα σχόλιο του Button για RBR και Ferrari, και τις φήμες ότι οι μεν πρώτες είναι κάτι δέκατα μπροστά σε ρυθμούς δοκιμαστικών και οι δεύτερες ακόμα πιο μπροστά σε ρυθμούς αγώνα. Όχι ότι έχει σημασία η φήμη (Κυριακή κοντή γιορτή θα το δούμε αυτό), απλώς φέτος έχω την εντύπωση ότι φέτος έχει περισσότερη σημασία ο ρυθμός αγώνα με την όλη ιστορία που ακούγεται για τα ελαστικά. Αν δηλαδή οι ομάδες κάνουν δύο ή και τρία stops τότε μπορεί μια ομάδα με καλύτερο race pace να μην 'κολλάει' πίσω από άλλους οδηγούς (και δεν αναφέρομαι στο περσινό κάζο μας!) και με εναλλακτική στρατηγική να προσπερνάει -δυστυχώς για το θέαμα- μέσα απ' τα pit.Πέρσι με το ένα Pit-stop πάνω-κάτω όλοι στον ίδιο γύρο (damn bridgestone!) υπήρξαν πολλοί αγώνες που κρίθηκαν απ' το Σάββατο. Στον αγώνα οι RBR ποτέ δεν ήταν εξωφρενικά ταχύτερες του ανταγωνισμού (αν εξαιρέσεις Ουγγαρία που μου έρχεται τώρα στο μυαλό και ίσως Ιαπωνία ?)
-
.... Καλό μηνα ...
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
...πιάστηκα από ένα σχόλιο του Button για RBR και Ferrari, και τις φήμες ότι οι μεν πρώτες είναι κάτι δέκατα μπροστά σε ρυθμούς δοκιμαστικών και οι δεύτερες ακόμα πιο μπροστά σε ρυθμούς αγώνα. Όχι ότι έχει σημασία η φήμη (Κυριακή κοντή γιορτή θα το δούμε αυτό), απλώς φέτος έχω την εντύπωση ότι φέτος έχει περισσότερη σημασία ο ρυθμός αγώνα με την όλη ιστορία που ακούγεται για τα ελαστικά. Αν δηλαδή οι ομάδες κάνουν δύο ή και τρία stops τότε μπορεί μια ομάδα με καλύτερο race pace να μην 'κολλάει' πίσω από άλλους οδηγούς (και δεν αναφέρομαι στο περσινό κάζο μας!) και με εναλλακτική στρατηγική να προσπερνάει -δυστυχώς για το θέαμα- μέσα απ' τα pit.Πέρσι με το ένα Pit-stop πάνω-κάτω όλοι στον ίδιο γύρο (damn bridgestone!) υπήρξαν πολλοί αγώνες που κρίθηκαν απ' το Σάββατο. Στον αγώνα οι RBR ποτέ δεν ήταν εξωφρενικά ταχύτερες του ανταγωνισμού (αν εξαιρέσεις Ουγγαρία που μου έρχεται τώρα στο μυαλό και ίσως Ιαπωνία ?)
-
.... Καλό μηνα ...
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
...πιάστηκα από ένα σχόλιο του Button για RBR και Ferrari, και τις φήμες ότι οι μεν πρώτες είναι κάτι δέκατα μπροστά σε ρυθμούς δοκιμαστικών και οι δεύτερες ακόμα πιο μπροστά σε ρυθμούς αγώνα. Όχι ότι έχει σημασία η φήμη (Κυριακή κοντή γιορτή θα το δούμε αυτό), απλώς φέτος έχω την εντύπωση ότι φέτος έχει περισσότερη σημασία ο ρυθμός αγώνα με την όλη ιστορία που ακούγεται για τα ελαστικά. Αν δηλαδή οι ομάδες κάνουν δύο ή και τρία stops τότε μπορεί μια ομάδα με καλύτερο race pace να μην 'κολλάει' πίσω από άλλους οδηγούς (και δεν αναφέρομαι στο περσινό κάζο μας!) και με εναλλακτική στρατηγική να προσπερνάει -δυστυχώς για το θέαμα- μέσα απ' τα pit.Πέρσι με το ένα Pit-stop πάνω-κάτω όλοι στον ίδιο γύρο (damn bridgestone!) υπήρξαν πολλοί αγώνες που κρίθηκαν απ' το Σάββατο. Στον αγώνα οι RBR ποτέ δεν ήταν εξωφρενικά ταχύτερες του ανταγωνισμού (αν εξαιρέσεις Ουγγαρία που μου έρχεται τώρα στο μυαλό και ίσως Ιαπωνία ?)
-
Το 'Μαρτς' είναι κατά τα πρότυπα του αγγλικού March?
-
Με πρόλαβες!
-
Ειναι το γνωστο ανεκδοτο με το μαθημα αγγλικων:
Ι Γεναρ'ς εινι Τζανιαρι
Ι Φλεβαρ'ς Φεμπραρι
Ι Μαρτς, του ιδιο... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ειναι το γνωστο ανεκδοτο με το μαθημα αγγλικων:
Ι Γεναρ'ς εινι Τζανιαρι
Ι Φλεβαρ'ς Φεμπραρι
Ι Μαρτς, του ιδιο...Κλαίω!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ι Μαρτς, του ιδιο...
Μαρτς ... ως έχει.
-
Κι εγώ που νόμιζα ότι ο τίτλος αναφέρεται σε άλλη Μαρτς:
Κουίζ: τι σημαίνει το 'Μ' σε αυτή τη March;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
...
Κουίζ: τι σημαίνει το 'Μ' σε αυτή τη March;M.A.R.C.H : Max Mosley, Alan Rees, Graham Coaker, Robin Herd
To πρώτο το ήξερα, τα υπόλοιπα με σκονάκι
-
McLaren duo admit car is not up to scratch
Jenson Button and Lewis Hamilton have confirmed what most people have been suspecting: the MP4-26 is not up to scratch just yet.
Lewis Hamilton and Jenson Button admit to car worries
McLaren's Lewis Hamilton and Jenson Button are concerned their new car is already lagging behind their rivals ahead of the new season.
Τα ζωα μου αργα παλι? Βεβαια μονο που την βλεπεις την mp4-26 σου φαινεται τοσο βαρυ μονοθεσιο στο ματι..
-
... ελα ρε Μπαρμπα - Μπέρνι ... κάντο και στην F1
Imola replaces Bahrain GP2 round
Μετα το 'face lift' του 2009 (?) η νέα Ιμολα δεν έχει το τελευταίο chicane ( δηλ έχουμε ευθεία-καμπυλωτή από την 2η Rivazza μεχρι την Tambourello ) και νέα pit
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... ελα ρε Μπαρμπα - Μπέρνι ... κάντο και στην F1...και όχι μόνο. Να γίνει και η πρεμιέρα εκεί
-
μετα το facelift η ευθεια απο rivazza μεχρι tamburello ειναι η χαρα του σλιπ στριμινκ, θα γινουν φοβεροι αγωνες στο GP2
-
Όντως πολύ καλή κίνηση. Μακάρι να είναι η αρχή για κάτι καλύτερο για την Imola.
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
... ελα ρε Μπαρμπα - Μπέρνι ... κάντο και στην F1
...και όχι μόνο. Να γίνει και η πρεμιέρα εκεί
YES YES YES!!!!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
μετα το facelift η ευθεια απο rivazza μεχρι tamburello ειναι η χαρα του σλιπ στριμινκ, θα γινουν φοβεροι αγωνες στο GP2Πω πω ... ηδη το φαντάζομαι και με φτιάχνει .
Εαν ισιωνε ΚΑΙ το Villeneuve chicane και έδινε χώρο για γκάζι μέχρι την στριφτή Τosa θα μιλούσαμε για 'πισταρα' . ( Devote vs Tilke )
( χωρίς καμία επιπρόσθετη επικινδυνότητα ... )
Τεσπα ...
υγ ... Ιμολα ... η πίστα που βαριόμουν να βλέπω αγώνες αλλά με τρέλαινε αν την οδηγώ στα sim .
-
Μπέρνι - Να βρέχουμε τις πίστες για πιο συναρπαστικούς αγώνες
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
μετα το facelift η ευθεια απο rivazza μεχρι tamburello ειναι η χαρα του σλιπ στριμινκ, θα γινουν φοβεροι αγωνες στο GP2
Πω πω ... ηδη το φαντάζομαι και με φτιάχνει .
Εαν ισιωνε ΚΑΙ το Villeneuve chicane και έδινε χώρο για γκάζι μέχρι την στριφτή Τosa θα μιλούσαμε για 'πισταρα' . ( Devote vs Tilke )
( χωρίς καμία επιπρόσθετη επικινδυνότητα ... )
Βέβαια, τόσο η Tamburello όσο και το Gilles Villeneuve προστέθηκαν εκεί ακριβώς για λόγους ασφαλείας. Και το πρόβλημα είναι (ήταν...) ότι δεν υπάρχει εύκολα χώρος από πίσω για άνοιγμα της αμμοπαγίδας... (όπως κάποιος διάσημος είπε σε κάποιον άλλο διάσημο πριν ο ένας διάσημος σκοτωθεί εκεί που ήθελε να ανοίξει τον χώρο και δε μπορούσε).
Πιό εφικτή θεωρώ μια απάλειψη της Variante Alta και αλλαγή στις Rivazza (να έρθουν πιό πάνω, ώστε νε γίνει ακόμα μεγαλύτερος ο χώρος από κάτω, που ήδη υπάρχει, μέχρι το σπιτάκι της γιαγιάς)υγ ... Ιμολα ... η πίστα που βαριόμουν να βλέπω αγώνες αλλά με τρέλαινε αν την οδηγώ στα sim .
Η πίστα που ποτέ δε βαριόμουν ούτε να βλέπω ούτε να παίζω, απλά και μόνο επειδή με φτιάχνει και σχεδίαση και περιβάλλον και σύνδεση με το παρελθόν. Α, και μία από τις ωραιότερες επισκέψεις που έχω κάνει σε grand prix, το 2003...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Βέβαια, τόσο η Tamburello όσο και το Gilles Villeneuve προστέθηκαν εκεί ακριβώς για λόγους ασφαλείας. Και το πρόβλημα είναι (ήταν...) ότι δεν υπάρχει εύκολα χώρος από πίσω για άνοιγμα της αμμοπαγίδας... (όπως κάποιος διάσημος είπε σε κάποιον άλλο διάσημο πριν ο ένας διάσημος σκοτωθεί εκεί που ήθελε να ανοίξει τον χώρο και δε μπορούσε).
Πιό εφικτή θεωρώ μια απάλειψη της Variante Alta και αλλαγή στις Rivazza (να έρθουν πιό πάνω, ώστε νε γίνει ακόμα μεγαλύτερος ο χώρος από κάτω, που ήδη υπάρχει, μέχρι το σπιτάκι της γιαγιάς).
Ποσο τραγικο το παραπανω...
Διαφορα Νεα - Μαρτς 2011