Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    17
    865
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gatina last edited by

      Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;

      ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gatina last edited by

        Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;

        ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gatina last edited by

          Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;

          ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            drdino last edited by

            O συμπλέκτης τελικά δουλεύει ή όχι;

            Αν όχι, μπορεί να έσπασε η καστάνια της αυτορυθμιζόμενης ντίζας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kapami last edited by

              Αν πατησεις γερη λακουβα την ωρα που χρησιμοποιεις το συμπλεκτη ειναι γεγονος οτι μπορει αυτος να παθει ζημια. ΟΧΙ το κιβωτιο, αν ηταν να χαλαγαν τα κιβωτια απο λακουβες θα ειχαμε πτωχευσει σε αυτη τη χωρα 15 χρονια νωριτερα
              Το να χρειαστεις αλλαγη κιβωτιου το βρισκω απιθανο, αλλαγη συμπλεκτη/ντιζας/καστανιας/δισκου ειναι ενα ενδεχομενο ομως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                gatina last edited by

                Όχι ο συμπλέκτης δεν δουλέυει καθόλου.Ενώ πριν χρειάζοταν μια χαρακτηριστική πίεση τώρα απλά είναι τελείως χαλαρωμένος .
                Τι κόστος να περιμένω πάνω κάτω ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kospapad last edited by

                  αν όντως χάλασε η ντίζα πως το πήγες σπίτι με καρφωτές;
                  Η ντίζα δεν πρέπει να σου παέι πα΄νω από 100€ με την εργασία
                  Το κιβώτιο σου παέι μεταχειρισμένο στα 400€ ήαν επισκευάζεται περίπου 200€ + εργασιά λύσε δέσε στα 100€
                  Αν έχεις αρπάξει ημιαξόνιο, από τα παλία κανένα 30€ και εργασία περίπου 50€
                  Στα λέω γιατί έχει χρειαστεί να κάνω τα δύο τελευταία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gatina last edited by

                    Ευτυχώς το όλο περιστατικό συνέβη γύρω στα 500μ. από το σπίτι οπότε σπρώχνοντας . Μένω Μιλάνο,Ιταλία και από όσο έψαξα στο ίντερνετ είδα κάτι εξωφρενικές τιμές , κάτι οκτακοσάρια και βάλε . Ορισμένοι μου συνέστησαν να κάνω μήνυση στο δήμο αλλά από την άλλη σκέφτομαι που να πάω να μπλέκω , καθότι οι Ιταλοί μας μοιάζουν αρκετά γραφειοκρατικώς . Τελοσπάντων , τη Δευτέρα θα το πάω στο συνεργείο να δω τι θα μου πουν . Να προτιμήσω εξουσιοδοτημένο από την Peugeot ή κάποιο συστήμενο συνεργείο εμπιστοσύνης ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dbekos last edited by

                      Ο χρήστης gatina έγραψε:
                      Μένω Μιλάνο,Ιταλία ....
                      Να προτιμήσω εξουσιοδοτημένο από την Peugeot ή κάποιο συστήμενο συνεργείο εμπιστοσύνης ;

                      Επειδή οι Ιταλοί μας μοιάζουν και 'συνεργειακώς' (κατά το γραφειοκρατικώς), προτίμησε το δεύτερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                        αν όντως χάλασε η ντίζα πως το πήγες σπίτι με καρφωτές;

                        Αν το μόνο που δεν δουλεύει είναι το πεντάλ του συμπλέκτη, άνετα το πηγαίνεις στο συνεργείο.

                        Είχα Βόλβο 164 χωρίς συμπλέκτη για 2-3 μήνες (έχανε τα υγρά). Στα φανάρια σβήνεις, βάζεις πρώτη και μετά βάζεις μπρος. Στη συνέχεια αλλάζεις ταχύτητες συγχρονίζοντας τις στροφές και δεν χαλάει τίποτε.
                        (βέβαια το Βόλβο ήταν εξακύλινδρο 3.000 κυβικά και δεν ζοριζόταν καθόλου στην εκκίνηση. )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Κάτι σε αντλία συμπλέκτη μου κάνει η περιγραφή του προβλήματος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.

                            Sent from my Tab using a pigeon.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.

                              Sent from my Tab using a pigeon.

                              Απορύθμιση/χαλαρωση της καστάνιας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                Ναι αλλα η καστανια δεν απορυθμιζεται απ τη μια στιγμη στην αλλη.Στην αρχη θα τον δυσκολευε να αλλαξει και μετα απο λιγο κλουκ δε θα αλλαζε καθολου.Οποτε ισως εκοψε ντιζα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Σφύριγμα ελαφρύ με 4η και συγκεκριμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ (εύρος στο οποίο σφυρίζει: από τα 80 έως τα 95χαω με 4η στο κιβώτιο και μόνον) τί μπορεί να 'παίζει'? Φθορά γραναζιών 4ης? Διαφορικό? Ρουλμάν (οποιοδήποτε)?

                                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    swift-b-p-m last edited by

                                    Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                    Σφύριγμα ελαφρύ με 4η και συγκεκριμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ (εύρος στο οποίο σφυρίζει: από τα 80 έως τα 95χαω με 4η στο κιβώτιο και μόνον) τί μπορεί να 'παίζει'? Φθορά γραναζιών 4ης? Διαφορικό? Ρουλμάν (οποιοδήποτε)?

                                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                    Anyone?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      το ρουλεμαν προκαλει σφυριγμα αλλα μηπως υπαρχει μια απωλεια-ελλειψη βαλβολινης?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        swift-b-p-m last edited by

                                        Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                        το ρουλεμαν προκαλει σφυριγμα αλλα μηπως υπαρχει μια απωλεια-ελλειψη βαλβολινης?

                                        Ταα ρουλεμάν ε? Θετικό αυτό.

                                        Όχι, από βαλβολίνη είναι φουλ πάντως.

                                        Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr