-
Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;
ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση
-
Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;
ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση
-
Χθες βράδυ ενώ γύριζα σπίτι μου από εθνική , δεν υπολόγισα σωστά και πέτυχα μια λακούβα με ταχύτητα γύρω στα 70-80 κλμ/ω . Ενώ έβριζα την ώρα και τη στιγμή ελπίζοντας πως στη χειρότερη θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχο νυχτιάτικα αμέσως αντελήφθηκα ότι δυστυχώς ο συμπλέκτης δεν ανταποκρίνοταν πλέον και το αυτοκίνητο έκανε έναν περίεργο θόρυβο . Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω 1η και 2α χωρίς επιτυχία . Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί αλλαγή κιβωτίου ή υπάρχει περίπτωση να την σκαπουλάρω με κάτι λίγοτερο ; Το αυτοκίνητο είναι Peugeot 206 (μοντέλο 2002) πόσο περίπου θα μου στοιχήσει ; Επίσης αναρωτιέμαι πόσο σύνηθη είναι τέτοια φαινόμενα ;
ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση
-
O συμπλέκτης τελικά δουλεύει ή όχι;
Αν όχι, μπορεί να έσπασε η καστάνια της αυτορυθμιζόμενης ντίζας.
-
Αν πατησεις γερη λακουβα την ωρα που χρησιμοποιεις το συμπλεκτη ειναι γεγονος οτι μπορει αυτος να παθει ζημια. ΟΧΙ το κιβωτιο, αν ηταν να χαλαγαν τα κιβωτια απο λακουβες θα ειχαμε πτωχευσει σε αυτη τη χωρα 15 χρονια νωριτερα
Το να χρειαστεις αλλαγη κιβωτιου το βρισκω απιθανο, αλλαγη συμπλεκτη/ντιζας/καστανιας/δισκου ειναι ενα ενδεχομενο ομως. -
Όχι ο συμπλέκτης δεν δουλέυει καθόλου.Ενώ πριν χρειάζοταν μια χαρακτηριστική πίεση τώρα απλά είναι τελείως χαλαρωμένος .
Τι κόστος να περιμένω πάνω κάτω ; -
αν όντως χάλασε η ντίζα πως το πήγες σπίτι με καρφωτές;
Η ντίζα δεν πρέπει να σου παέι πα΄νω από 100€ με την εργασία
Το κιβώτιο σου παέι μεταχειρισμένο στα 400€ ήαν επισκευάζεται περίπου 200€ + εργασιά λύσε δέσε στα 100€
Αν έχεις αρπάξει ημιαξόνιο, από τα παλία κανένα 30€ και εργασία περίπου 50€
Στα λέω γιατί έχει χρειαστεί να κάνω τα δύο τελευταία. -
Ευτυχώς το όλο περιστατικό συνέβη γύρω στα 500μ. από το σπίτι οπότε σπρώχνοντας . Μένω Μιλάνο,Ιταλία και από όσο έψαξα στο ίντερνετ είδα κάτι εξωφρενικές τιμές , κάτι οκτακοσάρια και βάλε . Ορισμένοι μου συνέστησαν να κάνω μήνυση στο δήμο αλλά από την άλλη σκέφτομαι που να πάω να μπλέκω , καθότι οι Ιταλοί μας μοιάζουν αρκετά γραφειοκρατικώς . Τελοσπάντων , τη Δευτέρα θα το πάω στο συνεργείο να δω τι θα μου πουν . Να προτιμήσω εξουσιοδοτημένο από την Peugeot ή κάποιο συστήμενο συνεργείο εμπιστοσύνης ;
-
Ο χρήστης gatina έγραψε:
Μένω Μιλάνο,Ιταλία ....
Να προτιμήσω εξουσιοδοτημένο από την Peugeot ή κάποιο συστήμενο συνεργείο εμπιστοσύνης ;Επειδή οι Ιταλοί μας μοιάζουν και 'συνεργειακώς' (κατά το γραφειοκρατικώς), προτίμησε το δεύτερο.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
αν όντως χάλασε η ντίζα πως το πήγες σπίτι με καρφωτές;Αν το μόνο που δεν δουλεύει είναι το πεντάλ του συμπλέκτη, άνετα το πηγαίνεις στο συνεργείο.
Είχα Βόλβο 164 χωρίς συμπλέκτη για 2-3 μήνες (έχανε τα υγρά). Στα φανάρια σβήνεις, βάζεις πρώτη και μετά βάζεις μπρος. Στη συνέχεια αλλάζεις ταχύτητες συγχρονίζοντας τις στροφές και δεν χαλάει τίποτε.
(βέβαια το Βόλβο ήταν εξακύλινδρο 3.000 κυβικά και δεν ζοριζόταν καθόλου στην εκκίνηση. ) -
Κάτι σε αντλία συμπλέκτη μου κάνει η περιγραφή του προβλήματος...
-
Δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.Sent from my Tab using a pigeon.
Απορύθμιση/χαλαρωση της καστάνιας;
-
Ναι αλλα η καστανια δεν απορυθμιζεται απ τη μια στιγμη στην αλλη.Στην αρχη θα τον δυσκολευε να αλλαξει και μετα απο λιγο κλουκ δε θα αλλαζε καθολου.Οποτε ισως εκοψε ντιζα.
-
Σφύριγμα ελαφρύ με 4η και συγκεκριμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ (εύρος στο οποίο σφυρίζει: από τα 80 έως τα 95χαω με 4η στο κιβώτιο και μόνον) τί μπορεί να 'παίζει'? Φθορά γραναζιών 4ης? Διαφορικό? Ρουλμάν (οποιοδήποτε)?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Σφύριγμα ελαφρύ με 4η και συγκεκριμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ (εύρος στο οποίο σφυρίζει: από τα 80 έως τα 95χαω με 4η στο κιβώτιο και μόνον) τί μπορεί να 'παίζει'? Φθορά γραναζιών 4ης? Διαφορικό? Ρουλμάν (οποιοδήποτε)?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Anyone?
-
το ρουλεμαν προκαλει σφυριγμα αλλα μηπως υπαρχει μια απωλεια-ελλειψη βαλβολινης?
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
το ρουλεμαν προκαλει σφυριγμα αλλα μηπως υπαρχει μια απωλεια-ελλειψη βαλβολινης?Ταα ρουλεμάν ε? Θετικό αυτό.
Όχι, από βαλβολίνη είναι φουλ πάντως.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων