-
Επος
http://www.speedhunters.com/2013/07/tha ... e-royalty/
-
-
Τόσοι κάτοχοι σε αυτό το φόρουμ άντε να μαζευτούν να μας πουν τις εμπειρίες τους
-
Α, πάνω στην ώρα, κι ότι έλεγα ν' αγοράσω μία Rolls!
-
Πόσες μοίρες 'γυρίζουν' αυτά?
Είναι καλά?
Δεν βλέπω να κυκλοφορούν και πολλά όμως... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Α, πάνω στην ώρα, κι ότι έλεγα ν' αγοράσω μία Rolls!
Γιατί όχι ?
(Eίμαι σίγουρος πως πρόκειται για δάκτυλο της αριστερής σέκτας! )
-
αφού ξέρεις ότι η μάσκα της ρολς αγριεύει τη Μητέρα
-
Μεταλλαγμένα bmw είναι σήμερα τους κλασσικούς κινητήρες της εταιρίας νομίζω ότι τους χρησιμοποιεί η bentley σήμερα .
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
αφού ξέρεις ότι η μάσκα της ρολς αγριεύει τη ΜητέραΕμένα με αγριεύει η πινακίδα!
-
σερνει και κονσερβοκουτια δεμενα απο πισω?
-
Ναι, μερικές 120.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ναι, μερικές 120.Εμ, βέβαια, αφού είναι μισές BMW, και εύκολο είναι να τις σύρεις, και είναι... της οικογένειας!
ΥΓ: Παιδιά, δεν πρόλαβε ν' ανοίξει ο άνθρωπος το forum και το έχουμε ταράξει στα
Ανοίξτε κάνα HF Forum να με δουλεύετε με την ησυχία σας!
-
Προφανώς εννοείς από τα .. ανθρωπινά μεγέθη γιατί υπάρχει και η άλλη!...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μεταλλαγμένα bmw είναι σήμερα τους κλασσικούς κινητήρες της εταιρίας νομίζω ότι τους χρησιμοποιεί η bentley σήμερα .Θυμήθηκα ένα σχόλιο που είχα διαβάσει σχετικά μ' αυτό -δε θυμάμαι από ποιον δημοσιογράφο γραμμένο- οτι τώρα πια στα 60 μίλια δε θα είναι μόνο το τικ-τακ από το αναλογικό ρολόι που θα ακούγεται στο εσωτερικό, αλλά και το ταπ-ταπ που θα κάνει η μπότα του Γερμανού κατακτητή στην παχιά της μοκέτα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Α, πάνω στην ώρα, κι ότι έλεγα ν' αγοράσω μία Rolls!
Γιατί όχι ?
-Που σαι ρε φίλε, έμαθα ότι πούλησες το παλιό. Τι οδηγάς τώρα?
-Ένα γαμόάμαξο μωρέ, άστα να πάνε... -
Μια κλασσική SS είναι money well spent πάντως...
Είχα την τύχη να κάνω εκατοντάδες χιλιόμετρα με αρκετές SS (και σε μια περίπτωση με κάτι πιο ειδικό). Θεωρώ ότι είναι μακράν το πιο αρχοντικό αυτοκίνητο στο δρόμο με ποιότητα κύλησης που δεν πιάνεται παρά μόνο από τις (πολύ) μεγάλες MB. Οι εξευτελιστικές τους τιμές πριν μια πενταετία έγιναν αφορμή για να γεμίσουμε κακοσυντηρημένα δείγματα (τα οποία έτσουξαν τους επίδοξους ¨σερ¨ στις επισκευές βεβαια με αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετά αμάξια λίγο πάνω αλλά και κάτω από το δεκαχίλιαρο σήμερα) αλλά ένα εξαρχής σωστό αυτοκίνητο έχει πραγματικά πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης σε σχέση με την ξεχωριστή πολυτέλεια που προσφέρει (θέλει και λίγο ψάξιμο όμως... κατά βάθος και αυτό εγγλέζικο αμάξι είναι!! ), SV διόρθωσέ με αν λέω ψέμματα... -
Πάντως εδώ οι ίδιοι οι Άγγλοι θάβουν κυριολεκτικά την αδελφούλα της SS και θεωρούν πολύ κακή ιδέα την αγορά μιας τέτοιας.
Πιστεύω γενικά και ανεξάρτητα του βίντεο οτι είναι υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα και δεν προσφέρουν όλα όσα ο μύθος που τα περικλείει υπόσχεται. Ειδικά τα προ BMW μοντέλα ήταν παρωχυμένα τεχνολογικά. Το κόστος συντήρησης πρέπει να είναι υψηλό - υποθέτω οτι τα ανταλλακτικά πρέπει να είναι πανάκριβα και δυσεύρετα.
-
ΟΚ δεκτόν!
Άλλωστε τόνισα πως υποθέτω οτι τα ανταλλακτικά πρέπει να είναι πανάκριβα! Εφόσον κατέχεις ένα ίδιο όμως, εσύ ξέρεις! Στο πεζώ μου το φανάρι σίγουρα στοιχίζει περισσότερο
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αγόρασα φανάρι μπροστινό κομπλέ ολοκαίνουργιο στο κουτί του με 20 ευρώ.Ιμιτασιόν Γιώργο;
-
Από το Praktiker να το έπαιρνες πιο ακριβό θα ήταν...
Rolls Royce forum