-
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό για όλες τις δουλειές (μετακινήσεις στην πόλη, εύκολο πάρκινγκ, χαμηλή κατανάλωση, ταξίδια κτλ).
Αφού έκανα μια έρευνα αγοράς κατάληξα σε κινητήρα TSI σε κάθε περίπτωση.
Το fabia δεν με τρελαίνει και έχει πάρει και 4 αστέρια στο euroncap.Οπότε μένουμε σε IBIZA ή POLO.
Με 14.000 παίρνω με το κλειδί στο χέρι το IBIZA STYLE 1.2 TSI (στη συγκεκριμένη έκδοση δίνει και από εξοπλισμό αρκετά: ABS+EBA, αισθητήρα ελαστικών, hill hold control, συστημα XDS, πίσω ηλ. παράθυρα, 15αρες ζαντες αλουμινιου κτλ ). Δώρο συναγερμός - αισθητήρες.
Τωρα μου αρέσει και το POLO αλλά η TRENDLINE ξεκινάει από 15.000 με εξοπλισμό που τουλάχιστον στα χαρτιά μου φαίνεται πολύ φτωχός. Η HIGHLINE φτανει στα 16.500 και ανεβαίνει αρκετά. Στην ΚΑΡΕΝΤΑ ήταν σε φάση take it or leave it μονο κάτι για αιθητηρες κατι ανεφεραν θα δωσουν, και γενικα αδιαφορια στυλ γαμ%%%ε και δέρνουμε. (βεβαια γινόταν της π%%%ας - αντίθετα με όλες τις άλλες αντιπροσωπείες που πηγα).
Ποία η άποψη σας για το IBIZA? Κάποιος που να το έχει πάρει, έχει κάποια δυνατα-εμφανή μειονεκτήματα στη συναρμογή - ποιότητα- ηχομόνωση κτλ, που να δικαιολογούν την διαφορά τιμής?
Γενικα - συμβουλές κ απόψεις ευπρόσδεκτες.
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό για όλες τις δουλειές (μετακινήσεις στην πόλη, εύκολο πάρκινγκ, χαμηλή κατανάλωση, ταξίδια κτλ).
Αφού έκανα μια έρευνα αγοράς κατάληξα σε κινητήρα TSI σε κάθε περίπτωση.
Το fabia δεν με τρελαίνει και έχει πάρει και 4 αστέρια στο euroncap.Οπότε μένουμε σε IBIZA ή POLO.
Με 14.000 παίρνω με το κλειδί στο χέρι το IBIZA STYLE 1.2 TSI (στη συγκεκριμένη έκδοση δίνει και από εξοπλισμό αρκετά: ABS+EBA, αισθητήρα ελαστικών, hill hold control, συστημα XDS, πίσω ηλ. παράθυρα, 15αρες ζαντες αλουμινιου κτλ ). Δώρο συναγερμός - αισθητήρες.
Τωρα μου αρέσει και το POLO αλλά η TRENDLINE ξεκινάει από 15.000 με εξοπλισμό που τουλάχιστον στα χαρτιά μου φαίνεται πολύ φτωχός. Η HIGHLINE φτανει στα 16.500 και ανεβαίνει αρκετά. Στην ΚΑΡΕΝΤΑ ήταν σε φάση take it or leave it μονο κάτι για αιθητηρες κατι ανεφεραν θα δωσουν, και γενικα αδιαφορια στυλ γαμ%%%ε και δέρνουμε. (βεβαια γινόταν της π%%%ας - αντίθετα με όλες τις άλλες αντιπροσωπείες που πηγα).
Ποία η άποψη σας για το IBIZA? Κάποιος που να το έχει πάρει, έχει κάποια δυνατα-εμφανή μειονεκτήματα στη συναρμογή - ποιότητα- ηχομόνωση κτλ, που να δικαιολογούν την διαφορά τιμής?
Γενικα - συμβουλές κ απόψεις ευπρόσδεκτες.
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό για όλες τις δουλειές (μετακινήσεις στην πόλη, εύκολο πάρκινγκ, χαμηλή κατανάλωση, ταξίδια κτλ).
Αφού έκανα μια έρευνα αγοράς κατάληξα σε κινητήρα TSI σε κάθε περίπτωση.
Το fabia δεν με τρελαίνει και έχει πάρει και 4 αστέρια στο euroncap.Οπότε μένουμε σε IBIZA ή POLO.
Με 14.000 παίρνω με το κλειδί στο χέρι το IBIZA STYLE 1.2 TSI (στη συγκεκριμένη έκδοση δίνει και από εξοπλισμό αρκετά: ABS+EBA, αισθητήρα ελαστικών, hill hold control, συστημα XDS, πίσω ηλ. παράθυρα, 15αρες ζαντες αλουμινιου κτλ ). Δώρο συναγερμός - αισθητήρες.
Τωρα μου αρέσει και το POLO αλλά η TRENDLINE ξεκινάει από 15.000 με εξοπλισμό που τουλάχιστον στα χαρτιά μου φαίνεται πολύ φτωχός. Η HIGHLINE φτανει στα 16.500 και ανεβαίνει αρκετά. Στην ΚΑΡΕΝΤΑ ήταν σε φάση take it or leave it μονο κάτι για αιθητηρες κατι ανεφεραν θα δωσουν, και γενικα αδιαφορια στυλ γαμ%%%ε και δέρνουμε. (βεβαια γινόταν της π%%%ας - αντίθετα με όλες τις άλλες αντιπροσωπείες που πηγα).
Ποία η άποψη σας για το IBIZA? Κάποιος που να το έχει πάρει, έχει κάποια δυνατα-εμφανή μειονεκτήματα στη συναρμογή - ποιότητα- ηχομόνωση κτλ, που να δικαιολογούν την διαφορά τιμής?
Γενικα - συμβουλές κ απόψεις ευπρόσδεκτες.
Ευχαριστώ.
-
Ο κολλητος μου εχει Ibiza sc αλλα δεν νομιζω να εχει διαφορες...
Γενικα ειναι αρκετα καλο αυτοκινητο
Εγω θα σου πω τα πλην που εχω εντοπισει οδηγοντας το...
Δεν ειναι και πολυ ευελικτο αυτοκινητο (νομιζω ξεπερνα τα 4 μετρα σε μηκος)
Το εσωτερικο του θελει περισσοτερη φαντασια και χρωμα (αν και το Polo δεν διεκδικει δαφνες πρωτοτυπιας)
Το ηχοσυστημα του ειναι γριφος
Στα φρενα εχω παρατηρησει οτι θελει να πατησεις αρκετα το πενταλ για να πιασουν τα φρενα.. Δεν ξερω αν τωρα εχει αλλαξει αυτο (παντως πιανουν αρκετα καλα, μη σε φοβιζει αυτο)
Να σου πω ομως και μερικα συν
Η ποιοτητα δεν εχει προβληματα (καπως σκληρο πλαστικο μεν αλλα ενταξει δεν τιθεται θεμα) αρκει να μην σου βαλουν κατι νικελ δαχτυλιδια στην αντιπροσωπεια (στις 2 βδομαδες ξεκολλησαν )
Στα ταξιδια ειναι πολυ καλο ενω και απο ηχομονωση δεν εχει θεματα...
Σερβις ο φιλος μου για τα 15.000 χλμ εδωσε 90 € νομιζω..
Αν μου ερθουν κι αλλα, θα γραψω.. -
Ναι αυτό με το εσωτερικο το παρατηρησα, αλλά οπως λες και το POLO δεν εχει το εσωτερικο που κανει τη διαφορα. Σαν ποιοτητα εσωτερικου βεβαια το VW δειχνει οτι ειναι μπροστα, αλλα για αυτο που το θελω το IBIZA δε μου φανηκε ασχημο.
Εφοσον το εχεις οδηγησει και δε σου κανε καποια ασχημη εντυπωση του στυλ τριξιματα και τετοια, ειναι θετικο.
Γενικα παντως μου φαινεται σαν καλο value for money το συγκεκριμενο.
Ο,τι αλλο θυμηθεις μου λες.
Ευχαριστω
-
ibiza από εμένα είναι πιο όμορφο όπως και να το κάνουμε από το συντηρητικό vw και με καλύτερη τιμή αλλά χάνει σε μεταπώληση αν δεν σε ενδιαφέρει το τελευταίο προχώρα .
Αγορά μικρού - IBIZA 1.2 TSI STYLE - VW POLO 1.2 TSI