-
Καλημέρα.
Λίγες μέρες πριν πήρα τα σηματάκια μου και σήμερα θα είναι τα 4ο μάθημα οδήγησης.
Χθες στο 3ο ψιλοαπογοητεύτηκα μιας και με έβαλε ο εκπαιδευτής να οδηγήσω μέσα σε στενά
και επειδή είμαι εντελώς άσχετη με το τιμόνι βραχυκύκλωσα!Νομίζω ότι με τρέχει γρήγορα και δεν προλαβαίνω να έχω τον έλεγχο καλά γιατί λόγω του ότι
για μένα οι αυτονόητες κινήσεις αλλάγής ταχύτητας και φρεναρίσματος είναι ακόμα νέες έννοιες
και πρέπει να σκεφτώ πριν τις κάνω. Επίσης δεν μπορώ ακόμα να ελέγξω τις διασταυρώσεις μέσα
σε στενό δρόμο χωρίς να σταματήσω τελείως γιατί το θεωρώ επικίνδυνο.Δεν ξέρω αν τα καταφέρω τελικά γιατί ξεκίνησα με πολύ όρεξη αλλά από χθες έχω ξενερώσει
και ζορίστηκα πολύ. Αφού στο τέλος του μαθήματος δεν καταλάβαινα καλά τι έκανα γιατί ό δάσκαλος
μου έδινε πολύ γρήγορα οδηγίες και δεν προλάβαινα πάντα να τις ακολουθήσω.Εσείς που είστε χρόνια -ή όχι- στο άθλημα
κρίνετε ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς για δάκρυα ή
αυτό το θέμα ή το 'χεις ή δεν το'χεις?Βοηθήστε guys!
γιατί είμαι και γυναίκα και θα με έχουνε στη γιούχα! -
Καλημέρα.
Λίγες μέρες πριν πήρα τα σηματάκια μου και σήμερα θα είναι τα 4ο μάθημα οδήγησης.
Χθες στο 3ο ψιλοαπογοητεύτηκα μιας και με έβαλε ο εκπαιδευτής να οδηγήσω μέσα σε στενά
και επειδή είμαι εντελώς άσχετη με το τιμόνι βραχυκύκλωσα!Νομίζω ότι με τρέχει γρήγορα και δεν προλαβαίνω να έχω τον έλεγχο καλά γιατί λόγω του ότι
για μένα οι αυτονόητες κινήσεις αλλάγής ταχύτητας και φρεναρίσματος είναι ακόμα νέες έννοιες
και πρέπει να σκεφτώ πριν τις κάνω. Επίσης δεν μπορώ ακόμα να ελέγξω τις διασταυρώσεις μέσα
σε στενό δρόμο χωρίς να σταματήσω τελείως γιατί το θεωρώ επικίνδυνο.Δεν ξέρω αν τα καταφέρω τελικά γιατί ξεκίνησα με πολύ όρεξη αλλά από χθες έχω ξενερώσει
και ζορίστηκα πολύ. Αφού στο τέλος του μαθήματος δεν καταλάβαινα καλά τι έκανα γιατί ό δάσκαλος
μου έδινε πολύ γρήγορα οδηγίες και δεν προλάβαινα πάντα να τις ακολουθήσω.Εσείς που είστε χρόνια -ή όχι- στο άθλημα
Καλημέρα.
εαν εχεις αγχος και φοβασαι δεν θα μαθεις να οδηγας ποτε