-
Εγινε και επισημα η παρουσιαση του καινουργιου και εντυπωσιακου Chrysler 300. Σιγουρα θα ερθει και στας Ευρωπας ως καποια Lancia. Ποιο μοντελο λετε να ειναι?
http://www.autoblog.com/2011/01/28/2011-chrysler-300-first-drive-review-road-test/
-
Εγινε και επισημα η παρουσιαση του καινουργιου και εντυπωσιακου Chrysler 300. Σιγουρα θα ερθει και στας Ευρωπας ως καποια Lancia. Ποιο μοντελο λετε να ειναι?
http://www.autoblog.com/2011/01/28/2011-chrysler-300-first-drive-review-road-test/
-
Εγινε και επισημα η παρουσιαση του καινουργιου και εντυπωσιακου Chrysler 300. Σιγουρα θα ερθει και στας Ευρωπας ως καποια Lancia. Ποιο μοντελο λετε να ειναι?
http://www.autoblog.com/2011/01/28/2011-chrysler-300-first-drive-review-road-test/
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Σιγουρα θα ερθει και στας Ευρωπας ως καποια Lancia. Ποιο μοντελο λετε να ειναι?Στο νετ πολλά άρθρα λένε για Lancia Thema.
-
ΣΥΜΦΩΝΩ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΑ ΤΗΣ THESIS -
Σαν chrysler 300 ειναι πολυ καλο..Απο εκει και περα η ολη αυτη ιστορια με την chrysler-lancia ειναι πολυ κριμα για τα αμαξια της τελευταιας..
Μετα τη thesis αυτο? -
Στυγνό rebadging (oι μόνες διαφορές περιορίζονται στην αλλαγή του logo),που αποσκοπεί στο να γεμίσουν όπως όπως οι γκάμες των Lancia και Fiat,πριν οι dealers αρχίζουν να το σκάνε ομαδικά ομαδικά από το δίκτυο.
Παρουσίαση στη Γενεύη και διάθεση από τα τέλη του χρόνου ως Thema, με αντικειμενικό στόχο τους εταιρικούς στόλους και τις μισθώσεις μακράς διαρκείας,ποντάροντας στις χαμηλές τιμές.Και αν αυτό ήταν γνωστό και αναμενόμενο εδώ και καιρό....ακατανόητη η σπουδή με την οποία φέρνουν στην ευρωπαΪκή αγορά το Grand Voyager (μόνο με μακρύ μεταξόνιο)ως Lancia Grand Voyager.
http://www.cardesign.ru/files/forum/par ... a-2011.jpg
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
... ακατανόητη η σπουδή με την οποία φέρνουν στην ευρωπαΪκή αγορά το Grand Voyager (μόνο με μακρύ μεταξόνιο)ως Lancia Grand Voyager.Συγνώμη για το .
Το αντίθετο για μένα, προβλέψιμο, αναμενομενο και καθόλου ενοχλητικό αφού και το προηγούμενο MPV της Lancia δεν ήταν ακριβώς Lancia αν και σε εμφάνιση το θεωρούσα το ωραιότερο από την τετράδα.
Τωρα για το 300/Thema ... με κάλυψες απόλυτα. Τουλάχιστον δεν μπήκαν σε κόπο να ψάξουν και νέο όνομα και εχουν ξεκάθαρη θέση που στοχεύει.ΥΓ. Σαν Chrysler πάντως σε μαυρο και με φιμέ τζάμια μ'αρέσει!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
http://www.cardesign.ru/files/forum/par ... a-2011.jpg
Καλά, τόσο δύσκολο τους ήταν να αλλάξουν λίγο την μούρη να δείχνει περισσότερο Lancia;
Αυτή η μάσκα δείχνει ΧΑΛΙΑ, λες και κόλλησε κάποιος πρόχειρα το σήμα επάνω!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
http://www.cardesign.ru/files/forum/par ... a-2011.jpg
Καλά, τόσο δύσκολο τους ήταν να αλλάξουν λίγο την μούρη να δείχνει περισσότερο Lancia;
Αυτή η μάσκα δείχνει ΧΑΛΙΑ, λες και κόλλησε κάποιος πρόχειρα το σήμα επάνω!
Kαι η μικρότερη αλλαγή ανάμεσα στα μοντέλα (πχ. φωτιστικά σώματα - μάσκα)κοστίζει μερικά εκατομύρια ευρώ στην παραγωγή....και δεν είναι καιρός για έξοδα ούτε μερικών εκατοντάδων ευρώ.
Πρόσεξε τώρα πώς με ένα σμπάρο.....καταστρέφουν δύο μάρκες:
Το μπροστά,όπως και το οπίσθιο τμήμα του 300 υπέστησαν τις δραματικότερες αλλαγές,ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στην ευρωπαϊκή αισθητική,κάνοντας την λιγότερο τετραγωνισμένη και 'μασίφ' σε σχέση με το παρελθόν.Σε επίπεδο Lancia η προσπάθεια εξευρωπαϊσμού του σχεδίου δεν λειτουργεί.Το 300 παραμένει το αυτοκίνητο του Tony Soprano.Σε επίπεδο Chrysler καταστρέφει ό,τι ιδιαιτερότητα είχε το απερχόμενο μοντέλο.Η νέα μάσκα,υπερανώνυμη και 10 φορές χειρότερη από αυτήν του παλιού 300,είναι μια 'βουτιά' στη δεκαετία του 80, όταν όλα τα μαστόδοντα USA ήταν σχεδόν πανομοιότυπα μεταξύ τους.Το πίσω μέρος αλλάζει λίγο,ακολουθώντας τη λογική 'lexus-style',ένα είδος που πλέον δεν είναι της μόδας,παρά μόνο στο Ιnglewood ανάμεσα στους gangs.Μόνον αυτοί και λίγοι Japs ακολουθούν αυτό το δρόμο.Σε ότι αφορά τη μάσκα,αυτή πλέον θα είναι κοινή.Στα μέλλοντικά μοντέλα (αρχής γενομένης από το Ypsilon 846) η μάσκα θα είναι αυτή που εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν δυό χρόνια στο Detroit, στο concept 200c και σχεδιάστηκε αποκλειστικά σαν καινούρια μάσκα για τα αμερικάνικα Chrysler,σεβόμενη την σχεδιαστική παράδοση της μάρκας.
http://www.autoblog.it/post/30904/nuova ... a-torinese
Η Y 846 όταν σχεδιάστηκε προ διετίας είχε μάσκα σχεδιασμένη σαν Lancia...διαφορετική μεν και εξελιγμένη σχεδιαστικά σε σχέση με το παρελθόν της φίρμας,με κάθετες μπάρες και κόψιμο στη μέση.Και τώρα την πέταξαν στα σκουπίδια.Πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει να πουλήσουν δυό διαφορετικές μάρκες στις ανά τον κόσμο αγορές...αλλά να δημιουργήσουν μια καινούρια.
Ελπίζω κάποιος βελτιωτής να αρχίσει να προσφέρει after market μάσκες με κάθετες μπάρες για τη Lancia.Θα είναι κλωτσιά στο καλάμι του Sergione για τις αμφιβόλου γούστου επιλογές του
-
Και αν αυτό ήταν γνωστό και αναμενόμενο εδώ και καιρό....ακατανόητη η σπουδή με την οποία φέρνουν στην ευρωπαΪκή αγορά το Grand Voyager (μόνο με μακρύ μεταξόνιο)ως Lancia Grand Voyager.
Χρόνο προσπαθεί να κερδίσει ο άνθρωπος για να οργανωθεί καλύτερα. Εκμεταλλεύεται λοιπόν ότι βρίσκει έτοιμο και αναπτύσσει με ριμπατζιές τη γκάμα του με αστείο κοστολόγιο σε 'μηδέν' χρόνο. Το ίδιο κάνει και με το Τζέρνι.
Και αν αύριο η Λάντσια με το 300άρι πουλήσει περισσότερο από το Θέσις, θα επιχειρήσει να βγει και από πάνω στους επικριτές του και ποιοί θ' ακούσουν την όποια αντιπολίτευση που θα του ασκηθεί.Εμένα μ' άρεσε που ήθελε να πάρει και την Όπελ . Δεν του έφτανε η Κράισλερ και οι άλλοι, ήθελε κι' άλλο καρπούζι κάτω από την μασχάλη του να κουβαλάει, και μάλιστα μεγάλο και ώριμο.
-
Η αποτυχία απόκτησης της Opel (την οποία φέρει βαρέως ο SM)άλλαξε συλλήβδην την πολιτική του ομίλου όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά,καθώς θα του εξασφάλιζε τον απαραίτητο όγκο παραγωγής σε κρίσιμες κατηγορίες οχημάτων και στους κινητήρες diesel.
Από τη στιγμή που δεν τα κατάφερε, έχει βάλει την ευρωπαϊκή αγορά σε τρίτη προτεραιότητα και τα ευρωπαϊκά brands σε δεύτερη μοίρα (με CJD μπορεί να κάνει παιχνίδι σε όλο τον κόσμο).Γι αυτό και τα στυγνά rebadging (που δεν πρόκειται να άλλαξουν σε φιλοσοφία και πρακτική στο μέλλον), από τα οποία δεν ενδιαφέρεται ούτε για τις πωλήσεις τους(αν ενδιαφερόταν θα δημιουργούσε πχ και SW έκδοση του 300),ούτε για την ενδεχόμενη ζημιά στην εικόνα των brands.Το 300 βέβαια είναι το εύκολο να κάνει περισσότερες πωλήσεις από τη thesis (η οποία είναι το μοναδικό μοντέλο του ομίλου που την τελευταία 10ετία πωλείτο κάτω του κόστους),αλλά δεν λύνει κανένα πρόβλημα στην ανάπτυξη της Lancia,η οποία από τις 100Κ πωλήσεις το πολύ να ανέβει στις 140Κ (με την προσθήκη στην γκάμα των 300/200/GV). -
Φτυστό Lancia ρε γμτ...
-
απο κινητηρες τι θα εχει? οι αμερικανικοι οπως ειναι?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο κινητηρες τι θα εχει? οι αμερικανικοι οπως ειναι?Για τους βενζινοκινητήρες η απάντηση πρέπει να είναι προφανής... Λογικά όμως θα πρέπει να διατεθεί και με ντίζελ, δε
νομίζω πως νοείται διάθεση στην Ευρώπη αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας χωρίς πετρελαιοκίνητη έκδοση. Κι εδώ το
πράγμα περιπλέκεται: αυτή τη στιγμή η Φίατ δε διαθέτει κινητήρα για το μέγεθος αυτό και μη μου πει κανείς τον 5κύλινδρο
της Άλφα ή τον 2.0 Multijet με 170 άλογα... Άρα θα πρέπει να δούμε κάποιον από τους νέους κινητήρες της FPT να
πρωτοεμφανίζεται εδώ, όχι; -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
απο κινητηρες τι θα εχει? οι αμερικανικοι οπως ειναι?
Για τους βενζινοκινητήρες η απάντηση πρέπει να είναι προφανής... Λογικά όμως θα πρέπει να διατεθεί και με ντίζελ, δε
νομίζω πως νοείται διάθεση στην Ευρώπη αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας χωρίς πετρελαιοκίνητη έκδοση. Κι εδώ το
πράγμα περιπλέκεται: αυτή τη στιγμή η Φίατ δε διαθέτει κινητήρα για το μέγεθος αυτό και μη μου πει κανείς τον 5κύλινδρο
της Άλφα ή τον 2.0 Multijet με 170 άλογα... Άρα θα πρέπει να δούμε κάποιον από τους νέους κινητήρες της FPT να
πρωτοεμφανίζεται εδώ, όχι;Πετρελαιοκινητήρας της FPT δεν μπορεί να υιοθετηθεί για τεχνικούς λόγους.Άρα από diesel ο τρίλιτρος με τα 225 άλογα της VM
και ενδεχομένως ο 2,2 της ίδιας εταιρείας.
Από βενζίνη ο 3,6 V6 Pentastar.ΥΓ. Ο πεντακύλινδρος diesel 2,4 Pratola Serra της Fiat/Lancia οδεύει προς συνταξιοδότηση.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
αυτή τη στιγμή η Φίατ δε διαθέτει κινητήρα για το μέγεθος αυτό και μη μου πει κανείς τον 5κύλινδρο
της Άλφα ή τον 2.0 Multijet με 170 άλογα... Άρα θα πρέπει να δούμε κάποιον από τους νέους κινητήρες της FPT να
πρωτοεμφανίζεται εδώ, όχι;O 2.2 της E-class με τα 135 αγριεμένα είναι καλύτερος από τον 2.0MJ;
-
και μερικες pimp my ride προτασεις για να μπαινουμε στο κλιμα
πλακα πλακα αυτες οι ετοιμες λυσεις για εναν ελληνα καγκουρα του οποιου τα μοντελα δεν κυκλοφορουν τοσο πολυ εξω μπορει να αποδειχτουν σωτηριες
τερμα πια τα ψευτο-βοδι κιτ στα ταπεινα αμαξακια -
Προτιμότερο να το αγορασεις με τα σηματα της chrysler παρα σαν ... Lancia!
Θα πωλειται και ως chrysler στην Ευρωπη?
Αν ναι, δε βλέπω το λογο να το αγορασει καποιος με ενα ψευτικο σηματακι lancia.
Αν όχι, μαλλον θα χασει πωλησεις παρα θα κερδισει με το σημα της lancia.
Οπως έγραψε και καποιος φιλος, ως chrysler ειναι αποδεκτο και για καποιον που θελει να πουλησει μουρη γενικα, μαλλον καλυτερο θα ειναι να το λανσαρει ως αμερικανικο! -
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Θα πωλειται και ως chrysler στην Ευρωπη?Νομίζω μόνο στη Μεγάλη Βρετανία απ' όπου η Lancia απουσιάζει ούτως ή άλλως.
Και αν αυτό ήταν γνωστό και αναμενόμενο εδώ και καιρό....ακατανόητη η σπουδή με την οποία φέρνουν στην ευρωπαΪκή αγορά το Grand Voyager (μόνο με μακρύ μεταξόνιο)ως Lancia Grand Voyager.
Γνωστό και αναμενόμενο και αυτό από τον Απρίλη, συγκεκριμένα για το Grand Voyager. Στην C μας τα χάλασαν.
http://www.autoblog.com/photos/fiat-fiv ... 0/#2915824
Chrysler 300/Lancia ?