Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικό με DSG 6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σχετικό με DSG 6
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Καλή χρονιά σε όλους!
      Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
      Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • E
        ekatsaros last edited by

        Καλή χρονιά σε όλους!
        Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
        Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Καλή χρονιά σε όλους!
          Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
          Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            detuner1 last edited by

            εχω το ιδιο προβλημα με εσενα... τελιικα βρηκες τι ειναι????

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              billopoulos last edited by

              Εχω ακουσει και για χειροτερο ηχο απο DSG (το εφταρι) αλλα στην κατοχο του αυτοκινητου ειπαν οτι το γκντουπ που ακουγεται ειναι φυσιολογικο.
              Η απαντηση εδω στο φορουμ στο αν θα επρεπε να κανει θορυβο ηταν κατηγορηματικη: 'Οχι'.
              Αντε να βγαλεις ακρη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                koubeast last edited by

                Το 7άρι κάνει θόρυβο ο οποίος γίνεται εύκολα αντιληπτός στις χαμηλές ταχύτητες και είναι φυσιολογικός. Αυτό δεν έχει σχέση με την περίπτωση που λεει ο φίλος παραπάνω για το 6άρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • E
                  ekatsaros last edited by

                  Ο ήχος αυτός θεωρείται κατά ένα μέρος φυσιολογικός και ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι 8/10 DSG 6 τον κάνουν μετα από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα. Όμως οδηγώντας το αυτοκίνητο μου είπε ότι το Mechatronics του DSG ήταν ελαττωματικό καθώς ο τρόπος εκκίνησης ήταν περισσότερο απότομος από τον συνηθισμένο. Αυτό ήταν κάτι που είχα παρατηρήσει και εγώ αλλα δεν του είχα δώσει την πρέπουσα σημασία. Το mechatronic unit αλλάχθηκε τελικά στην εγγύηση και πράγματι το κιβώτιο έγινε πολύ ομαλότερο. Όμως ο θόρυβος στο κατέβασμα από 3η σε 2η δεν εξαλείφθηκε.
                  Αυτά από εμένα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    aris07 last edited by

                    Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                    Το 7άρι κάνει θόρυβο ο οποίος γίνεται εύκολα αντιληπτός στις χαμηλές ταχύτητες και είναι φυσιολογικός. Αυτό δεν έχει σχέση με την περίπτωση που λεει ο φίλος παραπάνω για το 6άρι.

                    Το δικό μου 7άρι πάντως δεν έκανε απολύτως κανένα θόρυβο ποτέ,αρα τον οποιονδήποτε θόρυβο δεν μπορώ να τον θεωρήσω φυσιολογικό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Ο χρήστης aris07 έγραψε:

                      Το δικό μου 7άρι πάντως δεν έκανε απολύτως κανένα θόρυβο ποτέ,αρα τον οποιονδήποτε θόρυβο δεν μπορώ να τον θεωρήσω φυσιολογικό

                      Εσύ αν θυμάμαι καλά μιλας για το Q5 που έχει το μεγάλο 7άρι, το οποίο δεν είναι το ίδιο με αυτό που μπαίνει στα μικρά VAG. Αν κάνεις βόλτα πχ με γκολφ DSG7 σε καποιο στενό της πόλης , θα καταλάβεις τι εννοώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aris07 last edited by

                        Μπορεί και να' χεις δίκιο πάντως απ' τη στιγμή που ο θόρυβος δεν υπήρχε στην αρχή,και εμφανίστηκε μετά ΔΕΝ το θεωρώ φυσιολογικό!
                        Υπάρχει μεγάλο και μικρό;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          koubeast last edited by

                          Ναι στην περιπτωσή μας ούτε εγώ το θεωρώ φυσιολογικό έτσι όπως το περιγράφει ο φίλος, εξάλλου μιλάμε και για το 6άρι. Εγώ γενικά μιλούσα για το 7άρι το μικρό.

                          Ναι υπάρχουν αυτή τη στιγμή τρία διαφορετικά DSG.

                          To μικρό 7άρι που αντέχει (αν θυμαμαι καλά) μέχρι 25 κιλά ροπής και μπαίνει από τα μικρά VAG 1,2TSi μέχρι και τα 1,4ΤSi (Πολο GTi ,cupra κλπ) και τα 1,8TSi.

                          Το γνωστό 6άρι που μπαίνει στo γκολφ GTi, Leon Cupra, Scirocco R κλπ..

                          Και το μέγαλο 7άρι που μπαίνει προς το παρόν στα Audi τα 'μεγάλα', όπως το A4 2.0TQ, το Q5 κ.α.

                          Το μικρό 7άρι είναι ξηρού τύπου, το ενώ το 6άρι όχι ενώ και το μεγάλο 7άρι νομίζω πως όχι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr