-
Καλή χρονιά σε όλους!
Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία; -
Καλή χρονιά σε όλους!
Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία; -
Καλή χρονιά σε όλους!
Τελευταία έχω παρατηρήσει το εξής στο DSG 6 (Golf TSI GT sport, 140hp): Κατά το κατέβασμα από 3η σε 2η, κάποιες φορές ακούγεται ένα ελαφρό κλικ, ήχος που μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν προϋπήρχε στο κιβώτιο. Ψάχνοντας περισσότερο το θέμα σε διάφορα αμερικάνικα fora, κάποιοι αναφέρουν το ίδιο σύμπτωμα, το οποίο μάλιστα αναφέρουν ότι επιδιορθώνεται με αντικατάσταση του βολάν διπλής μάζας (Duall Mass Flywheel). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Φοβάμαι ότι όταν αναφέρω το πρόβλημα στην αντιπροσωπία, θα αρχίσουν τα γνωστά περί 'είναι στα πλαίσια της κανονικής λειτουργίας κτλ...
Υπάρχει σε κάποιον άλλο παρόμοια εμπειρία; -
εχω το ιδιο προβλημα με εσενα... τελιικα βρηκες τι ειναι????
-
Εχω ακουσει και για χειροτερο ηχο απο DSG (το εφταρι) αλλα στην κατοχο του αυτοκινητου ειπαν οτι το γκντουπ που ακουγεται ειναι φυσιολογικο.
Η απαντηση εδω στο φορουμ στο αν θα επρεπε να κανει θορυβο ηταν κατηγορηματικη: 'Οχι'.
Αντε να βγαλεις ακρη. -
Το 7άρι κάνει θόρυβο ο οποίος γίνεται εύκολα αντιληπτός στις χαμηλές ταχύτητες και είναι φυσιολογικός. Αυτό δεν έχει σχέση με την περίπτωση που λεει ο φίλος παραπάνω για το 6άρι.
-
Ο ήχος αυτός θεωρείται κατά ένα μέρος φυσιολογικός και ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι 8/10 DSG 6 τον κάνουν μετα από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα. Όμως οδηγώντας το αυτοκίνητο μου είπε ότι το Mechatronics του DSG ήταν ελαττωματικό καθώς ο τρόπος εκκίνησης ήταν περισσότερο απότομος από τον συνηθισμένο. Αυτό ήταν κάτι που είχα παρατηρήσει και εγώ αλλα δεν του είχα δώσει την πρέπουσα σημασία. Το mechatronic unit αλλάχθηκε τελικά στην εγγύηση και πράγματι το κιβώτιο έγινε πολύ ομαλότερο. Όμως ο θόρυβος στο κατέβασμα από 3η σε 2η δεν εξαλείφθηκε.
Αυτά από εμένα... -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Το 7άρι κάνει θόρυβο ο οποίος γίνεται εύκολα αντιληπτός στις χαμηλές ταχύτητες και είναι φυσιολογικός. Αυτό δεν έχει σχέση με την περίπτωση που λεει ο φίλος παραπάνω για το 6άρι.Το δικό μου 7άρι πάντως δεν έκανε απολύτως κανένα θόρυβο ποτέ,αρα τον οποιονδήποτε θόρυβο δεν μπορώ να τον θεωρήσω φυσιολογικό
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Το δικό μου 7άρι πάντως δεν έκανε απολύτως κανένα θόρυβο ποτέ,αρα τον οποιονδήποτε θόρυβο δεν μπορώ να τον θεωρήσω φυσιολογικό
Εσύ αν θυμάμαι καλά μιλας για το Q5 που έχει το μεγάλο 7άρι, το οποίο δεν είναι το ίδιο με αυτό που μπαίνει στα μικρά VAG. Αν κάνεις βόλτα πχ με γκολφ DSG7 σε καποιο στενό της πόλης , θα καταλάβεις τι εννοώ
-
Μπορεί και να' χεις δίκιο πάντως απ' τη στιγμή που ο θόρυβος δεν υπήρχε στην αρχή,και εμφανίστηκε μετά ΔΕΝ το θεωρώ φυσιολογικό!
Υπάρχει μεγάλο και μικρό; -
Ναι στην περιπτωσή μας ούτε εγώ το θεωρώ φυσιολογικό έτσι όπως το περιγράφει ο φίλος, εξάλλου μιλάμε και για το 6άρι. Εγώ γενικά μιλούσα για το 7άρι το μικρό.
Ναι υπάρχουν αυτή τη στιγμή τρία διαφορετικά DSG.
To μικρό 7άρι που αντέχει (αν θυμαμαι καλά) μέχρι 25 κιλά ροπής και μπαίνει από τα μικρά VAG 1,2TSi μέχρι και τα 1,4ΤSi (Πολο GTi ,cupra κλπ) και τα 1,8TSi.
Το γνωστό 6άρι που μπαίνει στo γκολφ GTi, Leon Cupra, Scirocco R κλπ..
Και το μέγαλο 7άρι που μπαίνει προς το παρόν στα Audi τα 'μεγάλα', όπως το A4 2.0TQ, το Q5 κ.α.
Το μικρό 7άρι είναι ξηρού τύπου, το ενώ το 6άρι όχι ενώ και το μεγάλο 7άρι νομίζω πως όχι.
Σχετικό με DSG 6