-
Καλησπέρα σε όλους.
Πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο 7θέσιο λόγω αύξησης της οικογένειας ...
Το Sharan 2010 είναι 1400cc tsi 150hp 300lt χώρο αποσκευών, 29500€.
To Caddy maxi είναι 1200cc tsi 105hp 500lt χώρο αποσκευών, 23000€.Κάποιες ερωτήσεις που μου προέκυψαν:
- ο 1200cc tsi κινητήρας του caddy θα τραβάει;
- Η τεχνολογία tsi και γενικότερα τα παραπάνω ως αυτοκίνητα θα βγάλουν 15 χρόνια με ανεκτές βλάβες;
- Μρορώ να αγοράσω και disel λόγω επαρχίας. Ποιά η γνώμη σας;
- Συμφέρει μήπως η αγορά μεταχειρισμένου;
Ευχαριστώ,
ΘΚ -
Καλησπέρα σε όλους.
Πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο 7θέσιο λόγω αύξησης της οικογένειας ...
Το Sharan 2010 είναι 1400cc tsi 150hp 300lt χώρο αποσκευών, 29500€.
To Caddy maxi είναι 1200cc tsi 105hp 500lt χώρο αποσκευών, 23000€.Κάποιες ερωτήσεις που μου προέκυψαν:
- ο 1200cc tsi κινητήρας του caddy θα τραβάει;
- Η τεχνολογία tsi και γενικότερα τα παραπάνω ως αυτοκίνητα θα βγάλουν 15 χρόνια με ανεκτές βλάβες;
- Μρορώ να αγοράσω και disel λόγω επαρχίας. Ποιά η γνώμη σας;
- Συμφέρει μήπως η αγορά μεταχειρισμένου;
Ευχαριστώ,
ΘΚ -
Καλησπέρα σε όλους.
Πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο 7θέσιο λόγω αύξησης της οικογένειας ...
Το Sharan 2010 είναι 1400cc tsi 150hp 300lt χώρο αποσκευών, 29500€.
To Caddy maxi είναι 1200cc tsi 105hp 500lt χώρο αποσκευών, 23000€.Κάποιες ερωτήσεις που μου προέκυψαν:
- ο 1200cc tsi κινητήρας του caddy θα τραβάει;
- Η τεχνολογία tsi και γενικότερα τα παραπάνω ως αυτοκίνητα θα βγάλουν 15 χρόνια με ανεκτές βλάβες;
- Μρορώ να αγοράσω και disel λόγω επαρχίας. Ποιά η γνώμη σας;
- Συμφέρει μήπως η αγορά μεταχειρισμένου;
Ευχαριστώ,
ΘΚ -
Για το χαρακτηρα του οχηματος νομιζω πως το diesel ειναι ο,τι πρεπει!!
Θα εχεις πολυ καλο τραβηγμα απο χαμηλα, φορτωμενος ειδικα θα ευχαριστεις τον εαυτο σου που το επελεξες
Αν δεν ενδιαφερεσαι για υψηλες ταχυτητες θα τραβαει και το tsi (αλλωστε και τους ντιζελ δεν τους λες δυνατους)Τωρα αναμεσα στα 2 μοντελα, το καντυ (αληθεια το παλιο ητο φεισλιφτ??) ειναι επαγγελματικο αυτοκινητο με ο,τι αυτο συνεπαγεται στην ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου και στη συμπεριφορα στο δρομο σε σχεση με το σαραν.. Ειναι βεβαια μεγαλο δελεαρ λογω τιμης κ χωρου αποσκευων...
Οσο για την αξιοπιστια για τους tsi δεν εχω ιδεα, εχουμε ομως φορτηγκι 8 χρονων tdi με 200 χιλιαδες χιλιομετρα κ ειναι αστερι!!
Προσοχη ομως σε περιπτωση ντιζελ, ανεφοδιασμος παντα απο 1 + αξιοπιστο πρατηριο!! -
Εγώ είδα στην πρόσφατη 'έκθεση' αυτοκινήτου το νέο Touran, σε μια έκδοση με τρίτη σειρά καθισμάτων...
Μιλάω για το παρακάτω:
Η τιμή του με τον 1.2 TSI είναι 19.650 € στη βασική έκδοση (που έχει τα πάντα, πλην ζαντών αλουμινίου), οπότε θα σου μείνουν και ρέστα ... -
Για οικογενειακο αυτοκινητο που σηκωνει βαροι δεν ειναι καπως μικρος ο κινητηρας των 1,2 λτ?? Αν και τουρμπατος μου φαινεται πολυ ψοφιο και θα ειναι ζορισμενο.
Αν κανει πολλα χιλιομετρα συμφερει το ντιζελ χώρια που στην επαρχεια η βενζινη ειναι ποιο ακριβη . Μην ξεχνατε πως το ντιζελ εχει και ροπη -
Το Caddy με την καμία! Ένα ψεύτικο κουτί είναι όλο και όλο...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Το Caddy με την καμία! Ένα ψεύτικο κουτί είναι όλο και όλο...Berlingo Multispace προηγουμενης γενιας τοτε...;;;
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Το Caddy με την καμία! Ένα ψεύτικο κουτί είναι όλο και όλο...
Berlingo Multispace προηγουμενης γενιας τοτε...;;;
Όχι ρε, καμία σχέση... δεν το λέω για αυτό. Έτσι και αλλιώς το Berlingo δεν βγαίνει σε 7θέσιο.
Απλά μπήκα στην έκθεση σε ένα τέτοιο και ξενέρωσα απίστευτα! -
Αποψη μου;Αν ειναι ντε και καλα καποιο απο τα δυο,Sharan με 1.000!Το Caddy δειχνει πιο ''βανακι'' σε αντιθεση με το πιο φρεσκο Sharan...Αν εισαι σε καποιο απο τα 2 μεγαλα αστικα κεντρα ασυζιτιτη 1.400 TSI με 122 ή 140 αλογα (αν βγαινει και με τις 2 εκδοχες με 140 για καλυτερο τραβηγμα).Αλλιως C4 Grand Picasso(1.6 THP 150PS) και Renault Grand Scenic(1.4 TCe 130PS)...Κουκλια και ευρυχωρα...!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Όχι ρε, καμία σχέση... δεν το λέω για αυτό. Έτσι και αλλιώς το Berlingo δεν βγαίνει σε 7θέσιο.
Απλά μπήκα στην έκθεση σε ένα τέτοιο και ξενέρωσα απίστευτα!Ναι ρε συ πλακα σε κανω!Coooooooooool!!!!!Συμφωνω μαζι σου...!
-
Sharan
caddy
Ενταξει απο μπροστα ειναι 'βρειτε τις διαφορες' και στο πλαι ο σχεδιασμος αντιστοιχος της φιλοσοφιας του οχηματος ομως παιδια καλο το σχεδιο αλλα ουτε 7Κ ουτε 100λιτρα ογκο φορτωσης σου δινει
Ειναι δυσκολη η αποφαση, πρεπει να ζυγισει τις αναγκες του ο φιλος πριν επιλεξει και δεν ξερω αν γινεται να βρει πουθενα τεστ ντραιβ...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ενταξει απο μπροστα ειναι 'βρειτε τις διαφορες'
Βρηκα βρηκα!!!Προβολακια ομιχλης και νικελ λεπτομερεια στον αεραγωγο του Sharan!!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Sharancaddy
Ενταξει απο μπροστα ειναι 'βρειτε τις διαφορες' και στο πλαι ο σχεδιασμος αντιστοιχος της φιλοσοφιας του οχηματος ομως παιδια καλο το σχεδιο αλλα ουτε 7Κ ουτε 100λιτρα ογκο φορτωσης σου δινει
Ειναι δυσκολη η αποφαση, πρεπει να ζυγισει τις αναγκες του ο φιλος πριν επιλεξει και δεν ξερω αν γινεται να βρει πουθενα τεστ ντραιβ...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Όσον αφορά τον χώρο του caddy, η έκδοση Caddy Maxi GP Kombi (με μακρύ μεταξόνιο), δίνει την 7θέσια διάταξη ως έξτρα εξοπλισμό και χώρο αποσκευών 500lt.
http://www.vwcv.gr/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/gr/common.Par.0027.File.pdf/new_caddy_model_basic.pdfΕπίσης, το touran έχει μικρό χώρο αποσκευών στην 7θέσια έκδοση 121lt.
http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/touran/touran/media.Par.0017.File.pdf/td_new_touran.pdfefthymis, γιατί λές 'Αν δεν ενδιαφερεσαι για υψηλες ταχυτητες θα τραβαει και το tsi '? Δεν είναι καλό για τους tsi να τους 'τρέχεις'?
-
Ο χρήστης TKONTOG έγραψε:
efthymis, γιατί λές 'Αν δεν ενδιαφερεσαι για υψηλες ταχυτητες θα τραβαει και το tsi '? Δεν είναι καλό για τους tsi να τους 'τρέχεις'?
Οχι δεν εννοω κατι τετοιο -αν και τα τουρμπο θελουν λιγο περισσοτερη προσοχη, να μην το σκιζεις οταν ειναι κρυο, και να μη σβηνεις αποτομα τον κινητηρα μετα απο πιεση αλλα να το πας για 1-2χλμ χαλαρα- αλλα οτι με τον κινητηρα αυτο θα εχεις μια τελικη στα 180-190 χλμ οποτε λογικο ειναι να μην κανεις ταξιδι σε αυτες τις ταχυτητες, θα ειναι κουραστικο. Θα τραβαει πολυ καλα κ απο χαμηλα λογω τουρμπο, αλλα μεχρι ενα σημειο, μετα λαχανιαζει. Στο σαραν με τα 150 δεν τιθεται τετοιο θεμα θα ταξιδευεις πιο ανετα με υψηλες ταχυτητες, αλλα λογικα θα καις περισσοτερο
Νομιζω οτι κ ο 1,2 θα σε καλυψει αν κ οπως ειπα κ πριν θα προτιμουσα τον 1,6 ντιζελ (115 αλογα νομιζω) λογω ροπης+ οικονομιας
-
Ψαξου για κανα s-max αμα σηκωνει η τσεπη σου τα τελη και θα βρεις ξενιασια...Σε αυτα τα αυτοκινητα το ενα ξυνιζει και το αλλο βρωμαει.
-
Αφού κοιτάς το Σαράν γιατί να μη δεις και το Αλάμπρα που είναι το ίδιο αυτοκίνητο με έκπτωση;
http://www.autocar.co.uk/seat/alhambra/ -
για το νεο c-max τι λες?
-
Ο χρήστης Συμεών έγραψε:
Αφού κοιτάς το Σαράν γιατί να μη δεις και το Αλάμπρα που είναι το ίδιο αυτοκίνητο με έκπτωση;
http://www.autocar.co.uk/seat/alhambra/Ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκριση.
Το alambra δεν εχει ερθει ακομα Ελλάδα. Όσο για το S-max , έχει ακόμη μικρότερο χώρο αποσκευών για 6μελή οικογένεια
σε ταξίδια.Οι TDI από προβλήματα, όπως κατάλαβα, είναι αξιόπιστοι? Ισχύει ότι βγάζουν πολλά παραπάνω km από τους βενζινοκινητήρες?
Ίσως να προσανατολιστώ σε κάτι τέτοιο. -
Εχουμε στην οικογενεια ενα tdi 2.5 8 ετων με 200,000 χιλιομετρα, κανενα προβλημα -με πετρελαιο απο 1-2 αξιοπιστα πρατηρια παντα-
Δυστυχως αλλους νωστους με αυτο τον κινητα δεν εχω. Οι ντιζελ γενικα δουλευουν με πολυ λιγοτερες στροφες απο τους βενζινοκινητηρες, που θεωρητικα σημαινει πως μπορουν να βγαλουν περισσοτερα χιλιομετρα λογω λιγοτερης καταπονησης. Η μακροζωια βεβαια εξαρταται περισσοτερο απ'τη συντηρηση. Ζητα τιμες κ για πετρελαιοκινητο, δες ποση διαφορα εχει στην τιμη κι αν σε συμφερει φυσικα
7θέσιο vw sharan vs 7θέσιο vw caddy maxi combi new