-
**Τα περί εξατμίσεων τα έστειλα εδώ. **
-
Eιναι λογικο να ειναι μουφοτελικα εξατμισεων ειδικα οταν εχει σχεδια η εξατμιση περαν της νορμαλ μπουκας!
Τι θα επρεπε να κανουν δλδ να ανοιγουν το μπουκακι σε τορνους κτλ για να πετυχουν 8γωνη αποληξη?
Ειναι μεν καπως αστειο αλλα ειναι απολυτα λογικο. -
Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;
Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...
Lol γειά σου αρχηγέ νο.2, εδώ νο.1! Ο 3 λες να είναι κι αυτός στο φόρουμ;
Για το υπόλοιπο φόρουμ που δεν κατάλαβε τίποτα να προσθέσω στο τοπικό τα βράγχια της Ζ3, τα οποία αλήθεια δεν έχω καταλάβει γιατί να μην είναι αληθινά...
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...
Ίσως και για λόγους προστασίας από τυχόν κατά λάθους αγγίγματα στην απόληξη , αν προσέξεις η μούφα απόληξη δεν εφάπτεται πουθενά με την κανονική εξάτμιση και έτσι δεν μεταφέρετε η θερμότητα στην απόληξη.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)
[img]http://www.webxtremes.com/images/mini/MINI_Hood_Stripes.jpg[]
[img]http://i132.photobucket.com/albums/q37/richs10/MINI Clubman/IMG_0881.jpg[]Nαι αλλά στoν συγκεκριμένο ανοίγουν τρύπες και voila!
-
Lexus ISF
Πάντως
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πεταλούδες ώστε να ελευθερώνονται οι εξατμίσεις όταν πρέπει.αυτο ποτε δεν το καταλαβα γιατι να γινεται? για ρυπους ή θορυβο?
παντως κανει ενα τσουκου τσουκου ολη την ωρα που ακουγεται με ανοικτο παραθυρο
-
μια απο τα ιδια και το clio rs
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πεταλούδες ώστε να ελευθερώνονται οι εξατμίσεις όταν πρέπει.
αυτο ποτε δεν το καταλαβα γιατι να γινεται? για ρυπους ή θορυβο?
παντως κανει ενα τσουκου τσουκου ολη την ωρα που ακουγεται με ανοικτο παραθυρο
Για να καλυπτονται οι νορμες θορυβου.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)
[img]http://www.webxtremes.com/images/mini/MINI_Hood_Stripes.jpg[]
[img]http://i132.photobucket.com/albums/q37/richs10/MINI Clubman/IMG_0881.jpg[]Nαι αλλά στoν συγκεκριμένο ανοίγουν τρύπες και voila!
Μόνο που -αν θυμάμαι καλά- το mk2 δεν έχει top mount ιντερκούλερ, οπότε άχρηστη είναι η μπούκα, ακόμα και ανοιχτή.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)
Εϊσαι λάθος! δεν είναι όλα έτσι, το R52 μου (όπως και τα R53) έχουν το intercooler εκεί .
-
Δεν είμαι καθόλου λάθος...
Αλλο το R και άλλο το S. Έγραψα για S -
Kαι οι δύο για S μιλάτε, απλά ο Θάνος αναφέρεται στο R56 (=το δεύτερο κουπερ ς).
-
Προσωπικά δε βρίσκω τίποτα κακό, εφόσον στο βάθος της απόληξης που βλέπουμε, υπάρχει κανονική μπούκα. Αν παρατηρήσουμε, σε όλες τις περιπτώσεις η κανονική εξάτμιση δεν εφάπτεται με το τελικό. Εγώ το αποδίδω σε θέματα μεταφοράς θερμότητας.
Γελοίο το βρίσκω σε περιπτώσεις τύπου IS-F, που έχει δύο οβάλ σε κάθε μεριά και το κάτω είναι άδειο εντελώς και Mazda 6MPS με δυο μπούκες για...εν σειρά κινητήρα!
Αλλά στις υπόλοιπες περιπτώσεις δεν το βρίσκω ούτε αντιαισθητικό, ούτε 'κοροϊδία'. Και σίγουρα το βρίσκω καλύτερο από μια άλλη τάση, του να κρύβουν εντελώς την εξάτμιση.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Γελοίο το βρίσκω σε περιπτώσεις τύπου IS-F, που έχει δύο οβάλ σε κάθε μεριά και το κάτω είναι άδειο εντελώς και Mazda 6MPS με δυο μπούκες για...εν σειρά κινητήρα!
Lexus ISF
Πάντως
και το κατω οβαλ δεν εχει απόληξη;Μη με κανεις να παω στο θερμαινόμενο γκαραζ μου να κοιταξω!!Το εχω χωσει πισω απο τις φερραρι τωρα και βαριεμαι να τις μετακινω
-
Αμαν ρε μοντ! Γράψαμε ένα λάθος, αμέσως να το κοουτάρεις για να μείνει στα πρακτικά!
Νόμιζα οτι δεν έχει κάτω μπούκα, γράψε λάθος.
Καλά έχεις βάλει μαζί Φερράρι με Τουότα;; Τι μιζέρια...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Αμαν ρε μοντ! Γράψαμε ένα λάθος, αμέσως να το κοουτάρεις για να μείνει στα πρακτικά!Νόμιζα οτι δεν έχει κάτω μπούκα, γράψε λάθος.
Καλά έχεις βάλει μαζί Φερράρι με Τουότα;; Τι μιζέρια...
-
Oι ψευτοεξατμίσεις του Λέξους και της Φεράρι εχουν ένα κοινό και μια διαφορά.
Το κοινό είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις λειτουργούν και ως οπτικό εφέ.
Η διαφορά είναι ότι στη Φερράρι υπάρχουν δύο μπούκες αλλά μόνο η μία λειτουργεί σαν έξοδος καυσαερίων.Η άλλη είναι συνδεδεμένη στο καζανάκι για να αποβάλλει θερμότητα και μόνο, ενώ στο Λέξους υπάρχει μόνο το δακτυλίδι εξόδου χωρίς μπούκα διότι :Toyota says they aren't tailpipe finishers but there to direct exhaust gases to improve downforce
έδιτ
Είδα προχτές στην Πάτρα μια κινέζικη τζιπούρα CEO με 4 εξατμίσεις, από μία δυάδα σε κάθε πλευρά και μου έκανε εντύπωση. -
Στις Ferrari και οι 4 εξατμίσεις είναι έξοδοι καυσαερίων, αλλά όχι ταυτόχρονα. Στις χαμηλές στροφές λειτουργούν οι 2 πιο σιγασμένες απολήξεις, ενώ στις υψηλές οι 2 λιγότερο σιγασμένες.
Ψεύτικες εξατμίσεις, ψεύτικοι αεραγωγοί, ψεύτικοι διαχύτες κλπ!