-
Παίδες για ρίξτε τα φώτα σας. Ζητειται μηχανάκι μικρού κυβισμού για καθημερινή χρήση, σπίτι - δουλεια - σπίτι για 6-7 μήνες το καλοκαίρι. Οικονομικά υπάρχει δυσκολία οπότε αν δε κάνω λάθος τα 50αρια είναι τα μόνα που δεν έχουν έξοδα για διπλώματα κλπ κλπ.
Ο συνδιασμός χαμηλό κόστος αγοράς, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης είναι τα αναπόφεκτα κριτήρια. Δίνω στο αμάξι κάθε χρόνο μεταξύ 1300 - 1600 ευρώ για βενζίνες οπότε νομίζω ότι σε αυτη τη τιμή μπορώ να παίξω κι εγώ.
Με τις μηχανές δεν εχω καθόλου καλή σχέση. Πιο νέος που υποτίθεται ότι θα είχα τη τρέλα... απλά δεν την είχα. Ξέρω να κυκλοφορώ όμως με μηχανή. Θα τη χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά περίπου 8 χλμ πήγαινε έλα κάθε μέρα.
Για ρίξτε ιδέες παρακαλώ. Με ταχύτητες ή με χωρίς? Κάποιος μου είπε να μην πάρω δίχρονο με τπτ. Επώνυμη μάρκα ή να πάρω απο το περίπτερο της γειτονιάς μου? -
Παίδες για ρίξτε τα φώτα σας. Ζητειται μηχανάκι μικρού κυβισμού για καθημερινή χρήση, σπίτι - δουλεια - σπίτι για 6-7 μήνες το καλοκαίρι. Οικονομικά υπάρχει δυσκολία οπότε αν δε κάνω λάθος τα 50αρια είναι τα μόνα που δεν έχουν έξοδα για διπλώματα κλπ κλπ.
Ο συνδιασμός χαμηλό κόστος αγοράς, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης είναι τα αναπόφεκτα κριτήρια. Δίνω στο αμάξι κάθε χρόνο μεταξύ 1300 - 1600 ευρώ για βενζίνες οπότε νομίζω ότι σε αυτη τη τιμή μπορώ να παίξω κι εγώ.
Με τις μηχανές δεν εχω καθόλου καλή σχέση. Πιο νέος που υποτίθεται ότι θα είχα τη τρέλα... απλά δεν την είχα. Ξέρω να κυκλοφορώ όμως με μηχανή. Θα τη χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά περίπου 8 χλμ πήγαινε έλα κάθε μέρα.
Για ρίξτε ιδέες παρακαλώ. Με ταχύτητες ή με χωρίς? Κάποιος μου είπε να μην πάρω δίχρονο με τπτ. Επώνυμη μάρκα ή να πάρω απο το περίπτερο της γειτονιάς μου? -
Παίδες για ρίξτε τα φώτα σας. Ζητειται μηχανάκι μικρού κυβισμού για καθημερινή χρήση, σπίτι - δουλεια - σπίτι για 6-7 μήνες το καλοκαίρι. Οικονομικά υπάρχει δυσκολία οπότε αν δε κάνω λάθος τα 50αρια είναι τα μόνα που δεν έχουν έξοδα για διπλώματα κλπ κλπ.
Ο συνδιασμός χαμηλό κόστος αγοράς, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης είναι τα αναπόφεκτα κριτήρια. Δίνω στο αμάξι κάθε χρόνο μεταξύ 1300 - 1600 ευρώ για βενζίνες οπότε νομίζω ότι σε αυτη τη τιμή μπορώ να παίξω κι εγώ.
Με τις μηχανές δεν εχω καθόλου καλή σχέση. Πιο νέος που υποτίθεται ότι θα είχα τη τρέλα... απλά δεν την είχα. Ξέρω να κυκλοφορώ όμως με μηχανή. Θα τη χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά περίπου 8 χλμ πήγαινε έλα κάθε μέρα.
Για ρίξτε ιδέες παρακαλώ. Με ταχύτητες ή με χωρίς? Κάποιος μου είπε να μην πάρω δίχρονο με τπτ. Επώνυμη μάρκα ή να πάρω απο το περίπτερο της γειτονιάς μου? -
τα εξοδα για διπλωμα (απο την τροχαια) ειναι ελαχιστα, η ασφαλιση ειναι απο 77 - 100 Ε/χρονο, ενω η αδεια κυκλοφοριας κοστιζει ~15 Ε/χρονο
εχε υπ' οψιν σου, οτι τα 50αρια ειναι πολυ αργα, ενω εχουν περιοριστη χιλιομετρων στα 50χαω ( ο οποιος βγαινει συνηθως στο πρωτο σερβις).
Αν η καθημερινη αποσταση ειναι μεγαλη, εχει τιποτε ανηφοροκατηφορες και εχεις και τα κιλα σου, δυστυχως το διχρονο ειναι μονοδρομος, γιατι ειναι - κατα βαση - πιο δυνατο. -
Μεχρι ποσα χρηματα προκειται να διαθεσεις???
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Παίδες για ρίξτε τα φώτα σας. Ζητειται μηχανάκι μικρού κυβισμού για καθημερινή χρήση, σπίτι - δουλεια - σπίτι για 6-7 μήνες το καλοκαίρι. Οικονομικά υπάρχει δυσκολία οπότε αν δε κάνω λάθος τα 50αρια είναι τα μόνα που δεν έχουν έξοδα για διπλώματα κλπ κλπ.
Ο συνδιασμός χαμηλό κόστος αγοράς, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης είναι τα αναπόφεκτα κριτήρια. Δίνω στο αμάξι κάθε χρόνο μεταξύ 1300 - 1600 ευρώ για βενζίνες οπότε νομίζω ότι σε αυτη τη τιμή μπορώ να παίξω κι εγώ.
Με τις μηχανές δεν εχω καθόλου καλή σχέση. Πιο νέος που υποτίθεται ότι θα είχα τη τρέλα... απλά δεν την είχα. Ξέρω να κυκλοφορώ όμως με μηχανή. Θα τη χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά περίπου 8 χλμ πήγαινε έλα κάθε μέρα.
Για ρίξτε ιδέες παρακαλώ. Με ταχύτητες ή με χωρίς? Κάποιος μου είπε να μην πάρω δίχρονο με τπτ. Επώνυμη μάρκα ή να πάρω απο το περίπτερο της γειτονιάς μου? -
Επισης εκτος απο σκουτερ, με ενα παπι επωνυμο θα κανεις τη δουλεια σου. Δεν καιει πολλα, εχει φθηνη συντηρηση και ειναι αξιοπιστα. Αν μπορεις σε 125 κυβικα ακομα καλυτερα. Δεν γνωριζω τι κυκλοφορει αυτη τη στιγμη σε 50αρια επωνυμα παπια.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Διαβασε αν θελεις κι αυτο το θεμα viewtopic.php?f=12&t=43467&start=45#p1870492Ο φιλος storm πηρε το kymco agility city 50 με τιμη 1600 κι απ'οτι καταλαβα ειναι ευχαριστημενος ως τωρα
Το Agility συνεχίζει ακάθεκτο ...
Κάθε 40 μέρες δίνω 6 euro για απλή αμόλυβδη ή 7euro για σούπερ αμόλυβδη...Βάζω 4 λίτρα.
Το ρεζερβουάρ χωράει 6λίτρα αλλά δεν το αφήνω να αδειάσει.
Με τα 4 λίτρα κάνω περίπου μέσο όρο 150χιλιόμετρα. Κατανάλωση δηλ. 2,7l/100km.
Περιμένω να πέσει ακόμα η κατανάλωση.Δεν έχω βρει κάτι αρνητικό εκτός ίσως από κάτι ψηλό-βυθίσματα που έχει το γκάζι τα τελευταία πρωινά λόγω κρύου/υγρασίας.
Επίσης έχω διαπιστώσει ότι η σούπερ αμόλυβδη 100οκτάνια, αλλάζει εντελώς την συμπεριφορά του. Και περισσότερο γκάζι και άμεση εκκίνηση και καλύτερη συμπεριφορά τώρα με το κρύο.Από το Agility κανένα παράπονο. Με έχει σώσει... Υπερ-ευχαριστημένος...
υ.γ. στα θετικά και η μπαγκαζιέρα! Χωράει δύο σακούλες του σούπερ μάρκετ άνετα!...
Απαραίτητη. Κάνει τη ζωή ποιο εύκολη!... -
καθε 40 μερες?
ποσα χλμ εχεις?
Αυτο το βυθισμα που λες ειναι το σπαστικο του καρμπυρατερ ρε γαμωτο
Στο Neos εχω 2300 και συνεχιζω ακαθεκτος! -
Μόλις μπήκα στα 610χιλιόμετρα...
Εσύ το χρησιμοποιείς το δικό σου και σε μεγάλες διαδρομές. Εγώ κάνω το πολύ 5 χιλιόμετρα την ημέρα...
Έχω φτιάξει και ένα excel αρχείο με όλες τις ημερομηνίες που βάζω βενζίνη, το ποσό που δίνω, τον τύπο και την μάρκα βενζίνης και φυσικά τα χιλιόμετρα...Εγώ δεν είμαι fun των μηχανών, οπότε το σκούτερ το βλέπω μόνο ως μέσο μετακίνησης από το σπίτι στη δουλειά+σούπερ μάρκετ και κάπου-κάπου στο γυμναστήριο...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
...
Αυτο το βυθισμα που λες ειναι το σπαστικο του καρμπυρατερ ρε γαμωτο
...Ξέρουμε τίποτα παραπάνω για αυτό το θέμα; ...
ή κανείς άλλος μπορεί να μας διαφωτίσει λίγο; ... -
και βεβαια ξερουμε για το θεμα... για να εχεις την βελτιστη αποδοση καθε φορα, θα πρεπει να ρυθμιζεις καρμπυρατερ (βελονα, μαζι με τζετ), αναλογα με τις καιρικες συνθηκες.. πρακτικα σε τετοια οχηματα κατι τετοιο ειναι αδυνατον, οποτε εχουν βαλει μια 'γενικη' ρυθμιση και οταν ανοιγεις περισσοτερο γκαζι και το βλεπεις οτι δισταζει, απλα κλεινεις λιγο γκαζι...
ο ψεκασμος - απο την αλλη - ειναι αλλη ιστορια!!Στα του μηχανακιου τωρα.. η αληθεια ειναι οτι οποτε εχει καλο καιρο χρησιμοποιω αποκλειστικα το σκουτερακι (η το αλλο - αναλογα τα κεφια)... ειναι μεγαλη εξυπηρετηση και η αληθεια ειναι οτι κανω και μεγαλες διαδρομες!!
-
εγω θα σου ελεγα σιγουρα αυτοματο
τα 2χρονα καινε βενζινη και λαδι μαζι, ενω τα τετραχρονα βενζινη, αλλα εχουν αλλαγες λαδιων του κινητηρα καθε 4.000Κμ περιπου...
τα διχρονα (κατα βαση) ειναι πιο δυνατα, αλλα καινε και περισσοτερο... Το ποσο ακριβως, δεν γνωριζω (ακομα)..
επισης τα διχρονα εχουν και καποια εσανς και αν ειναι αεροψυκτο το εργαλειο που θα παρεις, μυριζει ακομα περισσοτερο!
το θεμα με τα σκουτερ τυπου πρακτικερ ειναι οτι δεν ξερω τι παιζει με σερβις και ανταλλακτικα -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Κρατάω λοιπόν το Kymco. Φίλε Storm όσες περισότερες πληροφορίες μπορείς να μου δώσεις θα το εκτιμήσω πολύ. ...Πληροφορίες θα βρεις πολλές στο θέμα που είχα ανοίξει:
viewtopic.php?f=12&t=43467Όσο για την περίπτωση μεταχειρισμένου εγώ δεν την προτείνω. Αν κρίνω από τα προβλήματα που έχει βγάλει ένα Modenas Xcite 135 ολοκαίνουριο, που είχε την ατυχία να πέσει σε ατύχημα της πλάκας, τότε θεωρώ ότι τα μεταχειρισμένα είναι τεράστιο ρίσκο.
Επιπλέον αν η χρήση του δίτροχου αφορά εργασία που έχει να κάνει με κάποιο καλό ντύσιμο, προσεγμένο (π.χ. εργασία γραφείου) τότε το σκούτερ είναι μονόδρομος. Το παπί λερώνει εύκολα τον αναβάτη. Σε αντίθεση με το σκούτερ. Ίχνος βρόμας.
-
Praktiker 50άρι με 1000 ευρώ και 125άρι με 1600. Μάρκες μη με ρωτάτε.
-
ο φιλος Asimov θα μπορουσε να σου πει καποια πραγματα σχετικα με αυτα, καθως ειχε τετοιο, ατομο του στενου οικογενειακου του περιβαλλοντος..
Στο φιναλε, στα 1700 υπαρχει το Aprilia Sportcity One (125), το θεωρω καλυτερη επιλογη απο τα νονεϊμ τετοιου τυπου -
Ο χρήστης tm έγραψε:
ο φιλος Asimov θα μπορουσε να σου πει καποια πραγματα σχετικα με αυτα, καθως ειχε τετοιο, ατομο του στενου οικογενειακου του περιβαλλοντος..
Στο φιναλε, στα 1700 υπαρχει το Aprilia Sportcity One (125), το θεωρω καλυτερη επιλογη απο τα νονεϊμ τετοιου τυπου+1 Θα πρότεινα τα no name μόνο σαν έσχατη λύση.Ειδικά όταν υπάρχει επώνυμη πρόταση με τόσο μικρή διαφορά τιμής.
-
και επεστρεψα...τετια πεσιματα παθενο ακριβωσ οπως το βιδεο... παντα στην ιδια στροφη πεφτο αλλα μονο το χειμωνα ...τωρα εχω κολπακι !το περναο σβηστο με τα ποδια χαχαχαχαχα!!!οσο για λαστιχα μονο το πισω μια φορα με πελματα για off!!! αλλα on ροαδ καμια επιροη κακη εκτος απο θορυβο και γρηγορο φαγωμα!!
Κάτι φτηνό σε 50cc ????