Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα Jetta GT 2008
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα Jetta GT 2008
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apoveria last edited by

      Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
      Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
      Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        apoveria last edited by

        Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
        Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
        Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apoveria last edited by

          Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
          Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
          Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Οντως να κοπηκε το σωληνακι που μεταφερει την υποπιεση απο τον κινητηρα στο σεβρο.Και τα αλλα συμπτωματα αυτο μου λενε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mixanag last edited by

              γνωστο προβλημα στα 1.4 tsi

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr