-
Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα; -
Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα; -
Μου ανέφεραν το παρακατω πρόβλημα:
Jetta GT του 2008 με 45000χλμ. έμεινε από φρένα. Συγκεκριμένα ενώ ήταν σταματημένο σε φανάρι η μηχανή ανέβαζε στροφές, ξεκινάει το αυτοκίνητο κλοτσάει(ρετάρει) λίγο και το πεντάλ φρένου κούτσουρο. Από το συνεργείο της είπαν ότι κόπηκε ένα σωληνάκι(;) και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα (;) λόγω του μη ποιοτικού ελέγχου (στο συγκεκριμένο εξάρτημα) από την VAG.
Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό. Τι μπορεί να έγινε στην πραγματικότητα; -
Οντως να κοπηκε το σωληνακι που μεταφερει την υποπιεση απο τον κινητηρα στο σεβρο.Και τα αλλα συμπτωματα αυτο μου λενε.
-
γνωστο προβλημα στα 1.4 tsi
Φρένα Jetta GT 2008