-
Καλύτερα να ξεχωρήσει απο το topic του 'Ανανεωμένο Tiida' διότι πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο αν και ουσιαστικά αντικαθιστά το Tiida/Versa στην παγκόσμια αγορά.
Για την ιστορία:
Βασισμένο στο καινούριο πλαίσιο V-platform που εχει και το νέο Micra. Ξεκίνησε ως 'Micra Sedan' αλλά αποφασίστηκε να ονομαστεί 'Sunny'.
Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε έκθεση αυτοκινήτου της Κίνας σε λίγες μέρες.
Αρχικά θα έχει τον HR15DE 1500άρη του Tiida με 112hp και θα παραγεται σε εργοστάσια της Nissan σε Κίνα, Ινδία και Μεξικό (αντικαθιστώντας την γραμμή παραγωγής του Tiida) για να καλυφθεί έως το 2012 η παγκόσμια αγορα.
'Μοιράζετε' το εσωτερικό του Micra αν και οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι μήκος 4,420mm, πλάτος 1,695mm, ύψος 1,500mm και μεταξόνιο 2,600mm.
http://www.wheelosphere.org/nissan-sunny-india-launch-966/#more-9668
http://www.noticiasautomotivas.com.br/nissan-sunny-2011-seda-do-march-2011-tem-catalogo-e-detalhes-revelado/Σύμφωνα με διαφορα δημοσιεύματα απο το νετ θα ακολουθήσει και MPV έκδοση (αντικαταστάτης του Note) και πιθανόν να τοποθετηθεί ο 1,6T του Juke αλλά και ο 1,2 Kompressor του Micra.
-
Καλύτερα να ξεχωρήσει απο το topic του 'Ανανεωμένο Tiida' διότι πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο αν και ουσιαστικά αντικαθιστά το Tiida/Versa στην παγκόσμια αγορά.
Για την ιστορία:
Βασισμένο στο καινούριο πλαίσιο V-platform που εχει και το νέο Micra. Ξεκίνησε ως 'Micra Sedan' αλλά αποφασίστηκε να ονομαστεί 'Sunny'.
Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε έκθεση αυτοκινήτου της Κίνας σε λίγες μέρες.
Αρχικά θα έχει τον HR15DE 1500άρη του Tiida με 112hp και θα παραγεται σε εργοστάσια της Nissan σε Κίνα, Ινδία και Μεξικό (αντικαθιστώντας την γραμμή παραγωγής του Tiida) για να καλυφθεί έως το 2012 η παγκόσμια αγορα.
'Μοιράζετε' το εσωτερικό του Micra αν και οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι μήκος 4,420mm, πλάτος 1,695mm, ύψος 1,500mm και μεταξόνιο 2,600mm.
http://www.wheelosphere.org/nissan-sunny-india-launch-966/#more-9668
http://www.noticiasautomotivas.com.br/nissan-sunny-2011-seda-do-march-2011-tem-catalogo-e-detalhes-revelado/Σύμφωνα με διαφορα δημοσιεύματα απο το νετ θα ακολουθήσει και MPV έκδοση (αντικαταστάτης του Note) και πιθανόν να τοποθετηθεί ο 1,6T του Juke αλλά και ο 1,2 Kompressor του Micra.
-
Καλύτερα να ξεχωρήσει απο το topic του 'Ανανεωμένο Tiida' διότι πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο αν και ουσιαστικά αντικαθιστά το Tiida/Versa στην παγκόσμια αγορά.
Για την ιστορία:
Βασισμένο στο καινούριο πλαίσιο V-platform που εχει και το νέο Micra. Ξεκίνησε ως 'Micra Sedan' αλλά αποφασίστηκε να ονομαστεί 'Sunny'.
Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε έκθεση αυτοκινήτου της Κίνας σε λίγες μέρες.
Αρχικά θα έχει τον HR15DE 1500άρη του Tiida με 112hp και θα παραγεται σε εργοστάσια της Nissan σε Κίνα, Ινδία και Μεξικό (αντικαθιστώντας την γραμμή παραγωγής του Tiida) για να καλυφθεί έως το 2012 η παγκόσμια αγορα.
'Μοιράζετε' το εσωτερικό του Micra αν και οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι μήκος 4,420mm, πλάτος 1,695mm, ύψος 1,500mm και μεταξόνιο 2,600mm.
http://www.wheelosphere.org/nissan-sunny-india-launch-966/#more-9668
http://www.noticiasautomotivas.com.br/nissan-sunny-2011-seda-do-march-2011-tem-catalogo-e-detalhes-revelado/Σύμφωνα με διαφορα δημοσιεύματα απο το νετ θα ακολουθήσει και MPV έκδοση (αντικαταστάτης του Note) και πιθανόν να τοποθετηθεί ο 1,6T του Juke αλλά και ο 1,2 Kompressor του Micra.
-
Aδιάφορο!
Πότε θα καταργηθούν τα σεντάν να γλυτώσουμε ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aδιάφορο!
...Ναι, για την Ελλάδα που sedan σημαίνει απο την μεσαία κατηγορία και πάνω. Στην παγκόσμια αγορά έχουν θέση όμως ακόμα.
Κάπου είχα δει για το Tiida στο εξωτερικό την αναλογία 4θυρου με 5θυρου σε ζήτηση να είναι 7 ή 8 προς 1 που εδώ -'σε εισαγωγικά' για το συγκεκριμένο- περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε το 5θυρο απο το 4θυρο.
Και όταν βλέπεις αλλού κάτι τύπου Logan, Symbol, Accent, Polo classic, Jazz/Swift/206/Yaris sedan κλπ να φευγουν μαζικά πρέπει να υπάρχουν προσφορές απο πολλές εταιρίες.
Λες να σκέφτηκαν την ζητηση της ελληνικής αγοράς ή ακόμα και της Ευρωπαικής αγοράς όταν αποφάσισαν να το παραξουν? -
Κοίτα αν ήμουν μέτοχος θα με ένοιαζαν αυτά που λες. Εγώ όμως σχολιάζω αυτό που βλέπω με τα ελληνικά (ευρωπαϊκά έστω) κριτίρια μου. Για μένα όλα τα σεντάν είναι ξεπερασμένα ως σχέδιο περισσότερο από πρακτικής πλευράς. (εξαιρούνται τα σεντάν τύπου Insignia 5d)
-
Πληροφοριακά περισσότερο. Μετοχος δεν είμαι και εγώ ... και αν ήμουν δεν θα ήμουν στην Ελλάδα!
Φυσικά είναι θέμα γούστου τα sedan όπως και τα υπόλοιπα σχήματα.
(Το 5θυρο Insignia δεν είναι ... sedan. Είναι 5θυρο).
Εγώ πάντως να πω την αλήθεια τα εκτιμώ. Mazda6, BMW 5αρα, Insignia, Lancer, Fluence, Superb κλπ. -
edit mod flame bait
-
Sunny??
Πρέπει να ανοίξουν το εργοστάσιο στο Βόλο πάλι .Να κατασκευάζεται εκεί.Να θυμηθούμε τις παλιές καλές μέρες (για να πάρει ένα ο πατέρας μου και να γλιτώσουμε από το Polo που κοιτάει τώρα )Πάντως σχεδιαστικά απ' όσο βλέπω εσωτερικά είναι ίδιο με το νέο Micra που μου αρέσει πολύ και εξωτερικά μου αρέσει πολύ πίσω(θυμίζει μεγαλύτερα αυτοκίνητα της φίρμας που πωλούνται στην Αμερικανική αγορά).Μπροστά με ξενίζει βέβαια λίγο
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ πάντως να πω την αλήθεια τα εκτιμώ. Mazda6, BMW 5αρα, Insignia, Lancer, Fluence, Superb κλπ.
Αν και δεν είμαι λάτρης (του σεντάν) να συμπληρώσω το Mazda3, το Accord(από τα ομορφότερα κατά την γνώμη μου), και να αφαιρέσω το Superb(απαράδεκτο) !
-
Με τα ελληνικά μου κριτήρια και ως fan της συγκεκριμένης ελληνικής σειράς, κρίμα. Αδιάφορο πολύ και ξεπερασμένο λίγο το συγκεκριμένο σχήμα.
Εσωτερικό micra 2010, μεταξόνιο tiida, μήκος Primera 1990 και ποιότητα Alto '95. Μην περιμένετε να δρέπει δάφνες ποιότητας βασισμένο εσωτερικά τουλάχιστον σε ινδικής εκτέλεσης supermini, ο βαφτισιμιός του τέρατος Sunny B11.
Έμπλεξαν τα μπούτια τους στον πολιτισμένο κόσμο οι Nissanαίοι με τις κατηγορίες. Στον αναπτυσσόμενο κάτι μου λέει ότι θα πάει καλά, αλλά δεν μας νοιάζει. Καλά ζούνε εκεί τα Thalia, Platino, Palio, 206 sedan κλπ.
*Αν με τον 1.6Τ είναι κανένα όπλο, παρακαλώ σβήστε το ποστ.
-
http://autoten.com/2010/11/18/the-most- ... atioversa/
-
http://www.noticiasautomotivas.com.br/nissan-sunny-2011-faz-estreia-mundial-em-guangzhou/
Εδώ που τα λέμε ... είναι λίγο εκτός ευρωπαικής αισθητικής πέρα απο την αποδοχή -ή μη- της sedan σχεδίασης.
-
Αλλο ενα αριστουργημα απο τη nissan..
-
-
όμορφο είναι
-
Το Tiida σχεδιαστικά δεν μου αρέσει
Εκείνο το 1.8 μοτερ μου αρέσει -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το Tiida σχεδιαστικά δεν μου αρέσει
Εκείνο το 1.8 μοτερ μου αρέσειΣε 40 χρόνια -αν υπήρχε περίπτωση να είναι ακόμα στις εκθέσεις- ... το αντίθετο θα λές!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Tiida σχεδιαστικά δεν μου αρέσει
Εκείνο το 1.8 μοτερ μου αρέσειΣε 40 χρόνια -αν υπήρχε περίπτωση να είναι ακόμα στις εκθέσεις- ... το αντίθετο θα λές!!!
-
Διάφορες φωτογραφίες απο την παρουσίαση του στην Κίνα.
http://db.auto.sohu.com/photo/pic_t686805.shtml
http://auto.sohu.com/20101222/n278439865.shtmlΣτο προφίλ του ιδίως στην κλίση του πίσω παρμπρίζ έχω ένα αισθητικό 'θέμα'.
Στη πρόσοψη πάντως το έκαναν συμπαθητικό.
... ή είναι μεγαλούτσικο το αμάξι (στα πλαίσια του μικρομεσαίου δηλαδή) ή είναι κοντοί οι Κινέζοι! Σαν να βλέπω μπροστά μεγάλη απόσταση της οροφής απο τα κεφάλια (παρα την ηλιοροφή που φαίνεται να έχει το συγκεκριμένο).
Nissan Sunny 2011 (Global b-segment sedan)