Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξημενη κατανάλωση σε Peugeot 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυξημενη κατανάλωση σε Peugeot 206
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    20
    1249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billygtr last edited by

      Γεια σας παιδια.Δεν ξερω αν οντος υπαρχει προβλημα αλλα εχω ενα 206 του 99 1125 cc για την ακριβεια.Τα σερβις τα εχω κανονικα λαδια, μπουζια, φιλτρα.Το λαδι το αλλαζω καθε 5-6000 χλμ και ολα τα υπολοιπα στο διπλασιο 12-13000χλμ.Εχω κανονικι πιεση στα ελαστικα.Θελω να πω οτι για τα κυβικα που εχω, με 6 λιτρα βενζινη τα 100 χλμ με το ζορι τα βγαζω με την πιο οικονομικη οδηγηση που μπορω να κανω δηλαδη αλλαγες ταχυτητας το πολυ στις 3000 rpm.Το τελευταιο λαδι που έβαλα ειναι Castrol 15-50.Το υποψιάζομαι πολυ αυτο γιατι ηταν να βάλω 15-40 τωρα για το χειμωνα αλλα προέκυψε αυτο.Τωρα κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω.Αν εχει καποιος καποια ιδεα???

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        billygtr last edited by

        Γεια σας παιδια.Δεν ξερω αν οντος υπαρχει προβλημα αλλα εχω ενα 206 του 99 1125 cc για την ακριβεια.Τα σερβις τα εχω κανονικα λαδια, μπουζια, φιλτρα.Το λαδι το αλλαζω καθε 5-6000 χλμ και ολα τα υπολοιπα στο διπλασιο 12-13000χλμ.Εχω κανονικι πιεση στα ελαστικα.Θελω να πω οτι για τα κυβικα που εχω, με 6 λιτρα βενζινη τα 100 χλμ με το ζορι τα βγαζω με την πιο οικονομικη οδηγηση που μπορω να κανω δηλαδη αλλαγες ταχυτητας το πολυ στις 3000 rpm.Το τελευταιο λαδι που έβαλα ειναι Castrol 15-50.Το υποψιάζομαι πολυ αυτο γιατι ηταν να βάλω 15-40 τωρα για το χειμωνα αλλα προέκυψε αυτο.Τωρα κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω.Αν εχει καποιος καποια ιδεα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billygtr last edited by

          Γεια σας παιδια.Δεν ξερω αν οντος υπαρχει προβλημα αλλα εχω ενα 206 του 99 1125 cc για την ακριβεια.Τα σερβις τα εχω κανονικα λαδια, μπουζια, φιλτρα.Το λαδι το αλλαζω καθε 5-6000 χλμ και ολα τα υπολοιπα στο διπλασιο 12-13000χλμ.Εχω κανονικι πιεση στα ελαστικα.Θελω να πω οτι για τα κυβικα που εχω, με 6 λιτρα βενζινη τα 100 χλμ με το ζορι τα βγαζω με την πιο οικονομικη οδηγηση που μπορω να κανω δηλαδη αλλαγες ταχυτητας το πολυ στις 3000 rpm.Το τελευταιο λαδι που έβαλα ειναι Castrol 15-50.Το υποψιάζομαι πολυ αυτο γιατι ηταν να βάλω 15-40 τωρα για το χειμωνα αλλα προέκυψε αυτο.Τωρα κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω.Αν εχει καποιος καποια ιδεα???

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            drdino last edited by

            Σε τι δρόμο; Το 15-50 γιατί το βάζεις; Σου καίει λάδια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jtblaster last edited by

              Φυσιολογική σχετικά δεν είναι η κατανάλωση αυτή ? Ντιριντίνο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                drdino last edited by

                Σε γενικές γραμμές ναι... Αν είναι για πόλη είναι εξαιρετική.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jtblaster last edited by

                  Λεω και εγω ....

                  Μετά εμείς με τα 10+λτ/100χλμ θα έπρεπε να αυτοκτονούσαμε ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    To 15W50 είναι πολύ παχύ για κανονική οδήγηση το χειμώνα. Το αμάξι μου (με σχεδόν τέτοιο λάδι) έχει αρχίσει να βουίζει εδώ και 2-3 εβδομάδες που κρύωσε ο καιρός. Το λάδι κάνει μόνο για καλοκαίρι με ζέστη (ή για συνεχόμενο ξέσκισμα στο βουνό).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nosferatu_gr last edited by

                      H καταναλωση ειναι σουπερ,τι περιμενεις να καει σαν παπι?
                      Αλλωστε οτι οδηγας μεχρι 3000 σαλ δεν ειναι αναγκαστικα οικονομικο,μπορει να το ζοριζεις,δηλαδη αμα εχει 5η με 80 με το που αγγιζεις το γκαζι ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ και φορτωνεις τον κινητηρα ασκοπα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cruzakias last edited by

                        6L/100km και μιλας?? ....Τι να πουμε κ'εμεις που ρυμουλκούμε βυτιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          billygtr last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Σε τι δρόμο; Το 15-50 γιατί το βάζεις; Σου καίει λάδια;

                          To 15-50 το πηρα απο το καλοκαιρι που ειχε ζεστη και λεω να βαλω αυτο και μεχρι να πιάσουν τα κρυα θα εχω κανει σερβις αλλα εχω να κανω αλλα 2000 χιλιομετρα για να φτασω τις 5000.Αλλα αφου λετε οτι σε φυσιολογικα επιπεδα.Αααα και κατι αλλο.Καποια στιγμη που ειχα παει να βγαλω μια καρτα καυσαεριων ο τυπος μου λεει οτι εχεις προβλημα με τον καταλυτη με την εννοια οτι δεν φιλτραρει καλα.Τον λεω αυτο παιζει ρολο στην καταναλωση και με λεει ναι αλλα σκεφτικα αφου εγω δεν εχω καποιο αισθητηρα στον καταλυτη για να ελεγχει το μειγμα πως παιζει ρολο στην καταναλωση.Κουλο μου ακουγεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Το 206 1124 κυβικών είναι ένα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο (το είχε φίλος μου και ξέρω) και η κατανάλωση που αναφέρεις το αποδεικνύει. Αν όμως έχει αυξηθεί σε σχέση με πριν αξίζει να το ελέγξεις.
                            Έχεις αισθητήρα, σίγουρα έναν πριν από τον καταλύτη που τον λένε λάμδα και ανάλογα με το τί νιώθει αυτός ρυθμίζεται το μίγμα. Αν αυτός δεν λειτουργεί σωστά ίσως να έχεις λάθος μίγμα οπότε μπορεί να βγαίνουν λάθος καυσαέρια. Πάντως άσχετα από το φιλτράρισμα ο καταλύτης ασκεί μια αντίσταση στη ροή των καυσαερίων που κοστίζει σε άλογα και σε κατανάλωση. Αν έχει ψιλοβουλώσει (άσχετα αν φιλτράρει ή όχι) είναι αναμενόμενο να αυξηθεί η κατανάλωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Πεταλουδα εχεις καθαρισει ποτε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Μήπως θέλει ο καταλύτης άλλαγμα ? Όταν έρθει η ώρα του ανεβαίνει η κατανάλωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  aa144aa144 last edited by

                                  Αν δεν έχει αισθητήρα στον καταλύτη, τότε δεν αλλάζει κάτι λόγω φθοράς του καταλύτη, εκτός του οτι δεν παίρνει κάρτα καυσαερίων εύκολα (χωρίς λάδωμα). (Τα ροϊκά χαρακτηριστικά του φθαρμένου καταλύτη θεωρούνται αμετάβλητα).

                                  Σχετικά με το λάδι που αναφέρεις, και εφόσον μιλάμε για κινητήρα τόσο παλιό (με τα ανάλογα χιλιόμετρα) τότε το παχύτερο λάδι καλύπτει επιτυχώς τις αυξημένες ανοχές λόγω φθοράς σε όλα τα σημεία, άρα δεν είναι μειονέκτημα για τη χρήση. Το αντίθετο θα έλεγα.

                                  Προφανώς όμως οι ανοχές αυτές λόγω φθοράς έχουν αποτέλεσμα και την ελαφρά μειωμένη απόδοση, άρα τάση αυξητική στην κατανάλωση καυσίμου που όμως έτσι κι αλλιώς παραμένει πολύ χαμηλή.

                                  Κατά τη γνώμη μου η λειτουργία δεν θα ήταν πιο αξιόπιστη με λεπτότερο λάδι, ακόμα και αν η κατανάλωση μειωνόταν οριακά, καθόσον μιλάμε για πολύ παλιό κινητήρα. Αυτό, καθόσον τίθεται και θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας (άρα κόστους επισκευών) που έχει συνάφεια με το θέμα κόστους χρήσης λόγω βενζίνης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • B
                                    billygtr last edited by

                                    Πεταλούδα έχω καθαρίσει γιατι πριν κατι μήνες είχα προβλημα με το λεγομενο βαρελακι και καθαρισα ολη την εισαγωγη.Στον καταλυτη ειναι 100% σιγουρο οτι δεν εχει αισθητηρα.Υπαρχει περιπτωση να μπορει να θελει ρυθμιση βαλβιδων.Αν γνωριζει κάποιος ποιο ειναι το κοστος για ρύθμιση βαλβίδων????(8 βαλβιδες)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Oι βαλβιδες σε τιμιο μαστορα που να ξερει το αμαξι(ανοχες βαλβιδων κτλ) ειναι 10-15 ευρω...Μεγαλο θεμα η σωστη ρυθμιση...εμενε η μηχανη κουτσενε με αρυθμιστες βαλβιδες και εκανε σκασιματα η εξατμιση..μετα απο καλη ρυθμιση δουλευει ραπτομηχανη....και ειδα καταναλωση 1 λιτρο κατω με την μια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Δεν ειναι αυτορυθμιζομενες οι βαλβιδες;Ο αισθητηρας λ δεν ειναι πανω στον καταλυτη αλλα πριν (ή μετα;δεν θυμαμαι )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Ούτε εγώ γνωρίζω αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μετά το 1994 και δεν είχαν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.
                                          Και απο ότι ξέρω, ο αισθητήρας λ μπαίνει στην είσοδο του καταλύτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            thanos last edited by

                                            Πριν τον καταλύτη πρέπει να είναι.

                                            Edit: το καλώδιο πάνω απο την πολλαπλή δεν είναι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • D
                                              drdino last edited by

                                              Για ρύθμιση μείγματος χρησιμοποιείται ο πρώτος λ, πριν από τον καταλύτη.

                                              Sent from my HTC Desire using smoke signals.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr