Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    27
    558
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα εδώ και αρκετό διάστημα, και αν κάποιος έχει κάποια ιδέα ευχαρίστως να την ακούσω.
      Σε γενικές γραμμές διαπιστώνω απροθυμία του κινητήρα σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών. Τι ακριβώς εννοώ...
      Εχω παρατηρήσει τα εξής:
      Αν πηγαίνω π.χ 2α η 3η σταθερά με π.χ 30-50 χλμ. νιώθω σαν ο κινητήρας να κάνει ανεπαίσθητες διακοπές. Εχω παρατηρήσει το στροφόμετρο, και δείχνει σαν να κάνει παύση για δέκατα του δευτερολέπτου και μετά να συνεχίζει, και ούτω καθ' εξής.
      Επίσης αν δοκιμάσω να αφήσω το πόδι μου απο το γκάζι στην παραπάνω κατάσταση, νιώθω ότι ο κινητήρας φρενάρει το αυτοκίνητο πολύ παράνω απο ότι θα έπρεπε.
      Να σημειώσω εδώ ότι πατώντας τέρμα γκάζι αν κάτσω και παρατηρήσω το στροφόμετρο(κάτι εξαιρετικά δύσκολο όπως καταλαβαίνετε), φαίνεται να γίνεται το ίδιο πράγμα με τα παραπάνω.
      Επειδή στο παρελθόν το πρόβλημα ήταν πάρα πολύ έντονο το είχα πάει σε έναν μάστορα ο οποίος μετά απο μία βόλτα και τους σχετικούς ελέγχους απο το διαγνωστικό, αποφάνθηκε ότι έφταιγαν οι δυο καταλύτες οι οποίοι είχαν ρινίσματα μέσα και 'μπούκωναν' στην ουσία την έξοδο των καυσαερίων. Και έτσι προβήκαμε στην αλλαγή τους(μην με ρωτήσετε κόστος-προτιμώ να μην το θυμάμαι) και για κάποιο χρονικό διάστημα(6 μήνες) το πρόβλημα είχε λυθεί σε μεγάλο βαθμό.
      Αλλά ως δια μαγίας ξαναεμφανίστηκε.
      Τέλος να προσθέσω ότι στα πλαίσια κάποιων δοκιμών που έκανα μόνος μου, είχα παρατηρήσει ότι αν αλλάξω τους πολλαπλασιαστές σειρά μεταξύ τους, το φαινόμενο εξαφανίζεται για ΛΙΓΟ αλλά μετά πάλι τα ίδια.....
      Δυστυχώς στο διαγνωστικό δεν φαίνεται κανένα απολύτως σφάλμα. Και αυτό υποψιάζομαι γιατί κάποτε παλαιότερα μου έτυχε αρκετές φορές να ανάβει η ένδειξη EPC. Λόγω του ότι ήταν ακόμα στην εγγύηση έπρηζα αρκετά την αντιπροσωπεία, η οποία πάντα μου έλεγε ότι έφταιγε το καύσιμο(τι πρωτότυπο για την Ελλάδα). Ετσι για να μην τους ζαλίζω κάθε τρεις και τόσο κάνανε μια 'αναβάθμιση' στο πρόγραμμα και έκτοτε δεν έχει ξαναβγάλει το EPC, άσχετα αμα πηγαίνει σαν κάρο.
      Το αμάξι είναι ένα octavia 5 1.6 FSI.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        piii last edited by

        Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα εδώ και αρκετό διάστημα, και αν κάποιος έχει κάποια ιδέα ευχαρίστως να την ακούσω.
        Σε γενικές γραμμές διαπιστώνω απροθυμία του κινητήρα σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών. Τι ακριβώς εννοώ...
        Εχω παρατηρήσει τα εξής:
        Αν πηγαίνω π.χ 2α η 3η σταθερά με π.χ 30-50 χλμ. νιώθω σαν ο κινητήρας να κάνει ανεπαίσθητες διακοπές. Εχω παρατηρήσει το στροφόμετρο, και δείχνει σαν να κάνει παύση για δέκατα του δευτερολέπτου και μετά να συνεχίζει, και ούτω καθ' εξής.
        Επίσης αν δοκιμάσω να αφήσω το πόδι μου απο το γκάζι στην παραπάνω κατάσταση, νιώθω ότι ο κινητήρας φρενάρει το αυτοκίνητο πολύ παράνω απο ότι θα έπρεπε.
        Να σημειώσω εδώ ότι πατώντας τέρμα γκάζι αν κάτσω και παρατηρήσω το στροφόμετρο(κάτι εξαιρετικά δύσκολο όπως καταλαβαίνετε), φαίνεται να γίνεται το ίδιο πράγμα με τα παραπάνω.
        Επειδή στο παρελθόν το πρόβλημα ήταν πάρα πολύ έντονο το είχα πάει σε έναν μάστορα ο οποίος μετά απο μία βόλτα και τους σχετικούς ελέγχους απο το διαγνωστικό, αποφάνθηκε ότι έφταιγαν οι δυο καταλύτες οι οποίοι είχαν ρινίσματα μέσα και 'μπούκωναν' στην ουσία την έξοδο των καυσαερίων. Και έτσι προβήκαμε στην αλλαγή τους(μην με ρωτήσετε κόστος-προτιμώ να μην το θυμάμαι) και για κάποιο χρονικό διάστημα(6 μήνες) το πρόβλημα είχε λυθεί σε μεγάλο βαθμό.
        Αλλά ως δια μαγίας ξαναεμφανίστηκε.
        Τέλος να προσθέσω ότι στα πλαίσια κάποιων δοκιμών που έκανα μόνος μου, είχα παρατηρήσει ότι αν αλλάξω τους πολλαπλασιαστές σειρά μεταξύ τους, το φαινόμενο εξαφανίζεται για ΛΙΓΟ αλλά μετά πάλι τα ίδια.....
        Δυστυχώς στο διαγνωστικό δεν φαίνεται κανένα απολύτως σφάλμα. Και αυτό υποψιάζομαι γιατί κάποτε παλαιότερα μου έτυχε αρκετές φορές να ανάβει η ένδειξη EPC. Λόγω του ότι ήταν ακόμα στην εγγύηση έπρηζα αρκετά την αντιπροσωπεία, η οποία πάντα μου έλεγε ότι έφταιγε το καύσιμο(τι πρωτότυπο για την Ελλάδα). Ετσι για να μην τους ζαλίζω κάθε τρεις και τόσο κάνανε μια 'αναβάθμιση' στο πρόγραμμα και έκτοτε δεν έχει ξαναβγάλει το EPC, άσχετα αμα πηγαίνει σαν κάρο.
        Το αμάξι είναι ένα octavia 5 1.6 FSI.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα εδώ και αρκετό διάστημα, και αν κάποιος έχει κάποια ιδέα ευχαρίστως να την ακούσω.
          Σε γενικές γραμμές διαπιστώνω απροθυμία του κινητήρα σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών. Τι ακριβώς εννοώ...
          Εχω παρατηρήσει τα εξής:
          Αν πηγαίνω π.χ 2α η 3η σταθερά με π.χ 30-50 χλμ. νιώθω σαν ο κινητήρας να κάνει ανεπαίσθητες διακοπές. Εχω παρατηρήσει το στροφόμετρο, και δείχνει σαν να κάνει παύση για δέκατα του δευτερολέπτου και μετά να συνεχίζει, και ούτω καθ' εξής.
          Επίσης αν δοκιμάσω να αφήσω το πόδι μου απο το γκάζι στην παραπάνω κατάσταση, νιώθω ότι ο κινητήρας φρενάρει το αυτοκίνητο πολύ παράνω απο ότι θα έπρεπε.
          Να σημειώσω εδώ ότι πατώντας τέρμα γκάζι αν κάτσω και παρατηρήσω το στροφόμετρο(κάτι εξαιρετικά δύσκολο όπως καταλαβαίνετε), φαίνεται να γίνεται το ίδιο πράγμα με τα παραπάνω.
          Επειδή στο παρελθόν το πρόβλημα ήταν πάρα πολύ έντονο το είχα πάει σε έναν μάστορα ο οποίος μετά απο μία βόλτα και τους σχετικούς ελέγχους απο το διαγνωστικό, αποφάνθηκε ότι έφταιγαν οι δυο καταλύτες οι οποίοι είχαν ρινίσματα μέσα και 'μπούκωναν' στην ουσία την έξοδο των καυσαερίων. Και έτσι προβήκαμε στην αλλαγή τους(μην με ρωτήσετε κόστος-προτιμώ να μην το θυμάμαι) και για κάποιο χρονικό διάστημα(6 μήνες) το πρόβλημα είχε λυθεί σε μεγάλο βαθμό.
          Αλλά ως δια μαγίας ξαναεμφανίστηκε.
          Τέλος να προσθέσω ότι στα πλαίσια κάποιων δοκιμών που έκανα μόνος μου, είχα παρατηρήσει ότι αν αλλάξω τους πολλαπλασιαστές σειρά μεταξύ τους, το φαινόμενο εξαφανίζεται για ΛΙΓΟ αλλά μετά πάλι τα ίδια.....
          Δυστυχώς στο διαγνωστικό δεν φαίνεται κανένα απολύτως σφάλμα. Και αυτό υποψιάζομαι γιατί κάποτε παλαιότερα μου έτυχε αρκετές φορές να ανάβει η ένδειξη EPC. Λόγω του ότι ήταν ακόμα στην εγγύηση έπρηζα αρκετά την αντιπροσωπεία, η οποία πάντα μου έλεγε ότι έφταιγε το καύσιμο(τι πρωτότυπο για την Ελλάδα). Ετσι για να μην τους ζαλίζω κάθε τρεις και τόσο κάνανε μια 'αναβάθμιση' στο πρόγραμμα και έκτοτε δεν έχει ξαναβγάλει το EPC, άσχετα αμα πηγαίνει σαν κάρο.
          Το αμάξι είναι ένα octavia 5 1.6 FSI.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 2
            21-quadra last edited by

            Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουν πιάσει πολύ μάκα οι βαλβίδες εισαγωγής.

            Σε αυτούς τους κινητήρες επειδή ο ψεκασμός της βενζίνης γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης, δεν υπάρχει μίγμα επάνω στις βαλβίδες εισαγωγής να τις ξεπλύνει από τις αναθυμιάσεις των λαδιών του στροφαλοθαλάμου που ανακυκλώνονται, από το σημείο αυτό διέρχεται μόνο αέρας σε αντίθεση με τους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού έτσι, με τον καιρό συσσωρεύονται πολλά κατάλοιπα λαδιών και καταστρέφουν τη ροή του αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης μειώνοντας της σταθερή απόδοση του κινητήρα.

            Ρίξε μια ματιά στη βαλβίδα EGR

            Αν πας για λύσιμο και καθάρισμα της κυλινδροκεφαλής θέλεις > από 1500€.

            Επίσης έλεγξε τις γειώσεις στο ρεύμα χαμηλής / υψηλής τάσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Εκτός από την ένδειξη EPC δίνει και κωδικό σφάλματος.
              λ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                piii last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Εκτός από την ένδειξη EPC δίνει και κωδικό σφάλματος.
                λ?

                Δεν ξέρω φίλε λέοντα γιατί τα μόνα παλικάρια που είχαν βάλει στο διαγνωστικό στο αμάξι όταν έβγαζε την ένδειξη EPC
                ήταν αυτοί της αντιπροσωπείας και απο ότι κατάλαβα απλά είδανε το σφάλμα, μου είπανε ότι οφείλεται στην βενζίνη,
                και το σβήσανε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Αν είναι απο την βενζίνα καλό θα ήταν να ελένξεις το κύκλωμα τροφοδοσίας.Ενας καθαρισμός των μπεκ.Αυτό με τους καταλύτες μάλλον ήταν πλάνη αφού η ουσία του προβλήματος δεν είναι αυτή.Σίγουρα αφού δεν είναι κάτι ηλεκτρικό θα πρέπει να λύσεις εισαγωγή (μακα στην πεταλούδα,καθάρισμα) και αν χρειαστεί 'κεφαλή'.
                  Εύχομαι να είναι κάτι πιο ανώδυνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    piii last edited by

                    Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                    Αν είναι απο την βενζίνα καλό θα ήταν να ελένξεις το κύκλωμα τροφοδοσίας.Ενας καθαρισμός των μπεκ.Αυτό με τους καταλύτες μάλλον ήταν πλάνη αφού η ουσία του προβλήματος δεν είναι αυτή.Σίγουρα αφού δεν είναι κάτι ηλεκτρικό θα πρέπει να λύσεις εισαγωγή (μακα στην πεταλούδα,καθάρισμα) και αν χρειαστεί 'κεφαλή'.
                    Εύχομαι να είναι κάτι πιο ανώδυνο.

                    H πεταλούδα έχει ήδη καθαριστεί μπροστά στα μάτια μου πριν 15.000-20.000 χλμ, οπότε θεωρούμε
                    ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
                    Προσανατολίζομαι για αρχή να καθαρίσω την εισαγωγή και τις βαλβίδες με κάποιο ειδικό σπρέι, γιατί το λύσιμο κρίνεται μάλλον ασύμφορο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Έλα για να σου φτιάξω το κέφι, δυστυχώς έτσι γίνονται οι βαλβίδες, μάλλον το σπρέϋ δεν θα κάνει πολλά πράγματα, η λύση είναι να βάλεις μετά τον καθαρισμό ένα oil catch tank

                      http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4611119

                      http://www.audizine.com/forum/showthrea ... p-Clean-Up

                      http://www.bshspeedshop.com/store/bsh-s ... h-can.html

                      http://store.42draftdesigns.com/Mk5-FSI ... p_297.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                        Έλα για να σου φτιάξω το κέφι, δυστυχώς έτσι γίνονται οι βαλβίδες, μάλλον το σπρέϋ δεν θα κάνει πολλά πράγματα, η λύση είναι να βάλεις μετά τον καθαρισμό ένα oil catch tank

                        http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4611119

                        http://www.audizine.com/forum/showthrea ... p-Clean-Up

                        http://www.bshspeedshop.com/store/bsh-s ... h-can.html

                        http://store.42draftdesigns.com/Mk5-FSI ... p_297.html

                        Ουτε πετρελαιοσομπα τοση μακα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          piii last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          Έλα για να σου φτιάξω το κέφι, δυστυχώς έτσι γίνονται οι βαλβίδες, μάλλον το σπρέϋ δεν θα κάνει πολλά πράγματα, η λύση είναι να βάλεις μετά τον καθαρισμό ένα oil catch tank

                          http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4611119

                          http://www.audizine.com/forum/showthrea ... p-Clean-Up

                          http://www.bshspeedshop.com/store/bsh-s ... h-can.html

                          http://store.42draftdesigns.com/Mk5-FSI ... p_297.html

                          Δεν με λυπάσαι καθόλου έτσι;;;;

                          Θα δω τι σ@@@τα θα κάνει το σπρέι, και θα αποφασίσω έπειτα για την συνέχεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Είναι λογικό αυτό το φαινόμενο στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού αφού όλες οι αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου ανακυκλώνονται για να καούν, στο σημείο αυτό δεν υπάρχουν τα μπέκ που ψεκάζουν το καύσιμο όπως είναι στους έμμεσου ψεκασμού κινητήρες αφού στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού τα μπέκ είναι μέσα στο χώρο καύσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cson last edited by

                              Θελω να καθαρισω την πεταλουδα στο favorit επειδη εχει πιασει αυτο το χρωμα το μελί, υπαρχει καποιο ειδικο σπρευ που το ψεκαζω κατευθειαν και μαρσαρω? Ειναι μονου ψεκασμου το συστημα. 'Η να προτιμησω να βαλω καμια 100αρα με redex μεσα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                piii last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Θελω να καθαρισω την πεταλουδα στο favorit επειδη εχει πιασει αυτο το χρωμα το μελί, υπαρχει καποιο ειδικο σπρευ που το ψεκαζω κατευθειαν και μαρσαρω? Ειναι μονου ψεκασμου το συστημα. 'Η να προτιμησω να βαλω καμια 100αρα με redex μεσα?

                                Μπορείς να δοκιμάσεις την τύχη σου με κανένα καθαριστικό καρμπυρατέρ, αλλά μην περιμένεις και θαύματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  για δες λογο τα μπουζοκαλωδια και τους πολλαπλασιαστες.......το πιο συνηθες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Πρώτα θα κοιτούσα με αναλυτή τι βγάζει. Μια ανάλυση κοπράνων, δείχνει πολλά πράγματα σε έναν γιατρό!!!.....
                                    Υδρογονάνθρακες, ψηλά χαμηλά?.
                                    Μονοξείδιο , ψηλά χαμηλά?.
                                    Χρώμα της εξάτμισης. Μαύρο, γκρι, σκουριά?.

                                    Ένα καθαριστικό για INJECTION SPRAY από την πεταλούδα, και αφού διαβάσουμε την οδηγία. Θα πρότεινα αυτό που αγοράζω και εγώ. 0893 100 040 –GR WURTH. Καθαρίζει από κατάλοιπα, οξειδώσεις, ιζήματα, σε βαλβίδες και κυλίνδρους.

                                    Μια μέτρηση της πίεσης της βενζίνης, με κινητήρα εν λειτουργία και ένα ροόμετρο στης υψηλές στροφές, θα μπορούσε να εντοπίσει βλάβες.

                                    Δεν θα ήταν και άσκημο, να βγάλουμε τα μπουζί και να δούμε μήπως έχουν κίτρινες η κόκκινες ελαφρά πορσελάνες.

                                    Έλεγχος της υψηλής τάσης. Εδώ έχω ειδικά εργαλεία, και κυρίως το φασματοσκόπιο, μα και των μετρητή μήκους σπινθήρα. Μα και εάν βγάλουμε ένα μπουζοκαλώδιο, χωρίς να βγάλουμε το μπουζί, και κουμπώσουμε ένα καινούργιο μπουζί στην πίπα, η στην ενσωματωμένη πίπα μονού πολλαπλασιαστή, ( ένα ανά κύλινδρο), όταν βάλουμε εμπρός θα δούμε εάν υπάρχει σπινθήρας. Προσοχή, πρέπει να δίνουμε σώμα στον πολλαπλασιαστή, και στο μπουζί.

                                    Κατά καιρούς πχ 30000χμ, δεν είναι κακό να βάζουμε στην βενζίνη μας, σε κάποιο φουλάρισμα, ένα FUEL SYSTEM CLEANER της REDEX. Είναι πολύ αποτελεσματικό, μάλιστα στην καινούργια συσκευασία του, μιας δόσης πράσινο, είναι και οικονομικό. Υπάρχει και στα βενζινάδικα.

                                    Σίγουρα μπορώ να οδηγώ της κινήσεις σας μέσα στην ενότητα, μα για το 100% σε έναν συνάδελφο……..
                                    Antonis-team.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Να κάνω ένα update προς κάθε ενδιαφερόμενο.
                                      Πήρα ένα καθαριστικό βαλβίδων της tunap.
                                      Είναι ειδικό για κινητήρες άμεσου ψεκασμού μιάς και το διοχετεύεις κατευθείαν στην εισαγωγή.
                                      Εγώ το διοχέτευσα μέσω της πεταλούδας όπως άλλωσε έλεγαν και οι οδηγίες πάνω του.
                                      Το κακό μέρος της υπόθεσης είναι αφού το βάλεις, δυσκολεύεται σχετικά το αμάξι να πάρει μπρός,
                                      πέρα απο το ντουμάνι που βγάζει απο πίσω απο την εξάτμιση όταν το καταφέρεις να το βάλεις μπρός.
                                      Απο την όψη του γείτονα στο μπαλκόν,ι μαλλον ετοιμαζόταν να καλέσει πυροσβεστική
                                      Εν κατακλείδι το αμάξι έστρωσε, δουλεύει σχεδόν τέλεια, ακόμα και στην κατανάλωση στο ρελαντί συνήθως έβλεπα στιγμιαία
                                      κατανάλωση στα 0,5-06λ/100χλμ. Τώρα είναι σταθερά στα 0.5 και μερικές φορές το βλέπω να πέφτει και στο 0.4
                                      Το μόνο που με προβληματίζει τώρα είναι πόσο θα κρατήσει.
                                      Αυτά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Θα κρατήσει μέχρι να ξαναμαζέψει. Βάλτου ένα δοχείο αναθυμιάσεων για να μην περνάνε οι αναθυμιάσεις από την εισαγωγή.

                                        Πήγαινε μια εκδρομή, σταμάτα σε ένα πάρκινγκ και ξαναρίξε σπρέϋ να καθαρίσει ακόμα καλύτερα και μετά βάλτου το δοχείο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ο χρήστης piii έγραψε:
                                          Να κάνω ένα update προς κάθε ενδιαφερόμενο.
                                          Πήρα ένα καθαριστικό βαλβίδων της tunap.
                                          Είναι ειδικό για κινητήρες άμεσου ψεκασμού μιάς και το διοχετεύεις κατευθείαν στην εισαγωγή.
                                          Εγώ το διοχέτευσα μέσω της πεταλούδας όπως άλλωσε έλεγαν και οι οδηγίες πάνω του.
                                          Το κακό μέρος της υπόθεσης είναι αφού το βάλεις, δυσκολεύεται σχετικά το αμάξι να πάρει μπρός,
                                          πέρα απο το ντουμάνι που βγάζει απο πίσω απο την εξάτμιση όταν το καταφέρεις να το βάλεις μπρός.
                                          Απο την όψη του γείτονα στο μπαλκόν,ι μαλλον ετοιμαζόταν να καλέσει πυροσβεστική
                                          Εν κατακλείδι το αμάξι έστρωσε, δουλεύει σχεδόν τέλεια, ακόμα και στην κατανάλωση στο ρελαντί συνήθως έβλεπα στιγμιαία
                                          κατανάλωση στα 0,5-06λ/100χλμ. Τώρα είναι σταθερά στα 0.5 και μερικές φορές το βλέπω να πέφτει και στο 0.4
                                          Το μόνο που με προβληματίζει τώρα είναι πόσο θα κρατήσει.
                                          Αυτά...


                                          Δεν ξερώ αυτό που αγόρασες, αυτό που σου είπα εγώ, μπαίνει με αναμένω κινητήρα, είναι καλύτερα!!!....
                                          Σίγουρα έτσι που μπήκε, τα κάνει ‘λούτσα’ όλα, και δεν είναι καλό.
                                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            Θα κρατήσει μέχρι να ξαναμαζέψει. Βάλτου ένα δοχείο αναθυμιάσεων για να μην περνάνε οι αναθυμιάσεις από την εισαγωγή.

                                            Πήγαινε μια εκδρομή, σταμάτα σε ένα πάρκινγκ και ξαναρίξε σπρέϋ να καθαρίσει ακόμα καλύτερα και μετά βάλτου το δοχείο.


                                            Καλέ μου φίλε 21 καλό σου απόγευμα.
                                            Οι αναθυμιάσεις ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ!!!...
                                            Λιπαίνουν, είναι καύσιμος ύλη. Όταν είναι πολλές λερώνουν ελαφρά τα μπουζί, μα με μια δευτέρα με αλλαγή στης 5000 στροφές αυτοκαθαρίζονται. (καλό είναι να το κάνουμε κάθε μισή ώρα, όταν είμαστε σε τραφικ, η μέσα στην πόλη με φανάρια).
                                            Μην μπερδεύουμε τα αγωνιστικά. Εκεί το βάζουμε για την περίπτωση που θα ‘σκάση’ ο κινητήρας.
                                            Τώρα εάν ο κινητήρας είναι εντελώς ‘μπουργανα’, τότε κάνουμε αυτό που έγραψες, μέχρι την επισκευή!....
                                            Φιλικά
                                            ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr