Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    α
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. α
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    21
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lll last edited by

      .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lll last edited by

        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lll last edited by

          .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Υποχρεωτικά για τα παλαιότερα από χλωμό έως πεθαμένο. Τα νέα ίσως έχουν υποχρεωτικά. Άφτερ υπάρχουν αλλά τα περισσότερα είναι ακαλαίσθητα.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dodger last edited by

              Υποχρεωτικά τα φώτα ημέρας απο το 2011

              Στοχεύοντας στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να υιοθετήσει την πρόταση για τον υποχρεωτικό εξοπλισμό με φώτα ημέρας (Daytime Running Light – DRL) όλων των **νέων **οχημάτων, αρχής γενομένης από το 2011. Τα φώτα αυτά ενεργοποιούνται αυτόματα όταν ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία, και βοηθούν τα οχήματα να γίνονται ευκολότερα αντιληπτά στους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.
              Παράλληλα τα DRL καταναλώνουν μόλις το 25-30% της ενέργειας που απαιτείται για τα συνηθισμένα φώτα. Το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 10% για τα φώτα LED. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Αμερική το μέτρο αυτό ήδη εφαρμόζεται εδώ και μερικά χρόνια με πολύ καλά αποτελέσματα.

              Ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Γκίντερ Φερχόιγκεν, χαρακτήρισε την εφαρμογή του μέτρου ως: ”θετική συνεισφορά στο στόχο που έχουμε θέσει, να περιορίσουμε τους θανάτους και τους τραυματισμούς από τροχαία στην Ευρώπη.” Η σχετική οδηγία θα ισχύσει από τις 7 Φεβρουαρίου 2011 για όλα τα νέα επιβατικά και μικρά βαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Υπαρχει και το Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lll last edited by

                  .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Για αυτον τον λογο και δεν το κλειδωσα αυτο.Αυτο το θεμα που εβαλα αφορα την τελευταια ερωτηση του ποστ σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Για αυτον τον λογο και δεν το κλειδωσα αυτο.Αυτο το θεμα που εβαλα αφορα την τελευταια ερωτηση του ποστ σου.

                      για τα 'παλιά' (που δεν έχουν drl) 'λένε' ότι θα κινούνται με τη μεσαία σκάλα (διασταυρώσεως) συνεχώς αναμμένη.
                      Επιπλέον... δεν έχω καταλάβει...τα drl έχουν να κάνουν μόνο με τα εμπρός φώτα?
                      Γιατί ρωτάω...?Γιατί πχ στο δικό μου αμάξι (audi A3), ανάβοντας τα drl (έχω διακόπτη από μέσα), ανάβουν μόνο κάτι λάμπες μπροστά.Το ίδιο και στο facelift.Ανάβουν μόνο τα led εμπρός.

                      Αντίθετα στα bmw ανάβουν και οι δακτύλιοι αλλά και τα πίσω φώτα.
                      Τελικά τι θα ισχύσει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                        Για αυτον τον λογο και δεν το κλειδωσα αυτο.Αυτο το θεμα που εβαλα αφορα την τελευταια ερωτηση του ποστ σου.

                        για τα 'παλιά' (που δεν έχουν drl) 'λένε' ότι θα κινούνται με τη μεσαία σκάλα (διασταυρώσεως) συνεχώς αναμμένη.
                        Επιπλέον... δεν έχω καταλάβει...τα drl έχουν να κάνουν μόνο με τα εμπρός φώτα?
                        Γιατί ρωτάω...?Γιατί πχ στο δικό μου αμάξι (audi A3), ανάβοντας τα drl (έχω διακόπτη από μέσα), ανάβουν μόνο κάτι λάμπες μπροστά.Το ίδιο και στο facelift.Ανάβουν μόνο τα led εμπρός.

                        Αντίθετα στα bmw ανάβουν και οι δακτύλιοι αλλά και τα πίσω φώτα.
                        Τελικά τι θα ισχύσει?

                        Στο δικό μου έχει επιλογή μέσω vagcom να ντιμάρω τα ομίχλης στο 30% , δεν μου αρέσει όμως.

                        Αν λέω ΑΝ γίνει υποχρεωτικό θα ανοίγω τα μικρά μόνο. Βλακεία νόμος πάντως στην Ελλάδα του ήλιου τις 350 μέρες τον χρόνο. Αυτό είναι για τους βόρειους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          Στο δικό μου έχει επιλογή μέσω vagcom να ντιμάρω τα ομίχλης στο 30% , δεν μου αρέσει όμως.

                          Αν λέω ΑΝ γίνει υποχρεωτικό θα ανοίγω τα μικρά μόνο. Βλακεία νόμος πάντως στην Ελλάδα του ήλιου τις 350 μέρες τον χρόνο. Αυτό είναι για τους βόρειους...

                          ίσα-ίσα που αν γίνει υποχρεωτικό, θα πρέπει να βάλεις τα ομίχλης.Το να σου καεί ένα προβολάκι ομίχλης, σιγά που θα σου χρειαστεί και μάλιστα σύντομα-άμεσα (εκτός αν ανεβαίνεις σε κανα βουνό για σκι).
                          Τα 'μικρά' όμως (φώτα στάθμευσης), θα τα χρειαστείς πιο εύκολα (παρκάρισμα σε σημείο όπου κρίνεις σκόπιμο να αφήσεις κάποιο φως αναμμένο)...και ΕΙΔΙΚΑ τα πίσω (βλέπε 'πορεία' σε βραδυνή ώρα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lll last edited by

                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                              Στο δικό μου έχει επιλογή μέσω vagcom να ντιμάρω τα ομίχλης στο 30% , δεν μου αρέσει όμως.

                              Αν λέω ΑΝ γίνει υποχρεωτικό θα ανοίγω τα μικρά μόνο. Βλακεία νόμος πάντως στην Ελλάδα του ήλιου τις 350 μέρες τον χρόνο. Αυτό είναι για τους βόρειους...

                              ίσα-ίσα που αν γίνει υποχρεωτικό, θα πρέπει να βάλεις τα ομίχλης.Το να σου καεί ένα προβολάκι ομίχλης, σιγά που θα σου χρειαστεί και μάλιστα σύντομα-άμεσα (εκτός αν ανεβαίνεις σε κανα βουνό για σκι).
                              Τα 'μικρά' όμως (φώτα στάθμευσης), θα τα χρειαστείς πιο εύκολα (παρκάρισμα σε σημείο όπου κρίνεις σκόπιμο να αφήσεις κάποιο φως αναμμένο)...και ΕΙΔΙΚΑ τα πίσω (βλέπε 'πορεία' σε βραδυνή ώρα).

                              ρε δεν λέω ότι θα μου καούν, δεν μου αρέσουν σαν εικόνα.

                              γενικά τα φώτα την ημέρα δεν μου αρέσουν ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                ρε δεν λέω ότι θα μου καούν,** δεν μου αρέσουν σαν εικόνα.**

                                γενικά τα φώτα την ημέρα δεν μου αρέσουν ...

                                πάσο τότε.

                                ΥΓ:εμένα τα δικά μου φώτα ημέρας μου αρέσουν πάντως, αλλά το θεωρώ μ@λ@κί@ να τα έχω αναμμένα μέσα στην πόλη.Τα ανάβω μόνο σε εθνική οδό και μόνο όπου δεν έχει στηθαίο ο δρόμος (όπου εκεί άναβα τα φώτα μου -τα μεσαία- για να με βλέπουν καλύτερα οι απέναντι)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dodger last edited by

                                  Kαι για τους μπροστά είναι καλό, πιστεύω. Προσωπικά, μου έχει τύχει να προσέξω πιο έυκολα ένα αμάξι από τον μεσαίο καθρέφτη λόγω των LED που έχει, είναι πιο visible (πως είναι η μετάφραση ρε παιδιά; Κόλλησα..).

                                  Όπως βοηθάει και στην περίπτωση που κάποιοι έξυπνοι δεν ανάβουν καθόλου τα φώτα στα τούνελ (φοράνε και το γυαλί ηλίου κιόλας) και δε φαίνονται καθόλου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Μια αφελής ερώτηση.
                                    Συνήθως ο φωτισμός στη μικρή σκάλα είναι πολύ αδύναμος. Μπαίνουν λίγο πιο δυνατές λάμπες για να χρησιμοποιούνται για ημέρας?

                                    Γενικά έχω ένα θέμα με την φωτεινότητα (απέναντι στα μάτια μου) με κάποια απο τα φωτα ημέρας της VAG.
                                    Ενοχλητικά και με πολύ έντονη φωτεινότητα στα Polo και Fabia όπως και τα leds στα Audi. Αντίθετα στα Golf και Scirocco είναι λιγότερα έντονα.

                                    Προσωπικά προτιμώ τα αυτόματα φώτα του Micra και QQ που άμεσα σε περίπτωση χαμηλής φωτεινότητας (καταιγίδα, ομίχλη, έντονα σκιερά σημεία, τούνελ, γκαράζ κλπ πέρα απο την νύχτα) ανάβουν μόνα τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                      Μια αφελής ερώτηση.
                                      Συνήθως ο φωτισμός στη μικρή σκάλα είναι πολύ αδύναμος. Μπαίνουν λίγο πιο δυνατές λάμπες για να χρησιμοποιούνται για ημέρας?

                                      μπαίνουν (όχι όμως σε όλα τα αμάξια) αλλά θα είναι ενοχλητικά το βράδυ, όπου υποχρεωτικά έχεις αναμμένα τα 'μικρά' και θα φωτίζουν πολύ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Πάντως τα περισσότερα μικρά όπου είναι κοινά λαμπάκια πυρακτώσεως μου φαίνονται πολύ αδύναμα εως σχεδόν αόρατα... ίσως να φταίει η σύγκριση αλλά σε πόλη με μαγαζιά με φώτα το αυτοκίνητο μπορεί και να μην το δεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Αυτό σκεφτόμουν. Τα φώτα θέσεως με λίγο πιο δυνατές (σε φωτεινότητα) λάμπες θα μπορούσαν να είναι και ημέρας χωρίς να ενοχλούν ούτε λειτουργικά, ... ούτε αισθητικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Η επιλογή της τεχνολογίας LED δεν είναι τυχαία αλλά σχετίζεται με την κατανάλωση. Καλώς ή κακώς στη διάρκεια ζωής του οχήματος η επιλογή των LED πέραν του γεγονότος ότι τα φώτα αυτά δεν θα αλλαχτούν ποτέ (ίσως σε κάποιο ταξί να χρειαστεί) θα έχουν εξοικονομήσει μεγάλη ποσότητα καυσίμων.

                                            Το αισθητικό κομμάτι προσωπικά με αφήνει αδιάφορο αν και είναι αλήθεια ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μερικές σχεδιάσεις είναι έργα τέχνης.

                                            Θεωρώ ότι στην Ελλάδα το όφελος θα είναι μικρό αλλά για την υπόλοιπη Ευρώπη θα προσφέρει μεγάλα οφέλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr