-
Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
Ειναι ετσι??
Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
Ευχαριστω.
-
Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
Ειναι ετσι??
Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
Ευχαριστω.
-
Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
Ειναι ετσι??
Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
Ευχαριστω.
-
Για να εχει λαδια ειναι καπακι των εκκεντροφορων.Δεν ξερω αν απαιτει δυναμοκλειδο για να σφιξει.
-
Τυπικά όλα θέλουν δυναμόκλειδο (όλες οι εταιρίες πλέον ορίζουν τα Newton). Το συγκεκριμένο όντως είναι το καπάκι των εκκεντροφόρων και απλά κάτω του διακινείται λάδι και αέρας υπό ελάχιστες πιέσεις, οπότε δεν απαιτεί την ακριβή σύσφιξη που απαιτούν τα μπουλόνια της κεφαλής. Λίγο σφίξιμο παραπάνω και μάλλον θα είναι αντάξει. Αν όχι, όντως έπεσες σε προβληματική φλάντζα ψευτοκάπακου, οπότε πανε να στην αλλάξουν για να μην βρωμίζει ο κινητήρας.
-
Το εσφιξαν με απλο κλειδι,μετα καθαρισα τα λαδια και τωρα απλα το τσεκαρω για να δω εαν ξανατρεξει.
Παντως πριν μια ωρα το ετρεξα λιγο στην εθνικη ,και μετα που το ελεγξα δεν ειχε ουτε ιχνος λαδιου.
Δηλαδη λετε οτι δεν ειναι τιποτα και το πολυ πολυ να λερωνει τον κινητηρα ?
Και φλαντζα να θελει τελικα ,δεν ειναι κατι σοβαρο ? -
Πόσα χλμ έχεις;
-
Περιπου 10.250χλμ.
-
Η φλατζα του ψευτοκαπακου ειναι..Μη σε ανησυχει..Απλα αν θες φροντισε το για νασου ιατηρηθει καθαρο το μηχανοστασιο..
Ελα να δεις πως ειναι το σημειο αυτο στη zx να εισαι και χαρουμενος.. -
Η φλάντζα αυτή δεν έχει καμία σχέση ούτε σε σοβαρότητα βλάβης ούτε σε βαρύτητα επιπτώσεων ούτε σε κόστος εργατικών αντικατάστασης και αποκατάστασης με την φλάντζα που βρίσκεται μεταξύ κεφαλής και μπλοκ κινητήρα (αυτήν που εννοούμε όταν λέμε περίλυποι ότι έκαψε φλάντζα). Αν δεν επαρκέσει το σφίξιμο η αντικατάστασή της είναι κάτι απλό, εύκολο, σύντομο και οικονομικό.
-
Σας ευχαριστω ολους ,γιατι ειχα ανησυχησει με το θεμα
-
Είναι κάτι ασήμαντο και με μια αλλαγή φλάντζας καπακιού υποθέτω κάπου στα 20e θα είναι ΟΚ ( αν δεν στρώσει με το σφίξιμο).
Αίτια εκτός από το χαλαρό σφίξιμο , είναι και η μάρκα του λιπαντικού. Όλα τα λιπαντικά έχουν ειδικά πρόσθετα και για αυτό το λόγο , να κρατάνε τη φλάντζα σε καλή κατάσταση για να μη συρρικνώνεται και έχει τέτοιες διαρροές.
Τα συνθετικά όταν είχαν πρωτοβγεί στη δεκαετία του 70 προκαλούσαν τέτοια προβληματάκια. Βέβαια με την πάροδο των χρόνων αυτά τα θέματα έχουν σχεδόν εκλείψει.
Ίσως υπάρχει μια μικρή ασυμβατότητα με τα λιπαντικά που σου βάλανε γιατί αν έχεις ακόμη αυτά από το εργοστάσιο είναι καθαρά θέμα σφιξίματος.
Φαντάσου οτι π.χ η προδιαγραφή λιπαντικών της VW 502.00 καθορίζει και απαιτεί συγκεκριμένο ποσοστό συρρίκνωσης ή και φουσκώματος των φλαντζών + / - κάποιο ποσοστό επί της εκατό. !! για τις φλάντζες που φοράνε τα VW. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Είναι κάτι ασήμαντο και με μια αλλαγή φλάντζας καπακιού υποθέτω κάπου στα 20e θα είναι ΟΚ ( αν δεν στρώσει με το σφίξιμο).
Αίτια εκτός από το χαλαρό σφίξιμο , είναι και η μάρκα του λιπαντικού. Όλα τα λιπαντικά έχουν ειδικά πρόσθετα και για αυτό το λόγο , να κρατάνε τη φλάντζα σε καλή κατάσταση για να μη συρρικνώνεται και έχει τέτοιες διαρροές.
Τα συνθετικά όταν είχαν πρωτοβγεί στη δεκαετία του 70 προκαλούσαν τέτοια προβληματάκια. Βέβαια με την πάροδο των χρόνων αυτά τα θέματα έχουν σχεδόν εκλείψει.
Ίσως υπάρχει μια μικρή ασυμβατότητα με τα λιπαντικά που σου βάλανε γιατί αν έχεις ακόμη αυτά από το εργοστάσιο είναι καθαρά θέμα σφιξίματος.
Φαντάσου οτι π.χ η προδιαγραφή λιπαντικών της VW 502.00 καθορίζει και απαιτεί συγκεκριμένο ποσοστό συρρίκνωσης ή και φουσκώματος των φλαντζών + / - κάποιο ποσοστό επί της εκατό. !! για τις φλάντζες που φοράνε τα VW.Οικονομικο θεμα δεν τιθεται γιατι καλυπτεται πληρως απο την εγγυηση.
Το λαδι ειναι ακομα του εργοστασιου, απότι φαινεται ηταν θεμα σφιξιματος αφου και σημερα που το τσεκαρα μετα απο λιγο τρεξιμο δεν ειχε και παλι ουτε ιχνος λαδιου.Ελπιζω να μη βγαλει στο μελλον.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες. -
Σορρυ για το αλλα απο τις φοτο, το μοτερ θυμιζει κατι σε σειρα της Opel? Ειναι το ιδιο?
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Σορρυ για το αλλα απο τις φοτο, το μοτερ θυμιζει κατι σε σειρα της Opel? Ειναι το ιδιο?GM ειναι και η CHEVROLET και η OPEL.Ο κινητηρας ecotec πρεπει να ειναι αν οχι ο ιδιος,η εξελιξη του κινητηρα που φοραει το Astra.
-
Γιατι νόμιζα εγώ οτι οι κινητήρες των Κρουζ ήταν αυτοί του προηγούμενου Βέκτρα? Λάθος είμαι?
-
Εχω διαβασει οτι ο κινητηρας του cruze βασιζεται σε αυτον του astra,για το vectra δεν ξερω κατι.
cruze...Εχει προβλημα??