Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    cruze...Εχει προβλημα??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. cruze...Εχει προβλημα??
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cruzakias last edited by

      Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
      Ειναι ετσι??
      Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
      Ευχαριστω.




      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cruzakias last edited by

        Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
        Ειναι ετσι??
        Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
        Ευχαριστω.




        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cruzakias last edited by

          Εδω και μερικες μερες ειδα αυτα τα λαδια στο καπακι του κινητηρα.Δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο,αλλα το πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια.Εκει μου επαν οτι δεν ειναι τιποτα σοβαρο ,απλα θελουν σφιξιμο οι βιδες και αν το παρουσιασει ξανα να το παω για αλλαγη φλαντζας .Οταν τους ειπα εαν χρειαζεται δυναμοκλειδο (αν λεγεται ετσι ), μου ειπαν οχι γιατι αυτο ηταν το πλαστικο ''ψευτοκαπακι'' που απλα εχει μεσα καποια εξαρτηματα που δεν εχου σχεση με τα πιστονια κ.α
          Ειναι ετσι??
          Θα με ενδιεφερε η αποψη σας , ειτε ειστε του επαγγελματος , ειτε απλα γνωριζετε για το θεμα.
          Ευχαριστω.




          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Για να εχει λαδια ειναι καπακι των εκκεντροφορων.Δεν ξερω αν απαιτει δυναμοκλειδο για να σφιξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              asteris last edited by

              Τυπικά όλα θέλουν δυναμόκλειδο (όλες οι εταιρίες πλέον ορίζουν τα Newton). Το συγκεκριμένο όντως είναι το καπάκι των εκκεντροφόρων και απλά κάτω του διακινείται λάδι και αέρας υπό ελάχιστες πιέσεις, οπότε δεν απαιτεί την ακριβή σύσφιξη που απαιτούν τα μπουλόνια της κεφαλής. Λίγο σφίξιμο παραπάνω και μάλλον θα είναι αντάξει. Αν όχι, όντως έπεσες σε προβληματική φλάντζα ψευτοκάπακου, οπότε πανε να στην αλλάξουν για να μην βρωμίζει ο κινητήρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cruzakias last edited by

                Το εσφιξαν με απλο κλειδι,μετα καθαρισα τα λαδια και τωρα απλα το τσεκαρω για να δω εαν ξανατρεξει.
                Παντως πριν μια ωρα το ετρεξα λιγο στην εθνικη ,και μετα που το ελεγξα δεν ειχε ουτε ιχνος λαδιου.
                Δηλαδη λετε οτι δεν ειναι τιποτα και το πολυ πολυ να λερωνει τον κινητηρα ?
                Και φλαντζα να θελει τελικα ,δεν ειναι κατι σοβαρο ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Πόσα χλμ έχεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    cruzakias last edited by

                    Περιπου 10.250χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nonos last edited by

                      Η φλατζα του ψευτοκαπακου ειναι..Μη σε ανησυχει..Απλα αν θες φροντισε το για νασου ιατηρηθει καθαρο το μηχανοστασιο..
                      Ελα να δεις πως ειναι το σημειο αυτο στη zx να εισαι και χαρουμενος..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Η φλάντζα αυτή δεν έχει καμία σχέση ούτε σε σοβαρότητα βλάβης ούτε σε βαρύτητα επιπτώσεων ούτε σε κόστος εργατικών αντικατάστασης και αποκατάστασης με την φλάντζα που βρίσκεται μεταξύ κεφαλής και μπλοκ κινητήρα (αυτήν που εννοούμε όταν λέμε περίλυποι ότι έκαψε φλάντζα). Αν δεν επαρκέσει το σφίξιμο η αντικατάστασή της είναι κάτι απλό, εύκολο, σύντομο και οικονομικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cruzakias last edited by

                          Σας ευχαριστω ολους ,γιατι ειχα ανησυχησει με το θεμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Είναι κάτι ασήμαντο και με μια αλλαγή φλάντζας καπακιού υποθέτω κάπου στα 20e θα είναι ΟΚ ( αν δεν στρώσει με το σφίξιμο).
                            Αίτια εκτός από το χαλαρό σφίξιμο , είναι και η μάρκα του λιπαντικού. Όλα τα λιπαντικά έχουν ειδικά πρόσθετα και για αυτό το λόγο , να κρατάνε τη φλάντζα σε καλή κατάσταση για να μη συρρικνώνεται και έχει τέτοιες διαρροές.
                            Τα συνθετικά όταν είχαν πρωτοβγεί στη δεκαετία του 70 προκαλούσαν τέτοια προβληματάκια. Βέβαια με την πάροδο των χρόνων αυτά τα θέματα έχουν σχεδόν εκλείψει.
                            Ίσως υπάρχει μια μικρή ασυμβατότητα με τα λιπαντικά που σου βάλανε γιατί αν έχεις ακόμη αυτά από το εργοστάσιο είναι καθαρά θέμα σφιξίματος.
                            Φαντάσου οτι π.χ η προδιαγραφή λιπαντικών της VW 502.00 καθορίζει και απαιτεί συγκεκριμένο ποσοστό συρρίκνωσης ή και φουσκώματος των φλαντζών + / - κάποιο ποσοστό επί της εκατό. !! για τις φλάντζες που φοράνε τα VW.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cruzakias last edited by

                              Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                              Είναι κάτι ασήμαντο και με μια αλλαγή φλάντζας καπακιού υποθέτω κάπου στα 20e θα είναι ΟΚ ( αν δεν στρώσει με το σφίξιμο).
                              Αίτια εκτός από το χαλαρό σφίξιμο , είναι και η μάρκα του λιπαντικού. Όλα τα λιπαντικά έχουν ειδικά πρόσθετα και για αυτό το λόγο , να κρατάνε τη φλάντζα σε καλή κατάσταση για να μη συρρικνώνεται και έχει τέτοιες διαρροές.
                              Τα συνθετικά όταν είχαν πρωτοβγεί στη δεκαετία του 70 προκαλούσαν τέτοια προβληματάκια. Βέβαια με την πάροδο των χρόνων αυτά τα θέματα έχουν σχεδόν εκλείψει.
                              Ίσως υπάρχει μια μικρή ασυμβατότητα με τα λιπαντικά που σου βάλανε γιατί αν έχεις ακόμη αυτά από το εργοστάσιο είναι καθαρά θέμα σφιξίματος.
                              Φαντάσου οτι π.χ η προδιαγραφή λιπαντικών της VW 502.00 καθορίζει και απαιτεί συγκεκριμένο ποσοστό συρρίκνωσης ή και φουσκώματος των φλαντζών + / - κάποιο ποσοστό επί της εκατό. !! για τις φλάντζες που φοράνε τα VW.

                              Οικονομικο θεμα δεν τιθεται γιατι καλυπτεται πληρως απο την εγγυηση.
                              Το λαδι ειναι ακομα του εργοστασιου, απότι φαινεται ηταν θεμα σφιξιματος αφου και σημερα που το τσεκαρα μετα απο λιγο τρεξιμο δεν ειχε και παλι ουτε ιχνος λαδιου.Ελπιζω να μη βγαλει στο μελλον.
                              Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lll last edited by

                                Σορρυ για το αλλα απο τις φοτο, το μοτερ θυμιζει κατι σε σειρα της Opel? Ειναι το ιδιο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cruzakias last edited by

                                  Ο χρήστης lll έγραψε:
                                  Σορρυ για το αλλα απο τις φοτο, το μοτερ θυμιζει κατι σε σειρα της Opel? Ειναι το ιδιο?

                                  GM ειναι και η CHEVROLET και η OPEL.Ο κινητηρας ecotec πρεπει να ειναι αν οχι ο ιδιος,η εξελιξη του κινητηρα που φοραει το Astra.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    206xs last edited by

                                    Γιατι νόμιζα εγώ οτι οι κινητήρες των Κρουζ ήταν αυτοί του προηγούμενου Βέκτρα? Λάθος είμαι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cruzakias last edited by

                                      Εχω διαβασει οτι ο κινητηρας του cruze βασιζεται σε αυτον του astra,για το vectra δεν ξερω κατι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr