-
Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη
Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει
Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:
Aston Martin DBS £170,500 - £179,500
Corvette ZR1 £106,605
Ferrari 458 £169,546
Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840
Mercedes-Benz SLS £157,500
Porsche 911 GT2 RS £164,107
(αγγλικές τιμές).
Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!
Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά
-
Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη
Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει
Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:
Aston Martin DBS £170,500 - £179,500
Corvette ZR1 £106,605
Ferrari 458 £169,546
Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840
Mercedes-Benz SLS £157,500
Porsche 911 GT2 RS £164,107
(αγγλικές τιμές).
Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!
Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά
-
Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη
Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει
Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:
Aston Martin DBS £170,500 - £179,500
Corvette ZR1 £106,605
Ferrari 458 £169,546
Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840
Mercedes-Benz SLS £157,500
Porsche 911 GT2 RS £164,107
(αγγλικές τιμές).
Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!
Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά
-
Mου αρέσουν τα thread που είναι σύμφωνα με τα green policies και world economics της εποχής
Απο αυτά που βάζεις, δύσκολο να αντισταθείς σε κάποιο, παρά τις ελλείψεις της λίστας σου.
Ίσως να έδινα ένα μικρό προβάδισμα στην 911 GT2 RS, γιατί τόση εργοστασιακή τρέλα πλέον σπανίζει...
ΥΓ για το GTR πάντως, πέραν των μεγάλων διαφορών των 2 αυτοκινήτων, να αναμένεις συγκρίσεις απο 16/10 και μετά....
-
911 φτωχοί είμαστε και θα μας νοιάξουν 80κ ριάλια ναι μου αρέσει και εμένα ο σκαραβαίος για νεόπλουτους .
-
Nα ένα συγκριτικό ποου βγάζει πρώτη την 911 τούρμπο και δεύτερη την ZR1. Kαι μάλιστα από πολύ μελετημένο έντυπο.
-
Προσέθεσα και την SLS που είχα ξεχάσει... Ξαναφηφίστε!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από πολύ μελετημένο έντυπο.'The Turbo whistled from 0 to 60 mph in 2.9 seconds'
Πολύ αισιόδοξο θα έπρεπε να πεις
-
Λίγο μου φαίνεται και μένα, αλλά άλλο 0-60 μαω και άλλο 0-100 χαω.
-
Ford GT.
-
I 'll take the British one..
Καλά δεν είναι και κανα τρελό value for money η Corvetta. Η ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πάτος..
Είναι ελεινά γρήγορη αλλά και τα υπόλοιπα πλήν της Aston ίσως με τόση ιπποδύναμη το πιθανότερο θα ήταν γρηγορότερα. Τέσπα δε μ' αρέσουν τα οχήματα που στηρίζονται κατα κύριο λόγο στο υψηλό power to weight ratio και γενικά σε brute force λύσειςΑπό τη Z06 και μετά πάντως η Chevrolet έχει κάνει βήματα μπροστά. Όλες της προκατόχους της τις θεωρώ απαράδεκτες
Vette vs Europe έως τώρα:
Vette: 1 11%
Europe: 8 89% -
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Καλά δεν είναι και κανα τρελό value for money η Corvetta. Η ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πάτος..
Είναι ελεινά γρήγορη αλλά και τα υπόλοιπα πλήν της Aston ίσως με τόση ιπποδύναμη το πιθανότερο θα ήταν γρηγορότερα. Τέσπα δε μ' αρέσουν τα οχήματα που στηρίζονται κατα κύριο λόγο στο υψηλό power to weight ratio και γενικά σε brute force λύσειςΑν και συμφωνώ στα σχόλιά σου σχετικά με ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι το βασικότερο σε ένα αυτοκίνητο που προσπαθεί να είναι υπεργρήγορο είναι ο υψηλός λόγος ισχύος βάρους.... Και ο τρόπος να το πετύχεις είναι να αυξήσεις την ισχύ και να μειώσεις το βάρος... Και ακόμα καλύτερα αν το κάνεις μειώνοντας το βάρος περισσότερο από όσο αυξάνεις την ισχύ γιατί θα έχεις ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο όχι μόνο στις ευθείες αλλά και στις στροφές. Οπότε δεν μπορώ να κατηγορήσω τους αμερικάνους γιατί το αυτοκίνητό τους έχει αυτά κι αυτά τα μειονεκτήματα όπως δεν μπορώ να κατηγορήσω και τους ευρωπαίους που η αμερικάνα τους ρίχνει στα αυτιά σε διάφορες μετρήσεις.
Σχετικά με το value for money (VFM) πάλι είναι συζητήσιμο ανάλογα με το πόσο value βάζεις και πού. Σε σχέση με ένα Caterham ή Atom σε μια σφικτή διαδρομή ή πίστα δεν είναι καθόλου VFM αλλά σε σχέση με τα άλλα μπορεί να είναι. Αν όμως κάποιος αξιολογεί ψηλά την ποιότητα κατασκευής / συναρμολόγηση /χλίδα κλπ τότε η αμερικάνα χάνει και άσχημα. Όμως αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά διαλέγεις και παίρνεις. Και αν ήθελες να τα σκίζεις στις πίστες δεν θα έπαιρνες κανένα από αυτά.... αν ήθελες να σκίζεις στην autobahn επίσης μάλλον κανένα από αυτά...
Προσωπικά θα ήθελα να το οδηγήσω όλα για λίγο καιρό. Αλλά για μένα κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι value for money. Είναι αυτοκίνητα που δεν τα αγοράζεις για αυτό, ούτε για να είναι τα πιο γρήγορα (πάντα κάποιος θα είναι πιο γρήγορος) αλλά γιατί τα γουστάρεις (και μπορείς και ίσως θέλεις να το δείξεις). Ακόμα και αν είχα τα λεφτά μάλλον δεν θα αγόραζα κανένα από αυτά γιατί για μένα αυτά είναι ερωμένες και όχι σύζυγοι! -
Τα γρήγορα αυτοκίνητα που είναι γρήγορα επειδή έχουν πολύ υψηλό PWR δε με εντυπωσιάζουν ακριβώς για αυτό το λόγο επειδή δηλαδή είναι δεδομένο ότι θα είναι ταχύτερα επειδή έχουν ανεβασμένο PWR το οποίο εύκολα ανεβαίνει.
Έστω βγαίνει αύριο η porsche και βγάζει την 911 turbo με ανεβασμένη υπερπλήρωση και +200hp. Το ότι θα ξεφτιλίζει τα πάντα είναι δεδομένο. Γιατί να μου αρέσει όμως ένα τέτοιο όχημα; Το να ανεβάσεις την ιπποδύναμη δεν είναι καμια επιστήμη και είναι πολλοί οι εύκολοι και σχετικά φτηνοί τρόποι που μπορεί να το κάνει κάποιος αυτό
Έστω ότι βγαίνει αύριο η Posrche και βγάζει την 911 turbo 20 sec ταχύτερη στο nurburgring με ίδια αναλογία κιλών ανα ίππο. Έκει εγώ βλέπω ότι το τμήμα της Porsche που ασχολέιται με την εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει ρίξει σοβαρή δουλειά και έχει βελτιώσει ανάρτηση, φρένα, κιβώτιο, διαφορικά, ηλεκτρονικά, φάσμα απόδοσης κινητήρα, οδηγική συμπεριφορά, αποτελεσματικότητα περάσματος της ροπής στο δρόμο, αεροδυναμική και ένα σωρό άλλα τα οποία έγω τουλάχιστον δε θα μπορούσα να σκεφτώ τρόπους να τα βελτιώσω εύκολα και με λογικό κόστος. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα με εντυπωσίαζε
Η μείωση βάρους σε ένα αυτοκίνητο και σε μένα αρέσει πολύ σαν τρόπος εξέλιξης αν και απο ένα σημείο και μετά το κόστος ξεφεύγει
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακόμα και αν είχα τα λεφτά μάλλον δεν θα αγόραζα κανένα από αυτά γιατί για μένα αυτά είναι ερωμένες και όχι σύζυγοι!Σωστός
-
Ατυχή τα σχόλια περί ποιότητας κατασκευής.
Αυτή έχει άμεση συσχέτιση με την πραγματική αξία της (οποιαδήποτε) κατασκευής, εν προκειμένω ενός οχήματος. Η Κορβέττα έχει περί το μισό κόστος τσιφ, μπορεί και παρακάτω, σε σχέση με μερικά άλλα με τα οποία και κακώς συγκρίνεται, χώρια τις διαφορές φιλοσοφίας και προσσέγγισης που υπάρχουν σε ορισμένες περιπτώσεις και που έχουν τις επιδράσεις τους.
Ας συγκρίνουμε την Κορβέτα με αναλόγου ύφους και αξίας οχήματα, π.χ. το Βάιπερ ή ίσως ακόμη και το Νισσάν ΓΤΡ. Θα βγάλουμε πολύ πιο ασφαλή συμπεράσματα για το που βρίσκεται η πραγματική της ποιότητα.
Αντίστοιχα συγκρίνοντας αδιακρίτως π.χ. ένα Μερσεντικό με ένα Φίατ μπορούμε εύκολα να κατατάξουμε τελευταίο τον ιταλό, αλλά για ορθώς σκεπτόμενους ουδόλως αυτό αποτελεί μομφή για την ποιότητά του.ΥΓ 1. Αν υπάρχει στη λίστα κάποιο αυτοκίνητο με θεματάκι στην ποιότητα, τείνω να πιστεύω ότι είναι η 458. Η εικόνα του εσωτερικού της είναι δυσανάλογη του πραγματικού κόστους της , τα δε γνωστά προβλήματα με τις αυταναφλέξεις στα πρώιμα μοντέλα δεν καταπίνονται εύκολα.
ΥΓ. 2 Η Κορβέττα, όπως εν μέρει και τα Βάιπερ και Νισσάν ΓΤΡ, είναι κατά την άποψή μου τρελλά βάλιου φορ μάνει. Υστερούν σε πουλμούρ σε σχέση με οτιδήποτε Φερραροάστον, αλλά έχουν εκπληκτικές επιδόσεις σε ένα κλάσμα της αξίας τους. Ειδικά η Κορβέττα έχει αποδεδειγμένη αξιοπιστία και αντοχή σε χρόνο και διαρκή υποστήριξη από τη μαμά. Σίγουρη αγορά με εγγυημένη απόλαυση, το αυτοκίνητο υποσκελίζει στο δρόμο ή στην πίστα μερικά από υπόλοιπα της λίστας.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ΥΓ. 2 Η Κορβέττα........ Υστερούν σε πουλμούρ σε σχέση με οτιδήποτε Φερραροάστον
Εκτιμώ ότι όσα κεφάλια θα γυρίσουν με το Αλογάκι, άλλα τόσα θα γυρίσουν και με τη Βετ
Vette VS Europe!