Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vette VS Europe!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Vette VS Europe!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    14
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ausfahrt last edited by

      Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη

      Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει

      Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:

      Aston Martin DBS £170,500 - £179,500

      Corvette ZR1 £106,605

      Ferrari 458 £169,546

      Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840

      Mercedes-Benz SLS £157,500

      Porsche 911 GT2 RS £164,107

      (αγγλικές τιμές).

      Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!

      Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ausfahrt last edited by

        Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη

        Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει

        Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:

        Aston Martin DBS £170,500 - £179,500

        Corvette ZR1 £106,605

        Ferrari 458 £169,546

        Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840

        Mercedes-Benz SLS £157,500

        Porsche 911 GT2 RS £164,107

        (αγγλικές τιμές).

        Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!

        Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ausfahrt last edited by

          Παρόλο που δεν το έχω ψάξει ενδελεχώς, ωστόσο σε όποιο τεστ έχω δει η Κορβέττα βγαίνει πρώτη

          Προχθές μάλιστα είδα ότι στην πίστα ούτε το GTR κατάφερε να το περάσει

          Οπότε αναρωτήθηκα αν θα το προτιμούσα ( ) σε σχέση με τα ευρωπαϊκές επιλογές κι είπα έτσι να ρίξω μια ματιά στις τιμούλες των:

          Aston Martin DBS £170,500 - £179,500

          Corvette ZR1 £106,605

          Ferrari 458 £169,546

          Lamborghini Gallardo £149,107 - £174,840

          Mercedes-Benz SLS £157,500

          Porsche 911 GT2 RS £164,107

          (αγγλικές τιμές).

          Η ερώτηση λοιπόν είναι: ποιό θα προτιμούσατε εσείς; Δεν είναι μόνο ότι είναι 'εξευτελιστικά' φθηνότερη σαν επιλογή, είναι ότι αποδεδειγμένα βάσει τέστ (εξαιρείται υποθέτω ακόμα η σύγκριση με την 458) είναι και η καλύτερη επιλογή!

          Η ψήφος μου πάντως πάει καρφί στην αμερικανιά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetz last edited by

            Mου αρέσουν τα thread που είναι σύμφωνα με τα green policies και world economics της εποχής

            Απο αυτά που βάζεις, δύσκολο να αντισταθείς σε κάποιο, παρά τις ελλείψεις της λίστας σου.

            Ίσως να έδινα ένα μικρό προβάδισμα στην 911 GT2 RS, γιατί τόση εργοστασιακή τρέλα πλέον σπανίζει...

            ΥΓ για το GTR πάντως, πέραν των μεγάλων διαφορών των 2 αυτοκινήτων, να αναμένεις συγκρίσεις απο 16/10 και μετά....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              audipassion last edited by

              911 φτωχοί είμαστε και θα μας νοιάξουν 80κ ριάλια ναι μου αρέσει και εμένα ο σκαραβαίος για νεόπλουτους .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Nα ένα συγκριτικό ποου βγάζει πρώτη την 911 τούρμπο και δεύτερη την ZR1. Kαι μάλιστα από πολύ μελετημένο έντυπο.

                http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q1/2010_chevrolet_corvette_zr1_vs._2010_porsche_911_turbo-comparison_tests

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  ausfahrt last edited by

                  Προσέθεσα και την SLS που είχα ξεχάσει... Ξαναφηφίστε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    ausfahrt last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    από πολύ μελετημένο έντυπο.

                    http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q1/2010_chevrolet_corvette_zr1_vs._2010_porsche_911_turbo-comparison_tests

                    'The Turbo whistled from 0 to 60 mph in 2.9 seconds'

                    Πολύ αισιόδοξο θα έπρεπε να πεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Λίγο μου φαίνεται και μένα, αλλά άλλο 0-60 μαω και άλλο 0-100 χαω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ford GT.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gansan last edited by

                          I 'll take the British one..

                          Καλά δεν είναι και κανα τρελό value for money η Corvetta. Η ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πάτος..
                          Είναι ελεινά γρήγορη αλλά και τα υπόλοιπα πλήν της Aston ίσως με τόση ιπποδύναμη το πιθανότερο θα ήταν γρηγορότερα. Τέσπα δε μ' αρέσουν τα οχήματα που στηρίζονται κατα κύριο λόγο στο υψηλό power to weight ratio και γενικά σε brute force λύσεις

                          Από τη Z06 και μετά πάντως η Chevrolet έχει κάνει βήματα μπροστά. Όλες της προκατόχους της τις θεωρώ απαράδεκτες

                          Vette vs Europe έως τώρα:

                          Vette: 1 11%
                          Europe: 8 89%

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                            Καλά δεν είναι και κανα τρελό value for money η Corvetta. Η ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι πάτος..
                            Είναι ελεινά γρήγορη αλλά και τα υπόλοιπα πλήν της Aston ίσως με τόση ιπποδύναμη το πιθανότερο θα ήταν γρηγορότερα. Τέσπα δε μ' αρέσουν τα οχήματα που στηρίζονται κατα κύριο λόγο στο υψηλό power to weight ratio και γενικά σε brute force λύσεις

                            Αν και συμφωνώ στα σχόλιά σου σχετικά με ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι το βασικότερο σε ένα αυτοκίνητο που προσπαθεί να είναι υπεργρήγορο είναι ο υψηλός λόγος ισχύος βάρους.... Και ο τρόπος να το πετύχεις είναι να αυξήσεις την ισχύ και να μειώσεις το βάρος... Και ακόμα καλύτερα αν το κάνεις μειώνοντας το βάρος περισσότερο από όσο αυξάνεις την ισχύ γιατί θα έχεις ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο όχι μόνο στις ευθείες αλλά και στις στροφές. Οπότε δεν μπορώ να κατηγορήσω τους αμερικάνους γιατί το αυτοκίνητό τους έχει αυτά κι αυτά τα μειονεκτήματα όπως δεν μπορώ να κατηγορήσω και τους ευρωπαίους που η αμερικάνα τους ρίχνει στα αυτιά σε διάφορες μετρήσεις.
                            Σχετικά με το value for money (VFM) πάλι είναι συζητήσιμο ανάλογα με το πόσο value βάζεις και πού. Σε σχέση με ένα Caterham ή Atom σε μια σφικτή διαδρομή ή πίστα δεν είναι καθόλου VFM αλλά σε σχέση με τα άλλα μπορεί να είναι. Αν όμως κάποιος αξιολογεί ψηλά την ποιότητα κατασκευής / συναρμολόγηση /χλίδα κλπ τότε η αμερικάνα χάνει και άσχημα. Όμως αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά διαλέγεις και παίρνεις. Και αν ήθελες να τα σκίζεις στις πίστες δεν θα έπαιρνες κανένα από αυτά.... αν ήθελες να σκίζεις στην autobahn επίσης μάλλον κανένα από αυτά...
                            Προσωπικά θα ήθελα να το οδηγήσω όλα για λίγο καιρό. Αλλά για μένα κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι value for money. Είναι αυτοκίνητα που δεν τα αγοράζεις για αυτό, ούτε για να είναι τα πιο γρήγορα (πάντα κάποιος θα είναι πιο γρήγορος) αλλά γιατί τα γουστάρεις (και μπορείς και ίσως θέλεις να το δείξεις). Ακόμα και αν είχα τα λεφτά μάλλον δεν θα αγόραζα κανένα από αυτά γιατί για μένα αυτά είναι ερωμένες και όχι σύζυγοι!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gansan last edited by

                              Τα γρήγορα αυτοκίνητα που είναι γρήγορα επειδή έχουν πολύ υψηλό PWR δε με εντυπωσιάζουν ακριβώς για αυτό το λόγο επειδή δηλαδή είναι δεδομένο ότι θα είναι ταχύτερα επειδή έχουν ανεβασμένο PWR το οποίο εύκολα ανεβαίνει.

                              Έστω βγαίνει αύριο η porsche και βγάζει την 911 turbo με ανεβασμένη υπερπλήρωση και +200hp. Το ότι θα ξεφτιλίζει τα πάντα είναι δεδομένο. Γιατί να μου αρέσει όμως ένα τέτοιο όχημα; Το να ανεβάσεις την ιπποδύναμη δεν είναι καμια επιστήμη και είναι πολλοί οι εύκολοι και σχετικά φτηνοί τρόποι που μπορεί να το κάνει κάποιος αυτό

                              Έστω ότι βγαίνει αύριο η Posrche και βγάζει την 911 turbo 20 sec ταχύτερη στο nurburgring με ίδια αναλογία κιλών ανα ίππο. Έκει εγώ βλέπω ότι το τμήμα της Porsche που ασχολέιται με την εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει ρίξει σοβαρή δουλειά και έχει βελτιώσει ανάρτηση, φρένα, κιβώτιο, διαφορικά, ηλεκτρονικά, φάσμα απόδοσης κινητήρα, οδηγική συμπεριφορά, αποτελεσματικότητα περάσματος της ροπής στο δρόμο, αεροδυναμική και ένα σωρό άλλα τα οποία έγω τουλάχιστον δε θα μπορούσα να σκεφτώ τρόπους να τα βελτιώσω εύκολα και με λογικό κόστος. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα με εντυπωσίαζε

                              Η μείωση βάρους σε ένα αυτοκίνητο και σε μένα αρέσει πολύ σαν τρόπος εξέλιξης αν και απο ένα σημείο και μετά το κόστος ξεφεύγει

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                              Ακόμα και αν είχα τα λεφτά μάλλον δεν θα αγόραζα κανένα από αυτά γιατί για μένα αυτά είναι ερωμένες και όχι σύζυγοι!

                              Σωστός

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dstou last edited by

                                Ατυχή τα σχόλια περί ποιότητας κατασκευής.
                                Αυτή έχει άμεση συσχέτιση με την πραγματική αξία της (οποιαδήποτε) κατασκευής, εν προκειμένω ενός οχήματος. Η Κορβέττα έχει περί το μισό κόστος τσιφ, μπορεί και παρακάτω, σε σχέση με μερικά άλλα με τα οποία και κακώς συγκρίνεται, χώρια τις διαφορές φιλοσοφίας και προσσέγγισης που υπάρχουν σε ορισμένες περιπτώσεις και που έχουν τις επιδράσεις τους.
                                Ας συγκρίνουμε την Κορβέτα με αναλόγου ύφους και αξίας οχήματα, π.χ. το Βάιπερ ή ίσως ακόμη και το Νισσάν ΓΤΡ. Θα βγάλουμε πολύ πιο ασφαλή συμπεράσματα για το που βρίσκεται η πραγματική της ποιότητα.
                                Αντίστοιχα συγκρίνοντας αδιακρίτως π.χ. ένα Μερσεντικό με ένα Φίατ μπορούμε εύκολα να κατατάξουμε τελευταίο τον ιταλό, αλλά για ορθώς σκεπτόμενους ουδόλως αυτό αποτελεί μομφή για την ποιότητά του.

                                ΥΓ 1. Αν υπάρχει στη λίστα κάποιο αυτοκίνητο με θεματάκι στην ποιότητα, τείνω να πιστεύω ότι είναι η 458. Η εικόνα του εσωτερικού της είναι δυσανάλογη του πραγματικού κόστους της , τα δε γνωστά προβλήματα με τις αυταναφλέξεις στα πρώιμα μοντέλα δεν καταπίνονται εύκολα.

                                ΥΓ. 2 Η Κορβέττα, όπως εν μέρει και τα Βάιπερ και Νισσάν ΓΤΡ, είναι κατά την άποψή μου τρελλά βάλιου φορ μάνει. Υστερούν σε πουλμούρ σε σχέση με οτιδήποτε Φερραροάστον, αλλά έχουν εκπληκτικές επιδόσεις σε ένα κλάσμα της αξίας τους. Ειδικά η Κορβέττα έχει αποδεδειγμένη αξιοπιστία και αντοχή σε χρόνο και διαρκή υποστήριξη από τη μαμά. Σίγουρη αγορά με εγγυημένη απόλαυση, το αυτοκίνητο υποσκελίζει στο δρόμο ή στην πίστα μερικά από υπόλοιπα της λίστας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ausfahrt last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                  ΥΓ. 2 Η Κορβέττα........ Υστερούν σε πουλμούρ σε σχέση με οτιδήποτε Φερραροάστον

                                  Εκτιμώ ότι όσα κεφάλια θα γυρίσουν με το Αλογάκι, άλλα τόσα θα γυρίσουν και με τη Βετ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr