-
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους) -
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους) -
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους) -
Προσωπικα θα επελεγα το Ibiza με το DSG.Βεβαια μετα το CZT θα κανεις καποια παραχωρηση στο γκαζι,αλλα μη φανταστεις και κανενα φοβερο συμβιβασμο.Ο TSI ειναι ψυχωμενος και φυσικα βγαζει πολλα παραπανω αλογα απο τα 105 που δηλωνει η VW.
-
Ο χρήστης eltonakos έγραψε:
Προσωπικα θα επελεγα το Ibiza με το DSG.Βεβαια μετα το CZT θα κανεις καποια παραχωρηση στο γκαζι,αλλα μη φανταστεις και κανενα φοβερο συμβιβασμο.Ο TSI ειναι ψυχωμενος και φυσικα βγαζει πολλα παραπανω αλογα απο τα 105 που δηλωνει η VW.Ποσα παραπανω βγαζει;
-
Είναι 860 γραμμάρια, να το αφήσω;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προσωπικα θα επελεγα το Ibiza με το DSG.Βεβαια μετα το CZT θα κανεις καποια παραχωρηση στο γκαζι,αλλα μη φανταστεις και κανενα φοβερο συμβιβασμο.Ο TSI ειναι ψυχωμενος και φυσικα βγαζει πολλα παραπανω αλογα απο τα 105 που δηλωνει η VW.
Ποσα παραπανω βγαζει;
ρε παλικάρι τι ρωτάς κι εσύ?Αναλόγως πόσα περισσεύουν κάθε μέρα στο τέλος της παραγωγής...Πφφφ...όλα εμείς πρέπει να τα γράφουμε?
-
Καμμια 120αρια...
-
Ο χρήστης eltonakos έγραψε:
Καμμια 120αρια...~+15% της εργοστασιακα ανακοινώσιμης ισχυς .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καμμια 120αρια...
~+15% της εργοστασιακα ανακοινώσιμης ισχυς .
Φυσικα, αφου στελνουν τα βελτιωμενα για τεστ.
Σε ενα octavia εβγαλε 127 αλογα και 27 κιλα ροπη.Σε καποια αλλα μοντελα του group εβγαλε νορμαλ αλογα.Νομιζουν οτι μασαμε κουτοχορτο.Βρε μηπως η vw δεν το μετρησε σωστα;
Δυο πραγματα συμβαινουν.Η ειναι μετριοπαθης εταιρεια,η υπαρχουν εξυπνοι αντιπροσωποι.
Τετοια υπαρχαν και παλιοτερα,απο αλλη εταιρεια. -
Μετά από 5 χρόνια άψογης συμβίωσης με το Μήτσο πρέπει να τον αποχωριστώ.
Η οικογένεια μεγάλωσε κατά δύο μέλη και οι ανάγκες χώρου πολλαπλασιάστηκανEχεις ανάγκη από χώρους και κοιτάς πάλι μικρό πόλης ;;;
-
Μαμώ τη vag μου μαμώ λοιπόν το fabia δεν βλέπεται και το ξεχνάμε , το polo είναι συντηριτικό αλλά είναι καλοφτιαγμένο μέσα , το ibiza τώρα μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τα τρία αλλά έχεις δει το εσωτερικό του ; αν δεν μπορείς να πάρεις το polo με dsg πάρε το ibiza .
-
Το δίλημμα λοιπόν είναι clio-yaris-group vag. Προσωπικά θα κοίταγα προς vag μεριά. Τώρα το ποιό από τα τρία, εξαρτάται από την τσέπη σου. Πάντως 17.000€ για το polo είναι πολλά... Μην τρελαθούμε κιόλας... Η skoda δίνει 18.000€ το fabia rs!!!! Προσωπικά, ibiza ή fabia και ειδικά το ibiza, δεν θα με χάλαγε και σε αμάξωμα st (αφού πλέον έχεις αυξημένες μεταφορικές υποχρεώσεις και οι χωροταξικές διαφορές του colt από τα παραπάνω δεν είναι και τόσο μεγάλες).
-
Κοιτάω τιμές για το Leon 1.2 TSI ... μήπως να το τσεκάριζες κ αυτό;
Leon 1.2 TSI 105ps Reference : 14.290€
Leon 1.2 TSI 105ps Elegance : 14.990€
Leon 1.2 TSI 105ps Style : 15.690€Ο εξοπλισμός του Seat Leon 1.2 TSI Reference προσφέρει ABS, ESP, HHC, XDS, 6 αερόσακους, Air Condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος καθώς και ράδιο-cd με MP3 και θύρα Aux.
Ο εξοπλισμός του Seat Leon 1.2 TSI Elegance προσθέτει στον εξοπλισμό του Leon 1.2 TSI Reference προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και χειριστήρια ράδιο-cd στο τιμόνι.
Τέλος, ο εξοπλισμός του Seat Leon 1.2 TSI Style διαθέτει επιπλέον του Leon 1.2 TSI Elegance κλιματισμό, Cruise Control, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος καθώς και θύρες USB και iPod.
-
Ο χρήστης tsoukoc έγραψε:
Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους)Κατ'αρχας καλωσηρθες στο φορουμ
Λοιπον εφ'οσον θελεις ενα μικρο οικογενειακο απο αυτα που αναφερεις υπερεχει ξεκαθαρα το fabia. Χωροι μεγαλυτεροι οπως κ αυτος των αποσκευων, σε διαστασεις μικρου. Αν βεβαια δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο στην οικογενεια και δεν υπαρχει θεμα με τις διαστασεις, το λεον που παρεθεσε ο ελτεο φανταζει ιδανικη επιλογη στις τιμες που προσφερεται. Αυτο γιατι σε χωρους δεν υπαρχει συγκριση σε σχεση με τα μικρα ενω σε ταξιδι θα ειναι πολυ πιο ανετο.
-
Εγώ θα ήμουν μεταξύ Ibiza, Leon και Clio. Στα υπέρ του Ibiza η μεφάνιση του και τα τέλη από τα 119 gr/CO2, το Leon για τους χώρους του σε σχέση με τα supermini αλλά με 124€ από τα 124 gr/CO2 και το Clio για τον αξιόπιστο Tce παρά τα 137 gr/CO2 και τα 137€ στα τέλη του.
-
Γεια και χαρά!
Αυτό το πόστ λες και γράφτηκε για μένα...
Όλα αυτά τα αυτοκίνητα με έχουν επίσης απασχολήσει. Τα έχω δει όλα, αλλά η τελική μου επιλογή, θα είναι μάλλον το Leon 1.2TSI , αν και για το Ιbiza πήγαινα... Δεν αξίζει να πάρεις το Ibiza όμως, όταν με το Leon(εντελώς άλλοι χώροι) παίρνεις στάνταρ ESP και 6 αερόσακους, αλλά και ζάντες αλουμινίου, από τις 14.990(Εlegance). Επίσης στο crash test για τα παιδια, έχει καλύτερη βαθμολογία από το Ibiza.Το Clio, δεν είδα να έχει τους χώρους που λένε, και έπαθα πλάκα από το πόσο χαμηλά μου έρχεται το προσκέφαλο των πίσω καθισμάτων.
Το Polo, όντως αποπνέει μια πιο συμπαγή αίσθηση από το εσωτερικό του, αλλά του λείπουν αερόσακοι στο βασικό, η τιμή είναι τσιμπημένη και το πάνω από 9% επιτόκιο που μου δίνουν αλλάζει πολύ τη δόση(αν ψάξεις βέβαια, βρίσκεις και χαμηλότερο).
Το Yaris δε μου αρέσει μέσα...
Το Fabia δε μου αρέσει καθόλου απ' έξω...Με έχουν μπερδέψει πολύ και το Ibiza 1.2TDI Ecomotive(75 ίπποι, 15.500€) με το οποίο με ένα τεπόζιτο βγάζεις πάνω από 1.400χλμ , μηδέν τέλη και έχει 18κιλά ροπή, Fiat Punto 1.4 Multiair, ή το πετρέλαιο(Η Fiat έχει 4,9 επιτόκιο!). Μέσα στην εβδομάδα θα καταλήξω...
-
Καταρχήν καλώς σας βρήκα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Οικογενειακό αυτοκίνητο υπάρχει. (Renault Scenic 1.4 TCE). Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός από την κατανάλωσή του εντός πόλης (11lt/100 km).
Η χρήση του αυτοκίνητου προς επιλογή είναι για προσωπική χρήση (δουλειά) αλλά και μεταφορά της οικογενείας εντός των τοιχών (μείωση καθημερινών εξόδων). Γι' αυτό και αναζητώ κάτι οικονομικό αλλά να έχει και κάποιο χαρακτήρα από CZT (το μικρόβιο δεν φεύγει).
To Clio φαίνεται καλή λύση αλλά ανησυχώ ως προς την κατανάλωση, αφού είναι κινητήρας αντίστοιχος του 1.4 TCE. Από την άλλη έχει να κουβαλήσει πολύ λιγότερα κιλά. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;
Από τα υπόλοιπα το Polo μου άρεσε περισσότερο εσωτερικά και στο testdrive (φαντάζομαι με DSG θα είναι ακόμα καλύτερο) αλλά εκνευρίζομαι με την πολτιτική της υπερεκτιμημένης VW, που σε περίοδο κρίσης δεν κάνουν ούτε μια έκπτωση, όταν η Renault κάνει 1600 Ευρώ και η Skoda 1400. -
το νέο swift και το fiesta τα είδες? αν ναι μπορείς να πεις γιατί τα απέρριψες?
κοιτάω και εγώ στην ίδια κατηγορία και απο αυτά που έχεις βάλει μόνο το Polo μου άρεσε. το Ibiza εσωτερικά δίνει άλλη έννοια στη λέξη σπαρτιάτικο, ενώ κατά πόδας το ακολουθεί το clio σε αυτό το τομέα. το Fabia απλώς δεν αρέσει. οπότε αυστηρά σε αυτά που λες θα έλεγα polo. -
Ο χρήστης tsoukoc έγραψε:
Καταρχήν καλώς σας βρήκα.To Clio φαίνεται καλή λύση αλλά ανησυχώ ως προς την κατανάλωση, αφού είναι κινητήρας αντίστοιχος του 1.4 TCE. Από την άλλη έχει να κουβαλήσει πολύ λιγότερα κιλά. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;
το clio 1,2 TCe καταναλωνει σε επαρχιακη πολη 6,8-7,0 λιτρα, ενω τωρα που το κινω στην Αθηνα γυρω στο 7,5 αλλα πηγαινω συνεχεια πολύ γρηγορα....
αμα οδηγησεις καμια βδομαδα προσεκτικα μπορεις να βρεις τη χρυση τομη σε γκαζι-καταναλωση πολύ γρηγορα και ευκολα και δε θα χρειαζεται καν να κοιτας το τριπ..
να φανταστεις ειχα κανει το Χανια-Ρεθυμνο με μεση ωριαια ταχυτητα ~80χλμ και καταναλωση ~5,7, υπερβολη βεβαια, αλλα γινεται αμα το θες πραγματικα να πας σβελτα χωρις να καψεις..απο εκει και περα, αξιοπιστια και οδικη συμπεριφορα σαν του clio TCe δε θα βρεις ουτε καν στο toyota που κοιτας..
εχει ομως και καποια αρνητικα που αν θες στα αναφερω.. βασικα θα τα πω τωρα.. ασχημη θεση οδηγησης, και απουσια esp(προσωπικα δε με ενδιαφερει)..αν σκεφτεις οτι κανει 2000 ευρω κατω και εχεις ηδη θετικη εμπειρια απο renault, γνωμη μου μακρια απο 1,2Τsi με τα διαφορα περιεργα που κανει..
VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA