-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για δεύτερο αυτοκίνητο το MAZDA 2, τώρα πριν το Facelift, λόγω της προσφοράς που τρέχει. Ειδικώτερα η έκδοση touring κοστίζει 12.700 ευρώ. Αξίζει να δώσω 1.400 ευρώ παραπάνω για να πάρω την έκδοση με το ESP? H έκδοση με το ESP έχει και αλουμινένιες ζάντες και φώτα ομίχλης που εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν. Μήπως πρέπει να κοιτάξω το νέο Swift που το έχει στάνταρ?
-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για δεύτερο αυτοκίνητο το MAZDA 2, τώρα πριν το Facelift, λόγω της προσφοράς που τρέχει. Ειδικώτερα η έκδοση touring κοστίζει 12.700 ευρώ. Αξίζει να δώσω 1.400 ευρώ παραπάνω για να πάρω την έκδοση με το ESP? H έκδοση με το ESP έχει και αλουμινένιες ζάντες και φώτα ομίχλης που εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν. Μήπως πρέπει να κοιτάξω το νέο Swift που το έχει στάνταρ?
-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για δεύτερο αυτοκίνητο το MAZDA 2, τώρα πριν το Facelift, λόγω της προσφοράς που τρέχει. Ειδικώτερα η έκδοση touring κοστίζει 12.700 ευρώ. Αξίζει να δώσω 1.400 ευρώ παραπάνω για να πάρω την έκδοση με το ESP? H έκδοση με το ESP έχει και αλουμινένιες ζάντες και φώτα ομίχλης που εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν. Μήπως πρέπει να κοιτάξω το νέο Swift που το έχει στάνταρ?
-
Αν υπάρχει η δυνατότητα ΠΑΝΤΑ να παίρνεις αμάξι που έχει ΕΣΠ.....Το Σουίφτ πόσο παει το καινούριο και μέχρι πόσα δίνεις?
-
Δίνω μέχρι 14.000 ευρώ. δεν ξέρω πόσο πάει το Swift, καθώς σήμερα ουσιαστικά έμαθα για την κυκλοφορία του καινούργιου και δεν έχω ακόμη επισκεφτεί την αντιπροσωπεία. Αν είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα η τιμή ποιο να προτιμήσω?
-
Eννοειται πως θα το παρεις με ESP.
-
Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεσαι στην έκδοση sap.Αυτήν αγόρασα κι εγώ. Δεν είμαι σίγουρος 100 % μιας και αγόρασα το 1.5 αλλά απ' ότι θυμάμαι είτε μπορείς να πάρεις το sap,με σπορ πακέτο σε προφυλακτήρες,αεροτομή και διαφορετικά φανάρια είτε μια άλλη πιο ακριβή έκδοση με κλιματισμό αντι a/c και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω αν μιλάμε για 5θυρο.Πάντως το esp απενεργοποιείται εντελώς και σου προτείνω να το βάλεις ακόμη και αν το πληρώσεις έξτρα.
Πάντως το 1.5 μου βγήκε 14.500 με το sap και το 1.3 έβγαινε 300 ευρώ ακριβότερο ...
-
Δεν το εχω οδηγήσει αλλά εδω μέσα διαβάζω πολύ καλά λόγια.Τώρα για το Σουίφτ, γενικά δεν είναι καλό να αγοράζεις αμάξι με το που βγαίνει γιατί μπορεί να σου βγάλει τις λεγόμενες παιδικές ασθένειες.Επιπλέον ο ειδικός τύπος κάνει λόγο για πολύ μικρό πόρτμπαγκάζ του Σουίφτ.
Γενικά ο κανόνας όμως είναι πριν απορρίψεις κάτι να το δοκιμάσεις πρώτα.Πάντως σαν κάτοχος του Chevrolet Spark είμαι πολύ ευχαριστημένος και τώρα ειδικά που υπάρχει και έκδοση με στάνταρ ΕΣΠ....Πάει 12500 οπότε σου μένουν και ρέστα.
Απλά είναι μία κατηγορία κάτω.Όμως εσύ το θες για δεύτερο αμάξι(λογικά για την πόλη) οπότε μια χαρά
-
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα για το 1.5. Είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό σου? Από θέμα κατανάλωσης πως πάει?
-
Ο χρήστης petdiam έγραψε:
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα για το 1.5. Είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό σου? Από θέμα κατανάλωσης πως πάει?Μέχρι στιγμής (4000 χλμ) όλα καλά.Κατανάλωση μάλλον χαμηλή(λέω μάλλον γιατί δεν έχει μετρητή στιγμιαίας κατανάλωσης, άσε τρελή μ@λ@κι@ ) Πάντως σε σχέση με ένα Hyundai i30 που είναι και το άλλο αμάξι της οικογένειας είναι αρκετά πιο οικονομικό(Το ι30 για την κατηγορία του είναι αρκετά οικονομικό).Σε περιοδικά πάντως λένε ότι το Σπάρκ είναι οικονομικό
-
Ο χρήστης petdiam έγραψε:
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα για το 1.5. Είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό σου? Από θέμα κατανάλωσης πως πάει?Να σου πω την αλήθεια το έχω μόλις μιάμιση μέρα οπότε δεν μπορώ να σου πω και πολλά ...
(αν ρωτάς εμένα). -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα για το 1.5. Είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό σου? Από θέμα κατανάλωσης πως πάει?
Να σου πω την αλήθεια το έχω μόλις μιάμιση μέρα οπότε δεν μπορώ να σου πω και πολλά ...
(αν ρωτάς εμένα).Εσένα ρώτησε.Εγώ κατάλαβα λάθος και απάντησα.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα για το 1.5. Είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό σου? Από θέμα κατανάλωσης πως πάει?
Να σου πω την αλήθεια το έχω μόλις μιάμιση μέρα οπότε δεν μπορώ να σου πω και πολλά ...
(αν ρωτάς εμένα).Καλοτάξιδο! Ποια έκδοση πήρες και πόσο?
-
1.5 sap,με esp δηλαδή που ρωτάς, 5πορτο 14.500
-
Μετα από 37.500 χλμ η καταναλωση μου ειναι 6.6 λιτρα στο trip computer, η οποια ειναι και πραγματικη αφου εχω τσεκαρει γεμισματα χλμ ορισμενες φορες. Το καλοκαιρι Αθηνα - Πυργος και Πυργος - Αθηνα 6.0 λιτρα και 6.1 αντιστοιχα με ταχυτητες εως και 140χλμ.
Οταν τα αγορασα δεν υπηρχε το ESP ή δεν μου το είπαν. Πάντως ειμαι και εγω της αποψης οτι πλεον ΟΛΑ τα καινουργια αυτοκινητα πρεπει να τα αγοραζουμε με ESP.
Στα μειον της συγκεκριμενης εκδοσης το 45αρι προφιλ που ειχε στανταρ η εκδοση που αγορασα.
Ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το αμαξι γενικα σε τομεις καταναλωσης,αξιοπιστιας(μεχρι στιγμης τιποτα φτου σκορδα), επιδοσεων.Ο,τι αλλο θες ρωτα....
-
Ο χρήστης petdiam έγραψε:
Αξίζει να δώσω 1.400 ευρώ παραπάνω για να πάρω την έκδοση με το ESP? H έκδοση με το ESP έχει και αλουμινένιες ζάντες και φώτα ομίχλης που εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν. Μήπως πρέπει να κοιτάξω το νέο Swift που το έχει στάνταρ?Θα σου πω την (υποκειμενική πάντα) γνώμη μου:
[list:3ufnqzbh]ESP: μία φορά να σε γλυτώσει από μικροέξοδο τα λεφτά τα έβγαλες (υπολόγισε ταλαιπωρία, ότι ο μαστρο-Μήτσος ο φαναρτζής θα απλώσει χέρι στο αμάξι, ότι πιθανόν η αξία του να μειωθεί σαν τρακαρισμένο)
Προβολείς ομίχλης: μπορεί συνήθως να μην κυκλοφορείς σε μέρη με ομίχλη, αν όμως τύχει μια φορά να οδηγήσεις σε αυτή χωρίς θα βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή που δεν το έκανες
Ζάντες αλουμινίου: οι συγκεκριμένες το ομορφαίνουν πάρα πολύ[/list:u:3ufnqzbh]Όπως καταλαβαίνεις, εγώ θα τα 'έσκαγα'. Άσε που το αμάξι θα πουληθεί ευκολότερα όποτε το αποφασίσεις (παραπάνω λεφτά μάλλον δεν θα πάρεις).
-
αν εχεις λεφτα βαλτο , αν οχι ,μην ανησυχεις . Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ζητημα ζωης ή θανατου οπως το κανουν να φανει εδω περα.
εγω δεν θα το εβαζα σε καμια περιπτωση με τη λογικη esp=1400 εξαιρωντας τελειως τα αλλα 2.
ειναι βεβαια και τι οδηγος ειναι ο καθενας δηλαδη αμα εχεις την ταση για 'μικροεξοδους' ή οχι , εσυ ξερεις.'μικροεξοδους'
-
[quote='patro']αν εχεις λεφτα βαλτο , αν οχι ,μην ανησυχεις . Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ζητημα ζωης ή θανατου οπως το κανουν να φανει εδω περα.
εγω δεν θα το εβαζα σε καμια περιπτωση με τη λογικη esp=1400 εξαιρωντας τελειως τα αλλα 2.
ειναι βεβαια και τι οδηγος ειναι ο καθενας δηλαδη αμα εχεις την ταση για 'μικροεξοδους' ή οχι , εσυ ξερεις.Είμαι λίγο γρήγορος (εθνική μέχρι 130) αλλά όχι βιαστικός. Το αμάξι θα κάνει περίπου 15.000 χλμ το χρόνο. Το οδήγησα πάλι σήμερα το πρωι και κρίνω ότι τα 1700 για την έκδοση με το ΕΣΠ δεν αξίζουν. Εχει πάρα πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο και σε αυτόν με στροφές. Με το που θα συμφωνήσω με τη σύζυγο για το χρώμα μάλλον θα το παραγγείλω.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
αν εχεις λεφτα βαλτο , αν οχι ,μην ανησυχεις . Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ζητημα ζωης ή θανατου οπως το κανουν να φανει εδω περα.εγω δεν θα το εβαζα σε καμια περιπτωση με τη λογικη esp=1400 εξαιρωντας τελειως τα αλλα 2.
ειναι βεβαια και τι οδηγος ειναι ο καθενας δηλαδη αμα εχεις την ταση για 'μικροεξοδους' ή οχι , εσυ ξερεις.Είμαι λίγο γρήγορος (εθνική μέχρι 130) αλλά όχι βιαστικός. Το αμάξι θα κάνει περίπου 15.000 χλμ το χρόνο. Το οδήγησα πάλι σήμερα το πρωι και κρίνω ότι τα 1700 για την έκδοση με το ΕΣΠ δεν αξίζουν. Εχει πάρα πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο και σε αυτόν με στροφές. Με το που θα συμφωνήσω με τη σύζυγο για το χρώμα μάλλον θα το παραγγείλω.
-
Η αποψη μου ειναι να το βάλεις. Οσο καλό και να είναι ενα ευτοκίνητο, το κακό σε μια στιγμή απροσεξίας μπορεί να γίνει, και αυτό πιθανόν να το αποτρέψει. Απο το 2011 θα είναι στανταρ σε όλα τα αυτοκίνητα στην Αμερική και απο το 2014 σε όλα στην ευρώπη. Στη θέση σου αν δε το σήκωνε η τσέπη μου θα κοίταζα ίσως κάποιο άλλο μοντέλο που να το έχει στάνταρ, πχ το νέο swift.
Mazda 2, με ή χωρίς ESP?