Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    focus 1.6tivct 2009 - βοη-συντονισμός μηχανής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. focus 1.6tivct 2009 - βοη-συντονισμός μηχανής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    681
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      necd last edited by

      Καλησπέρα,

      πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.

      Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.

      Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        necd last edited by

        Καλησπέρα,

        πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.

        Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.

        Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          necd last edited by

          Καλησπέρα,

          πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.

          Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.

          Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drosxo last edited by

            Μικρο το κακο. Συντονισμοι μπορει να προκυψουν απο την εισαγωγη αερα, απ' την εξατμιση και απο κατι που δεν ειναι βιδωμενο στα προδιαγραφες του κατασκευαστη,φτανοντας στα ορια του μεταφυσικου. Παντως δεν ειναι και στην περιοχη στροφων που θα κινεσαι καθε μερα, ειδικα αν δε στο κανει σταματημενο και το κανει μονο εν κινησει και σε υψηλες ταχυτητες, ειναι εως αδυνατον να βρεθει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              necd last edited by

              σωστό αυτό που λες, αλλά ανησυχώ μήπως είναι κάτι ποιο σοβαρό ή λίγο πολύ όλα τα focus έχουν παρόμοια συμπεριφορά ώστε να το ψάξω όσο έχω ακόμα εγγύηση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karavlaxos last edited by

                Αφου εχεις εγγυηση γιατι ψαχνεις εδω μεσα να βρεις απαντηση; Πηγαινε το να δεις τι θα σου πουν. Εδω μονο γενικοτητες θα ακουσεις μιας και με τηλεδιαγνωση δεν γινεται να γινει προσδιορισμος του προβληματος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  necd last edited by

                  σίγουρα δεν ψάχνω για διάγνωση, αλλά θα ήθελα να δω εάν έχουν και άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοντέλου παρόμοια συμπεριφορά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    επειδη αναφερεις και για συντονισμο στο τιμονι.....δεν πας πρωτα για μια ζυγοσταθμηση;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Καλησπερα φιλαρακο καλοριζικο το αμαξι σου βλεπω στη φωτο ειναι πολυ κουκλι. Για τον συντονισμο τωρα μηπως τον βλεπεις μετα απο καποια χλμ και μετα???Δηλαδη μετα τα 120 ας πουμε???Αν γινεται αυτο μπορει τα μπροστινα λαστιχα να μην εχουν φαγωθει ομιομορφα(μιας και ειπες πως ψιλοτρεμει το τιμονι) γιατι σιγουρα αμα εχει το αμαξι τα μαμα τα λαστιχα μπορει ο προηγουμενος ιδιοκτητης να ειχε κανει καποια χειροφρεννα πχ και τα πισω λαστιχα που στην ουσια φαγωθηκαν οχι ομοιομορφα να εχουν μπει μπροστα και να σου το κανει αυτο.Επισης ψαξου μηπως ειχε καποιο ατυχημα το αυτοκινητο και κανει αυτο το πραγμα!

                      Εχουμε και εμεις τωρα το Mki το focus του 2004 facelift trend 1.6cc.Ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και μαλλον θα ετοιμαστουμε για mondeo.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        necd last edited by

                        Καλησπέρα φίλε μου,

                        ευχαριστώ και εγώ απο το focus 1 'κατάγομαι' ...καταπληκτικό αυτοκίνητο! ευτυχώς έμεινε στην οικογένεια γιατί με πόναγε να το πουλήσω.

                        όσον αφορά το νέο τώρα, τα λάστιχα είναι εντελώς καινούργια (sportcontact 3), αλλά δεν μιλάω για τέτοιο συντονισμό... η μηχανή μεταδίδει παραπάνω κραδασμούς απ ότι ίσως θα έπρεπε (στο τιμόνι το καταλαβαίνεις γιατί είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον χώρο της μηχανής) στο φάσμα των 5.500-6.000 rpm. καμία σχέση με λάστιχα και ζυγοστάθμιση. Οσον αφορά το ατύχημα, το έλεγξε ο μηχανικός μου πριν το πάρω (ράμπα κτλ) χωρίς να διαπιστωθεί κάτι τέτοιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Να πω κι εγώ την παπ^&%$ μου ως κάτοχος ιδίου αυτοκινήτου. Περί βουής έλεγξε το χώρο του κινητήρα εάν έχει ξεκουμπώσει κανένας σωλήνας που πάει στην εισαγωγή ή ακόμα περισσότερο εάν η νεροπαγίδα που μεγάλο μέρος της κρύβεται πίσω από τη πάνω γρύλια της μάσκας είναι στη θέση της.

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            ioa_pol last edited by

                            Το αυτονοητο το εκανες;
                            Δηλαδη να μαρσαρεις τη μηχανη σταματημενος σε αυτο το φασμα στροφων και να δεις εαν παρατηρεις το ιδιο;
                            Και αν ναι τι παρατηρησες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tonimer last edited by

                              Το βουητό το παρατήρησες όταν άνοιξες μόνο την πέμπτη ή σε κάθε ταχύτητα;
                              Γιατί στο δικό μου αυτοκίνητο σίγουρα δε συμβαίνει στις χαμηλότερες από 5η. Για την πέμπτη να πω την αλήθεια δεν πολυθυμάμαι βουητό αλλά γενικώς πολλή φασαρία μιας και πάσχει στην ηχομόνωση όπως διαπιστώνεις υποθέτω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Γενικα τα focus πασχουν απο ηχομονοση αλλα οχι σε πολυ μεγαλο σημειο.Εγω προσωπικα δε ξερω κατι μηπως ειναι κανα ιμιαξονιο στραβο???Πηγαινε το στο εξουσιοδοτημενο της ford να στο δουν αφου πεις τον νταλγκα σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Συνάρτηση των στροφών ή της ταχύτητας αυξάνεται/παρουσιάζεται;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    necd last edited by

                                    είναι καθαρά συναρτήσει στροφών...σε δοκιμή στην αττική οδό με πολλά χιλιόμετρα ,πάτησα συμπλέκτη και άκουγα μόνο την φυσιολογική κύλιση.

                                    η μόνη μλκια που έχω παρατηρήσει είναι υπερπλήρωση λαδιών (αντιπροσωπείες ) πάνω από την γραμμή. μήπως αυτό ζορίζει τον κινητήρα?

                                    χθες πάλι που άνοιξα πάλι λίγο 2α,3η μου φάνηκε πιο smooth. Τι να πω δεν ξέρω...ο μηχανικός μου ,τηλεφωνικά, λέει μικρή πιθανότητα για βάση μηχανής, ίσως κανένας συντονισμός από σωλήνα air-condition κτλ αλλά σαφώς τίποτα το ανησυχητικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karavlaxos last edited by

                                      Να χτυπαει το τιμονι απο σωληνα κλιματιστικου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        necd last edited by

                                        καλά βασικά θα πάω να το δει, αλλά απ ότι κατάλαβα αυτό που εννοεί είναι οτι στις υψηλές στροφές υπάρχει πιθανότητα να συντονίζονται κάποιοι σωλήνες οι οποίοι λειτουργούν στην ουσία μεγεθύνουν τους ήχους που περνάνε μέσα στην καμπίνα.

                                        αλήθεια, τι πρόβλημα έχει μια μηχανή όταν έχει παραπάνω λάδια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Παραπάνω λάδια σημαίνει πως ο στροφαλοφόρος μπορεί να αρχίσει να βουτάει στα λάδια μέσα, ανάδευση αυτών, αφρός, να ρουφήξει η αντλία λαδιού αέρα και...

                                          Επίσης, τρώει μεγάλο ζόρι το ρουλεμάν του στροφάλου και η τσιμούχα του, άνετα μπορεί να αρχίσει να πετάει από κει λάδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            +1
                                            Το ερώτημα είναι πόσο παραπάνω λάδι έχει;

                                            Αν η στάθμη φτάνει μέχρι τον στρόφαλο θα έχεις τα παραπάνω ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • D
                                              drdino last edited by

                                              Επίσης, αν αρχίσει και πετάει λάδια από την τσιμούχα, το μηχανοστάσιο γίνεται επικό μπουρδέλο. Το χω δει στο συνεργείο και είναι ΔΡΑΜΑ.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr