Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 47
    • 48
    • 1 / 48
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    951
    2547
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Τελικά κύριε Βασίλη μας, μπορώ να απαντήσω ή θα με μαλώσετε για ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Τελικά κύριε Βασίλη μας, μπορώ να απαντήσω ή θα με μαλώσετε για ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Τελικά κύριε Βασίλη μας, μπορώ να απαντήσω ή θα με μαλώσετε για ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • R
            rx8_drifter last edited by

            άσε, το κάνω εγώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης teo75 έγραψε:
              για να ρωτήσω κάτι παιδια
              Το 155 1.6 120 hp το ξέρουμε όλοι έ? ναι

              Την εποχή που κυκλοφορούσε, μιλαμε για 15 χρονια πριν κυκλοφορούσαν και μια ντουζινα
              1600αρια και βάλε

              Πειτε σας παρακαλώ την γνώμη σας, ΠΟΙΟ απο τα υπόλοιπα 1600 ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΑ είχαν
              παραπλήσια τεχνικά χαρακτηριστικά ως αφορά επιδόσεις-ιπποδύναμη {πάντα για ατμοσφαιρικα}
              αν και δεν θυμάμαι κανένα turbo.

              Τα ιαπωνικά ήταν τότε με τους πιο ισχυρούς κινητήρες και υπερτερούσαν σε επιδόσεις.

              Honda Civic 1.6, Mazda Xedos 6 1.6, Toyota Carina E 1.6, Daihatsu Applause 1.6

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                Τελικά κύριε Βασίλη μας, μπορώ να απαντήσω ή θα με μαλώσετε για ?

                Aν αφορα AR ναι.Αν ειναι γενικα για τα 1600αρια τετραπορτα του '90 θα πρεπει να γινει σε αλλο θεμα.

                Καλώς. Θα πω για την 155 1600 τότε και στο τέλος θα πετάξω και το σχόλιο μου.

                Η 1600άρα 155 παρουσιάστηκε το 1996, μόλις ένα χρόνο πριν την αντικατάσταση του μοντέλου. Φορούσε τον γνώριμο μας πλέον 1600 16V TS ο οποίος δοξάστηκε στις 156 και 147 και ήταν η πρώτη τοποθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα εξ' οσων γνωρίζω. Το αυτοκίνητο δηλωνόταν επισήμως από την AR να επιταχύνει από τα 0 στα 100 σε 11.4 δεύτερα, τιμή μέτρια για 1600άρι εκείνης της εποχής. Μετρήσεις περιοδικών δεν έχω αλλά αν πάρουμε υπόψη μας ότι η 1800άρα με τα 129 άλογα ήταν επισήμως δηλωμένη στα 10.3 αλλά μετρήθηκε απο πολλά περιοδικά στα 10 ακριβώς μπορύμε να υποθέσουμε ότι και οι τιμές της 1600 ήταν συντηρητικές. Οπότε καταλήγουμε ότι πρέπει να είχε ένα 0-100 γύρω στα 11 δεύτερα. Ένα ολόκληρο δευτερόπλεπτο πιο αργή από τα ταχύτατα ιαπωνικά 1600άρια σαλούν δηλαδή που ήταν μετρημενα κι αυτά, στα 10 sec (Xedos, Carina).

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • T
                  teo75 last edited by

                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                  άσε, το κάνω εγώ

                  84(114)/6500 ???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • 1
                    1986 last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Τελικά κύριε Βασίλη μας, μπορώ να απαντήσω ή θα με μαλώσετε για ?

                    Φορούσε τον γνώριμο μας πλέον 1600 16V TS ο οποίος δοξάστηκε στις 156 και 147 και ήταν η πρώτη τοποθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα εξ' οσων γνωρίζω.

                    Διώρθοσει και 146 1998 μέχρι 2001.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      Ο χρήστης teo75 έγραψε:

                      άσε, το κάνω εγώ

                      84(114)/6500 ???

                      παραπλήσιες επιδόσεις δε ήθελες ανθρωπέ μου?
                      τί περιμενες, να σου ποστάρω το civic vti που της έριχνε κολωνες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        teo75 last edited by

                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                        άσε, το κάνω εγώ

                        84(114)/6500 ???

                        παραπλήσιες επιδόσεις δε ήθελες ανθρωπέ μου?
                        τί περιμενες, να σου ποστάρω το civic vti που της έριχνε κολωνες?

                        δεν έχω αντιρριση να συμφωνίσω για τις παραπλήσιες...το civic vti αστο απ'εξω γιατι μίλησα
                        για τετραπορτα... εκτός και εβγαινε με 4 και δεν το θυμάμαι

                        τεσπα επειδή την ALFA την είχα, τα τεστ τα έχω κανει μόνος μου στον δρόμο...
                        ισως να της είχα στρώσει καλα το μοτέρ εγω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Μη στεναχωριέσαι Ντριφτεράκο μου.... και το Ξέντος στα 1000 μέτρα την ρίχνει την κολωνίτσα του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            προφανώς και έβγαινε σε τετραπορτο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              greek last edited by

                              Πάλι γίνεται το κλασικό λάθος να μετράτε την Alfa στην ευθεία...... Εκεί τα νούμερα την αδικουν , ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κλάποιςο την διαφορά ειναι να κάνει μικτή διαδρομή με πολλές στροφές και κακό οδόστρωμα. Εκεί φαινεται το στήσιμο και ο κινητήρας μιας Alfa....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • T
                                teo75 last edited by

                                Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                Πάλι γίνεται το κλασικό λάθος να μετράτε την Alfa στην ευθεία...... Εκεί τα νούμερα την αδικουν , ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κλάποιςο την διαφορά ειναι να κάνει μικτή διαδρομή με πολλές στροφές και κακό οδόστρωμα. Εκεί φαινεται το στήσιμο και ο κινητήρας μιας Alfa....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  audipassion last edited by

                                  Το συζητήσαμε στο τοπικό της ΑΛΦΑ αλλά πιστεύω αξίζει σαν θέμα για να ακούω γνώμες , εμπειρίες και τα συναφή .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xtkz last edited by

                                    Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                    Πάλι γίνεται το κλασικό λάθος να μετράτε την Alfa στην ευθεία...... Εκεί τα νούμερα την αδικουν , ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κλάποιςο την διαφορά ειναι να κάνει μικτή διαδρομή με πολλές στροφές και κακό οδόστρωμα. Εκεί φαινεται το στήσιμο και ο κινητήρας μιας Alfa....

                                    Μια απορια-αντιρρηση: γιατι κακο οδοστρωμα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      milanezos last edited by

                                      Ας ξεκινησουμε:
                                      alfa 156, ΜΑΚΡΑΝ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • 1
                                        1986 last edited by

                                        Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                        Πάλι γίνεται το κλασικό λάθος να μετράτε την Alfa στην ευθεία...... Εκεί τα νούμερα την αδικουν , ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κλάποιςο την διαφορά ειναι να κάνει μικτή διαδρομή με πολλές στροφές και κακό οδόστρωμα. Εκεί φαινεται το στήσιμο και ο κινητήρας μιας Alfa....

                                        H Αlfa Romeo δεν είναι για κόντρες όπως και κάποια άλλα αυτοκίνητα για αυτό αμα θες να κάνεις κόντρες είναι λογικό να πάρεις ενα Civikaki να το κάνεις 200ps και να κάνεις κόντρες η όπως τα σύγχρονα μικρά που βγαίνουνε τύπου GTI,ABARTH,OPC,RC,κ.α. και θα μου πείτε η MiTo δεν είναι για κόντρες για μένα οχι είναι ενα διφορετικό μικρό πολύ όμορφο car και με τα 135ps είναι μια χαρά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει αντίστοιχο θέμα και μάλιστα το είχες ανοίξει εσύ audipassion...

                                          Ως τα 2000 κυβικά Mazda Xedos 6 μακράν! Μετά πάμε σε Ε36 325 ή 156 2.5 V6.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            audipassion last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει αντίστοιχο θέμα και μάλιστα το είχες ανοίξει εσύ audipassion...

                                            Ως τα 2000 κυβικά Mazda Xedos 6 μακράν! Μετά πάμε σε Ε36 325 ή 156 GTA.

                                            Εκεί ψάχναμε το καλύτερο coupe .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 1 / 48
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr