-
Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε ένα VW Bora 1.4. το οποίο έχει βγάλει αρκετά προβλήματάκια. Σήμερα το πρωί λοιπόν είπε να μου βγάλει ακόμη ένα για να μου χαλάσει την μέρα.
Ενώ πήγαινα με 5η και καμιά 90-100Kmh, ρίχνω μια ματιά στον πίνακα οργάνων και βλέπω να γυρνάνε στιγμιαία οι δείκτες στο 0, να ανάβουν όλες οι ενδεικτικές λυχνίες (όπως ακριβώς είναι όταν βάζεις μπρος το αμάξι) και αμέσως μετά ξανα επιστρέφουν όλες οι ενδείξεις στο κανονικό!
Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά δεν ένιωθα να σβήνει (είχα σταθερό γκάζι και δε κατάλαβα ούτε καν δισταγμό), ενώ και η μπαταρία δε πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα, γιατί άκουγα δυνατά μουσική και η μουσική συνέχισε να παίζει κανονικά.
Το αυτοκίνητο από έκεινη την ώρα δεν το ξαναπαρουσίασε, αλλά προφανώς την μια ώρα που έκανα να ολοκληρώσω το ταξίδι μου ήμουν με την ψυχή στο στόμα μη μου σβήσει κατά την διάρκεια την οδήγησης.Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον; Δε μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει και κυρίως πόσο σοβαρό είναι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε ένα VW Bora 1.4. το οποίο έχει βγάλει αρκετά προβλήματάκια. Σήμερα το πρωί λοιπόν είπε να μου βγάλει ακόμη ένα για να μου χαλάσει την μέρα.
Ενώ πήγαινα με 5η και καμιά 90-100Kmh, ρίχνω μια ματιά στον πίνακα οργάνων και βλέπω να γυρνάνε στιγμιαία οι δείκτες στο 0, να ανάβουν όλες οι ενδεικτικές λυχνίες (όπως ακριβώς είναι όταν βάζεις μπρος το αμάξι) και αμέσως μετά ξανα επιστρέφουν όλες οι ενδείξεις στο κανονικό!
Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά δεν ένιωθα να σβήνει (είχα σταθερό γκάζι και δε κατάλαβα ούτε καν δισταγμό), ενώ και η μπαταρία δε πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα, γιατί άκουγα δυνατά μουσική και η μουσική συνέχισε να παίζει κανονικά.
Το αυτοκίνητο από έκεινη την ώρα δεν το ξαναπαρουσίασε, αλλά προφανώς την μια ώρα που έκανα να ολοκληρώσω το ταξίδι μου ήμουν με την ψυχή στο στόμα μη μου σβήσει κατά την διάρκεια την οδήγησης.Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον; Δε μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει και κυρίως πόσο σοβαρό είναι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε ένα VW Bora 1.4. το οποίο έχει βγάλει αρκετά προβλήματάκια. Σήμερα το πρωί λοιπόν είπε να μου βγάλει ακόμη ένα για να μου χαλάσει την μέρα.
Ενώ πήγαινα με 5η και καμιά 90-100Kmh, ρίχνω μια ματιά στον πίνακα οργάνων και βλέπω να γυρνάνε στιγμιαία οι δείκτες στο 0, να ανάβουν όλες οι ενδεικτικές λυχνίες (όπως ακριβώς είναι όταν βάζεις μπρος το αμάξι) και αμέσως μετά ξανα επιστρέφουν όλες οι ενδείξεις στο κανονικό!
Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά δεν ένιωθα να σβήνει (είχα σταθερό γκάζι και δε κατάλαβα ούτε καν δισταγμό), ενώ και η μπαταρία δε πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα, γιατί άκουγα δυνατά μουσική και η μουσική συνέχισε να παίζει κανονικά.
Το αυτοκίνητο από έκεινη την ώρα δεν το ξαναπαρουσίασε, αλλά προφανώς την μια ώρα που έκανα να ολοκληρώσω το ταξίδι μου ήμουν με την ψυχή στο στόμα μη μου σβήσει κατά την διάρκεια την οδήγησης.Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον; Δε μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει και κυρίως πόσο σοβαρό είναι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Από κατάσταση μπαταρίας πώς πάς? Ειναι καινουργια ή κάποιων χρόνων?
-
Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.
-
Εγώ θα'θελα να μάθω τι είχες πιει πριν ξεκινήσεις να οδηγείς Πλάκα κάνω..
-
Τελικά μάλλον φταίει ο διακόπτης της μίζας (αρκετά VW-Audi μου είπε ο ηλεκτρολόγος πως βγάζουν την ζημιά), αλλά δεν αλλάξαμε ακόμη τίποτα και θα περιμένουμε μήπως το ξαναεμφανίσει.
-
Δηλαδη χανει επαφη και το καντραν νομιζει πως το κλειδι εχει βγει απο τη μιζα και εχει ξαναμπει?
-
Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ με την Alfa 156 μου (τι πρωτότυπο!).
Στην δικιά μου περίπτωση νέκρωσαν ξαφνικά τα όργανα, αλλά το αυτοκίνητο λειτουργούσε. Όλα δούλευαν (κλιματισμός, ραδιόφωνο, φώτα κλπ) εκτός από τα όργανα.Στην αρχή φοβήθηκα ότι ο πίνακας οργάνων τα έφτυσε, γιατί όλα περνάνε από εκεί.
Τελικά έκαιγε μια ασφάλεια συνέχεια. Είχα γεμίσει με εφεδρικές την θήκη στην πόρτα του οδηγού. Πέρασαν δυο μήνες μεχρι να βρω τι έφταιγε. Δεν μπόρεσε κάποιος ηλεκτρολόγος να το βρει (πήγα σε δυο και σε συνεργείο Alfa Romeo). Τελικά το ανακάλυψα μόνος μου. Το τασάκι έχει φως το οποίο ανάβει όταν ανάβουν τα φώτα, σε κάποιο σημείο βραχυκύκλωνε με αποτέλεσμα να καίει την ασφάλεια. Αποσύνδεσα το λαμπάκι και όλα μια χαρά.Ψάξε να βρεις από που παίρνουν ρεύμα τα όργανα και έλεγξε τις επαφές. Το γεγονός ότι ήταν στιγμιαίο σημαίνει όχι καλή επαφή. Ψάξε το καλά γιατί η μη καλή επαφή σημαίνει σπινθήρας που μπορεί να λιώσει τα πλαστικά γύρω και να γίνει η ζημιά μεγαλύτερη.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.
Εάν ήταν η φύσα, δεν θα έσβηναν όλα. Καλό πάντα το σπρέι.
Εγώ θα έψαχνα και το φις του σώματος του καντράν.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.
Εάν ήταν η φύσα, δεν θα έσβηναν όλα. Καλό πάντα το σπρέι.
Εγώ θα έψαχνα και το φις του σώματος του καντράν.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αφου απο τη φυσα περνει ρευμα...
Η κανω λαθος? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.
Εάν ήταν η φύσα, δεν θα έσβηναν όλα. Καλό πάντα το σπρέι.
Εγώ θα έψαχνα και το φις του σώματος του καντράν.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αφου απο τη φυσα περνει ρευμα...
Η κανω λαθος?
Όχι δεν κάνεις λάθος!!!!.......μα σώμα δεν παίρνει από εκεί, λόγω οικονομίας στο καλώδιο. Όλο το αυτοκίνητο είναι εάν μεγάλο - !!!!. παίρνει από μια θέση κοντά στο καντράν σώμα. Σε αυτήν την θέση, υπάρχει ένα αρσενικό μονοκόμματο πολύφισο, με μια βίδα στην μέση. Αυτή μπορεί να έχει λασκάρει, η να έχει υποστεί αλκ.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε ένα VW Bora 1.4. το οποίο έχει βγάλει αρκετά προβλήματάκια. Σήμερα το πρωί λοιπόν είπε να μου βγάλει ακόμη ένα για να μου χαλάσει την μέρα.
Ενώ πήγαινα με 5η και καμιά 90-100Kmh, ρίχνω μια ματιά στον πίνακα οργάνων και βλέπω να γυρνάνε στιγμιαία οι δείκτες στο 0, να ανάβουν όλες οι ενδεικτικές λυχνίες (όπως ακριβώς είναι όταν βάζεις μπρος το αμάξι) και αμέσως μετά ξανα επιστρέφουν όλες οι ενδείξεις στο κανονικό!
Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά δεν ένιωθα να σβήνει (είχα σταθερό γκάζι και δε κατάλαβα ούτε καν δισταγμό), ενώ και η μπαταρία δε πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα, γιατί άκουγα δυνατά μουσική και η μουσική συνέχισε να παίζει κανονικά.
Το αυτοκίνητο από έκεινη την ώρα δεν το ξαναπαρουσίασε, αλλά προφανώς την μια ώρα που έκανα να ολοκληρώσω το ταξίδι μου ήμουν με την ψυχή στο στόμα μη μου σβήσει κατά την διάρκεια την οδήγησης.Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον; Δε μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει και κυρίως πόσο σοβαρό είναι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αυτό που μου κάνει τώρα τελευταία είναι να μην μου δείχνει καθόλου θερμοκρασία (που πρέπει να είναι στο 90 αν θυμάμαι καλά) Κάποιες φορές ο δείκτης πέφτει στο 0.
Μόλις γυρίσει η οικογένεια από το χωριό, θα το πάω να το δουν.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αυτό που μου κάνει τώρα τελευταία είναι να μην μου δείχνει καθόλου θερμοκρασία (που πρέπει να είναι στο 90 αν θυμάμαι καλά) Κάποιες φορές ο δείκτης πέφτει στο 0.
Μόλις γυρίσει η οικογένεια από το χωριό, θα το πάω να το δουν.
Εννοεις οτι ο δεικτης κινειται αλλα δε πιανει τους 90°, ή οτι ειναι μονιμα στο 0 ?
Να πας να το δεις, μπορει να εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμοστατης. -
Όταν τα φτύνει, είναι μόνιμα στο 0. Τώρα το Bora είναι στο χωριό και εγώ στην Αθήνα. Την άλλη εβδομάδα που επιστρέφουν (που θα πάω να τους πάρω δηλαδή γιατί ο father δεν οδηγεί τόσο μακριά), θα το πάω να το δουν.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
,,,,,,,,,,,,,,,
Εννοεις οτι ο δεικτης κινειται αλλα δε πιανει τους 90°, ή οτι ειναι μονιμα στο 0 ?
Να πας να το δεις, μπορει να εχει κολλησει ανοιχτος ΚΑΙ ο θερμοστατης.Oταν ο θερμοστάτης μείνει ανοιχτός, ναι μεν δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία, πλήν όμως δεν θα έδειχνε 0 αλλά τουλάχιστον 40 βαθμούς, δηλαδή στο 1/3 περίπου ας πούμε. Μάλλον το πρόβλημα ειναι στο δείκτη (εκτιμώ ότι μιλάμε για αναλογικό).
Και όσο ο δείκτης δεν λειτουργεί, σίγουρα δεν θα καταλάβει αν τυχόν κόλλησε ή όχι και ο θερμοστάτης, ώστε άμεσα να τον αλλάξει, όπως σωστότατα αναφέρεις. -
Αν το καλώδιο είναι κομμένο ο δείκτης δεν δείχνει τίποτε. Αν γειώσεις το καλώδιο πχ. κοντά στον αισθητήρα θερμοκρασίας ο δείκτης πρέπει να δείξει τέρμα αλλιώς είναι χαλασμένος.
Καλύτερα να πάει σε ηλεκτρολόγο μήπως σ' αυτό το μοντέλο του αυτοκινήτου δεν πρέπει να κάνεις τέτοιες δοκιμές.
-
Φίλος το πρωί μου είπε ότι έκαψε τη μηχανή του XTrail του. Πως; Είχε χαλάσει το καντράν, δεν έδειχνε τίποτα και έχανε λάδια. Λαμπάκι δεν άναψε και.... τσαφ....
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Φίλος το πρωί μου είπε ότι έκαψε τη μηχανή του XTrail του. Πως; Είχε χαλάσει το καντράν, δεν έδειχνε τίποτα και έχανε λάδια. Λαμπάκι δεν άναψε και.... τσαφ....Λαμπακι δεν θα αναβε ουτως ή αλλως σε πορεια,μονο οταν θα εβαζε μπροστα την μηχανη .Οταν λες εχανε λαδια εννοεις ετρεχαν εκτος μηχανης;Δεν τα μυρισε/ειδε;Αν τα εκαιγε η μηχανη δεν ειχε ανοιξει ποτε το καπο να τα ελενξει;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν το καλώδιο είναι κομμένο ο δείκτης δεν δείχνει τίποτε. Αν γειώσεις το καλώδιο πχ. κοντά στον αισθητήρα θερμοκρασίας ο δείκτης πρέπει να δείξει τέρμα αλλιώς είναι χαλασμένος.Καλύτερα να πάει σε ηλεκτρολόγο μήπως σ' αυτό το μοντέλο του αυτοκινήτου δεν πρέπει να κάνεις τέτοιες δοκιμές.
Πράγματι σε αυτό το αυτοκίνητο, πρέπει να μεσολαβή ένα λαμπάκι 3watt. Μα καλό όλοι να παρεμβάλουν λαμπάκι σε αυτές της μετρήσεις, με τα τυπωμένα κυκλώματα.
Α.
Περίεργο πρόβλημα σε πίνακα οργάνων