-
Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift
Περισσότερες πληροφορίες:
http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp
-
Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift
Περισσότερες πληροφορίες:
http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp
-
Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift
Περισσότερες πληροφορίες:
http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp
-
Ο κωλος ηταν το προβλημα στη berlina..Αλλα δε μας δειχνουν..
-
Ισχύει! Αν και μπροστά το ομορφύνανε πολύ!
Και το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ισχύει! Αν και μπροστά το ομορφύνανε πολύ!
Και το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι!+1 !
-
το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι!
Θα θεωρήσω το ναι ως τη μέγιστη έκπληξη, και ιδίως αν συμβεί έτσι από μόνο του.
Η εταιρεία δεν κατεβάζει το Φλουένς κάτω από τα 1.600 και δεν δίνει τον 1.200 τούρμπο σε κανένα Μεγκάν την ίδια ώρα που το προηγούμενο ενώ ήταν βαρύτερο είχε τον 1.400 με τα 80 αραβικά καθαρόαιμα, και θα κατεβάσει το Λαγκουνά τόσο κάτω? -
Δεν ήταν θέμα οπισθίων, αλλά timing λανσαρίσματος, μεταβατικής κατάστασης ως προς την εταιρεία εισαγωγής και ατμοσφαιρικών κινητήρων...
(ΥΓ: Το fluence δεν κατεβαίνει γιατί θεωρείται low cost πρόταση... Για το 1.2 turbo θα δείξει ελέω vag) -
Αυτοεγκλωβίζεται σαν εταιρεία με κάτι τέτοια. Δεν έχω στοιχεία, αλλά αν αντί του 1.600 βάλει τον 1.200 τούρμπο στο Φλουένς, μπορεί η διαφορά σε όρους τσιφ να είναι κανά 500άρικο μόνο.
-
Τα παμε και στο Forum της εταιρείας.Με άλλο πίσω μέρος και τον 1.4 TCE ανταλάσετε το Fluence χωρις πολλες συζητήσεις.Σε αντίθετη περίπτωση και χωρίς τα παραπανω 2 θα φωνάξω τα συντρόφια από τον Περισσό να πάμε να τα σπάσουμε στα κεντρικά. στην Γαλλία.
-
Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????όχι.και ούτε πρόκειται να βγει μέχρι το σαλόνι του Παρισιού. περιμένουμε όλοι...
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????
όχι.και ούτε πρόκειται να βγει μέχρι το σαλόνι του Παρισιού. περιμένουμε όλοι...
Θα μας την ρίξουν μάλλον μια και καλή την ψυχρολουσία.
-
Η Renault εδωσε στη δημοσιότητα το μπροστά μέρος και το εσωτερικό. Μάλλον α' αυτά τα μέρη θα είναι οι αλλαγές. Αν υπήρχαν αλλαγές πίσω θα έδινε και το πίσω μέρος.
Συνήθως στα f/l απο όλες τις εταιρίες οι πίσω αλλαγές αφορούν φωτα led τα οποία η τωρινή Laguna έχει. Να άλλαξαν σχήμα δεν νομίζω. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η Renault εδωσε στη δημοσιότητα το μπροστά μέρος και το εσωτερικό. Μάλλον α' αυτά τα μέρη θα είναι οι αλλαγές. Αν υπήρχαν αλλαγές πίσω θα έδινε και το πίσω μέρος.
Συνήθως στα f/l απο όλες τις εταιρίες οι πίσω αλλαγές αφορούν φωτα led τα οποία η τωρινή Laguna έχει. Να άλλαξαν σχήμα δεν νομίζω.Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ τα f/l της Renault τα τελευταία 15 χρόνια, οι αλλαγές αφορούν μόνο τα κρύσταλλα στο πίσω μέρος. Τέσπα, εγώ θεωρώ ότι πίσω ήταν μια χαρά, μπροστά ήταν το 'πρόβλημα' αλλά μάλλον χειρότερη την έκαναν.
Από κοντά πάντως η Laguna ΙΙΙ είναι πολύ όμορφη. Οι φωτογραφίες την αδικούν. Στην πραγματικότητα έχει αρκετά έντονη παρουσία και δείχνει πολύ πιο αρμονική.
-
Πολυ ομορφο και συγκεκριμενα καλυτερο απο το τωρινο... και μακαρι να 'ρθει και με τον 1.4 TCe να σκισει κ@λους...!
-
Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα και με 1.4TCE δεν θα έκανε καλές πωλήσεις. Είμαστε πολύ κολλημένος λαός στις αγορές μας.
Εκτός αυτού, καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών. Οπότε για να είναι ανταγωνιστικό το μοτέρ αυτό σε ένα βαρύ αμάξι όπως η Laguna θέλει κατιτίς παραπάνω σε δύναμη (κυρίως 1-2kg ροπή).
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών.σε ονομαστικη ροπη ναι, αλλα σε ολες τις μετρησεις το megane ριχνει στο golf απο μερικα δεκατα ως μερικα δευτερολεπτα αναλογα τη σχεση
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών.
σε ονομαστικη ροπη ναι, αλλα σε ολες τις μετρησεις το megane ριχνει στο golf απο μερικα δεκατα ως μερικα δευτερολεπτα αναλογα τη σχεση
Καλά οι μετρήσεις αυτές δεν λένε πάντα την αλήθεια
Τα αυτοκίνητα έχουν διαφορές στο γρανάζωμα, και όταν μετράει το εκάστοτε περιοδικό με 4η και 5η δύο αυτοκίνητα και συγκρίνει επιδόσεις, δεν αναφέρει τι σχέση μετάδοσης έχει το καθένα.
Αν δεις πχ το Astra 1.4Τ το βγάζουν τραγικά ψόφιο σε σχέση με όλα τα άλλα. Δεν λένε όμως κάτω απ τη μέτρηση ότι η 5η του Astra είναι μιάμιση φορά η 5η του Megane και του Golf
Το Megane έχει λίγο πιο κοντό κιβώτιο από τα αμάξια του VAG.
Έχοντας οδηγήσει πάντως 122άρι Golf/Leon και 130άρι Megane είμαι της άποψης ότι τα vagέλια είναι μισό κλικ πιο γρήγορα στον δρόμο.
Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός βέβαια ότι θα προτιμούσα το Megane απ αυτά -
Εγώ νομίζω πως ο 1.4 TCE αρκεί για να κινήσει από άνετα έως και γρήγορα το Laguna.Εδώ κινεί το Megane CC με ευκολία που είναι και 1500+ κιλά στο Laguna που είναι και πιο ελαφρυ θα κολλήσει.Και εννοείται ότι οι σχέσεις του κιβωτίου θα είναι κοντές γιατί αλλιώς και στο Megane θα υπήρχε πρόβλημα λόγω υστέρησης του κινητήρα επειδή η ροπή βγαίνει ψηλά σε σχέση με άλλα τουρμπισμένα σύνολα.Εφόσον λοιπόν ο TSI με τα 122 κινεί σβέλτα τον Passatεμπο γιατί ο TCE να μην τα καταφέρει με το Laguna που είναι ελαφρύτερο.(για ένα κιλό ροπής που τους χωρίζει δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα)
Renault Laguna III F/L 2011