Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Laguna III F/L 2011
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Renault Laguna III F/L 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    28
    127
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift

      Περισσότερες πληροφορίες:

      http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118

      http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp

      http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5514

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift

        Περισσότερες πληροφορίες:

        http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118

        http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp

        http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5514

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          samatistas last edited by

          Στην έκθεση του Παρισιού η Laguna III Facelift

          Περισσότερες πληροφορίες:

          http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118

          http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97167.asp

          http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5514

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Ο κωλος ηταν το προβλημα στη berlina..Αλλα δε μας δειχνουν..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              samatistas last edited by

              Ισχύει! Αν και μπροστά το ομορφύνανε πολύ!
              Και το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                Ισχύει! Αν και μπροστά το ομορφύνανε πολύ!
                Και το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι!

                +1 !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  το ζήτημα για Ελλάδα είναι αν θα εφοδιαστεί με τον 1.4 TCE ή όχι!

                  Θα θεωρήσω το ναι ως τη μέγιστη έκπληξη, και ιδίως αν συμβεί έτσι από μόνο του.
                  Η εταιρεία δεν κατεβάζει το Φλουένς κάτω από τα 1.600 και δεν δίνει τον 1.200 τούρμπο σε κανένα Μεγκάν την ίδια ώρα που το προηγούμενο ενώ ήταν βαρύτερο είχε τον 1.400 με τα 80 αραβικά καθαρόαιμα, και θα κατεβάσει το Λαγκουνά τόσο κάτω?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n-k-9 last edited by

                    Δεν ήταν θέμα οπισθίων, αλλά timing λανσαρίσματος, μεταβατικής κατάστασης ως προς την εταιρεία εισαγωγής και ατμοσφαιρικών κινητήρων...
                    (ΥΓ: Το fluence δεν κατεβαίνει γιατί θεωρείται low cost πρόταση... Για το 1.2 turbo θα δείξει ελέω vag)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Αυτοεγκλωβίζεται σαν εταιρεία με κάτι τέτοια. Δεν έχω στοιχεία, αλλά αν αντί του 1.600 βάλει τον 1.200 τούρμπο στο Φλουένς, μπορεί η διαφορά σε όρους τσιφ να είναι κανά 500άρικο μόνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Τα παμε και στο Forum της εταιρείας.Με άλλο πίσω μέρος και τον 1.4 TCE ανταλάσετε το Fluence χωρις πολλες συζητήσεις.Σε αντίθετη περίπτωση και χωρίς τα παραπανω 2 θα φωνάξω τα συντρόφια από τον Περισσό να πάμε να τα σπάσουμε στα κεντρικά. στην Γαλλία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilism last edited by

                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                            Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????

                            όχι.και ούτε πρόκειται να βγει μέχρι το σαλόνι του Παρισιού. περιμένουμε όλοι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              Ο χρήστης Vasilism έγραψε:

                              Βγήκε καμία καινούρια φωτογραφία που να δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου????

                              όχι.και ούτε πρόκειται να βγει μέχρι το σαλόνι του Παρισιού. περιμένουμε όλοι...

                              Θα μας την ρίξουν μάλλον μια και καλή την ψυχρολουσία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Η Renault εδωσε στη δημοσιότητα το μπροστά μέρος και το εσωτερικό. Μάλλον α' αυτά τα μέρη θα είναι οι αλλαγές. Αν υπήρχαν αλλαγές πίσω θα έδινε και το πίσω μέρος.
                                Συνήθως στα f/l απο όλες τις εταιρίες οι πίσω αλλαγές αφορούν φωτα led τα οποία η τωρινή Laguna έχει. Να άλλαξαν σχήμα δεν νομίζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mika_hakkinen last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Η Renault εδωσε στη δημοσιότητα το μπροστά μέρος και το εσωτερικό. Μάλλον α' αυτά τα μέρη θα είναι οι αλλαγές. Αν υπήρχαν αλλαγές πίσω θα έδινε και το πίσω μέρος.
                                  Συνήθως στα f/l απο όλες τις εταιρίες οι πίσω αλλαγές αφορούν φωτα led τα οποία η τωρινή Laguna έχει. Να άλλαξαν σχήμα δεν νομίζω.

                                  Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ τα f/l της Renault τα τελευταία 15 χρόνια, οι αλλαγές αφορούν μόνο τα κρύσταλλα στο πίσω μέρος. Τέσπα, εγώ θεωρώ ότι πίσω ήταν μια χαρά, μπροστά ήταν το 'πρόβλημα' αλλά μάλλον χειρότερη την έκαναν.

                                  Από κοντά πάντως η Laguna ΙΙΙ είναι πολύ όμορφη. Οι φωτογραφίες την αδικούν. Στην πραγματικότητα έχει αρκετά έντονη παρουσία και δείχνει πολύ πιο αρμονική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zisis1992 last edited by

                                    Πολυ ομορφο και συγκεκριμενα καλυτερο απο το τωρινο... και μακαρι να 'ρθει και με τον 1.4 TCe να σκισει κ@λους...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα και με 1.4TCE δεν θα έκανε καλές πωλήσεις. Είμαστε πολύ κολλημένος λαός στις αγορές μας.

                                      Εκτός αυτού, καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών. Οπότε για να είναι ανταγωνιστικό το μοτέρ αυτό σε ένα βαρύ αμάξι όπως η Laguna θέλει κατιτίς παραπάνω σε δύναμη (κυρίως 1-2kg ροπή).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rafi last edited by

                                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                        καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών.

                                        σε ονομαστικη ροπη ναι, αλλα σε ολες τις μετρησεις το megane ριχνει στο golf απο μερικα δεκατα ως μερικα δευτερολεπτα αναλογα τη σχεση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Ο χρήστης rafi έγραψε:

                                          καλό θα ήταν ο 1.4TCE να αναβαθμιστεί ελαφρώς σε δύναμη. Ο TSI 122, αν και με μεγαλύτερη καθυστέρηση απόκρισης (ηλεκτρόγκαζο vag γαρ) είναι πιο ισχυρός σε όλο το φάσμα στροφών.

                                          σε ονομαστικη ροπη ναι, αλλα σε ολες τις μετρησεις το megane ριχνει στο golf απο μερικα δεκατα ως μερικα δευτερολεπτα αναλογα τη σχεση

                                          Καλά οι μετρήσεις αυτές δεν λένε πάντα την αλήθεια
                                          Τα αυτοκίνητα έχουν διαφορές στο γρανάζωμα, και όταν μετράει το εκάστοτε περιοδικό με 4η και 5η δύο αυτοκίνητα και συγκρίνει επιδόσεις, δεν αναφέρει τι σχέση μετάδοσης έχει το καθένα.
                                          Αν δεις πχ το Astra 1.4Τ το βγάζουν τραγικά ψόφιο σε σχέση με όλα τα άλλα. Δεν λένε όμως κάτω απ τη μέτρηση ότι η 5η του Astra είναι μιάμιση φορά η 5η του Megane και του Golf
                                          Το Megane έχει λίγο πιο κοντό κιβώτιο από τα αμάξια του VAG.
                                          Έχοντας οδηγήσει πάντως 122άρι Golf/Leon και 130άρι Megane είμαι της άποψης ότι τα vagέλια είναι μισό κλικ πιο γρήγορα στον δρόμο.
                                          Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός βέβαια ότι θα προτιμούσα το Megane απ αυτά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Εγώ νομίζω πως ο 1.4 TCE αρκεί για να κινήσει από άνετα έως και γρήγορα το Laguna.Εδώ κινεί το Megane CC με ευκολία που είναι και 1500+ κιλά στο Laguna που είναι και πιο ελαφρυ θα κολλήσει.Και εννοείται ότι οι σχέσεις του κιβωτίου θα είναι κοντές γιατί αλλιώς και στο Megane θα υπήρχε πρόβλημα λόγω υστέρησης του κινητήρα επειδή η ροπή βγαίνει ψηλά σε σχέση με άλλα τουρμπισμένα σύνολα.Εφόσον λοιπόν ο TSI με τα 122 κινεί σβέλτα τον Passatεμπο γιατί ο TCE να μην τα καταφέρει με το Laguna που είναι ελαφρύτερο.(για ένα κιλό ροπής που τους χωρίζει δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr