Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μοτέρ BMW-PSA 1,6 ΤΗΡ: Μια απορία
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μοτέρ BMW-PSA 1,6 ΤΗΡ: Μια απορία
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Μία απορία:
      Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
      Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
      Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
      Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
      Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
      Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
      Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
      Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
      Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
      Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        scrooge last edited by

        Μία απορία:
        Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
        Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
        Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
        Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
        Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
        Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
        Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
        Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
        Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
        Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Μία απορία:
          Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
          Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
          Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
          Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
          Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
          Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
          Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
          Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
          Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
          Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            **To θεμα σου μεταφερθηκε στο BMW forum viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15735#p1958917 **

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr