-
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ? -
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ? -
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ? -
**To θεμα σου μεταφερθηκε στο BMW forum viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15735#p1958917 **
Μοτέρ BMW-PSA 1,6 ΤΗΡ: Μια απορία