-
Φίλοι μου καλημέρα.
Έχω έναν προβληματισμό σε σχέση με αγορά ενός jimny προς αντικατάσταση του samurai μου...
To έχει ένας συνάδελφος το είχε αγοράσει το 2004 είναι σε άριστη κατάσταση επειδή είναι ψείρας με τα αυτ/τα,όλα τα χρόνια είναι σε κλειστό γκαράζ.Τα χλμ που έχει είναι 9300!!!Το είχε πάρει για το χωριό του αλλά για κάποιους λόγους δεν πήγε ποτε (μια-δυο φορές μόνο).
Έχει κάνει το 1ο σέρβις των 1500χλμ & των 7500χλμ. Πέρυσι πέρασε ΚΤΕΟ.Γενικά δεν του είναι χρήσιμο & δεν το μετακινεί καθόλου.Όλες του οι μετακινήσεις γίνονται με ΜΜΜ.
Με την πρώτη σκέψη που μου το είπε σκέφτηκα ναι να το πάρω,αλλά έτσι που το ξανασκέφτομαι & ζητώ την βοήθειά σας,λέω μήπως από την ακινησία κανά πρόβλημα;Άλλο ένα αυτ/το 6 χρονών με 9300χλμ & άλλο το ίδιο με πχ 60000χλμ.
Φαντάζομαι ακόμα θα είναι καινούργιο(ούτε την τετρακίνηση έχει χρησιμοποιησει ποτέ).
Η τιμή που ζητάει είναι γύρω στα 8500€(μήπως είναι πολλά;;;;)
Πάσα βοήθεια & άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ. -
Φίλοι μου καλημέρα.
Έχω έναν προβληματισμό σε σχέση με αγορά ενός jimny προς αντικατάσταση του samurai μου...
To έχει ένας συνάδελφος το είχε αγοράσει το 2004 είναι σε άριστη κατάσταση επειδή είναι ψείρας με τα αυτ/τα,όλα τα χρόνια είναι σε κλειστό γκαράζ.Τα χλμ που έχει είναι 9300!!!Το είχε πάρει για το χωριό του αλλά για κάποιους λόγους δεν πήγε ποτε (μια-δυο φορές μόνο).
Έχει κάνει το 1ο σέρβις των 1500χλμ & των 7500χλμ. Πέρυσι πέρασε ΚΤΕΟ.Γενικά δεν του είναι χρήσιμο & δεν το μετακινεί καθόλου.Όλες του οι μετακινήσεις γίνονται με ΜΜΜ.
Με την πρώτη σκέψη που μου το είπε σκέφτηκα ναι να το πάρω,αλλά έτσι που το ξανασκέφτομαι & ζητώ την βοήθειά σας,λέω μήπως από την ακινησία κανά πρόβλημα;Άλλο ένα αυτ/το 6 χρονών με 9300χλμ & άλλο το ίδιο με πχ 60000χλμ.
Φαντάζομαι ακόμα θα είναι καινούργιο(ούτε την τετρακίνηση έχει χρησιμοποιησει ποτέ).
Η τιμή που ζητάει είναι γύρω στα 8500€(μήπως είναι πολλά;;;;)
Πάσα βοήθεια & άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ. -
Φίλοι μου καλημέρα.
Έχω έναν προβληματισμό σε σχέση με αγορά ενός jimny προς αντικατάσταση του samurai μου...
To έχει ένας συνάδελφος το είχε αγοράσει το 2004 είναι σε άριστη κατάσταση επειδή είναι ψείρας με τα αυτ/τα,όλα τα χρόνια είναι σε κλειστό γκαράζ.Τα χλμ που έχει είναι 9300!!!Το είχε πάρει για το χωριό του αλλά για κάποιους λόγους δεν πήγε ποτε (μια-δυο φορές μόνο).
Έχει κάνει το 1ο σέρβις των 1500χλμ & των 7500χλμ. Πέρυσι πέρασε ΚΤΕΟ.Γενικά δεν του είναι χρήσιμο & δεν το μετακινεί καθόλου.Όλες του οι μετακινήσεις γίνονται με ΜΜΜ.
Με την πρώτη σκέψη που μου το είπε σκέφτηκα ναι να το πάρω,αλλά έτσι που το ξανασκέφτομαι & ζητώ την βοήθειά σας,λέω μήπως από την ακινησία κανά πρόβλημα;Άλλο ένα αυτ/το 6 χρονών με 9300χλμ & άλλο το ίδιο με πχ 60000χλμ.
Φαντάζομαι ακόμα θα είναι καινούργιο(ούτε την τετρακίνηση έχει χρησιμοποιησει ποτέ).
Η τιμή που ζητάει είναι γύρω στα 8500€(μήπως είναι πολλά;;;;)
Πάσα βοήθεια & άποψη δεκτή!
Ευχαριστώ. -
Η μη χρήση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Εσύ πάντως αν το πάρεις θα πρέπει να αλλάξεις όλα τα υγρά παντού, πλαστικούς ιμάντες, λάστιχα και μάλλον και μπαταρία.
Η τιμή για κάποιον που δεν ξέρει το αυτοκίνητο (και που δεν θα εμπιστευτεί τον γνωστό σου) μπορεί να είναι λίγο ψηλή μπορεί και όχι αν δεις τι ζητάνε... Πάντως δεν είναι παράλογη και είναι πρακτικά καινούργιο. Είναι δικό σου θέμα αν αξίζει την τυχόν διαφορά σε σχέση με κάποιο αγνώστου παρελθόντος αλλά λίγου νεότερου. Προσωπικά σε μτχ προτιμώ να πάρω από γνωστό (που να εμπιστεύομαι) κι ας είναι λίγο παραπάνω ή κι ας υστερεί σε κάτι.Το facelift και ο βελτιωμένος κινητήρας πότε μπήκε;;
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.Τον άνθρωπο τον ξέρω αρκετά χρόνια & ξέρω ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα(αλλά να μου πεις τι πρόβλημα να βγαλει με τόσα λίγα χλμ).Για τα λάστιχα σίγουρα χρειάζονται αλλαγή,αφού ακόμα έχει τα εργοστασιακά & μπαταρία ναι,για τα υπόλοιπα που μου είπες δεν ήξερα αν θέλουν αλλαγή.
Τώρα είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι.... -
Θα το αφήσεις με τα ίδια λάδια, ψυκτικά, υγρά φρένων και εξωτερικούς ιμάντες;;Όχι. Τουλάχιστον μπορείς απλά να ελέγξεις στάθμη για υγρά κλιματισμού, διαφορικών και κιβωτίου.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα το αφήσεις με τα ίδια λάδια, ψυκτικά, υγρά φρένων και εξωτερικούς ιμάντες;;Όχι. Τουλάχιστον μπορείς απλά να ελέγξεις στάθμη για υγρά κλιματισμού, διαφορικών και κιβωτίου.Ότι & να πω είναι λίγο!!!!
Με βοήθησες πάρα πολύ!!!
Να'σαι καλά φίλε μου!! -
Παρτο..... χτες!!
ενδεχομενως να σου βγαλει τιποτα 'χαζα' λογο ακινησίας, οπως πχ καμμενες φουσκες ημιαξονιων, αλλά αλλαζοντας ολα τα 'υγρα' του ακόμα και υγρα φρενων ( αλληθεια ποτε εβαλε τελευταια φορά βενζινα???) + φιλτρα παντως ειδους και ξαναλαζοντας τα γρηγορα να ξεπλυθει οτι τυχόν. -
Καλημέρα σε όλους τους φίλους!
Να σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε!!
Δυστυχώς ο συν/φος μου την έκανε ,το έδωσε χωρίς καν μια ενημέρωση να μου πει κάτι .Τον ρώτησα χτες & μου είπε'τώωωωρα πάει το'δωσα'
Μπράβο σου ρε,του λέω(συν τον γνωστό εξάψαλμο....) -
Eσυ φταίς αδερφέ, 8 μέρες το έψαχνες το θέμα ενώ εξ'αρχής θα το πήγαινες σε δικό σου μάστορα, να το τσεκάρει και τέλος.
Προβληματισμός.