Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Venga και κατανάλωση
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Venga και κατανάλωση
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    8
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aspirin last edited by

      Καλησπέρα σε όλους! Πρόκειται να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και είμαι μεταξύ του Kia Venga 1.4 και του Honda Jazz 1.4.

      Κλίνω περισσότερο υπέρ του Venga λόγω αισθητικής και χώρων, όμως έχω ένα βασικό σημείο προβληματισμού: την κατανάλωση βενζίνης (και γενικότερα το κόστος χρήσης).

      Σύμφωνα με τους κατασκευαστές (εντός/εκτός/μικτός, lt/100km):
      Venga: 7,5 / 5,5 / 6,2
      Jazz: 6,3 / 4,6 / 5.2

      Η διαφορά μου φαίνεται σημαντική, δεδομένου οτι και η τιμή κτήσης δεν απέχει πολύ μεταξύ των δύο μοντέλων ώστε να γίνεται απόσβεση σε κάποια χρόνια.

      Το ερώτημά μου είναι: μήπως υπάρχει κάποιος στο φόρουμ που να έχει οδηγήσει αυτά τα 2 αμάξια (κυρίως το Venga) και να μπορεί να μας πει για την πραγματική τους κατανάλωση βενζίνης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aspirin last edited by

        Καλησπέρα σε όλους! Πρόκειται να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και είμαι μεταξύ του Kia Venga 1.4 και του Honda Jazz 1.4.

        Κλίνω περισσότερο υπέρ του Venga λόγω αισθητικής και χώρων, όμως έχω ένα βασικό σημείο προβληματισμού: την κατανάλωση βενζίνης (και γενικότερα το κόστος χρήσης).

        Σύμφωνα με τους κατασκευαστές (εντός/εκτός/μικτός, lt/100km):
        Venga: 7,5 / 5,5 / 6,2
        Jazz: 6,3 / 4,6 / 5.2

        Η διαφορά μου φαίνεται σημαντική, δεδομένου οτι και η τιμή κτήσης δεν απέχει πολύ μεταξύ των δύο μοντέλων ώστε να γίνεται απόσβεση σε κάποια χρόνια.

        Το ερώτημά μου είναι: μήπως υπάρχει κάποιος στο φόρουμ που να έχει οδηγήσει αυτά τα 2 αμάξια (κυρίως το Venga) και να μπορεί να μας πει για την πραγματική τους κατανάλωση βενζίνης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aspirin last edited by

          Καλησπέρα σε όλους! Πρόκειται να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και είμαι μεταξύ του Kia Venga 1.4 και του Honda Jazz 1.4.

          Κλίνω περισσότερο υπέρ του Venga λόγω αισθητικής και χώρων, όμως έχω ένα βασικό σημείο προβληματισμού: την κατανάλωση βενζίνης (και γενικότερα το κόστος χρήσης).

          Σύμφωνα με τους κατασκευαστές (εντός/εκτός/μικτός, lt/100km):
          Venga: 7,5 / 5,5 / 6,2
          Jazz: 6,3 / 4,6 / 5.2

          Η διαφορά μου φαίνεται σημαντική, δεδομένου οτι και η τιμή κτήσης δεν απέχει πολύ μεταξύ των δύο μοντέλων ώστε να γίνεται απόσβεση σε κάποια χρόνια.

          Το ερώτημά μου είναι: μήπως υπάρχει κάποιος στο φόρουμ που να έχει οδηγήσει αυτά τα 2 αμάξια (κυρίως το Venga) και να μπορεί να μας πει για την πραγματική τους κατανάλωση βενζίνης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pico last edited by

            Νομίζω το Jazz είναι αρκετά καλύτερο σε θέμα κατανάλωσης: Honda Jazz

            Για το Venga δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα ακόμα για να υπάρχει μια καθαρή εικόνα, αλλά αν πάρουμε το ceed με τον ίδιο κινητήρα των 90 ίππων θα δεις ότι θα καις γύρω στο 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω στα 100 km από το Jazz: Kia Ceed

            Είναι μεγάλη διαφορά κατ'εμέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              aspirin last edited by

              Ευχαριστώ πολύ! Κατατοπιστικότατα τα link στο site αυτό...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bab2112 last edited by

                θα σου ελεγα οτι το κοστος χρησης του venga ανεξαρτητως καταναλωσης θα ειναι μικροτερο αλλα αυτη η συζητηση θα λαμβανε χωρα πριν κανα 4-5 χρονακια που δεν ειχαν στουντιο σχεδιασμου στην ευρωπη και δεν ειχαν προσλαβει τον(quote απο διαφημιση του αποστροφεεεειιντ)διασημο σχεδιαστη peter sh#$^^er
                σχεδον ντρεπομαι που δεν μπορω στο μυαλο μου να προκρινω μια κορεατικη εταιρια απο μια εταιρια που αντιπροσωπευει ο σαρακακης αλλα σε c''''d φιλης πριν κανα μηνα στο σερβις των 40000 πληρωσε 250€

                νομιζω οτι το jazz ειναι γενικοτερα καλυτερη αγορα ασε που τουλαχιστον με το υπαρχον καθεστως θα πληρωνεις και τα μισα τελη κυκλοφοριας καθοτι σιντ=πανω απο 1358 cc αλλα jazz νομιζω γυρω στα 1332

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by

                  Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
                  νομιζω οτι το jazz ειναι γενικοτερα καλυτερη αγορα ασε που τουλαχιστον με το υπαρχον καθεστως θα πληρωνεις και τα μισα τελη κυκλοφοριας καθοτι σιντ=πανω απο 1358 cc αλλα jazz νομιζω γυρω στα 1332

                  Ισχύει, έχει 1339 cc το jazz, όποτε αυτό πάει σε -100 ευρώ τέλη ας πούμε γιατί είναι λίγο ρευστά τα πράγματα και κάπου -250 ευρώ τον χρόνο σε καύσιμα αν υποθέσουμε ότι κάποιος κάνει 10000km με -1.5lt/100km σε σχέση με το venga και τιμή βενζίνης στο 1.5 με 1.7 ευρώ το λίτρο.

                  Το jazz δλδ βάζει στην άκρη 300 με 400 ευρώ παραπάνω από το venga τον χρόνο. Από καθαρά οικονομικής πλευράς, αν σε παραπλήσιες εκδόσεις το jazz είναι 1000 ευρώ ακριβότερο (έτσι νομίζω παρατήρησα) έχεις απόσβεση σε 2-3 χρόνια και μετά φυσικά κέρδος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                    νομιζω οτι το jazz ειναι γενικοτερα καλυτερη αγορα ασε που τουλαχιστον με το υπαρχον καθεστως θα πληρωνεις και τα μισα τελη κυκλοφοριας καθοτι σιντ=πανω απο 1358 cc αλλα jazz νομιζω γυρω στα 1332

                    Ισχύει, έχει 1339 cc το jazz, όποτε αυτό πάει σε -100 ευρώ τέλη ας πούμε γιατί είναι λίγο ρευστά τα πράγματα και κάπου -250 ευρώ τον χρόνο σε καύσιμα αν υποθέσουμε ότι κάποιος κάνει 10000km με -1.5lt/100km σε σχέση με το venga και τιμή βενζίνης στο 1.5 με 1.7 ευρώ το λίτρο.

                    Το jazz δλδ βάζει στην άκρη 300 με 400 ευρώ παραπάνω από το venga τον χρόνο. Από καθαρά οικονομικής πλευράς, αν σε παραπλήσιες εκδόσεις το jazz είναι 1000 ευρώ ακριβότερο (έτσι νομίζω παρατήρησα) έχεις απόσβεση σε 2-3 χρόνια και μετά φυσικά κέρδος.

                    Καλό θα είναι σε αυτό το 'κέρδος' να περιληφθεί και το aftersales! Δεν ξέρω αν θα παραμένει ... κέρδος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      svlach last edited by

                      μπορώ να σου πω για το venga 1.6 , από τη λίγη χρήση που του έχω κάνει μεχρι τώρα. Σε διαδρομές εκτός πόλης λοιπόν με ταχύτητες μεχρι 110-120 και με βαρος επιβατων & αποσκευων γυρω στα 300 κιλά καίει 6,2 - 6,3 λίτρα/100 χλμ., μετρημενα απο γεμισμα σε γέμισμα (όχι βάσει της τιμής που αναφερει το trip computer).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr