Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    205 gti vs golf mkii gti
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. 205 gti vs golf mkii gti
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    15
    27
    112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;

      και μερικά που βρήκα
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
      δν μου φένεται γνήσιο
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
      και αυτό
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
      καλό αλλά ακριβό

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
      και ένα golf

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
      και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;

        και μερικά που βρήκα
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
        δν μου φένεται γνήσιο
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
        και αυτό
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
        καλό αλλά ακριβό

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
        και ένα golf

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
        και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;

          και μερικά που βρήκα
          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
          δν μου φένεται γνήσιο
          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
          και αυτό
          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
          καλό αλλά ακριβό

          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
          και ένα golf

          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
          και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Το peugeot και συγκεκριμενα απο τα λινκ το 2ο.Φαινεται πολυ τζαμι!

            Παντος θα σου ελεγα να δεις και καποιο απο αυτα.
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/790530/ --->Εγγυηση το παλικαρι το εχει πολυ προσεγμενο ολοι το λενε στο cfh.
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/812183/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
              Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
              Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?

              Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..

              Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                H Γκόλφω είναι το πιο καλοπουλημένο ΓΤΙ της δεκαετίας του '80 Μ-Α-Κ-Ρ-Α-Ν (έστω και σαν τροπέτο).
                Τώρα για τιμές ανταλλακτικών, επάρκεια, δυνατότητες μετατροπών κ.α. απλά Κ-Α-Μ-Μ-Ι-Α σχέση με τον γάλλο που ακόμη και στις ημέρες του ήταν εξαιτερικά σπάνιος. Από προσοχή στη λεπτομέρεια, ποιότητα, αξιοπιστία επίσης το αυτό.
                Σε τιμόνι και κρατήματα, και με βάση τα δεδομένα της τότε εποχής , το 205 ήταν καλύτερο, αλλά και η Γκόλφω δεν αστειευόταν και σίγουρα έχει πολλές και σχετικά πανεύκολες δυνατότητες αναβάθμισης σε επιμέρους εξαρτήματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lef205 last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
                  Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
                  Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?

                  Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..

                  Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..

                  το ασπαστο μοτερ στο 205 που το βρηκες?
                  Για τα σαξοραλλα συμφωνω απολυτα σε οτι γραφεις,ειναι παμφθηνα και τα κανουν ολα.
                  Ως πρωην κατοχος 106 (σχετικα ιδιο με σαξο) και 205 αυτο που εχω να πω ειναι δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο που να κανει ΣΥΝΟΛΙΚΑ οτι κανει ενα σαξοραλλο με τοσο χαμηλα κοστη.
                  Απο θεμα κρατηματος το 205 δεν συγκρινεται με το 106 κατα την ταπεινη μου αποψη ειδικα στα πατημενα κομματια.πολυ πιο στιβαρο το 205.
                  Οσο για τα γκολφ κλπ, δεν εχω αποψη και δεν καιγομαι να αποκτησω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    για ποιο 106 μιλας και χρονολογια, για ποιο 205 και χρονολγιες...?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ronnie last edited by

                      Aν θελεις την ευκολη λυση, παρε το Γκολφ.

                      Αμ ομως θελεις ενα αυτοκινητο που να σε βαζει στη πριζα, να σε κανει να χαμογελας απο το πρωτο μετρο που θα τσουλησει, να ειναι μεσα στο νευρο και την ζωντανια το 205 ειναι μονοδρομος.

                      Η διαθεσημοτητα ανταλακτικων ειναι δυστυχως τραγικη, τα πλαστικα στο εσωτερικο ειναι κακης ποιοτητας, τριζει, εχει σχετικα βαρυ συμπλεκτη και κανει αρκετο θορυβο.

                      Το δικο μου παντως το εχω ερωτευτει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimhs last edited by

                        παρε πισω το bmw
                        και σκασε αλλα 3000 για ψαλιδια και αμορτισαρες

                        φοβερο τιμονι το 205(το εχω οδηγησει)
                        το φχαριστιεσε μονο οταν το στριβεις
                        δεν κανει για τπτ αλλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lef205 last edited by

                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                          για ποιο 106 μιλας και χρονολογια, για ποιο 205 και χρονολγιες...?

                          για το μονο αυτοκινητο που μετανιωσα οταν το πουλησα, μπορντω 106 gti 1997.
                          Το 205 ηταν 1.9 gti 1989 (με τα πορτοκαλι φλας).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Το 205 GTI ειναι αμαξαρα!

                            Το μονο Γαλλικο παλιο που με μουρλαινει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zxpanos last edited by

                              το 205 ηταν απιστευτο αμαξι και σιγουρα καλητερο απο καθε golf.το θεμα ειναι οτι μιλας για 2 τελιως διαφορετικα αμαξια,μιλας για ενα καθαρα σπορ αμαξακι μικρο και ελαφρι που κανει τα παντα απιστευτα(φρενα στριψιμο αναρτηση απλα αλου στο 205)αρκετα σκληροπηρινικο και ηδικης χρησης,και απο την αλη μιλας για ενα golf που ειναι ποιο πολιτισμενο ποιο ζημιαρικο με ακριβοτερα ανταλακτικα και αλη σχεδιαση.στο 205 μπορεις να βρεις τα παντα και τζαμπα αρκει να ψαχνεις στα σωστα μεροι,πραγμα που σιμενει ξεχνα την ελλαδα.απο αγγλια και γερμανια φερνεις τα παντα και χωρις κανενα κοστος αρκει να σου πω οτι εφερα εγω καπακι και εισαγωγη απο αγγλια 60 ευρω με τα μεταφορικα και ηταν σε καλη κατασταση.απο θεμα εσωτερικου μπορεις να βρεις τα παντα στα ηδια επιπεδα.μπορεις να βαλεις οτι μοτερ xu υπαρχει εγω εχω κανει ενα τετιο 16βαλβιδο με το μοτερ το 167,που μπαινει κουτι χωρις πατεντα και μετατροπες και αλο ενα με το μοτερ το 1.9 16v με 160 αλογα.απο σαζμαν οτι be πεζει σου κανει σε θεμα αναρτισεων αμορτισερ πεζουν τα παντα παντου ακομα και pts γνησια μεταχηρο και κενουργια και σαν ο μορφια ειναι σαφως ομορφοτερο.αν λοιπον αυτο που θες ειναι να πεζεις και να ασχολισε παρε το 205 που εχει και απιστευτες προοπτικες σαν αγωνηστικο,αν θες να εχεις ενα κυριλε αμαξι παρε το golf και κανε γρηγορες βολτες.το αμαξι με την οροφη ειναι γνησιο μονο τα gti ειχαν αυτη την οροφη και υπαρχει και ενα τετιο πεταμενο στο παγκρατι λευκο 1.9.και τελος σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το σηγκρινεις με τα saxorala γιατι ειναι κατα πολη εως παρα πολη χηροτερα σε ποιοτιτα ζημιες στριψιμο φρενα και ομορφια.sorry για το μεγαλο ποστ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stubos last edited by

                                Συγνώμη βρε Πάνο, αλλά δεν κατάλαβα.... Τελικά ποιό από τα δύο προτιμάς ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zxpanos last edited by

                                  ειναι οτι εγραψα,αναλογα με την χρηση εγω θα επερνα το 205

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ronnie last edited by

                                    Ο χρήστης zxpanos έγραψε:
                                    το αμαξι με την οροφη ειναι γνησιο μονο τα gti ειχαν αυτη την οροφη !

                                    Το δικο μου ειναι μετατροπη και εχει ηλιοροφη.

                                    Θα προτιμουσα να μην την εχει επειδη μπαζει νερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
                                      Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
                                      Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?

                                      Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..

                                      Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..

                                      Εσυ Χρηστο νομιζεις οτι τα 20 χρονων τουρμπο δεν εχουν παρει ποδι με αλλα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        http://www.howtopdf.com/?oDlNcT8h
                                        Service and Repair Manual Peugeot 205

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          audipassion last edited by

                                          Γειά σας μετά από ολιγοήμερες διακοπές και επιστροφή στη βάση συνεχίζω την αναζήτηση παλαιού τύπου gti

                                          Mad_Max_Geo με τίποτα

                                          nonos το 205 σκέφτομαι πιο πολύ το ζητούμενο είναι η αίσθηση οπότε τα πλεονεκτήματα του golf ( άνεση χόροι ) με αφήνουν αδιάφορο την 318 την έδωσα γιατί έβγαλε αρκετά προβλήματα ( βάση σασμάν , injection , διαφορικό ) εντάξυ δν του συμπεριφέρθηκα και γω πολύ καλά .
                                          Το απόγευμα θα πάω να δω ένα 205 ο ιδιοκτήτης του λέει πως είναι γνήσιο από τον αρίθ. πλαισιού θα μπορούμε να το δούμε αυτό ; επίσης το 106 xsi σε σχέση με το 205 πως σας φένεται ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            Εχω οδηγήσει τα αυτοκινητα αυτα και τα εχω δει.
                                            Εχει ιδιες λεπτομερειες το 106 με το 205 απο κατω π.χ τριγωνικα ψαλιδια μπροστα κατι που στο facelift 106 δεν υπαρχουν και του αφαιρουν καποια κλικ αισθησης στο τιμονι .
                                            Δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο ...σε αισθηση το xsi ειναι τοσο μακρυα απο τα σημερινα αυτοκινητα που νομιζεις οτι οδηγεις ''αγωνιστικό'' ,νιωθεις σχεδον τα παντα απο την λειτουργια του κινητηρα και του συστηματος διευθυνσης και νιωθεις το μπροστινο τμημα τοσο ελαφρυ που σε κανει να θεωρεις πως κατι ξεβιδωσε...επισης η αισθηση και η ταχυτητα αλλαγης πορειας (παντα με καλη αναρτηση) ειναι εντυπωσιακη γεγονος που ψαρωνει τους μη γνωστες ...ειναι γενικα πολυ πιο ''ωμο'' αν μπορούμε να το πουμε ετσι.

                                            Τωρα η συγκριση με 205 ειναι σε σημεια οπως λιγο καλυτερο σε αισθηση τιμονι (205) - χειροτερο σασμαν (205)- design (υποκειμενικο)
                                            καθως μιας και ειναι πιο καινουργιο το 106 μικρολεπτωμερειες κατασκευης...

                                            μείον τους το οτι ναι μεν εχουν τιμονια με τετοια αίσθηση αλλα ειναι πολυστροφα σε συγκριση με τα σημερινα και εχουν ενα ελαφρυ τζογο μετα απο χρονια

                                            Οι αναρτησεις ακουγονται, καθε κραδασμο τον νιωθεις στο τιμονι και τα φρενα τρομαζουν στην αρχη με το κενο στο πενταλ αλλα συνηθηζονται
                                            Μεγαλη προσοχη με φαγωμενα λαστιχα διοτι υπερστρεφουν ευκολα με το αφημα του γκαζιου μετα απο ** εντονη υποστροφη** αλλα ελέγχονται παλι ευκολα λογω του καλου στησίματος σε συγκριση με τα πιο πλαδαρα 1,1 κτλ
                                            σε πιο απλους γρηγορους ρυθμους με γραμμες η υποστροφη ελεγχεται με το γκαζι

                                            αυτα πανω κατω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr