-
Γεια ! ο φαδερ εχει το vectra 1.8 GTS 07 με 150000 χμ και ενδιαφερεται για το οπελ αστρα το 2.0 cdti η 1.6 turbo. Οπως βλεπετε κανουμε πολλα χιλιομετρα και για αυτο κοιτα3αμε και το diesel αλλα και λογω της τιμης της αμολυβδης Θα ειθελα να μου πειτε την αποψη σας για και αν υπαρχουν μεγαλες διαφορες στις επιδοπσεις και στην καταναλωση και αν εχετε να προτεινετε καποιο αλλο εως τα 30 χιλιαρικα, diesel kata προτιμηση.
Εγω παντοσ προτιμω το 1.6 τουρμπο -
Γεια ! ο φαδερ εχει το vectra 1.8 GTS 07 με 150000 χμ και ενδιαφερεται για το οπελ αστρα το 2.0 cdti η 1.6 turbo. Οπως βλεπετε κανουμε πολλα χιλιομετρα και για αυτο κοιτα3αμε και το diesel αλλα και λογω της τιμης της αμολυβδης Θα ειθελα να μου πειτε την αποψη σας για και αν υπαρχουν μεγαλες διαφορες στις επιδοπσεις και στην καταναλωση και αν εχετε να προτεινετε καποιο αλλο εως τα 30 χιλιαρικα, diesel kata προτιμηση.
Εγω παντοσ προτιμω το 1.6 τουρμπο -
Γεια ! ο φαδερ εχει το vectra 1.8 GTS 07 με 150000 χμ και ενδιαφερεται για το οπελ αστρα το 2.0 cdti η 1.6 turbo. Οπως βλεπετε κανουμε πολλα χιλιομετρα και για αυτο κοιτα3αμε και το diesel αλλα και λογω της τιμης της αμολυβδης Θα ειθελα να μου πειτε την αποψη σας για και αν υπαρχουν μεγαλες διαφορες στις επιδοπσεις και στην καταναλωση και αν εχετε να προτεινετε καποιο αλλο εως τα 30 χιλιαρικα, diesel kata προτιμηση.
Εγω παντοσ προτιμω το 1.6 τουρμπο -
Καλησπέρα. Στη θέση σου θα κοίταγα πόσα χιλιόμετρα θα κάνω το χρόνο.Μετά θα κοίταγα τις πραγματικές καταναλώσεις των 2 αυτοκινήτων και όχι τις εργοστασιακές.Μετά θα έκανα την επιλογή αφού έβλεπα και το κόστος απόκτισης και χρήσης εκτός αγοράς.Αν δλδ το κόστος χρήσης του πετρελαιοκίνητου είναι μικρότερο το χρόνο αν υπολογίσεις τέλη ασφάλεια καύσιμα από το βενζινοκίνητο τότε πετρέλαιο.Διαφορετικά βενζίνη. Αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια λόγω των οικονομικών δυσκολιών της εποχής μας.
Ελπίζω να βοήθησω στην επιλογή -
η τιμη αποκτησης το diesel einai 26 χιλιαρικα και το 1.6 22 xιλιαρικα στην εκδοση σπορτ.Αν λαβουμε υποψη τη τιμη τησ αμολυβδης ειναι 1.500 και του diesel 1.300 tote εχουμε 20% περισσοτερη οικονομια στη τιμη, τωρα αν υποθεσουμε τη μεση καταναλωση του diesel einai 6.0 λ/100 χμ και του 1.6 τουρμπο ειναι 9.0 λ/100 χμ τοτε εχουμε αλλα 30% οικονομια στη καταναλωση αρα 50%
-
μιλαμε για 30.000 χμ περιπου το χρονο
-
Φιλε μου ναι, θα κανεις οντως οικονομια με τοσα χιλιομετρα που κανεις -αν θα ειναι 50% δεν ξερω, αλλα στο ευχομαι - το θεμα ειναι ομως οτι θα πας μια κατηγορια κατω, εισαι σιγουρος πως δε θα σου κακοφανει αυτο???
Για τη δυναμη τωρα, 160 αλογα βγαζει ο διλιτρος, δε νομιζω να σου λειψει η δυναμη, αλλα δες πρωτα την καμπυλη ροπης- ισχυος του κινητηρα, ωστε να ξερεις πως βγαινει η δυναμη και αρα ως να φερθεις στο αυτοκινητο...
Τελος, εισαι ικανοποιημενος απο το βεκτρα??? αν ναι και το αλλαζεις μονο για να κανεις οικονομια, σκεψου ακομα ποση βενζινη βαζεις με τα χρηματα που θα δωσεις παραπανω για το καινουριο ντιζελ
-
Με τις τιμες που βαζεις για τα καυσιμα ,χρειαζεσαι γυρο στα 80.000 χλμ.για να κανεις αποσβεση τα 4000 ευρω της αγορας ,Επισης δεν εχεις μετρησει την διαφορα στα τελη κυκλοφοριας η οποία μπορει και να αντιστραφει σε περιπτωση που περαστουν οι φοροι στα καύσιμα απο του χρόνου
Opel astra 2.0 cdti η 1.6 turbo ?