-
http://carsspyphotos.com/2012-zafira-real-headlights/
http://www.worldcarfans.com/11007052717 ... first-time
Θα εκπλαγώ αν συμβεί αυτό που εικάζουν στο wcf για παρουσίαση στο Παρίσι σε τρεις μήνες. Είναι πολύ
πρόσφατη η παρουσίαση του Μερίβα, δεν έχει καν κυκλοφορήσει στο δρόμο. Πιο πιθανό στο Παρίσι να φανεί
το Άστρα GTC και στην επόμενη Γενεύη το Ζαφίρα... για να μην πω πως μπορεί να καθυστερήσουν και τα
δύο κατά μία έκθεση (GTC Γενεύη, Ζαφίρα Φρανκφούρτη). -
http://carsspyphotos.com/2012-zafira-real-headlights/
http://www.worldcarfans.com/11007052717 ... first-time
Θα εκπλαγώ αν συμβεί αυτό που εικάζουν στο wcf για παρουσίαση στο Παρίσι σε τρεις μήνες. Είναι πολύ
πρόσφατη η παρουσίαση του Μερίβα, δεν έχει καν κυκλοφορήσει στο δρόμο. Πιο πιθανό στο Παρίσι να φανεί
το Άστρα GTC και στην επόμενη Γενεύη το Ζαφίρα... για να μην πω πως μπορεί να καθυστερήσουν και τα
δύο κατά μία έκθεση (GTC Γενεύη, Ζαφίρα Φρανκφούρτη). -
http://carsspyphotos.com/2012-zafira-real-headlights/
http://www.worldcarfans.com/11007052717 ... first-time
Θα εκπλαγώ αν συμβεί αυτό που εικάζουν στο wcf για παρουσίαση στο Παρίσι σε τρεις μήνες. Είναι πολύ
πρόσφατη η παρουσίαση του Μερίβα, δεν έχει καν κυκλοφορήσει στο δρόμο. Πιο πιθανό στο Παρίσι να φανεί
το Άστρα GTC και στην επόμενη Γενεύη το Ζαφίρα... για να μην πω πως μπορεί να καθυστερήσουν και τα
δύο κατά μία έκθεση (GTC Γενεύη, Ζαφίρα Φρανκφούρτη). -
Πολυ μακρυ ρε γαμωτο..Φαινεται σαν αχαρο...
-
Αυτό που δεν φαίνεται στις συγκεκριμένες φωτος είναι η σχεδιαστική κατεύθυνση του Zafira που ξεφεύγει κάπως από τα Corsa/Astra/Insignia και πλησιάζει πιο πολύ το Ambera. Θα επανέλθω με υλικό.
edit: να μαι πάλι
-
Αν μοιάζει με το Ambera θα είναι πάρα πολύ ωραίο
-
Βασισμενο στην πλατφορμα του astra και με κοινα μηχανικα μερη
http://carscoop.blogspot.com/2011/04/sc ... vered.html
-
Χαχα στο δρόμο που ενώνει το Ruesselsheim με την οπελ ειναι! Σε δύσκολο σημειο τους πιάσανε
-
Οι γραμμές των MPV αυτής της κατηγορίας για κάποιον που δεν έχει τέτοιες αναζητήσεις είναι βαρετές και σχεδόν ίδιες σε όλα με διαφορές στις προσόψεις τους και στα φώτα.
Μικρά λεωφορειάκια μου φαίνονται.
Στο συγκεκριμένο δεν ξέρω πόσο ξεχωρίζει από ένα αντίστοιχο της Ford ή της Citroen κλπ. -
Έγινε και γ@μω τα MPV
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι γραμμές των MPV αυτής της κατηγορίας για κάποιον που δεν έχει τέτοιες αναζητήσεις είναι βαρετές και σχεδόν ίδιες σε όλα με διαφορές στις προσόψεις τους και στα φώτα.
Μικρά λεωφορειάκια μου φαίνονται.
Στο συγκεκριμένο δεν ξέρω πόσο ξεχωρίζει από ένα αντίστοιχο της Ford ή της Citroen κλπ.Δε μετράει τόσο το design σ΄ αυτή την κατηγορία. Αρκεί να μην είναι άσκημο
-
-
Ωραίο φαίνεται, αλλά μήπως έχασαν το concept λίγο;
Που είναι η οικογένεια με τα παιδιά, τους σκύλους, τα ποδήλατα και τους φουσκωτούς κροκόδειλους;
Το προορίζουν για γέρους με αθροιτικά που δε μπορούν να σκύψουν να μπουν στο Insignia;
...
Ίσως να χάνω κάτι.
-
Και οι τιμές του:
1.4 T 140 HP ESSENTIA 21500
1.4 T 140 HP EDITION 23800
1.4 T 140 HP COSMO 25400
1.4 T 140 HP ESSENTIA AUTO 23300
1.4 T 140 HP EDITION AUTO 25600
1.4 T 140 HP COSMO AUTO 27200
2.0 CDTI 165 HP EDITION S&S 30350
2.0 CDTI 165 HP SPORT S&S 31950
2.0 CDTI 165 HP EDITION AUTO 31800
2.0 CDTI 165 HP SPORT AUTO 33400 -
Γιατί δεν έφεραν και τον 120άρη 1.4, μπας και πέσει κάπως η τιμή ;
Τον δίλιτρο τουρμποντήζελ χλωμό τον βλέπω για το ελλάντα ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί δεν έφεραν και τον 120άρη 1.4, μπας και πέσει κάπως η τιμή ;
Τον δίλιτρο τουρμποντήζελ χλωμό τον βλέπω για το ελλάντα ...Για τον 1.4 έχω κι εγώ την ίδια απορία, στη Γερμανία η έκδοση με τους 120 ίππους είναι 700 ευρώ φτηνότερη ενώ
υπάρχει και βασική έκδοση 1.8 με 115 ίππους και 169 γρ. CO2 αντί για τα 148 των 1.4.http://www.opel.de/content/dam/Opel/Eur ... 011_v4.pdf
Στους ντίζελ και οι βασικές εκδόσεις με τους 110 και 130 ίππους είναι δίλιτρες. Χάνεται λοιπόν το φορολογικό
πλεονέκτημα του απερχόμενου μοντέλου με τον 1.9 και τους 150 ίππους που είχε πουλήσει πολύ καλά ιδίως σε
τρίτεκνους και πολύτεκνους, συνάδελφος έχει πάρει και είναι πολύ ευχαριστημένος. Εντωμεταξύ με τις ίδιες
ακριβώς ιπποδυνάμεις (110 και 130) η Όπελ έχει τον φορολογικά πλεονεκτικό 1.7 που βάζει στο Άστρα και που
πιστεύω πως θα πουλήσει καλούτσικα στις εκδόσεις με 99 γρ. CΟ2 οι οποίες δε θα πληρώνουν (προς το παρόν...)
τέλη κυκλοφορίας. Δεν καταλαβαίνω γιατί η Όπελ δε βάζει τον 1.7 στα Insignia και Zafira. Θα της φύγουν κάποιες
από τις όλο και μειούμενες πωλήσεις λόγω κρίσης προς τα ανταγωνιστικά Passat, Mondeo, 508 και Touran, C-MAX,
3008/5008 αντίστοιχα που έχουν στις βασικές εκδόσεις αξιοπρεπέστατους 1.6 με φορολογικό πλεονέκτημα. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί δεν έφεραν και τον 120άρη 1.4, μπας και πέσει κάπως η τιμή ;
Τον δίλιτρο τουρμποντήζελ χλωμό τον βλέπω για το ελλάντα ...Πόσο δλδ να πέσει η τιμή;
Opel Zafira C